abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23825144
Hoe hoger het niveau waarop je speelt, hoe beter je medespelers meelopen, verdedigen etc.

Dat merk je vooral als je een vast mannetje bestuurt. Op drie sterren prutsen je spelers maar wat aan, terwijl ze op zes sterren ontzettend goed meevoetballen.
pi_23825184
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:48 schreef BGN het volgende:
Hoe hoger het niveau waarop je speelt, hoe beter je medespelers meelopen, verdedigen etc.

Dat merk je vooral als je een vast mannetje bestuurt. Op drie sterren prutsen je spelers maar wat aan, terwijl ze op zes sterren ontzettend goed meevoetballen.
Ik heb al moeite met 3 sterren
pi_23826891
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 16:35 schreef truSteh het volgende:
Keeper is inderdaad vre-se-lijk dom, niet normaal gewoon. Hij komt meestal gigantisch ver ze goal uit, bij balletjes die uiteindelijk toch net langs de paal gaan doet ie niks, maar kijkt ie de bal na van "oh het is toch gescript dat die bal langs gaat dus ik blijf maar lekker staan" , hij doet niks. Plus duikt de keeper nogal eens met de bal over de goallijn, maar toch telt het goal niet.

Medespelers zijn zo dom als het achterend van een gehandicapt varken. Je kan passen wat je wil maar 9 van de 10 keer blijven ze versteend op hun plekkie staan wachten totdat de bal hun ijdele voetjes berijkt, allemaal leuk en aardig maar de tegenstander is al weer bijna bij me goal..

Penalties nemen is vrij makkelijk, gewoon de knop die je gebind hebt aan [] (vierkantje dus ) heel snel ff aanraken, desnoods nog ff een van de pijltjes (links of rechts) ingedrukt houden en hij gaat er gewoon in, bij mij iig wel

Ohja nog zoiets Ik geef wel eens passen midden door het veld, leuk als de tegenstander verwacht dat je via de vleugels gaat. Dan passeert die bal verdomme VIJF man, en ze kijken er allemaal naar alsof het een zelfmoordterrorist is en raken hem echt niet aan, soms rolt ie gewoon door hun benen heen, als hij dan uiteindelijk bij diegene aankomt waar de computer vind dat ie aan moet komen heeft de tegenstander hem al weer.

Ook word de bal het liefst naar de speler die het verst weg staat gepassed.

Zitten zeker minpunten aan het spel, al heb ik voorgaande versies niet meegemaakt.

Wat ik ook jammer vind is dat de spelers 9 van de 10 keer geen emotie tonen als ze van het veld aflopen
Misschien moet je het aantal sterren wat omhoog gooien?!? die problemen die jij noemt heb ik totaal geen last van........

Naar de bal toe komen moet je trouwens zelf doen......
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  woensdag 8 december 2004 @ 09:05:30 #204
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_23827154
quote:
[b]
Ook word de bal het liefst naar de speler die het verst weg staat gepassed.
Als je de pass knop langer ingedrukt houdt dan past je speler verder...geef je de knop een tikje, dan zal hij naar de dichtsbijzijnde speler passen.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_23829900
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:48 schreef BGN het volgende:

6 sterren? Ben je gek... 3 sterren is al moeilijk man haha... damn
  woensdag 8 december 2004 @ 13:09:21 #206
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_23830950
Heb hem sinds kort ook. Tering wat een spel. Begrijp nu waar iedereen altijd over loopt te ouwehoeren. Waar vind je een computerspel met een handleiding van 64 pagina's? 64!!!! Alles kan gewijzigd, aangepast, de tactische mogelijkheden lijken oneindig! De game-play, de bewegingen van de spelers, het gedrag van de bal, alles is superbe. Ik heb nu al meer scrimages in de 16 meter meegemaakt dan ooit met enig spel van de Fifa reeks....
Nou doe je het weer!
pi_23830979
Ik wil dit spel cker weten nog op de ps2 hebben, die lijkt me toch een stuk beter dan die brakke PC versie.
pi_23834473
je kan ook een kabeltje kopen, waarmee je je ps2 controller kan aansluiten op de pc. Voor degenen die de toetsenbord besturing slecht vinden
  woensdag 8 december 2004 @ 16:18:53 #209
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23834710
Je weet dat een game een brakke netcode heeft als....

- je in de single player uit probeert te testen of de controls dit potje last van vertraging hebben.
- je in de single player de replays en cutscenes compleet uit kijkt, omdat je vergeet dat je ze ook kunt skippen.
pi_23835156
wat kost die kabel waarmee je ps2 controller op de pc kan aansluiten?
pi_23835381
De scheidsrechters in het spel zijn echt waardeloos, nooit een gele kaart voor de tegenstander, ze geven 8 van de 10x geen penalty voor een overtreding in de 16, en van voordeel hebben ze ook nooit gehoord.

Zwaar frustrerend allemaal als je het mij vraagt
Houd van een lijntje.
  woensdag 8 december 2004 @ 16:52:06 #212
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23835450
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:49 schreef Erwtensoep het volgende:
De scheidsrechters in het spel zijn echt waardeloos, nooit een gele kaart voor de tegenstander, ze geven 8 van de 10x geen penalty voor een overtreding in de 16, en van voordeel hebben ze ook nooit gehoord.

Krijg wel vaak een penalty hoor. Heb alleen 't probleem dat ik wel eens aan de late kant een steekpass geef. Bal komt goed aan, ren richting de goal, 1 op 1 met de keeper. Wordt er gefloten, omdat de tegenstander een overtreding op m'n speler die de pass gaf heeft gemaakt ter hoogte van de middellijn
pi_23835487
Die Wolf Patch heeft mijn PC installatie een beetje om zeep geholpen volgens mij... Tenminste, het spel wilde met geen mogelijkheid opstarten. Heb maar ff een uninstall / reinstall gedaan en ben zonder de patch gaan spelen.
Hebben meer mensen problemen met deze patch gehad?

Ik speel alleen maar 1-tegen-1 op de PC. (dus de IP-connect heb ik nog niet geprobeerd) Ik op m'n Logitech PS2-lookalike gamepad en de ander op de ramplank.
.
pi_23836449
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:49 schreef Erwtensoep het volgende:

voordeel is juist goed uitgewerkt in dit spel vind ik, in de vorige was het kut.
en ik krijg nauwelijks penalties tegen, komt ook doordat de tegenstander nauwelijks in mijn strafschopgebied komt maar je moet ook je tackles wel goed timen.
Ik krijg wel zelf veel te vaak penalties, had laatst een wedstrijd 3-0 gewonnen. Ik kreeg toen 4 penalties, 3 raak 1 mis.
  woensdag 8 december 2004 @ 18:15:39 #215
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23837036
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:42 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

voordeel is juist goed uitgewerkt in dit spel vind ik, in de vorige was het kut.
en ik krijg nauwelijks penalties tegen, komt ook doordat de tegenstander nauwelijks in mijn strafschopgebied komt maar je moet ook je tackles wel goed timen.
Ik krijg wel zelf veel te vaak penalties, had laatst een wedstrijd 3-0 gewonnen. Ik kreeg toen 4 penalties, 3 raak 1 mis.
Zojuist een potje gespeeld. Kreeg een penalty. Mikte 'm op de paal, een andere speler van me liep erop in om 'm alsnog in te tikken. Hij werd gevloerd, weer een penalty Die ging er wel in

Overigens zie ik die Live patch niet zo snel komen, dus wanneer ik je online zie zal ik je wel een invite sturen om ons tweede potje voor de competitie te spelen. Vanavond na het voetbal misschien, anders ergens voor of in 't weekend
pi_23838428
ok is goed,
dan zal ik binnenkort maar weer online gaan.
  woensdag 8 december 2004 @ 22:43:39 #217
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_23843489
ja dat pes toernooi zal wel nie meer verder gaan ....
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_23844654
Heb zelf nog nooit een penalty voor of tegen gehad, ik speel lief
pi_23844810
Die voordeelregel, gaat dat in het echt ook zo:

- Ik tik een speler aan, maar hij lijkt verder te kunnen, dus de scheids geeft de voordeelregel, maar ik ren sneller met een andere speler naar de bal, en heb balbezit. Nu fluit de scheidsrechter opeens over een overtreding, waar hij net de voordeelregel toepaste.

Lijkt me nogal onlogisch dat het zo ook in het echt gaat
pi_23846440
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:32 schreef Markster het volgende:
Die voordeelregel, gaat dat in het echt ook zo:

- Ik tik een speler aan, maar hij lijkt verder te kunnen, dus de scheids geeft de voordeelregel, maar ik ren sneller met een andere speler naar de bal, en heb balbezit. Nu fluit de scheidsrechter opeens over een overtreding, waar hij net de voordeelregel toepaste.

Lijkt me nogal onlogisch dat het zo ook in het echt gaat
Dude kijk jij wel eens voetbal...

Tuurlijk gaat dat in het echt zo, als jij de bal hebt, is het toch geen voordeel meer, of wel?
  donderdag 9 december 2004 @ 01:24:01 #221
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23847104
Is die WEFA Masters League/Cup een soort afdankertje voor als je in de WEFA Champions Cup bent uitgeschakeld ofzo? Zoja, haal ik die wel in een nieuwe Master League op 4 of 5 sterren ofzo.
  donderdag 9 december 2004 @ 13:26:17 #222
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_23853361
Ja, dat is de troostprijs.
The Most Incredible, Baby
  donderdag 9 december 2004 @ 15:31:17 #223
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23855866
Ben aan 6 sterren begonnen op de Master League nu. 1 gewonnen, 2 gelijk. Snakken naar de winterstop om een speler te halen die wel een pepernoot raakt.
pi_23856142
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:31 schreef twi het volgende:
Ben aan 6 sterren begonnen op de Master League nu. 1 gewonnen, 2 gelijk. Snakken naar de winterstop om een speler te halen die wel een pepernoot raakt.
Heb je het nu over Ajax of over PES??
Houd van een lijntje.
  donderdag 9 december 2004 @ 15:50:58 #225
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23856214
Ajax in PES
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')