Ik heb al moeite met 3 sterrenquote:Op woensdag 8 december 2004 00:48 schreef BGN het volgende:
Hoe hoger het niveau waarop je speelt, hoe beter je medespelers meelopen, verdedigen etc.
Dat merk je vooral als je een vast mannetje bestuurt. Op drie sterren prutsen je spelers maar wat aan, terwijl ze op zes sterren ontzettend goed meevoetballen.
Misschien moet je het aantal sterren wat omhoog gooien?!? die problemen die jij noemt heb ik totaal geen last van........quote:Op dinsdag 7 december 2004 16:35 schreef truSteh het volgende:
Keeper is inderdaad vre-se-lijk dom, niet normaal gewoon. Hij komt meestal gigantisch ver ze goal uit, bij balletjes die uiteindelijk toch net langs de paal gaan doet ie niks, maar kijkt ie de bal na van "oh het is toch gescript dat die bal langs gaat dus ik blijf maar lekker staan" , hij doet niks. Plus duikt de keeper nogal eens met de bal over de goallijn, maar toch telt het goal niet.
Medespelers zijn zo dom als het achterend van een gehandicapt varken. Je kan passen wat je wil maar 9 van de 10 keer blijven ze versteend op hun plekkie staan wachten totdat de bal hun ijdele voetjes berijkt, allemaal leuk en aardig maar de tegenstander is al weer bijna bij me goal..
Penalties nemen is vrij makkelijk, gewoon de knop die je gebind hebt aan [] (vierkantje dus) heel snel ff aanraken, desnoods nog ff een van de pijltjes (links of rechts) ingedrukt houden en hij gaat er gewoon in, bij mij iig wel
Ohja nog zoiets Ik geef wel eens passen midden door het veld, leuk als de tegenstander verwacht dat je via de vleugels gaat. Dan passeert die bal verdomme VIJF man, en ze kijken er allemaal naar alsof het een zelfmoordterrorist is en raken hem echt niet aan, soms rolt ie gewoon door hun benen heen, als hij dan uiteindelijk bij diegene aankomt waar de computer vind dat ie aan moet komen heeft de tegenstander hem al weer.
Ook word de bal het liefst naar de speler die het verst weg staat gepassed.
Zitten zeker minpunten aan het spel, al heb ik voorgaande versies niet meegemaakt.
Wat ik ook jammer vind is dat de spelers 9 van de 10 keer geen emotie tonen als ze van het veld aflopen
Als je de pass knop langer ingedrukt houdt dan past je speler verder...geef je de knop een tikje, dan zal hij naar de dichtsbijzijnde speler passen.quote:[b]
Ook word de bal het liefst naar de speler die het verst weg staat gepassed.
6 sterren? Ben je gek... 3 sterren is al moeilijk man haha... damnquote:Op woensdag 8 december 2004 00:48 schreef BGN het volgende:
Hoe hoger het niveau waarop je speelt, hoe beter je medespelers meelopen, verdedigen etc.
Dat merk je vooral als je een vast mannetje bestuurt. Op drie sterren prutsen je spelers maar wat aan, terwijl ze op zes sterren ontzettend goed meevoetballen.
Krijg wel vaak een penalty hoor. Heb alleen 't probleem dat ik wel eens aan de late kant een steekpass geef. Bal komt goed aan, ren richting de goal, 1 op 1 met de keeper. Wordt er gefloten, omdat de tegenstander een overtreding op m'n speler die de pass gaf heeft gemaakt ter hoogte van de middellijnquote:Op woensdag 8 december 2004 16:49 schreef Erwtensoep het volgende:
De scheidsrechters in het spel zijn echt waardeloos, nooit een gele kaart voor de tegenstander, ze geven 8 van de 10x geen penalty voor een overtreding in de 16, en van voordeel hebben ze ook nooit gehoord.
Zwaar frustrerend allemaal als je het mij vraagt
voordeel is juist goed uitgewerkt in dit spel vind ik, in de vorige was het kut.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:49 schreef Erwtensoep het volgende:
De scheidsrechters in het spel zijn echt waardeloos, nooit een gele kaart voor de tegenstander, ze geven 8 van de 10x geen penalty voor een overtreding in de 16, en van voordeel hebben ze ook nooit gehoord.
Zojuist een potje gespeeld. Kreeg een penalty. Mikte 'm op de paal, een andere speler van me liep erop in om 'm alsnog in te tikken. Hij werd gevloerd, weer een penaltyquote:Op woensdag 8 december 2004 17:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
voordeel is juist goed uitgewerkt in dit spel vind ik, in de vorige was het kut.
en ik krijg nauwelijks penalties tegen, komt ook doordat de tegenstander nauwelijks in mijn strafschopgebied komt maar je moet ook je tackles wel goed timen.
Ik krijg wel zelf veel te vaak penalties, had laatst een wedstrijd 3-0 gewonnen. Ik kreeg toen 4 penalties, 3 raak 1 mis.
Dude kijk jij wel eens voetbal...quote:Op woensdag 8 december 2004 23:32 schreef Markster het volgende:
Die voordeelregel, gaat dat in het echt ook zo:
- Ik tik een speler aan, maar hij lijkt verder te kunnen, dus de scheids geeft de voordeelregel, maar ik ren sneller met een andere speler naar de bal, en heb balbezit. Nu fluit de scheidsrechter opeens over een overtreding, waar hij net de voordeelregel toepaste.
Lijkt me nogal onlogisch dat het zo ook in het echt gaat
Heb je het nu over Ajax of over PES??quote:Op donderdag 9 december 2004 15:31 schreef twi het volgende:
Ben aan 6 sterren begonnen op de Master League nu. 1 gewonnen, 2 gelijk. Snakken naar de winterstop om een speler te halen die wel een pepernoot raakt.
Nouja, heb de WEFA Champions Cup in 4 seizoenen gewonnen op 3 sterren. Toen wilde ik naar 5 sterren, maar dacht, ach ik probeer het gewoon. Tot nu toe gaat het redelijk tegen de laag geklasseerde teams, maar weet niet of ik dat vast kan houden. Het verschil lijkt niet zo groot als ik dacht dat het zou zijnquote:Op donderdag 9 december 2004 15:55 schreef D3nn15 het volgende:
6 sterren, jullie zien ziek, hoelang heb je erover gedaan om 6 sterren aan te kunnen?
Niet zo ongeduldig hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 15:52 schreef Gh0stbust3r het volgende:
ff een vraagje, als je master league doet en je kiest een bestaant team, zoals ik nu heb gedaan namelijk AZ, blijf ik dan de rest van de master league AZ, of krijg je aan het eind van het seizoen de mogelijkheid om een ander team te kiezen...??
Ja maar ik bedoel echt na een tijdje.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dude kijk jij wel eens voetbal...![]()
Tuurlijk gaat dat in het echt zo, als jij de bal hebt, is het toch geen voordeel meer, of wel?
Ajax, met niet-bestaande spelers. Die koop je namelijk wel in de loop van de tijd. Volgens mij zit er geen verschil tussen Ajax en FC Lutjebroek als je aan de ML begint.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:08 schreef Gh0stbust3r het volgende:
ok sorry hoorzmaar wie zijn jullie dan met master league...of hebbe jullie geen bestaand team gekozen...
nou.....ik speel dus wel met de originele spelers en bij mij zijn Heitinga, Escude, Sonck, Sneijder en De Jong erg goed geworden.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ajax, met niet-bestaande spelers. Die koop je namelijk wel in de loop van de tijd. Volgens mij zit er geen verschil tussen Ajax en FC Lutjebroek als je aan de ML begint.
In de PES shop kan je de 6 sterren moeilijkheidsgraad kopen. Ik heb eerst maar ff Classic Netherlands gekochtquote:Op donderdag 9 december 2004 18:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou.....ik speel dus wel met de originele spelers en bij mij zijn Heitinga, Escude, Sonck, Sneijder en De Jong erg goed geworden.
maar kan je master league ook met 6 sterren doen? ik zet altijd het maximaal aantal sterren maar volgens mij waren het er 5.
hebben jullie trouwens ook dat 1 club het ook heel goed doet in de master league? ik werd pas op de 1na laatste speeldag kampioen omdat Real maar 3 wedstrijden had verloren (2x van mij)
Ik kan me er anders nog wel eentje herinnerenquote:Op donderdag 9 december 2004 18:59 schreef kulandra het volgende:
Gister op Live voor t eerst een echte fout van de scheids.
ligt eraan, ik speel met Ajax dan kan je wel met de originele spelers starten want zo goed zijn die niet. Als je met Real Speelt is het leuker met niet bestaande spelers te spelen lijkt me anders ben je vanaf het begin al heel goed en kan je niet echt een nieuw, sterker team bouwen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:38 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Ik ben nu Real met niet bestaande spelers, maar wat vinden jullie persoonlijk leuker? Een team met niet bestaande spelers, of een team met de echte spelers erin...??
Ik heb nu wel 50 wedstr gespeeld,en in totaal heeft mijn tegenstander maar 2x geel gehad.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja daar ben ik het mee eens. PES3 was veel strenger miss zelfs te streng, maar nu is de scheids niet streg genoeg. Alleen op de keeper af tackle van achter zoooooo vaak geen kaart laat staan een rode!quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:49 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel 50 wedstr gespeeld,en in totaal heeft mijn tegenstander maar 2x geel gehad.
Echt raar
Jammer dat het alleen voor de ps2 is ..quote:
Ligt toch echt aan jou afrond skills.. want ik scoor wel gemiddeld 2 goals per wedstrijd met barcelona op niveau 5 in de masterleague. Je moet ronaldinho in combinatie met saviola of larsson eens proberen in de voorhoede..quote:Op zondag 12 december 2004 15:01 schreef Brasco125 het volgende:
Ik moet zeggen dat het lang geleden is dat ik quitters ben tegen gekomen. Speel nu ook veel met mensen uit mijn friendslist.
Maar, over Master League. het is wel degelijk moeilijk om met een grote club met echte spelers te spelen. Ik speel met Barcalona op 4 sterren met alle sterren maar ik heb moeite om een goede team samenstelling te krijgen. Ik creer veel kansen alleen schieten mijn spitsen (Saviola en Larsson) ze maar zelden in(veel net langs de paal, dus niet echt mijn fout), je hebt zo je problemen, Daarnaast Heb je een gigantische salaris druk. ik moet 16000 bij elkaar krijgen voor het eind van het seizoen. Ik heb de eerste 5 wedstrijden erg wisselende resulltaten, nu raak ik wel een beetje op stoom, maar het kan zijn dat het te laat is. Dan moet ik spelers moet gaan ontslaan (dat was ik eigenlijk toch wel van plan, opzoute Saviola).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |