Ik heb de kaartjes voor je.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:01 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Vorige keer was Bloc Party het voorprogramma van Interpool hoor
En dan is het uitverkocht en dan betaal je 80 euro voor een kaartje, helemaal als ze straks met een nieuw album komen...quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:08 schreef whosvegas het volgende:
Wel vroeg, nu al kaartjes kopen voor een concert in april volgend jaar
Nu ga ik iig nog geen kaartjes kopen, dat zie ik tegen die tijd wel
Dat is het risico inderdaad. Nou geef ik zelf niet zoveel om pakweg The Killers of Razorlight, maar kijk maar hoe snel die kaarten waren uitverkocht...quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:28 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
En dan is het uitverkocht en dan betaal je 80 euro voor een kaartje, helemaal als ze straks met een nieuw album komen...
Dan ga ik nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:28 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
En dan is het uitverkocht en dan betaal je 80 euro voor een kaartje, helemaal als ze straks met een nieuw album komen...
Bedankt!quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:20 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ik heb de kaartjes voor je.![]()
Op Lowlands klonk het ronduit kut, en het nieuwe album klinkt ook al zoquote:Op zondag 3 december 2006 21:29 schreef MaJo het volgende:
Zit inmiddels ook te twijfelenVond het op Lowlands helemaal niet zo bijzonder, op de goede nummers na. De nieuwe cd klinkt nou ook niet top, maar ik wil er toch ook wel weer bij zijn. De prijs en dat het in Vredenburg is houden me nu tegen...
Wat vind je niet goed aan Vredenburg dan?quote:Op zondag 3 december 2006 21:29 schreef MaJo het volgende:
Zit inmiddels ook te twijfelenVond het op Lowlands helemaal niet zo bijzonder, op de goede nummers na. De nieuwe cd klinkt nou ook niet top, maar ik wil er toch ook wel weer bij zijn. De prijs en dat het in Vredenburg is houden me nu tegen...
Zitplaatsenquote:Op zondag 3 december 2006 21:33 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Wat vind je niet goed aan Vredenburg dan?
Hoe wou je dat doen met klapstoelen?quote:Op zondag 3 december 2006 22:49 schreef Grobbel het volgende:
Ik ga er wel van uit dat die stoelen dan zullen worden weggehaald, toch?
Nee, zitplaatsen op de tribune en op het 'middenvlak' staanplaatsen. Als je er gewoon op tijd bent, kan je makkelijk staan, lijkt me.quote:Op zondag 3 december 2006 23:04 schreef JeroenV het volgende:
Niet alleen zitplaatsen toch?
Volgens mij ook niet, zou ook niet echt logisch zijn met zo'n boeking. Volgens mij is Bloc Party eigenlijk door Tivoli geboekt, die dan de Vredenburg afhuren omdat ze daar meer mensen kwijt kunnen. Er zijn weliswaar veel zitplaatsen (zoals ook in de HMH), maar volgens mij hebben ze ook voldoende ruimte voor een fatsoenlijke concertvloer.quote:Op zondag 3 december 2006 23:04 schreef JeroenV het volgende:
Niet alleen zitplaatsen toch?
Het is wel duidelijk dat je nog nooit in Vredenburg geweest bentquote:Op zondag 3 december 2006 22:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik ga er wel van uit dat die stoelen dan zullen worden weggehaald, toch?
Bij Snow Patrol waren wij een uur van tevoren en toen stond het op de vloer wel vol. Ook de zitplaatsen waren toen bijna allemaal ingenomen. Bij dat concert stonden alle trappen en gangen overigens ook vol met mensen. Het is dus vloer + zitplaatsen + alle overige ruimte. Maar ik zou niet graag op zo'n trap staan...quote:Op maandag 4 december 2006 17:38 schreef JeroenV het volgende:
Hoe snel zal je er bij moeten zijn om te kunnen staan?
Nee een man of 200 moet zeker lukkenquote:Op maandag 4 december 2006 17:42 schreef lienelien het volgende:
Maar jij denkt dat er 200 personen op die vloer passen? Lijkt me eerder 50 ofzo
Mensen hier (die niet in Vredenburg geweest zijn) stellen echt duizendmaal dezelfde vraag...quote:Op maandag 4 december 2006 17:46 schreef MaJo het volgende:
Nee een man of 200 moet zeker lukkenWat denk jij Liek? Ik heb er nog niet gestaan
Maar je moet zeker op tijd komen voor een goed plekje, als het vol is gooien ze de vloer dus gewoon dicht...
Oh, het is zeker niet mijn bedoeling om het slecht te laten klinken! Ik vond het echt een fantastisch mooie zaal, en heb het zeker naar mijn zin gehad. Ik ben namelijk zelf niet zo van het beuken, springen en bier gooien, en ik rook niet. Afgaande op de Bloc Party muziek en aanhang zal deze zaal mijnsinziens dan dus minder geschikt zijn, al heb ik dat misschien mis.quote:Op zondag 3 december 2006 23:09 schreef Grobbel het volgende:
edit: maar ik ben daar dus nog nooit geweest. Hopen dat het in de praktijk niet zo slecht is als Lieke het nu laat klinken.
hippie-alert!quote:Op maandag 4 december 2006 18:25 schreef Lieke_K het volgende:
Ik denk zelf dat als je gewoon op tijd komt (wij waren er dacht ik een half uur voor het voorprogramma startte), je met gemak staanplaatsen hebt. Misschien dat je/jullie nooit zo vroeg gaan omdat het anders zo'n lange ruk wordt, maar dan ga je gewoon op de grond zitten, deden wij ook. Prima proper laminaat vloertje.![]()
Doe eens een héééle wilde gok.quote:Op maandag 4 december 2006 18:34 schreef spacemangraig het volgende:
interpol is toch niet echt het voorprogramma he?
eh, nee?quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 18:37 schreef spacemangraig het volgende:
eh, nee?
Wij gaan dan inderdaad maar wat vroeger richting Vredenburg, wat een gedoe ook weer.quote:Op maandag 4 december 2006 17:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee een man of 200 moet zeker lukkenWat denk jij Liek? Ik heb er nog niet gestaan
Maar je moet zeker op tijd komen voor een goed plekje, als het vol is gooien ze de vloer dus gewoon dicht...
Snap je nu waarom ik niet naar Vredenburg wil?quote:Op maandag 4 december 2006 22:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wij gaan dan inderdaad maar wat vroeger richting Vredenburg, wat een gedoe ook weer.Hopen maar dat het concert nog verplaatst gaat worden (net als toen met Franz Ferdinand), want dit slaat natuurlijk nergens op.
niet echt een goede zaal voor die bandquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik niet naar Vredenburg wil?Ik snap niet waarom ze dit soort concerten daar nu programmeren. Het zou inderdaad kunnen komen door de samenwerking van Tivoli/Vredenburg maar Tivoli is zoveel intiemer. Maar ja, er kunnen minder mensen in he...
Ik ga overigens nog wel naar Razorlight in Vredenburg, ook niet echt een goede band voor die zaal...
Dat klopt inderdaad nog beterquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
niet echt een goede zaal voor die band
![]()
Za, 28/04/07quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze dit soort concerten daar nu programmeren.
Wat is 'een beetje', ik moet uit Leiden komen, dat is opzich niet zo heel ver. Maar ik moet die dag(en) nog wel gewoon werken dus ik kan niet heel vroeg weg.quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:13 schreef MaJo het volgende:
Goover als je er een beetje op tijd bent moet het wel goedkomen. Ik denk dat het prima te doen is als je beneden staat. Ik wil in ieder geval niet nog een keer zitten. Bij Snow Patrol had ik het idee dat ik naar tv zat te kijken ofzo, erg raar om een concert zittend mee te maken
Een uur vantevoren moet voldoende zijn denk ikquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat is 'een beetje', ik moet uit Leiden komen, dat is opzich niet zo heel ver. Maar ik moet die dag(en) nog wel gewoon werken dus ik kan niet heel vroeg weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |