Ik was eerderquote:Op maandag 13 november 2006 15:52 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ga jij er eens van af dan, misschien gaat ie bij dan sneller![]()
![]()
Nietesquote:
We're sorry, but our database servers are currently overloaded. Please enjoy a quick cup of tea and then try refreshing this page.quote:Op maandag 13 november 2006 15:53 schreef Paat het volgende:
Ik gooi mijn upload wel aan.
Is het echt slechte kwaliteit? Is heel vaak namelijk met albums die van te voren gelekt zijn, het 'echte' album klinkt dan heel anders..quote:Op maandag 13 november 2006 17:34 schreef Jesse- het volgende:
wel een slechte rip
ook dit: Encoded with: iTunes v7.0.0.70
192 cbr vind ik nou niet goed. Van The Shins is het album gelekt, maar dan wel een goede releasequote:Op maandag 13 november 2006 18:06 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Is het echt slechte kwaliteit? Is heel vaak namelijk met albums die van te voren gelekt zijn, het 'echte' album klinkt dan heel anders..
3e? Je telt dat album met remixes mee als volwaardig album? Da's takkeherriequote:Op vrijdag 17 november 2006 13:39 schreef Bellah het volgende:
Luno, Banquet en Helicopter...
Maar derde cd (illegaal oeps..) klinkt echt niet fout hoor, zeker niet als je op de kwaliteit let (voor een album dat pas over 3 maanden uit komt).. Ik vind the prayer echt supervet, en de eerste twee nummers zeker (song for clay had ik al in demo... Maar de demo is wat mij betreft veel vetter... Maar omg die baslijn)
Denk ook dat je hier gewoon even aan moet wennen na Silent Alarm
quote:Bloc Party annuleert tournee
(15-11-06) - Bloc Party heeft alle resterende dagen van hun Amerikaanse tournee geannuleerd. De drummer kampt met een klaplong.
Bloc Party moest al een aantal voorprgramma's van Panic! At The Disco afzeggen, maar nu is de gehele Amerikaanse tournee geannuleerd. Drummer Matt Tong is geveld door een klaplong.
Zanger Kele Okereke biedt zijn verontschuldigingen aan aan de fans: ''We keken ernaar uit om in Amerikaanse steden te spelen waar we nog nooit zijn geweest, maar Matts gezondheid is nu even belangrijker.
moi aussi!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:47 schreef bukgeit het volgende:
Wat vinden jullie het beste Bloc Party-nummer?
Moi:
The Answer
quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:43 schreef spacemangraig het volgende:
edit: wat doen ze in godsnaam in het voorprogramma van panicatthedisco![]()
Totaal offtopic, maar nieuwe nummer van Incubus is leukkk!quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:49 schreef Proper_fucked het volgende:
AAaaah ook al, heb net kaartjes voor incubus en the killers gekocht, ik word gek![]()
Jezus, inderdaad. Wanneer begint hier de vvk van? Als het op een zaterdag is heb ik een klusje voor jequote:Op zaterdag 25 november 2006 16:49 schreef Proper_fucked het volgende:
AAaaah ook al, heb net kaartjes voor incubus en the killers gekocht, ik word gek![]()
Op welke dag valt Koninginnedag dit jaar? Maandag toch dan?quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:26 schreef superheist het volgende:
28-4 in Vredenburg - Utrecht
Ik zie het nu pas, dan ben ik jarig!quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:26 schreef superheist het volgende:
28-4 in Vredenburg - Utrecht
Hoezo?quote:Op zondag 26 november 2006 19:19 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas, dan ben ik jarig!![]()
Maar Bloc Party in Vredenburg? Zal me een party worden dan. Not.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik pas één keer in Vredenburg geweest ben (Snow Patrol), maar de indruk toen was meer die van een nette schouwburg. Als je ook naar het jaarprogramma kijkt, zal je opvallen dat het vooral klassiek is wat de klok slaat. Ik geloof dat dat nu gaat veranderen omdat ze nader met Tivoli etc. gaan samenwerken, maar hang me er niet aan op.quote:Op zondag 26 november 2006 20:38 schreef JeroenV het volgende:
Hoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |