inderdaad jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:12 schreef belsen het volgende:
Liefhebbers van Bloc Party moeten eigenlijk ook eens naar ”Forward, Russia! luisteren.
CD: iForward Russia! - Give me a Wall
Ik maakte hem eigenlijk pas nadat de reviewer op de FP hem had gemaakt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die link had ik idd ook al gelegd
Erg leuk idd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:12 schreef belsen het volgende:
Liefhebbers van Bloc Party moeten eigenlijk ook eens naar ”Forward, Russia! luisteren.
CD: iForward Russia! - Give me a Wall
Ze waren fantastisch op dreef en ze speelden inderdaad een aantal nieuwe nummers, die me op zich prima bevielen. Heerlijk intens concert, goed, strak geluid.Niks over te klagen gehad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:06 schreef JeroenV het volgende:
Ze stonden toch ook op LL? Hoe waren ze daar en speelden ze nieuwe nummers?
Ik zet in op benieuwdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:21 schreef mordradead het volgende:
Bekend of benieuwd?
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:21 schreef mordradead het volgende:
Bekend of benieuwd?
Djeez gaat lekkerquote:
quote:A Weekend In The City: nieuw album Bloc Party op 5 februari 2007
Op 5 februari 2007 brengt Bloc Party het nieuwe album A Weekend In The City uit. De opvolger van het succesdebuut Silent Alarm uit 2005 is geproduceerd door Jacknife Lee en opgenomen in de Grouse Lodge Studios in Ierland. A Weekend In The City wordt op 29 januari 2007 voorafgegaan door de eerste single The Prayer.
Met de release van Silent Alarm, en de singles Banquet, Helicopter en The Pioneers, ontsteeg Bloc Party op snelle en indrukwekkende wijze de underground. Het album ging wereldwijd ruim 1 miljoen keer over de toonbank en werd door NME uitgeroepen tot Album Of The Year. Hoe populair Bloc Party ook in ons land is, bleek afgelopen zomer eens te meer tijdens het optreden op Lowlands in een afgeladen Grolsch tent.
A Weekend In The City is geļnspireerd op wat zanger Kele Okereke noemt 'het levende geluid van een metropool'. Op het album vangt de band elk bruisend en doorsnee detail van het dagelijks leven in een moderne stad en de stille verlatenheid die daarbij alles bedekt. Van forenzen tot nonchalante sex en van uitgaan op vrijdag tot de lange reis naar huis terug op een vroege zaterdagmorgen. Dit zijn nummers die de betekenis willen begrijpen van de puls die onder elke dag klopt. Dit zijn elf nummers die barsten van de spanning, paranoia, verdriet, liefde en de intense behoefte om te weten waarom de stad zo ontheemd is geworden.
Tracklisting A Weekend In The City
01. Song For Clay (Disappear Here)
02. Hunting For Witches
03. Waiting For the 7.18
04. The Prayer
05. Uniform
06. On
07. Where Is Home?
08. Kreuzberg
09. I Still Remember
10. Sunday
11. SRXT
Bloc Party tourt in de herfst door Amerika om vervolgens in januari 2007 voor shows in Engeland terug te keren. Het vaste land van Europa volgt zeer waarschijnlijk daarna. www.blocparty.com
Beterquote:
Ik ben het dus ook niet met je eens. Jaren 00 klassieker.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:45 schreef nozem het volgende:
Typisch voorbeeld van een bandje dat je een paar weken lang compleet stukdraait, maar waar je van het ene op het andere moment ineens helemaal genoeg van hebt.
Al stond ik laatst toch zomaar ineens weer aardig te springen op Banquet in de kroeg.![]()
Ben ook benieuwd. De cd luister ik niet vaak meer, maar als er een nummer langs komt op mijn iPod is het altijd wel lekker. Als ze komen ga ik er ook zeker heen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:36 schreef MaJo het volgende:
Ah ik ben benieuwdVooral of ze nu nummers hebben die niet allemaal zowat hetzelfde zijn
Oeh en touren met P!atd? Jaloers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |