Dat was nog in de tijd dat Bloc Party enkel die titelloze EP en wat losse singles uit had, dus de echte doorbraak moest nog komen (de enige reden dat zo'n prima avond tot stand kan komen buiten festivals en speciale gelegenhedenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Interpol, in Paradiso![]()
En bloc Party in het voorprogramma![]()
Klinkt als een best vermakelijke avond![]()
London Calling, voor Interpol en op zo'n labelavondje volgens mij. Maar coorect me if i'm wrong ...quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ah, dacht dat ze maar 2x in Paradiso hadden gestaan. Met London Calling en in december 2005 oid nog een keertje.
foei.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:49 schreef MaJo het volgende:
Ben erg benieuwd naar Bloc Party. Ken eerlijk gezegd Banquet alleen echt goed, dus zal beter naar de rest van de cd luisteren voor volgende week. Vind het toch wel leuk om de muziek een beetje te kennen als ik een band zie.
quote:
eerst Editors, dan Panic!gedoe.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik moet ook nog steeds goed naar Editors luisteren. Eerst maar eens de bands die op Lowlands staan (ook panic! at the disco bijvoorbeeld) en dan zien we wel weer verder
Maar ik ga eerst panic zien en dan wil ik het een beetje kennenquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
of nog beter: helemaal geen panic! gedoe..
Wat heb jij opeens tegen Panic! at the disco?quote:
'opeens'quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heb jij opeens tegen Panic! at the disco?![]()
Door jou ben ik ze leuk gaan vindenquote:
Lieke is de schuldigequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Door jou ben ik ze leuk gaan vindenOf was het Lieke?
![]()
Het is gewoon een talent.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Toch geweldig hoe jullie elk topic om weten te muiten tot een I Bet Indie..-topic
MaJo, neologisme... is dat een woord?quote:
inderdaad jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:12 schreef belsen het volgende:
Liefhebbers van Bloc Party moeten eigenlijk ook eens naar ”Forward, Russia! luisteren.
CD: iForward Russia! - Give me a Wall
Ik maakte hem eigenlijk pas nadat de reviewer op de FP hem had gemaakt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die link had ik idd ook al gelegd
Erg leuk idd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:12 schreef belsen het volgende:
Liefhebbers van Bloc Party moeten eigenlijk ook eens naar ”Forward, Russia! luisteren.
CD: iForward Russia! - Give me a Wall
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |