Ik ken het nummer niet hoor, maar als het in de stijl van 'original pirate material' is, ben ik opzich wel benieuwd!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:02 schreef Lieke_K het volgende:
Die gemixte versie van The Streets is niet echt heel gaaf ofzo. (vond ik iig)
Op mij kwam het echt over alsof ze gewoon de tekst en melodie hadden overgenomen en dan 'op zn Streets' de tekst hadden 'ingesproken'.
Maar goed, niet iedereen deelt deze mening wellicht.
Ik vind het ook niet helemaal geweldig. Het klopt niet echt op een of andere manier..quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:02 schreef Lieke_K het volgende:
Die gemixte versie van The Streets is niet echt heel gaaf ofzo. (vond ik iig)
Op mij kwam het echt over alsof ze gewoon de tekst en melodie hadden overgenomen en dan 'op zn Streets' de tekst hadden 'ingesproken'.
Maar goed, niet iedereen deelt deze mening wellicht.
Ik was ook pissed toen ik dat zag. Ik, als fan, volle prijs betaald voor hun cd, limited edition, met bonus-DVD. Ik had beter wat gewacht dan had ik 2 nummers + een veel uitgebreidere DVD. Logisch?quote:Op zondag 13 november 2005 18:36 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Typisch een lame-ass marketingactie van de platenmaatschappij om de (teruggelopen) verkoop weer te stimuleren![]()
Ik wordt ook altijd een beetje moe van dat soort acties!
Ik vind 'm tegenvallen. Vooral die remix van Like Eating Glass is echt triestquote:Op zondag 13 november 2005 17:14 schreef lienelien het volgende:
iemand al die cd met remixes gehoord? kheb er niet zown goede resencies over gelezen, maar jammer genoeg ook zelf nog niet gehoord!
Sommige nummers zijn echt verwerkt tot pure muzak.quote:
ik mail je straks wel even Like Eating Glas, Helicopter en This Modern Love, dan krijg je er wel een beter beeld vanquote:Op maandag 3 april 2006 11:08 schreef MaJo het volgende:
Ken eerlijk gezegd alleen BanquetLeuk nummertje maar vond hem niet dusdanig gaaf dat ik de cd per se wilde hebben. Nu ik dit zo lees is Banquet niet echt representatief voor de rest van het album? Ga hem toch maar eens aanschaffen denk ik
Alleen op het moment even krap bij kas, teveel cd's gekocht
\quote:Op maandag 3 april 2006 11:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik mail je straks wel even Like Eating Glas, Helicopter en This Modern Love, dan krijg je er wel een beter beeld van![]()
Ben aan het werk dus dat komt mooi uit. Al lijkt het van nietquote:
1: Like Eating Glassquote:Op maandag 3 april 2006 19:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb het album ook gekocht (een tijdje geleden al) en ik moest toch wel wennen aan de sound.
Nu ik dan eindelijk gewend ben, ben ik blij dat ik de cd heb aangeschaft.
Heerlijke nummers: 1, 2, 4, 7 en 9.
Uit mijn hoofd, haha ik zal nog een keertje even wat duidelijker reageren, de cd ligt nu boven en ik ken de titels niet uit mijn hoofd.. I am sorry.
graag gedaanquote:Op maandag 3 april 2006 23:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dankjewel!
ik ook, er staat werkelijk geen 1 nummer op dat echt goed is. Ik verkoop niet zo gauw cd's maar deze staat toch echt op de nominatie om ebay op te gaan.....quote:
Die remix van Banquet is best okequote:Op maandag 3 april 2006 23:29 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik ook, er staat werkelijk geen 1 nummer op dat echt goed is. Ik verkoop niet zo gauw cd's maar deze staat toch echt op de nominatie om ebay op te gaan.....
...Maar die remix van Banquet is ook al jaren oud, stond zelfs al op hun debuut-EP. Niet zo vreemd dat die wat minder bij elkaar gegooid klinkt dan de rest.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:15 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Die remix van Banquet is best oke
*moet je die live cd eens horen*
goed idee!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:36 schreef JeroenV het volgende:
De remix-cd ga ik maar niet aan beginnen. De normale versie is wel heel goed. Ben benieuwd naar de nieuwe cd, wanneer zou die uitkomen?
nah, die kwaliteit is niet om aan te horenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:44 schreef Grobbel het volgende:
Nieuwe album zou in het najaar moeten komen, met als voorlopige werktitel "Urbanite Relaxation". Er zijn trouwens wat nieuwe tracks te downloaden op onderstaande fanblog, alhoewel het om bootlegs gaat waarvan de geluidskwaliteit niet al te best is. Maar als je nieuwsgierig bent:
http://bloc-party.blogspot.com/
Eensch.quote:Op maandag 14 november 2005 01:43 schreef ZeroVince het volgende:
M'n favoriete nummer van Block Party is Blue Light.. Vooral de Engineers 'anti-Gravity' remix ervan (Album: Silent Alarm Remixed).
ja, klinkt idd wel leuk, maar die kwaliteitquote:Op woensdag 5 april 2006 22:30 schreef prototype het volgende:
Damn, jammer van de kwaliteit, maar ik vind Hunting for witches echt TOP klinken :|
ja, inderdaad.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:58 schreef Boeman het volgende:
Leuke openingspost, alleen nog geen reacties
Ik vond het wel tijd voor een schopje!
Goede band, op de een of andere manier heb ik hun album ook al gehoord, en kan maar een ding zeggen: erg goed!
Zijn bevriend met Franz Ferdinand en dat kun je soms ook wel in hun muziek horen!
Ja, want op het forum van Bloc Party staan ook allemaal @#$@#topicsquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:58 schreef Kolkus het volgende:
Is al een tijdje stil rond ze, ben benieuwd wat het nieuwe album qua stijl gaat brengen.
Ben meer liefhebber van de uptempo-nummers, hoop niet dat er teveels rustigs op komt.
Ik heb ze al wel eens live gezien en ik zou sowieso wel naar Lowlands zijn gegaan, maar Bloc Party was zeker geen verkeerde boeking.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:25 schreef Piliniak het volgende:
De aankondiging van Bloc Party was voor mij al bijna in z'n eentje genoeg om m'n Lowlands kaartje te halen.
Ah, vertel, hoe was dat?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:39 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb ze al wel eens live gezien en ik zou sowieso wel naar Lowlands zijn gegaan, maar Bloc Party was zeker geen verkeerde boeking.
Ah, dacht dat ze maar 2x in Paradiso hadden gestaan. Met London Calling en in december 2005 oid nog een keertje.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:47 schreef Z het volgende:
Ik heb ze drie keer gezien en dat was alledrie keer een prima optreden. Alle drie keer was ook in Paradiso.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:06 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb ze in november 2004 in Paradiso gezien, toen als voorprogramma van Interpol. Was erg strak en zuiver, in elk geval; ik heb me zelden zo vermaakt met een voorprogramma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |