Moet dat echt ?quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:32 schreef sdk het volgende:
wel vette auto maar volgens mij is 't de bedoeling dat de sc nummer terug komt in de specs van de auto
Jeeee... hier heb je een valium zeg ! Hork ! dat je tot het volgende deel lekker mag slapenquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:43 schreef Hugster het volgende:
stomme doos
anders kijk je ff *hier*![]()
heiligschennis is het!![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:45 schreef ThaFreak het volgende:
tt aangepast![]()
staat hem goed die verlaging![]()
Omdat ik niet kan breien... lapzwansquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:20 schreef Oosthoek het volgende:
Wat doen vrouwen sowieso in pta?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jeeee... hier heb je een valium zeg ! Hork ! dat je tot het volgende deel lekker mag slapen![]()
Weet ik veel
Oke iemand tips hoe ik dit vreselijke drama goed kan maken ?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:05 schreef ondeugend het volgende:
Jeeee... hier heb je een valium zeg ! Hork ! dat je tot het volgende deel lekker mag slapen![]()
Weet ik veel
Klik!quote:Op zaterdag 27 november 2004 07:53 schreef Oosthoek het volgende:
Wat moet je nou met een vrouw die niet kan breien? Inruilen?
Autotron heeft ook andere leuke dingen staan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:45 schreef BoJo het volgende:
Ik ga zeker fftjes van Amsterdam naar Rosmalen om naar gare opels te kijken zeker![]()
neem je me mee achterop de motor?quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Autotron heeft ook andere leuke dingen staan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:45 schreef BoJo het volgende:
verveel me nu al
smst PeuRac me gisteren om langs te komen vandaag bij hem daaro.![]()
Ik ga zeker fftjes van Amsterdam naar Rosmalen om naar gare opels te kijken zeker![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:50 schreef BoJo het volgende:
neem je me mee achterop de motor?![]()
ohja, succes met de uitlaten. Echt een klote streekquote:Op zaterdag 27 november 2004 10:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn schema zit al propvol, ondermeer door het koekblik die de nodige aandacht nodig heeft.
![]()
![]()
En de knipperlichten doen het niet meer. Ook een uitzoekwerkje dus. Weet nog helemaal niet waar/wat ik moet checken.quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:59 schreef BoJo het volgende:
ohja, succes met de uitlaten. Echt een klote streek![]()
Opel dagje in het autotron ?quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:45 schreef BoJo het volgende:
verveel me nu al
smst PeuRac me gisteren om langs te komen vandaag bij hem daaro.![]()
neuh hij verkoopt zequote:Op zaterdag 27 november 2004 11:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Opel dagje in het autotron ?
geen wonder dat ik er al zoveel zag rijden,
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:17 schreef BoJo het volgende:
Iemand een gebakken eitje vanaf m'n hardeschijf uit m'n server ?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:14 schreef Patrick281 het volgende:
Ik had het laatst met een collega van 50 jaar over Opel auto's.
Hij wist niet dat het onder jongeren -en iets oudere jongeren als een baggerburgermerk bekend staat.
Overtuning?quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:17 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
En ik heb jou gemist in A'dam... staan we weer quittequote:Op zaterdag 27 november 2004 11:20 schreef BoJo het volgende:
Xtreem, kheb je gemist vorige zondag![]()
![]()
misschienquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En ik heb jou gemist in A'dam... staan we weer quitte
maar we gaan naar de Rai
en de volgende x dat ik in A'dam of Utrecht ben gaan we koffieleuten... ja?![]()
ben geen tweakerquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij trok mijn woorden ook sterk -heel sterk in twijfel.
![]()
![]()
[..]
Overtuning?![]()
Niet zo gezond he die systeembelasting met 24 uur continu xxx dvd's rippen.![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:24 schreef BoJo het volgende:
ben geen tweaker![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:26 schreef BoJo het volgende:
En de klok van de server goed gezet, zie net op die screenshot dat die niet klopte![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nerdalert.
![]()
![]()
[..]
Ons een beetje voorliegen dat het nu net gebeurt allemaal.
![]()
ik heb mezelf net zo ver gekregen om te gaan douchenquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
Net de Fiero garage gebeld ..
Knipperlichtrelais zit onder de stuurkolom. Soms achter een kapje, soms direct toegankelijk.
Dat moet ik wel op kunnen lossen.![]()
Nu nog de pit om vanachter de computer aan de dag te beginnen.
Originele plan was om rond 10:00 van huis te gaan voor de uitlaat, en dan door te rijden naar de sportschool die om 14:00 alweer sluit.
Ja man.... Ze zien hun ego in het gevaar komenquote:Op zaterdag 27 november 2004 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Zijn ze onaardig voor je ..
[..]
Klik!
Hoiquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja man.... Ze zien hun ego in het gevaar komen![]()
Maar ik red me wel hoor..... nagels uit![]()
![]()
Ik begon goed, stond half 10 al in de douche .. leek echt ergens op allemaal.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:59 schreef BoJo het volgende:
ik heb mezelf net zo ver gekregen om te gaan douchen![]()
quote:wat ga ik nu eens doen![]()
niet veel, PeuRac staat ze daar te verkopen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:12 schreef zappa29 het volgende:
Wat is er te beleven in Rosmalen met opels?
Join the clubquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:14 schreef zappa29 het volgende:
Oooh, nouja, ik heb er al 1![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:42 schreef D-Devil het volgende:
Join the club.
Vijl?quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als ik nou een slijptol had dan kon ik dat er nog afslijpen .. moet e.a. wel eerst onder de auto vandaan.![]()
quote:De Fiero garage wilde er natuurlijk wel even een compleet nieuwe uitlaat onder zetten toen ik ze belde.![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:56 schreef BazzoS het volgende:
Vijl?
aardig vrouwtjequote:Op zaterdag 27 november 2004 13:04 schreef Tjabbo het volgende:
* BazzoS heeft een garagesetje gekregen van de vrouw om aan de suup te sleutelen!
Garagekrik, oliefiltersleuteltje, wat van die wiggen om de banden tegen te houden, olieopvangbakkie en een mooi rolplankie om makkelijk onder de auto te komen.
*blij is
*amateur is
quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:04 schreef Tjabbo het volgende:
* BoJo heeft een garagesetje gekregen van de vrouw om aan de suup te sleutelen!
Garagekrik, oliefiltersleuteltje, wat van die wiggen om de banden tegen te houden, olieopvangbakkie en een mooi rolplankie om makkelijk onder de auto te komen.
*blij is
*amateur is
quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:07 schreef BoJo het volgende:
[..]wanneer kan ik langs voor een beurt ?
![]()
en wat ben jij aan het doen vandaag ?quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]je hebt echt een sexgebrek jij
quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
en wat ben jij aan het doen vandaag ?![]()
who cares... Als het goed is praat ze toch nietquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:17 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me dood, ben "newly weds" aan het kijken. Shit wat is ze dom
Nope niet jarig. gewoon aardigquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
aardig vrouwtje
Jarig ofzo?
Kom maar langs dan zal ik die krik in de reet schuivenquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:07 schreef BoJo het volgende:
[..]wanneer kan ik langs voor een beurt ?
![]()
Helaas ja. Kan de server nog wel pingen, maar ik kan hem van afstand niet rebooten oid.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:07 schreef BazzoS het volgende:
karbeau dood?
Karbo dead idd. balenquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
who cares... Als het goed is praat ze toch niet
Tjabbo:
Karbo is weer in coma?
en
wat de neuk heeft je vrouw geflikt dat ze je kadootjes gaat geven??? Ik gok dat ze 'n ander heeft![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
misschien![]()
* Xtreem wacht tot alle alarmbellen gaan rinkelen bij Tjabjequote:Op zaterdag 27 november 2004 13:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Karbo dead idd. balen
Ik weet niet wat ze gedaan heeft, maar ik ben de hele dag al verwendwhehehe
wat is dat nou weer voor een naam, hoe spreek je dat uitquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
holletje![]()
xenon is gelig en blauwig, als je vanuit andere hoeken kijkt, H7 is gewoon heel licht, maakt niet uit onder welke hoek je kijkt?quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:41 schreef Xtreem het volgende:
hoe zie je trouwens aan de buiten kant het verschil tussen H7 en Xenon?
sex met mij hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:05 schreef ondeugend het volgende:
en overdag, zonder dat de verlichting aan is?quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:57 schreef BazzoS het volgende:
[..]
xenon is gelig en blauwig, als je vanuit andere hoeken kijkt, H7 is gewoon heel licht, maakt niet uit onder welke hoek je kijkt?
Ik gok dat je gewoon een onbetrouwbaar uitziende harses hebtquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:40 schreef Xtreem het volgende:
Ik doe trouwens ergens iets verkeerd...
Vorige week: Audi dealer Waalwijk, lampje laten vervangen in een half jaar oude A6 (H7, kun je dat zelf ??). Vervolgens ff gevraagd of ik 'ns een stukje in de nieuwe a6 mag rijden... Wat blijkt, demo is nét 2 dagen ervoor verkocht.
Gisteren, audi dealer Amersfoort, andere voorlamp laten vervangen (wat een kutkwaliteit levert audi wat dat betreft....).. Zelfde vraag... GVD ook hetzelfde antwoord... Demo is nét verkocht.
Mijn karboforum 404 error wat doe je?quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik gok dat je gewoon een onbetrouwbaar uitziende harses hebt
:'{quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik gok dat je gewoon een onbetrouwbaar uitziende harses hebt
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
:'{
Ik kom, in pak, met een half jaar oude A6 van 60k. Dan moeten ze toch ook wel zien dat m'n papa geld heeft.
Nog meer nieuws trouwens....
20 december mag/ moet ik voor komen voor m'n verdrijvingsvlakbekeuring uit Maart 2004
Zozo.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
:'{
Ik kom, in pak, met een half jaar oude A6 van 60k. Dan moeten ze toch ook wel zien dat m'n papa geld heeft.
Nog meer nieuws trouwens....
20 december mag/ moet ik voor komen voor m'n verdrijvingsvlakbekeuring uit Maart 2004
newbiequote:Op zaterdag 27 november 2004 14:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]dit wist ik niet, vertel
![]()
De Norton man, heeft zelf NOD32quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:17 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
Een of andere heikneuter zag, op zaterdagavond 21.00 in maart mij met 4 wielen gebruik maken van het verdrijvingsvlak (weg ruurlo-vorden, dat lange rechte stuk bij de afslag naar zieuwent). Ik zei: dikke vinger, da was ik niet. Officier zei: dikke vinger terug, dat was jij wel. Ik zei: meneer de rechter, dat was ik niet! (met veel juridisch geleuter over waarom ik het niet gedaan had etc)... 20 december gaat meneer de rechter (in groenloquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]dit wist ik niet, vertel
![]()
Zou ik je auto parkeren op het plein voor het gerechtsgebouwquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Een of andere heikneuter zag, op zaterdagavond 21.00 in maart mij met 4 wielen gebruik maken van het verdrijvingsvlak (weg ruurlo-vorden, dat lange rechte stuk bij de afslag naar zieuwent). Ik zei: dikke vinger, da was ik niet. Officier zei: dikke vinger terug, dat was jij wel. Ik zei: meneer de rechter, dat was ik niet! (met veel juridisch geleuter over waarom ik het niet gedaan had etc)... 20 december gaat meneer de rechter (in groenlo) mij gelijk geven.... En anders gaan we naar het gerechtshof in
Leeuwarden
![]()
Ik tik niets binnen. De autodealers bewijzen genoeg met hun "Ah jammer joh, de demo auto is nét verkocht"quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:37 schreef Xtreem het volgende:
D'r staan wel wat vautjes in het zaakdossier, (hij zegt dat ik 3 auto's in ging halen, het was er toch echt maar 1), dus wie weet... Als ik heel betrouwbaar over kan komen (Nee Tjabbo, die hoef je niet in te tikken) heb ik nog best wat kans
Of jij verschaft hem onderdak zo helemaal in het buitenland daarquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou ik je auto parkeren op het plein voor het gerechtsgebouwAls je nar leeuwarden moet....
Die opmerking was dus niet nodig.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik tik niets binnen. De autodealers bewijzen genoeg met hun "Ah jammer joh, de demo auto is nét verkocht"
Oh. Sorry. Ik wist het echt niet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die opmerking was dus niet nodig.![]()
Tussen de kattenbakken is nog wel een slaapplaatsquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Of jij verschaft hem onderdak zo helemaal in het buitenland daar![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Een of andere heikneuter zag, op zaterdagavond 21.00 in maart mij met 4 wielen gebruik maken van het verdrijvingsvlak (weg ruurlo-vorden, dat lange rechte stuk bij de afslag naar zieuwent). Ik zei: dikke vinger, da was ik niet. Officier zei: dikke vinger terug, dat was jij wel. Ik zei: meneer de rechter, dat was ik niet! (met veel juridisch geleuter over waarom ik het niet gedaan had etc)... 20 december gaat meneer de rechter (in groenlo) mij gelijk geven.... En anders gaan we naar het gerechtshof in
Leeuwarden
![]()
Net een glas bier dat een uur heeft gestaanquote:Op zaterdag 27 november 2004 15:21 schreef Fugie het volgende:
best dood hier
bier?quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Net een glas bier dat een uur heeft gestaan
ik niet, ik ben geheelonthouderquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
bier?
zei iemand bier????
quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:14 schreef ook_gek het volgende:
ja ja ik leef nog en ik ben er weer![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:07 schreef Tjabbo het volgende:
ah.
jammer.
Ga jij nou maar lekker sparen voor de raiquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
wat een arme sloebers he.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker sparen voor de rai![]()
Niet iedereen heeft een rijke vaderquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker sparen voor de rai![]()
Beetje jammer dat je denkt dat mijn vader mijn leven betaald. Want dat doet hij niet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een rijke vader![]()
Ik heb wel een rijke vader btw (helaas, scheelde weer in de StuFi), maar ik wel er op eigen kracht komen. Maar ik ben benieuwd hoe jij piept als je op jezelf woont
als je dan nog geen ente kaartje van de rai kan betalen doe je toch serieus iets goed fout.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, ik werk maar 12 uur per dag![]()
Stop dan met huilen als je iets niet kan betalenquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hecht geen waarde aan geld![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:49 schreef Tjabbo het volgende:
en nu weer offtopic
Wist niet dat dit topic over het gehuil van alexxxx en z,n geld gingquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:49 schreef Tjabbo het volgende:
en nu weer offtopic
mee loperquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:51 schreef Bond het volgende:
[..]
![]()
Er is maar 1 iemand die zeurt dat ik weinig geld heb, en dat ben jij...quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wist niet dat dit topic over het gehuil van alexxxx en z,n geld ging
Nee knurft.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]dan heb je geluk denk ik, want dat verdrijvingsvlak is weg en er ligt nu een rotonde
-edit-
dat je 't niet nog eens fout kunt doen dus
xquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mee loper![]()
juist niet joh!quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wist niet dat dit topic over het gehuil van alexxxx en z,n geld ging
Ambtenaar.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]Mijn
Parasietje
O daarquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee knurft.
Vanaf Ruurlo: Je gaat het spoor over. Rotonde, 1e afrit richting vorden. Bocht naar rechts (links ligt gemeentehuis oid). 200 m na de bocht is er een afslag naar links. (richting zelhem of zieuwent). Het verdrijvings vlak bij die afslag
En dat komt omdat jij het zo lekker laat merken. KANSLOOS noem ik dat.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand die zeurt dat ik weinig geld heb, en dat ben jij...
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:03 schreef Xtreem het volgende:
<obert ten Brink mode>
All you need is loooovvvvvv
</obert ten Brink mode>
ik heb een tijdje geleden naar zitten kijken. En ik vond het nog leuk ookquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:03 schreef Xtreem het volgende:
<obert ten Brink mode>
All you need is loooovvvvvv
</obert ten Brink mode>
is dat niet iets voor jou?quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een tijdje geleden naar zitten kijken. En ik vond het nog leuk ook![]()
Onder begeleiding datenik ging kapot
Kapot, da's in deze regio hetzelfde als dood.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een tijdje geleden naar zitten kijken. En ik vond het nog leuk ook![]()
Onder begeleiding datenik ging kapot
zou wel.. euh... typische t.v. opleverenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
is dat niet iets voor jou?
zullen we je opgeven?
OMGquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:07 schreef Xtreem het volgende:
en dat je het leuk vond maakt je heaumeau!![]()
![]()
jij bent wel van de open deuren vanmiddag hea?quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
OMG
Hij 's écht zo gay als de neten.
ik zeg niks...............quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
zou wel.. euh... typische t.v. opleveren
Dat is ook niet nodig!quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zeg niks...............
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
jij bent wel van de open deuren vanmiddag hea?![]()
gelukkig maar. Wij snappen elkaar gewoon door niks te zeggen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig!
juist. Eten. goed idee.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
sorry ik ga straks ook wegquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
juist. Eten. goed idee.
ben straks nog wel weer ff terug...
Bij afwezigheid van BoJo is het vanavond OokGek bash avond
Ah. Gemiste kans dit.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
sorry ik ga straks ook weg![]()
Word bijna eng dit. Ik krijg een sociaal leven![]()
ja sorry. Maar later op de avond ben ik er wel hoorquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ah. Gemiste kans dit.
Ja maar ik nietquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja sorry. Maar later op de avond ben ik er wel hoor![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:22 schreef Hugster het volgende:
Ik heb een kankerhekel aan Alexxxxxx
ben btw weer thuis
Zeheeft haar eigen topic in BHquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:25 schreef Tjabbo het volgende:
Die miranda is wel een lekkere pijpslet
dat is ook iets wat niet iedereen kan ehquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:26 schreef Fugie het volgende:
mijn stickerplak avontuur is trouwens afgelopen, volgens mij niet echt goed
Ziektes overmatig gebruiken is niet lief.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:28 schreef Hugster het volgende:
kankerjosti
al die kut posts van je, altijd te zeiken over dat je zo weinig geld hebt en dat je het leuk vind dat je zo arm bent, maar toch lopen te janken dat ergens voor moet sparen. Na 10.000 posts over hoe arm je wel niet bent wordt je stront vervelend. Je bent een trotse fries, je werkt niet, je bent een luie teringhond enz...quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ziektes overmatig gebruiken is niet lief.
Hoe kun je btw een hekel hebben aan iemand die je niet kent?
moet dat nou?quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:34 schreef Hugster het volgende:
dus fuck off en ga iemand anders vervelen, niemand in deze SC mag je
opzouten!!
En jij houdt het bij blijkbaar dat je dat allemaal onthoud.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
al die kut posts van je, altijd te zeiken over dat je zo weinig geld hebt en dat je het leuk vind dat je zo arm bent, maar toch lopen te janken dat ergens voor moet sparen. Na 10.000 posts over hoe arm je wel niet bent wordt je stront vervelend. Je bent een trotse fries, je werkt niet, je bent een luie teringhond enz...
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:34 schreef Hugster het volgende:
opzouten!!
Zou ie ongesteld zijn?quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:41 schreef BazzoS het volgende:nette reacties van dhr. Hugster
*afmeld.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:34 schreef Hugster het volgende:
opzouten!!
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*afmeld.
Ik vind ons links langharig werkschuw stuk tuig best aardig
* Tjabbo too.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*afmeld.
Ik vind ons links langharig werkschuw stuk tuig best aardig
Post dat dan ik KLB. Er is een apart forum uitgevonden voor dat soort uitbarstingen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:47 schreef Hugster het volgende:
ik was de SC aan het teruglezen en kwam ik weer wat berichten van die josti tegen en toen liep de emmer over
Sinds wanneer moet je toestemming vragen aan andere om hier iets te zeggenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:46 schreef Tjabbo het volgende:
Zeg huggybear,
Smijten met kanker vind ik not done. Niet als je het in die mate meent waarin jij dat doet.
En hoe de neuk kom je erbij dat jij zoveel krediet opgebouwd hebt hier dat je een ander kan gaan afzeiken en dan ook nog ff dat namens iedereen zegt hier.
doe jij eens karbo fixen ofzo......quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Post dat dan ik KLB. Er is een apart forum uitgevonden voor dat soort uitbarstingen.
Nee. Je mag niet KLB topics over users postenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Post dat dan ik KLB. Er is een apart forum uitgevonden voor dat soort uitbarstingen.
Iedereen mag zeggen wat hij of zij wil. Maar realiseer jij je wel wat roepen van kanker met iemand kan doen? Ik weet toevallig van een andere SC'er dat 'ie dat niet zo leuk vond.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je toestemming vragen aan andere om hier iets te zeggen![]()
Het stijgt de laatste tijd wel aardig naar je hoofd he
Je gaat je toch serieus afvragen wie jij denkt te zijn![]()
Eensch... Ik mis het. En Sandra ookquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doe jij eens karbo fixen ofzo......![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:50 schreef Fugie het volgende:
wat een gekanker hier zeg
Het is idd 'maar' internet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:49 schreef Hugster het volgende:
daarintegen vind ik wel dat Tjabbo zichzelf ernstig overschat, het is maar internet dude
beetje gekanker. verder niets.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:51 schreef GizartFRL het volgende:
Woei! Wat heb ik gemist?
Fuckie komt weer scherp uit de hoekquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:50 schreef Fugie het volgende:
wat een gekanker hier zeg
karbo weer vanaf maandag. servertje stuk ofzo, kan er vanaf hier niet bij.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eensch... Ik mis het. En Sandra ook
wij denken op hetzelfde niveauquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
Tis net Nederland he.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
beetje gekanker. verder niets.
Tjabbo die zich burgemeester/god van PTA/internet voeltquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:51 schreef GizartFRL het volgende:
Woei! Wat heb ik gemist?
foto!!!!!quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:55 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Tis net Nederland he.Sparco stoeletjes!
![]()
*enthousiast doet*
Nu de motor nog.
Dan ga ik dus maandag mn CV uitprinten ipv zondag wat ik eerst van plan wasquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
karbo weer vanaf maandag. servertje stuk ofzo, kan er vanaf hier niet bij.
reageert niet op een reboot commando
Ah ik ben toch een beetje een voorbeeld voor jequote:Op zaterdag 27 november 2004 17:51 schreef Tjabbo het volgende:
En laat het me naar mijn hoofd stijgen, als ik zo wil overkomen als jij dan mag ik nog wel even.
Oh niks alleen maar een zelf overschatte user luisterend naar de naam Tjabboquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:51 schreef GizartFRL het volgende:
Woei! Wat heb ik gemist?
Burgemeester? eerder de koning.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tjabbo die zich burgemeester/god van PTA/internet voelt![]()
gewoon zielig, verder wel een leven?
en hoe lastig ben je wel niet bij echt belangrijke dingen
Ik ga speciaal voor jou naar buiten toe!quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
foto!!!!!
Dat weet je tochquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah ik ben toch een beetje een voorbeeld voor je
[..]
Zolang ik dat zelf maar doe hequote:Oh niks alleen maar een zelf overschatte user luisterend naar de naam Tjabbo![]()
Whehehequote:Op zaterdag 27 november 2004 17:58 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik ga speciaal voor jou naar buiten toe!
Zelf overschatte koning dan welquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Burgemeester? eerder de koning.
ik ben het gewend. van mark iig wel.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh nu word ik niet meer gebashd maar Tjabbo
wat boeit mij het of ik bijval krijg, ik zelf ben iig zwaar frusti van em,quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Burgemeester? eerder de koning.
Is niet leuk he, iemand afzeiken en dan geen bijval krijgen.
En ik kan inderdaad verdomd lastig zijn. dan weet je dat.
Te moeilijk.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
voor de rest zeg ik
Dat zijn er wel meer. Maar die hebben er mee leren levenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat boeit mij het of ik bijval krijg, ik zelf ben iig zwaar frusti van em,
voor de rest zeg ik
Zelf gekroond ookquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zelf overschatte koning dan wel
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer. Maar die hebben er mee leren leven
Ja ik heb het gehoord. Hoorde ook van die zelfde persoon dat je goed om de randjes werktquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Whehehe
hoor je dat ook_gek?
Hahaquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik heb het gehoord. Hoorde ook van die zelfde persoon dat je goed om de randjes werkt
Dat heb ik je in vertrouwen doorgegeven mên.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik heb het gehoord. Hoorde ook van die zelfde persoon dat je goed om de randjes werkt
En dan zachtjes knijpenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Haha
Jaloers joh?
En ik pak alles mee! Ook de randjes
Kutfrys.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan zachtjes knijpen
bang dat je uit je originele stoelen glijd?quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:03 schreef GizartFRL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bitch.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:04 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dat heb ik je in vertrouwen doorgegeven mên.
Niemand doet het trouwens beter als jij hoor.
look whose talkingquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:05 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Kutfrys.
Pug 205 GTI.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:05 schreef BazzoS het volgende:
Leuke stoelen!![]()
Waar zitten ze in?
-edit-
leuk effect: onderste foto, in de binnenspiegel
Dat was gisteren.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Bitch.
Gisteren zei je nog dat ik de enige voor je was
Mooie stoeltjes.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:03 schreef GizartFRL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En je snapt het nu wel?quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:06 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Pug 205 GTI.
Ik zag die weerspiegeling ook en moest even denken hoe het zat.
You don't even carequote:Op zaterdag 27 november 2004 18:06 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dat was gisteren.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:05 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Kutfrys.
Misschien helpt het als je een paar keer kanker roeptquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:09 schreef Hugster het volgende:
ik heb honger maar de keukenslet is nog niet klaar
Ben er nog niet mee aangehouden, maar ik verwacht geen problemen, in mijn vorige GTI had ik ook altijd 4 punts. Agent zei dat dat zelfs beter is.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Mooie stoeltjes.
Mooie 4-punts ook. Staat erg cool.
Mag je die eik gebruiken? of moet je daar nog steeds de 3-punts bij om hebben?
BoJoquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:09 schreef BoJo het volgende:
hallo![]()
doe ik alquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je een paar keer kanker roept
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:09 schreef Hugster het volgende:
ik heb honger maar de keukenslet is nog niet klaar
de keukenslet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
doe ik al![]()
helpt niet
Wat dan?quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:12 schreef BoJo het volgende:
ik krijg wat van m'n ouders![]()
Ik kwam er al op aan het kijken op die 1e foto met die stoelen. Dat witte achter de stoel, ik dacht eerst dat je er een verwarmingsradiator in had liggen. later zag ik dat het de boden van je car was.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:11 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nu zonder achterbank en bekleding etc. gewicht
een portie gezeik en ik heb niet eens m'n schoen hoeven zettenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat dan?
het is nog niet eens 5 december...
Ga je vanavond dan lief zingen anders krijg je een zakje zout.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
een portie gezeik en ik heb niet eens m'n schoen hoeven zetten![]()
ik scheld de sint wel uit voor knkermongool dan mag ik tenminste zeker mee naar Spanjequote:Op zaterdag 27 november 2004 18:15 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ga je vanavond dan lief zingen anders krijg je een zakje zout.
Hoe goedkoop wil je reizenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik scheld de sint wel uit voor knkermongool dan mag ik tenminste zeker mee naar Spanje![]()
Spanje, helemaal zo gek nog niet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik scheld de sint wel uit voor knkermongool dan mag ik tenminste zeker mee naar Spanje![]()
weet die keukenslet dan niet dat de schoenen bij de schoorsteen moeten staan?quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:17 schreef Hugster het volgende:
Ik had btw vanmorgen een zak pepernooten en een chocolade letter in m'n schoen,
Piet had em ook zelf ff gezet, hij heeft hem van de voordeur naar de achterdeur verplaatst en hem gevuld
moeder?![]()
Spanjequote:Op zaterdag 27 november 2004 18:17 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Spanje, helemaal zo gek nog niet.
Anyhows, vanwaar het gezeik van je ouders?s
nee dit heeft m'n ma denk ik gedaanquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:18 schreef BazzoS het volgende:
[..]
weet die keukenslet dan niet dat de schoenen bij de schoorsteen moeten staan?![]()
geld?quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:12 schreef BoJo het volgende:
ik krijg wat van m'n ouders![]()
hoe kan ik die keukenslet nou gemist hebben toen ik bij je wasquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee dit heeft m'n ma denk ik gedaan
, de keukenslet slaapt dan nog, want er volg altijd een harde dag arbeid voor d'r
weet je ma dan niet dat de schoenen bij de schoorsteen moeten staan?quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee dit heeft m'n ma denk ik gedaan
, de keukenslet slaapt dan nog, want er volgt altijd een harde dag arbeid voor d'r
moordneigingen komt aardig in de richtingquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
geld?
een erfelijke ziekte?
een pak slaag?
moordneigingen?
een erectie?
of...?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
geld?
een erfelijke ziekte?
een pak slaag?
moordneigingen?
een erectie?
of...?
boodschapjes doenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoe kan ik die keukenslet nou gemist hebben toen ik bij je was![]()
Goed personeel is moeilijk te vinden. Zit met het zelfde probleemquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
de keukenslet.
wel toevallig dan, ben op 3 verschillende tijdstippen bij je geweestquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
boodschapjes doen
waar moet ik anders werken ?quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goed personeel is moeilijk te vinden. Zit met het zelfde probleem
denk het nietquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:21 schreef BazzoS het volgende:
[..]
weet je ma dan niet dat de schoenen bij de schoorsteen moeten staan?![]()
ze doet elke dag boodschappenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel toevallig dan, ben op 3 verschillende tijdstippen bij je geweest![]()
strijken, slapen op zondagquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel toevallig dan, ben op 3 verschillende tijdstippen bij je geweest![]()
ik snap hem nietquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:25 schreef ook_gek het volgende:
alfa met zwarte velgen is booschappen doen. Dat is standaart
Zomerbanden met ijsco velgenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik snap hem niet![]()
binnenkort weer die ijshoorntjeshouder velgen er weer onder![]()
andersomquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zomerbanden met ijsco velgen
winterbanden met niggah velgen?
vreet jij ijs inde winter? nee, nou dan. Wat de neuk moet je in de winter met ijsco velgen????quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
andersom
omdat de gaten te klein zijn voor bekersquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
vreet jij ijs inde winter? nee, nou dan. Wat de neuk moet je in de winter met ijsco velgen????
Als in: geen bekerhouder, dus je hebt een ijscovelg op de stoel naast je als bekerhouder, maar die zijn te klein, dus hang je er ijs in?quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
omdat de gaten te klein zijn voor bekers![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga Hugster blij maken
Tot maandag![]()
niet alleen hugsterquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga Hugster blij maken
Tot maandag![]()
ik kreeg de schijt van die kut ijsjesquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:36 schreef Fugie het volgende:
dus je moeder heeft eidelijk een dienblad gekocht en jij mag je velgen weer terug ?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:38 schreef BazzoS het volgende:
Maak jij van alles een foto?
vandaar dat het nix is met die vrouwenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kreeg de schijt van die kut ijsjes
bevroren ballen?quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
vandaar dat het nix is met die vrouwen
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
bevroren ballen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |