Dezequote:Op vrijdag 26 november 2004 10:30 schreef ranja het volgende:
Erin Gray is dat.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jerry Goldsmith?
Klopt. Schrijver van oa. Move over darling.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:25 schreef moryana het volgende:
Terry Melcher??
Zoon van Doris Day
edit naam van moeder vergeten
GFP+1quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:45 schreef GFP het volgende:
Charlie's Angels
The Shadow
The Three Musketiers
It
Rocky Horror Picture Show
Legend
Scary Movie 2
McHales Navy
'Muppet Reasure Island
Rugrats
Zo makkelijk was het nog niet..
Ik zal nooit vragen stellen over Chicago of Moulin Rougequote:Op vrijdag 26 november 2004 13:45 schreef dolle_hond het volgende:
chicago
Het is geen voor-alle-leeftijden filmpje nee...quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:48 schreef victorinox het volgende:
Een disney tekenfilmpje?
Zoetsappig liedje over alleen zijn...quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:32 schreef EricusMaximus het volgende:
Misschien iets meer info over de song?
Dit zou ik geen niet-voor-alle-leeftijden film willen noemen, niet voor alle mensen lijkt me eerder...quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:45 schreef dolle_hond het volgende:
bridget jones
Niet dat ik weet...quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:54 schreef dolle_hond het volgende:
doet die zangeres mee in de film als actrice
Het lijkt er wel op dat we in MusicTrivia zitten, maar ik was op zoek naar de film, gelukkig zet je dat er nog tussen haakjes bij...quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Lean Rimes met how do i live with out you? (Con Air)
Bah, dit heb ik laatst nog ergens gelezen, maar zou echt niet meer weten over welk nummer het gaat. Film is me ook ontschoten.quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:42 schreef GFP het volgende:
Welke film
The song "" was nominated for both an Oscar as Best Original Song and a Razzie as Worst Original Song. It did not win either award.
Vanavond dan toch maar even kijkenquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:09 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Bah, dit heb ik laatst nog ergens gelezen, maar zou echt niet meer weten over welk nummer het gaat. Film is me ook ontschoten.
Once Where Warriorsquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:11 schreef mr_anonimous het volgende:
In welke film staat de familie Heke centraal?
Goed! Fantastische film vind ik dat.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:12 schreef GFP het volgende:
[..]
Once Where Warriors
Leann is er bekend mee geworden. Misschien dat Trisha het geschrven heeft?quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:08 schreef GFP het volgende:
Het lijkt er wel op dat we in MusicTrivia zitten, maar ik was op zoek naar de film, gelukkig zet je dat er nog tussen haakjes bij...
Ik heb hier trouwens staan dat het nummer door Trisha Yearwood is gedaan.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goed! Fantastische film vind ik dat.
GFP +1
Dat staat toch ook nergensquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:29 schreef Ket_Ais het volgende:
Brad, Johnny en Tom hebben nooit een Oscar ontvangen
Okeej, ben duidelijk overwerkt.... Door die vorige vraag zat ik nog in de Oscars en heb ik helemaal niet in de gaten gehad dat het niet om een Oscar Speech ging...quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat staat toch ook nergens
ja, ik snapte er dan ook helemaal niets van, in plaats dat ik dan even nadenk.....quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik betwijfel trouwens ook of je zo'n lap tekst in die korte tijd die je voor een Oscar-speech krijgt, zou kunnen passen
er zijn acteurs die dat kunnenquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik betwijfel trouwens ook of je zo'n lap tekst in die korte tijd die je voor een Oscar-speech krijgt, zou kunnen passen
Sommigen zijn erg snel weg en sommigen kunnen best een lang verhaal ervan maken. Maar zo'n lange levensloopverhaal, dan moet je wel snel voorlezen. Maar daarom dacht ik ook gewoon dat het een Oscar speech was. Omdat er wordt uitgelegd waarom hij acteur is geworden. Dat is ook wel eens vaker gedaan.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:41 schreef dolle_hond het volgende:
er zijn acteurs die dat kunnen
Volgens mij is dit wel een echte speech voor zijn universiteit.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:37 schreef Ket_Ais het volgende:
Ontopic: De text komt me wel bekend voor, maar of ik dat nou in een film heb gehoord of ergens anders.....ik zou het niet weten.
Yup!quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Nicolas Cage?
Waar maak je dat uit op?quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:06 schreef GFP het volgende:
[..]
Yup!
mr_anonimous +1
I heard Lou Reed sing a song completely out of tune and the bad sound hooked me. I realized that the out of tune singing was his style intentionally and I liked it so I copied it when I did “Peggy Sue Got Married.” I acted out of tune intentionally. Artists’ style, abstract style, natural style, surreal, documentary, cubist, romantic comedy, action – why limit my voice to just one. And there is art synthesis. You can express the experience of a painting when you’re acting or a novel when you are singing.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:06 schreef EricusMaximus het volgende:
Die stukjes zijn leuk om te lezen, maar er komt een beetje weinig van zijn films en dergelijke naar voren
Hoe oud was hij trouwens toen hij het doctoraal kreeg?
Ik zou zeggen het stukje over Elvis...quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:07 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op?
Knap hoor
Ik vind hem trouwens júist een van de meest 'stem-gelimiteerde' acteurs ooitquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:08 schreef GFP het volgende:
I heard Lou Reed sing a song completely out of tune and the bad sound hooked me. I realized that the out of tune singing was his style intentionally and I liked it so I copied it when I did “Peggy Sue Got Married.” I acted out of tune intentionally. Artists’ style, abstract style, natural style, surreal, documentary, cubist, romantic comedy, action – why limit my voice to just one. And there is art synthesis. You can express the experience of a painting when you’re acting or a novel when you are singing.
Ket_Ais+1quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:37 schreef Ket_Ais het volgende:
The three musketeers
Er was ook een Musketeer-wannabequote:Op vrijdag 26 november 2004 18:14 schreef EricusMaximus het volgende:
Wat was de overgebleven Beatle dan?
Er zijn maar drie musketiers
Gigliquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:58 schreef One_conundrum het volgende:
die van J.Lo en ben affleck ook uh dinges
zou je wel denken hequote:Op vrijdag 26 november 2004 19:57 schreef mr_anonimous het volgende:
J-Lo en Ben Affleck in Gigli.
waren worst duo niet J-lo's billen?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Worst picture: Gigli
Worst Actor: Ben Affleck
Worst Actress: Jennifer Lopez
Worst Supporting Actor: Charles Bronson?
Worst Supporting Actress: Cher?
Worst Screen Couple: Ben & Jen
Worst Remake or Sequel: Bad boys 2?
Ket_Ais+1quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:33 schreef Ket_Ais het volgende:
via die duiven
Intrepidlvity +1quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, Arnie natuurlijk!
Twins, met Julius!
5 juist.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:22 schreef Eluc het volgende:
Orson Welles
Jean Luc Godard
Akira Kurosawa
Fellini
Bergman
Eisenstein
Lang
Kubrick
Ford
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:34 schreef Eluc het volgende:
Orson Welles
Akira Kurosawa
Fellini
Bergman
Kubrick
Hitchcock
Spielberg
Wilder
Ray
Lean
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:38 schreef Eluc het volgende:
+
chaplin
coppola
Helaas.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:41 schreef dolle_hond het volgende:
capra als 10e
Die wel.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Martin Scorscese als laatste gok
Over welke film gaat het?quote:When the film finished shooting, Kevin Costner and Kurt Russell disagreed about the way the film should feel. The studio let both stars edit their own versions which were then shown to test audiences. Russell's cut was more comedy orientated and focused on his character's relationship with Cybil (Courteney Cox) while Costner's was more action orientated.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:50 schreef EricusMaximus het volgende:
Was gisteren op tv
3000 miles to graceland
Wat een aparte tijdquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:18 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga na 22:22 naar bed, dus evt morgenochtend EM
nee, wel vaak:quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:24 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Wat een aparte tijd
Altijd?
haha, grappigquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee, wel vaak:
Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies #27
Toch echt dezelfde filmquote:Op vrijdag 26 november 2004 23:23 schreef ranja het volgende:
1e komt me wel bekend voor, 2e niet
Zeer zekerquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:05 schreef Ket_Ais het volgende:
Cate Blanchett
-LOTR
-The Gift
-Coffee and Cigarettes
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:13 schreef dolle_hond het volgende:
the cook, the thief, his wife and his lover
Ik heb het even gecheckt en dat is het goede antwoord.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:31 schreef ranja het volgende:
The last supper? Die was laatst op tv en is erg goed
Ik ben er alweer, ging sneller dan verwacht en ja, dat is het goede antwoord!quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:31 schreef ranja het volgende:
The last supper? Die was laatst op tv en is erg goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranja +1
[ Bericht 6% gewijzigd door Ket_Ais op 27-11-2004 11:55:48 ]I used to be a schizofrenic but we're OK now
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:50 schreef Ket_Ais het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of je dit wil lezen, maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:19 schreef ranja het volgende:
Ik weet niet of je dit wil lezen, maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be a schizofrenic but we're OK now
quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:24 schreef Ket_Ais het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook geen acteur uit Beethoven?quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:12 schreef ranja het volgende:
Heeft niks met Beethoven (componist noch hond) te maken. De honden zijn van mevrouw op plaatje 1.
Geen idee wie Benson is, maar er zit wel degelijk een dubbele acteur in (zie ik nu, ik ken Beethoven verder niet).quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ook geen acteur uit Beethoven?
Die donkere meneer lijkt wel wat op Benson eigenlijk.
Als je mijn smaak kent, hoe groot acht je dan de kans?quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:25 schreef dolle_hond het volgende:
is de vrouw goldie hawn
Heel grootquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Als je mijn smaak kent, hoe groot acht je dan de kans?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:58 schreef EricusMaximus het volgende:
Vraag staat lang zeg
Dan is het goedquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:03 schreef BwennieBren het volgende:
Okay dan het is Foul play of Seems like old times en ik kies voor de laatste aangezien ik denk dat die rechter Harold Gouid is en ik Chevy Chase zie en dankzij SOK en DH de rest van de acteurs ermee associeer....
misschienquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:40 schreef Ket_Ais het volgende:
Ik dacht dat nr. 6 een meisje was?
Die lijken mij ook!quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:38 schreef ranja het volgende:
Gok:
2 Anna Paquin
4 Kirsten Dunst
8 Johnny Depp
3 is dus goed gegokt!quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:38 schreef ranja het volgende:
Gok:
1 Julia Roberts
2 Anna Paquin
3 Jodie Foster
4 Kirsten Dunst
5 Kirsty McNichol
6 Brad Pitt
7 Reese Witherspoon
8 Johnny Depp
Ik ken de naam die jij opgeeft niet eens, en Reese zou best wel kunnen jaquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:46 schreef ranja het volgende:
5 en 7 weet ik zeker
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
8 lijkt me River Phoenix.
bacon jah, haal die 2 altijd door elkaarquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:48 schreef EricusMaximus het volgende:
1 lijkt op Bacon
Nu nr. 1 nog....quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:51 schreef Ket_Ais het volgende:
Misschien is 6 dan toch een jongen: Lukas haas?
Kirsty McNichol was met name in de 80's een veelgevraagde bijrol-actricequote:Op zaterdag 27 november 2004 19:47 schreef Ket_Ais het volgende:
[..]
Ik ken de naam die jij opgeeft niet eens, en Reese zou best wel kunnen ja
thanx for the updatequote:Op zaterdag 27 november 2004 19:56 schreef ranja het volgende:
Kirsty McNichol was met name in de 80's een veelgevraagde bijrol-actrice
Het is iig een jongenquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:58 schreef EricusMaximus het volgende:
hint/ andere foto voor nummer 1?
En dit is juist!quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:04 schreef dolle_hond het volgende:
1 ethan hawke
2 Anna Paquin
3 Jodie Foster
4 Kirsten Dunst
5 Kirsty McNichol
6 likas haas
7 Reese Witherspoon
8 river phoenix
nee die andere met die dochter.quote:Op zondag 28 november 2004 10:59 schreef victorinox het volgende:
Tony Curtis?
Ben nu toch wel benieuwd welke dit is dan...quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:16 schreef dolle_hond het volgende:
belangrijkste rol bijna 40 jaar geleden
TSoM denk ik. even nagezochtquote:Op zondag 28 november 2004 13:31 schreef GFP het volgende:
[..]
Ben nu toch wel benieuwd welke dit is dan...
quote:Op zondag 28 november 2004 13:29 schreef GFP het volgende:
Christopher Plummer lijkt me dan...
Goh, ik ken die films helemaal nietquote:Op zondag 28 november 2004 20:00 schreef EricusMaximus het volgende:
Renee Zellweger?
Misschien Denzel Washington?
Lolquote:Op zondag 28 november 2004 20:01 schreef Ket_Ais het volgende:
[..]
Goh, ik ken die films helemaal niet
Dat zal m zijnquote:Op zondag 28 november 2004 20:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
The English Patient?
quote:Op zondag 28 november 2004 20:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
The English Patient?
Ja.quote:Op zondag 28 november 2004 20:55 schreef REFUSED het volgende:
1) Jon Lovitz
2) PVDT
4) PVDT
10) PVDT
12) Clea Duvall
Ja.quote:Op zondag 28 november 2004 21:00 schreef California het volgende:
4: Dinges.
10: Dinges.
11: Dinges.
Ja.quote:Op zondag 28 november 2004 21:01 schreef EricusMaximus het volgende:
5 is Heath Ledger
Ja.quote:Op zondag 28 november 2004 21:02 schreef Ket_Ais het volgende:
8 is Samantha Morton
Nopequote:Op zondag 28 november 2004 21:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
10 = Danny Trejo
2.quote:Op zondag 28 november 2004 21:02 schreef California het volgende:
Uit hoeveel woorden bestaat die filmtitel? 12?
"De eerste is een lidwoord"?quote:Op zondag 28 november 2004 21:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zal ik een tip geven?
doe eens gekquote:Op zondag 28 november 2004 21:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
2.
Zal ik een tip geven?
Nee.quote:Op zondag 28 november 2004 21:23 schreef victorinox het volgende:
'. Timothy Dalton?
10. Edward James Olmos
Nee.quote:Op zondag 28 november 2004 23:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is hij zo moeilijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |