ik vind t niet erg, andere foto's herken ik ook vaak niet, al zijn ze van rockers of metal-bandsquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ach hou op zeg. Ik zit soms dagenlang hier te staren naar allerlei obscure (indie/rock/metal)bandjes waarvan ik er geen één ken. Wat meer diversiteit kan echt geen kwaad.
Maak daar maar ruim 16 uur van.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:02 schreef Zanderrr het volgende:
Het is in zes uur tijd nog steeds niet geraden. Een nieuw record?
Is ook zo. Ik vraag me wel af of je diversiteit krijgt van 1 vraag die meer dan een dag staatquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ach hou op zeg. Ik zit soms dagenlang hier te staren naar allerlei obscure (indie/rock/metal)bandjes waarvan ik er geen één ken. Wat meer diversiteit kan echt geen kwaad.
Is ook zo, een band kennen of van een foto herkennen is ook nog wat anders. Al die indiebands van de laatste paar jaar zijn wat mij betreft allemaal inwisselbaar qua foto'squote:Op zaterdag 27 november 2004 18:04 schreef dolle_hond het volgende:
andere foto's herken ik ook vaak niet, al zijn ze van rockers of metal-bands
Alleen maar goedquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar af en toe stel ik gewoon een vraag over een andere muziekstroming. Van klassiek tot Latijns Amerikaanse stromingen. Het is een begin zeg maar.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:05 schreef ranja het volgende:
Is ook zo. Ik vraag me wel af of je diversiteit krijgt van 1 vraag die meer dan een dag staat
Dacht eigenlijk dat André en de middelste wel de makkelijkste waren.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:50 schreef Zanderrr het volgende:
Andre ???-ring
Maar ja, om nou Andre Gerard Jelingring te gaan gokken, hequote:Op zaterdag 27 november 2004 18:54 schreef Zanderrr het volgende:
Die middelste zal wel een "oh ja" worden. Ik dacht eerst dat 't Gerard Joling was.
André Valkering is goed.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:54 schreef ranja het volgende:
Andre Falcering dan
of Valkering, op z'n nederlands...
ik moest lachenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:58 schreef ranja het volgende:
Ik ga zo eten. Noem mij alle 5 de superstippen uit de top 40 van deze week
Wat een baggerplaat is dat zeg, totaal mislukt ...quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:02 schreef Zanderrr het volgende:
Hmm, als die maar niet weer 16 uur blijft staan.
Ik gok dat de Live Aid single wel een superstip zal hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |