Wat heb jij gedaan etter?quote:Op donderdag 25 november 2004 22:05 schreef HighLander het volgende:
En nikky een pruts FA zonder HTMLrechten
En ik ontken gewoon lekker alles
Ow en naamtopics mochten toch niet in onzin
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:05 schreef HighLander het volgende:
Ow en naamtopics mochten toch niet in onzin
Een admin die zijn eigen forumfaq's niet kent!quote:Naamtopics mogen hier, mits ze meer inhoud hebben dan "Eej Karel! Moe jij nou ook zo poepuh van die bruine bonen???"
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:07 schreef martinlutherking het volgende:
Veel naamkuttopics vanavond.
Ik ruim tenminste de zooi opquote:Op donderdag 25 november 2004 22:09 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Die avatar.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:12 schreef BrauN het volgende:
Hij spoot in 't gelaat terwijl jullie afgesproken hadden dat niet te doen?
En wat een onvoorstelbare toevoegende waarden hebben dit soort topics of dit soort reacties ook weer wat is gebleken.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:07 schreef Maanvis het volgende:
Een admin die zijn eigen forumfaq's niet kent!![]()
![]()
Die negroïde B-artiest in jouw avatarquote:Op donderdag 25 november 2004 22:15 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Die avatar.![]()
Wij zijn wereldvreemd, en jij bent forumvreemdquote:Op donderdag 25 november 2004 22:17 schreef HighLander het volgende:
[..]
En wat een onvoorstelbare toevoegende waarden hebben dit soort topics of dit soort reacties ook weer wat is gebleken.
Die nep-Nederlander die nu dood gaat aan longkanker in jouw avatar.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:18 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die negroïde B-artiest in jouw avatar
Ik ken mensen uit Rodenquote:Op donderdag 25 november 2004 22:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ruim tenminste de zooi op
nanananananaaaaanaaaaaaaquote:Op donderdag 25 november 2004 22:30 schreef Dirkh het volgende:
Je bent net op tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |