Das altijd mooi..Ik kijk daar ook altijd naar ^^quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:03 schreef Chriz2k het volgende:
Had gister met 6-0 6-4 verloren.
Wel de meeste games van iedereen tegen hem gewonnen.
Die leraar heeft zich teruggetrokken, evenals 2 gasten uit mijn team, dus er is een grote kans dat ik clubkampioen wordquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Das altijd mooi..Ik kijk daar ook altijd naar ^^
En over je leraar, ik had het even verkeerd begrepen daar...Je clubkampioenschappen beginnen natuurlijk pas later
Een kickservice is een service met topspin, een service die hoog opspringt als je hem ontvangt. Hij wordt vaak als 2e service gebruikt omdat hij door de spin een grote marge voor fouten heeft.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:04 schreef XL het volgende:
Goed gespeeld deze avond, maar dat mocht niet baten. Tegenstanders waren gewoon een klasse beter. Het wedstrijdenseizoen zit erop.
Wat is een kickservice?
Vooralsnog sla ik zijspin makkelijker dan topspin. Zoals gezegd ik ga werken aan de service. Afgelopen partij overigens maar 2 geslagen![]()
Hehe zo ben ik ook 'makkelijk' clubkampioen geworden...tennisleraar en nog 3 gasten die hoger staan op de ratinglijst van de club lieten verstek gaan, zodat ik kampioen kon wordenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die leraar heeft zich teruggetrokken, evenals 2 gasten uit mijn team, dus er is een grote kans dat ik clubkampioen word.
Helaas alleen een gsm voorhanden, maar ik heb wat gefilmd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:24 schreef nickybol het volgende:film jezelf zodat je het later kunt terugzien, dan zie je toch weer een heleboel dingen die je normaal niet ziet. En je kunt natuurlijk altijd de videos hier posten zodat wij er naar kunnen kijken.
You don't have permission to access /~s247727/Service.mov on this server.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:09 schreef XL het volgende:
[..]
Helaas alleen een gsm voorhanden, maar ik heb wat gefilmd.
Sowieso aardig voor het topic.
http://stuwww.uvt.nl/~s247727/Service.mov
Ik heb de rechten even goed gezet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
You don't have permission to access /~s247727/Service.mov on this server.
Stom dat deze post in dit topic terecht gekomen is trouwens.....quote:Op donderdag 1 september 2005 11:08 schreef Norrage het volgende:
Ís het eigenlijk niet schandalig die Russinnen? Tot Myskina dit jaar was het pas 1 keer eerder voorgekomen dat de titelverdedigster van een Grand Slam er in de 1e ronde uit ging, nu is het dus weer gebeurd...
Stomme Russinnen, wat kunnen zel wel?
`quote:Op donderdag 1 september 2005 22:04 schreef nickybol het volgende:
Tretorn X, idd dat zijn wel goede ballen, alleen wel iets zwaarder, als ik met die ballen speel krijg ik altijd iets meer last van arm schouder en borstspieren. Maar die dunlop max dingen zijn waardeloos, die zijn zo zacht.
Dunlop Max TP zijn idd nieuw de lekkerste ballen om mee te spelen. Dit toernooi wordt er gespeeld met Wilson ballen...zijn vergelijkbaar met Dunlop Max ballen. Maar als er meerdere wedstrijden al mee gespeeld is zijn ze zo zacht als de tyfus...vanmiddag ook beetje last van! Weer verloren van die gast...kword er scheitziek van --> 6-3 4-6 2-6.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Dunlop Max TP's zijn de beste ballen van allemaal
tenminste... vind ik dan...
Die Tretorn X ballen zijn slecht voor je arm. Veel te hard.
Daarnaast maakt het weinig uit of je nou met Tretorn of Dunlop speelt. Dunlops worden zacht, Tretorns worden kaal. Ongeveer met dezelfde snelheid. Dus je moet op hetzelfde moment nieuwe ballen kopen
Maar MaxTP's zijn de beste ballen als ze nieuw uit het blik komen...
Op gravel tenminste....
Het is immers niet voor niets dat het de meest gebruikte ballen zijn en ze bij de grotere graveltoernooien gebruikt worden en ook bij bijna alle A-toernooien, ondanks dat ze vrij duur zijn
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:16 schreef nickybol het volgende:
Vandaag de kwalificaties van het futuretoernooi in enschede geweest. Veel leuke wedstrijden gezien. Nog 2 meisjes geinterviewd, eentje uit de philipijnen en eentje uit oekraine. Toen ik vroeg aan het filipijnse meisje of ze wel eens een hele strenge trainer had gehad, vertelde ze me over een trainer die haar 5 uur zonder pauze liet spelen zodat ze niet meer kon lopen, en die behalve tennistrainer ook pooier en boksleraar was....
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 september 2005 14:43 schreef Chriz2k het volgende:
Nou, ik ben clubkampioen bij de senioren, moet alleen straks een speech houden.
http://www.inc.com/articles/2000/10/20844.htmlquote:Op zondag 4 september 2005 15:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bedankt.
Eerste keer dat ik een speech moet geven ook.
Ik zeg niet dat het per definitie goed is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:28 schreef nickybol het volgende:
Idd nog iemand van de oude stempel zoals Robert Lansdorp. Maargoed, als je 2 dagen erna nog spierpijn hebt dan doet je trainer gewoon iets fout, dat is niet gezond. En kotsen langs de kant, komop zeg in welk land leven we...
Ach gewoon de organisatie bedanken, mooi weer gehad, leuke wedstrijden, iedereen hard geknokt voor de overwinning, blij dat ik heb gewonnen, hopelijk allemaal tot volgend jaar...quote:Op zondag 4 september 2005 14:43 schreef Chriz2k het volgende:
Nou, ik ben clubkampioen bij de senioren, moet alleen straks een speech houden.
Als je spierpijn hebt, houdt dat in dat je spieren niet sterk genoeg zijn om de krachtinspanning te verwerken die je geleverd hebt. Dus als jij spierpijn na een training hebt. Is daar niets mis mee.quote:Op maandag 5 september 2005 22:28 schreef nickybol het volgende:
De grote denkfout bestaat dat je spierpijn nodig hebt om meer uithoudingsvermogen te creeren in je spieren. Grote denkfout! Absoluut niet waar! Je bent als tenniser geen bodybuilder die zoveel mogelijk strength in z`n spieren wil krijgen, je wilt als tenniser voornamelijk power en aeroob alactisch uithoudingsvermogen.
duh.... je bent geen duurloper maar een sprinter....quote:25 minutenloop is in principe niet zoveel mis mee, als je het maar niet op volle intensiteit doet, dat is absoluut niet nodig voor tennis.
Je kunt het wel een heel jaar doen, als je het maar afwisseld met genoeg rust en je hoeft niet altijd het maximale uit jezelf te halen. Zeker niet op momenten dat je al verzwakt bent, of als het niet nodig is.quote:Maargoed ik ziet hier nu wel een verschrikkelijk geitenwollensokkenverhaal te houden, maar een beetje jezelf testen en flink werken is natuurlijk ook niet verkeerd. Je moet het alleen niet een heel jaar doen
Het kan wel... Maar dat moet je heel voorzichtig doen en met een trainer die er echt verstand van heeft hoe je krachttraining voor tennis doet.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:07 schreef MarkG het volgende:
Is t aan te raden nog wat krachttraining o.i.d. te doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |