abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juli 2005 @ 09:17:48 #151
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29104457
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:06 schreef Komakie het volgende:
Ohw trouwens... ik heb nog gezoend met de barmedewerkster op het open toernooi van onze eigen vereniging (waar ik niet mee deed). Dus heb dubbel gescoord dit weekend wahahaha
Pas maar op! Staks moet je ook weer gaan mix-dubbelen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 25 juli 2005 @ 11:47:32 #152
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29106871
quote:
Op maandag 25 juli 2005 09:17 schreef XL het volgende:

[..]

Pas maar op! Staks moet je ook weer gaan mix-dubbelen
brrrrrrrr.....
Nee dank u

Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik met de clubkampioenschappen ga mixen
Ze hebben me gevraagd en kon om bepaalde redenen geen nee zeggen (hoewel ik me nog niet bewust ben van die redenen )

Maar verder mix ik nooit.

Gelukkig kan ze zelf niet tennissen. Ze kan beter bier tappen (en dat zegt meer over haar tenniskwaliteiten dan over haar bier tappen want ze is een ramp met fluitjes )
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 25 juli 2005 @ 19:07:12 #153
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29118774
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:47 schreef Komakie het volgende:
Gelukkig kan ze zelf niet tennissen. Ze kan beter bier tappen (en dat zegt meer over haar tenniskwaliteiten dan over haar bier tappen want ze is een ramp met fluitjes )
Het lekkerste kantinebiertje bij ons is een fluitje hoegaarden met 10 vingers schuim
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 25 juli 2005 @ 19:37:01 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29119634
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:07 schreef XL het volgende:

[..]

Het lekkerste kantinebiertje bij ons is een fluitje hoegaarden met 10 vingers schuim
hmmm die 10 vingers schuim is geen probleem voor haar
Vaasjes gaan beter trouwens.....

Maar ach, ze hebben Palm uit een flesje. Das toch net zo lekker
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 27 juli 2005 @ 23:49:08 #155
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29187631
hmmm zaterdag weer spelen in volgend toernooi.
deze week een beetje vrij ballen zo af en toe. Is ook wel eens lekker. Ik had door alle toernooi activiteiten al 3 weken niet meer vrij getennist ofzo

Dus dat heb ik gisteren gedaan. En ik heb zowaar gemixed
Ach we moeten het niet erger maken dan het is. Ik ben gevraagd om de clubkampioenschappen te mixen met een oud teamgenootje van me en kon moeilijk weigeren aangezien ik die week toch niets te doen heb. Daarnaast kan ze nog best aardig tennissen dus dat maakt het al een stuk dragelijker

btw de standen van mijn gemiddelden zijn bijgewerkt

Dit jaar al 26 officiele wedstrijden gespeeld.
11 dubbels en 15 singles.
van de dubbels heb ik er 9 gewonnen en 2 verloren.
van de singles heb ik er 7 gewonnen en 8 verloren.

gemiddelde single: 4.5348 (speelsterkte 4)
gemiddelde dubbel: 4.5 (speelsterkte 5)

Single kan dus nog iets beter maar toch de afgelopen week weer iets uit dat dalletje geklommen waar ik in zat. Als ik nog een keer een goed resultaat kan neerzetten bij een toernooi, ben ik denk ik voor het grootste gedeelte uit de problemen met de single.
pi_29202965
Wat leuke wedstrijden gespeeld, en meteen mijn beste van het jaar, en ik sta in de kwartfinale en moet nu tegen een onbekende tegenstander Zal wel leuk zijn om weer lekker ver te komen in een toernooi, tot nu toe nog geen set verlorenen en ik speel echt ontzettend geconcentreerd ":)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_29206242
Komend seizoen haal ik de Heads ook weer eens onder het stof vandaan.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:32:44 #158
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29236804
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 16:56 schreef zjroentje het volgende:
Komend seizoen haal ik de Heads ook weer eens onder het stof vandaan.
Komend seizoen???? weet je hoe lang dat nog duurt. Het seizoen is in volle gang
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:36:38 #159
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_29236925
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:32 schreef Komakie het volgende:

[..]

Komend seizoen???? weet je hoe lang dat nog duurt. Het seizoen is in volle gang
Vreemd dat ik idd seizoen typ.

Maar ik bedoel dus rond september, als het college "seizoen" weer begint.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 29 juli 2005 @ 16:02:26 #160
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29237901
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:36 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Vreemd dat ik idd seizoen typ.

Maar ik bedoel dus rond september, als het college "seizoen" weer begint.
ohw ok

Ik wou al zeggen. Dat je al weet wat je over bijna een jaar gaat doen
  zondag 31 juli 2005 @ 15:25:37 #161
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29294612
Ik had vandaag de loting voor volgende week verwacht, maar helaas hij is er nog niet. Ik denk dat ik als eerste geplaatst ben

Ga maar 1 categorie spelen, HD8.

Enkel moet ik ook nog 1 of 2 toernooitjes gaan doen (4 a 5 partijen winnen) deze zomer om de doelstelling voor dit seizoen zeker te stellen. Dat laatste toernooi was nogal een klap voor mijn rating, geen lage scores behaald (winst was tegen een speler met een te lage rating, kreeg er geen scores voor). Verliezen daarentegen was ook tegen spelers met een te lage rating (2x) en die tellen wel.

Komende week maar even twee toernooien inschrijven, ik heb er wel 2 op het oog.
Zelfs halverwege september heb ik nog een noodtoernooi op het oog voor als de doelstelling niet wil vlotten.

Met volgend seizoen ben ik al bezig hoor... mensen warm maken voor een competitie-team. Ik heb wel 2 verenigingen op het oog waar ik misschien terecht zou kunnen. Eentje is zelfs op Kunstgras
  zondag 31 juli 2005 @ 21:16:22 #162
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29304600
Ik ben vorige week gevraagd om bij een andere vereniging te komen spelen.
Ze wilden me wel hebben. Woon in de buurt, ben nog niet zo oud en heb een redelijk hoge speelsterkte.

Denk niet dat ik het ga doen trouwens, hoewel 2x per week trainen mij wel erg goed zou uitkomen.
Eerst van de winter nog naar het buitenland, nog een jaartje bij me oude cluppie spelen en daarna misschien, als ik in de winter ook weer in nederland ben.

Gisteren zou ik trouwens eerste ronde spelen, maar ze waren mijn tegenstander vergeten in te lichten en het is nou verzet naar morgen. Daarvoor ging ik gisteren nou eerder naar huis bij het bedrijfsuitje
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:25:53 #163
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29360565
Eerste ronde maar weer eens gewonnen

6-2 6-3 gisteren tegen een matig 4tje.
Niets bijzonders gedaan. Eigenlijk onder mijn niveau gespeeld was een beetje moe en niet echt geconcentreerd, maar hij was niet goed genoeg om mij te kunnen verslaan.

Morgen nu kwart finale tegen de 2de geplaatst (ze plaatsen op rating) dus dat wordt wel een zwaar partijtje. Ben benieuwd hoe het gaat lopen.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:40:55 #164
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29457632
Hmm kwart finale verloren
7-5 6-3 terwijl ik best had kunnen winnen. Maar ja, niets aan te doen. Zijn rating was ook een heel punt beter dan die van mij dus niet heel erg.

Morgen volgende toernooi alweer.
Moet eerst in de HE4 en dan in de HE3.

ze hebben het echt belachelijk geregeld trouwens. ik moet om 11:15 voor de HE4 en dan om 13:45 voor de HE3. Dat betekend dat ik 2 en een half uur heb tussen de 2 wedstrijden, maar in de tussentijd moet ik ook nog 1 van die wedstrijden spelen.
Vanavond gebeld of dat ook anders kon, maar de wedstrijdleiding deed heel vervelend daarover. Echt flauw...

Nouja, morgen wordt dus een zwaar dagje
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:30:56 #165
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29471208
Helaas tegen de verwachting in niet als eerste geplaatst deze week.
Wel kans op een droomfinale, wij mogen in de halve finale degene uitschakelen die wel als eerste geplaatst zijn.... Dat is kassa voor mijn rating, we kunnen ze zo hebben en ze hebben echt wel te laag ingeschreven. Helaas voor hun wij ook...

Voor onze droomopponenten is de weg naar de finale vrij. Ik heb er zin in.
  zondag 7 augustus 2005 @ 23:49:56 #166
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29494461
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 19:30 schreef XL het volgende:
Wel kans op een droomfinale, wij mogen in de halve finale degene uitschakelen die wel als eerste geplaatst zijn.... Dat is kassa voor mijn rating, we kunnen ze zo hebben en ze hebben echt wel te laag ingeschreven. Helaas voor hun wij ook...

haha
Je hebt de route al helemaal uitgestippeld he
Wedstrijdje voor wedstrijdje spelen. Anders krijg je alleen maar spijt van je uitspraken... (tenzij het lukt natuurlijk)

Gisteren heb ik de HE4 gewonnen met 6-2 6-3. Er was eigenlijk geen zak aan. Die jongen waar ik tegen speelde was een matige 5 dus de games die ik verloor, was alleen maar omdat ik niet zat op te letten.
Goeie loting verder trouwens. Pas in de kwartfinale een geplaatste speler tegenkomen (mochten we allebij alles winnen natuurlijk)

In de HE3 verloren. Maar dat was geen schande want ik wist tegen wie ik moest. Die jongen stond die dag in een ander toernooi in de halve finale van de HE3. Gewoon een hele goeie speler die al een paar jaar 3 is en zelfs een jaar prof is geweest.
7-5 6-1 verloren. Eerste set maakte ik bijna geen fout en kon ik hem echt goed onder druk houden. Vooral op eigen service. Servicegames gingen gelijk op. Alleen om 6-5 maakte ik een paar stomme fouten.
2de set van gelopen zaak want ik had er al 3 sets opzetten die dag (door die HE4 ervoor) en ik was zo goed aan het tennissen in de eerste set dat ik dat nooit de hele wedstrijd kon volhouden.
Maar toch goed gespeeld en een goed gevoel voor de rest van het toernooi
  maandag 8 augustus 2005 @ 12:45:27 #167
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29501897
Na 4 games kwamen we pas op stoom gister.

Van 3-1 achter naar een simpele 6-4, 6-2 overwinning. Ik verloor knullig mijn service in de tweede set, dat was eigenlijk het enige smetje op de overwinning. Nou ja, die achterstand in het begin, maar ik had een tijdje niet op de baan gestaan. Medespeler had ook al 6 weken rust gehad. Wij hadden nog nooit samengespeeld. Dan mag je er rustig even inkomen toch?
  maandag 8 augustus 2005 @ 16:14:54 #168
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29503799
en vandaag als verjaardagskado in de uitverkoop een nieuw racket uitgezocht.

Een Babolat Pure Drive Team

Mooi dingetje, al zeg ik het zelf.
Mijn volgende partij is zaterdag pas. Dus ik kan nu gaan overwegen om als een gek te gaan spelen met dat nieuwe racket zodat ik er zaterdag een wedstrijd mee kan gaan spelen. Ik kan ook tot zondag wachten, dan heb ik vervolgens 2 weken om over te stappen alvorens er weer 'echte' wedstrijden aankomen. De laatste optie is het wedstrijdseizoen uitspelen op het oudje en half september te gaan switchen. Het oudje is alleen echt een oudje, de gripmaat is helemaal verkeerd voor me. Je kunt hem alleen met twee handen optillen zo zwaar is hij enz enz.

Ik heb ook geen idee hoe lang het switchen van racket nodig heeft. Misschien is het met een paar uurtjes wel bekeken. De verschillen tussen blad en bespanning zijn niet groot, vooral gewicht en gripmaat zijn anders. De demping is natuurlijk veel beter. Waar ik thuis pas aan dacht en wat ik dus niet gevraagd heb. In mijn oudje zit een losse demper, is dat nog gebruikelijk bij nieuwe rackets. Ik heb er 3 ballen mee tegen een muur geslagen en ik miste hem daarbij niet??? Denk ik, anders had ik er daar wel aan gedacht ipv thuis.
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:21:34 #169
75556 erkel
back from Dagestan
pi_29505291
Ik heb net mijn eerste toernooi van de zomervakantie achter de rug en het was redelijk succesvol!
Het was eigenlijk ook een soort vakantieweekje voor me, want ik heb er ook gekampeerd met een tennismattie Dus naast het tennis kwam er ook veel alcohol en weinig slaap aan te pas, daarom ben ik nog wel redelijk tevreden met het resultaat.

In de HE6 tot halve finale gered 6-2 6-1 afgetikt (zondags 9 uur was de wedstrijd gepland )
In de HD6 hebben we het tot de finalepoule geschopt, nadat we in de voorronde poule 2e geplaatst koppel met 6-0 7-5 van de baan geveegd hadden

Alleen kzit nog met een probleem, namelijk mijn racket. Net gekocht, maar ik ben er niet tevreden mee. Dus ik ga nieuw racket kopen, waarschijnlijk een Head. Hoor daar goeie verhalen over en zie veel gasten met ongeveer zelfde speelstijl als mij er mee spelen, duuuuuz!!

Over 2 en 3 weken volgende toernooien, dat ga ik nog maar ff spelen met mijn oude racket

[ Bericht 4% gewijzigd door erkel op 09-08-2005 00:02:18 (ipv alcohol stond er tennis :7) ]
Weisst
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:40:58 #170
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29507921
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 16:14 schreef XL het volgende:
en vandaag als verjaardagskado in de uitverkoop een nieuw racket uitgezocht.

Een Babolat Pure Drive Team

Mooi dingetje, al zeg ik het zelf.
Mijn volgende partij is zaterdag pas. Dus ik kan nu gaan overwegen om als een gek te gaan spelen met dat nieuwe racket zodat ik er zaterdag een wedstrijd mee kan gaan spelen. Ik kan ook tot zondag wachten, dan heb ik vervolgens 2 weken om over te stappen alvorens er weer 'echte' wedstrijden aankomen. De laatste optie is het wedstrijdseizoen uitspelen op het oudje en half september te gaan switchen. Het oudje is alleen echt een oudje, de gripmaat is helemaal verkeerd voor me. Je kunt hem alleen met twee handen optillen zo zwaar is hij enz enz.

Ik heb ook geen idee hoe lang het switchen van racket nodig heeft. Misschien is het met een paar uurtjes wel bekeken. De verschillen tussen blad en bespanning zijn niet groot, vooral gewicht en gripmaat zijn anders. De demping is natuurlijk veel beter. Waar ik thuis pas aan dacht en wat ik dus niet gevraagd heb. In mijn oudje zit een losse demper, is dat nog gebruikelijk bij nieuwe rackets. Ik heb er 3 ballen mee tegen een muur geslagen en ik miste hem daarbij niet??? Denk ik, anders had ik er daar wel aan gedacht ipv thuis.
Ik heb nog steeds gewoon een demper in mijn racket zitten. Daar ben ik vroeger mee begonnen en daarom doe ik het eigenlijk nog steeds. Je hebt heel wat minder trillingen en het geeft een ander geluid. Ik heb zo'n langwerpige met gel erin. Die zijn erg goed.
Als je zo'n klein vierkant dingetje (of rond of andere vorm) die alleen maar tussen 2 snaren gaat hebt, dan maakt het weinig verschil.

Bij mij is het altijd zo dat ik altijd in het begin erg lekker speel met een nieuw racket. Eerste keer gaat altijd prima. 2de keer gaat over het algemeen dan een stuk minder lekker en dan moet je gaan wennen aan je racket. Je kunt beter tot na het seizoen wachten als je nog aan het andere racket gewend bent. Zeker aangezien die Pure Drive best licht is en je oude racket blijkbaar erg zwaar.
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:21 schreef erkel het volgende:
Ik heb net mijn eerste toernooi van de zomervakantie achter de rug en het was redelijk succesvol!
Het was eigenlijk ook een soort vakantieweekje voor me, want ik heb er ook gekampeerd met een tennismattie Dus naast het tennis kwam er ook veel tennis en weinig slaap aan te pas, daarom ben ik nog wel redelijk tevreden met het resultaat.

In de HE6 tot halve finale gered 6-2 6-1 afgetikt (zondags 9 uur was de wedstrijd gepland )
In de HD6 hebben we het tot de finalepoule geschopt, nadat we in de voorronde poule 2e geplaatst koppel met 6-0 7-5 van de baan geveegd hadden

Alleen kzit nog met een probleem, namelijk mijn racket. Net gekocht, maar ik ben er niet tevreden mee. Dus ik ga nieuw racket kopen, waarschijnlijk een Head. Hoor daar goeie verhalen over en zie veel gasten met ongeveer zelfde speelstijl als mij er mee spelen, duuuuuz!!

Over 2 en 3 weken volgende toernooien, dat ga ik nog maar ff spelen met mijn oude racket
Je moet geen racket kopen omdat iemand anders ermee speelt die ongeveer hetzelfde spel heeft. Roddick en Safin zijn allebij hardhitters maar hebben totaal verschillende rackets (Babolat Pure Drive en Head LM Prestige)

Als je een nieuw racket gaat kopen moet je gewoon een testracket nemen van een goeie shop. Daar ga je mee tennissen en vergelijken met andere rackets. Je merkt snel genoeg wat je het lekkerste vind. Het is echt niet zo dat alleen goede spelers het verschil voelen.

Head heeft een heleboel verschillende rackets voor heel veel verschillende speltypes dus je kunt niet zomaar zeggen dat een head goed is.

Je moet er gewoon tijd voor nemen. Ga een maandje ofzo testen. Als het seizoen afgelopen is. Soms heb je dan ook nog wel leuke aanbiedingen. Je gaat dat racket toch zeker iets van 4 jaar gebruiken dus je wilt er later geen spijt van krijgen.
Steek er wat tijd in om te kijken wat je zelf lekker vindt en je zult verbaast staan van het resultaat
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:59:15 #171
75556 erkel
back from Dagestan
pi_29509915
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je moet geen racket kopen omdat iemand anders ermee speelt die ongeveer hetzelfde spel heeft. Roddick en Safin zijn allebij hardhitters maar hebben totaal verschillende rackets (Babolat Pure Drive en Head LM Prestige)

Als je een nieuw racket gaat kopen moet je gewoon een testracket nemen van een goeie shop. Daar ga je mee tennissen en vergelijken met andere rackets. Je merkt snel genoeg wat je het lekkerste vind. Het is echt niet zo dat alleen goede spelers het verschil voelen.

Head heeft een heleboel verschillende rackets voor heel veel verschillende speltypes dus je kunt niet zomaar zeggen dat een head goed is.

Je moet er gewoon tijd voor nemen. Ga een maandje ofzo testen. Als het seizoen afgelopen is. Soms heb je dan ook nog wel leuke aanbiedingen. Je gaat dat racket toch zeker iets van 4 jaar gebruiken dus je wilt er later geen spijt van krijgen.
Steek er wat tijd in om te kijken wat je zelf lekker vindt en je zult verbaast staan van het resultaat
Ja ik bedoelde ook niet dat ik het eerste beste Head-racket zou gaan kopen. Ik was wel van plan om via internet of iets anders een paar Head rackets te gaan testen (die Liqiud Metal had ik al in gedachten).

Maar je hebt wel gelijk in dat testen na het seizoen of iig na de toernooien. Dat ga ik waarschijnlijk wel doen. Dus ik neem je advies ter harte en bedank je ervoor.
Weisst
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:51:31 #172
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29511291
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:40 schreef Komakie het volgende:
Roddick en Safin zijn allebij hardhitters maar hebben totaal verschillende rackets (Babolat Pure Drive en Head LM Prestige)
Ja joh....

Heb ik het racket van Roddick gekocht?

ik ben misschien wel hard-hitter, maar niet zo hard ;-)

donderdag 11 augustus 2005 @ 13:51:37 #173
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29559071
Ik heb er mee gespeeld en het is een wereld van verschil.
Het was wel weer op kunstgras dat maakt ook wat verschil natuurlijk.

Ik heb het gevoel dat ik veel meer comfort en controle heb over mijn ballen. Veel controle heeft echter ook meer techniek nodig, want als ik niet concentreer vliegen ze alle kanten op. Ik sla er ook veel harder mee.... al met al ben ik tevreden en switch ik denk ik per direct. Zaterdag de halve finale.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 13:55:15 #174
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_29559127
ik heb zelf het racket van Roddick...omdat die er leuk uitzag.
Heb er nu een 2 bij gekocht want hij slaat echt heerlijk.
Een reserve is echt handig voor de amateur zoals ik want ze glijden nog wel is uit mn hand (lees smijt hem tegen de muur)
[<knip Censuur op Fok!>]
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:56:47 #175
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29563860
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 13:51 schreef XL het volgende:
Ik heb er mee gespeeld en het is een wereld van verschil.
Het was wel weer op kunstgras dat maakt ook wat verschil natuurlijk.

Ik heb het gevoel dat ik veel meer comfort en controle heb over mijn ballen. Veel controle heeft echter ook meer techniek nodig, want als ik niet concentreer vliegen ze alle kanten op. Ik sla er ook veel harder mee.... al met al ben ik tevreden en switch ik denk ik per direct. Zaterdag de halve finale.
Als je eerst met een oud zwaar racket hebt gespeeld zal het wel een heel verschil zijn ja.
Hij geeft veel controle maar hij is ook wat stugger waarschijnlijk. Beter de ballen raken maar daar krijg je wel een hoop controle voor terug

Ik heb zelf die Head LM Prestige.
Die is nog een stuk stijver en iets zwaarder. Iets geschikter voor mijn spel
  donderdag 11 augustus 2005 @ 23:03:06 #176
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29569860
woohoo weer rondje verder
6-4 6-2 de 2de ronde gewonnen in de HE4

Btje irritant ventje. Ballen uitgeven die in waren, heel erg druk lopen maken op de baan en later zeggen dat hij last had van van alles waardoor hij verloren had. btje jammer
Terwijl ik gewoon de betere speler was.

ik had er de eerste set eigenlijk alleen wat moeite mee omdat hij een paar keer ballen uit gaf die in waren. Gelukkig was ik op de belangrijke momenten scherp

Morgen kwart finale. Wordt lastig potje. Die jongen waar ik tegen moet stond naast ons te tennissen en ragde ff de nummer 2 geplaatst eraf....

Ach we zien morgen wel weer
  donderdag 11 augustus 2005 @ 23:10:06 #177
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29570085
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 19:30 schreef XL het volgende:

Ze zijn uitgeschakeld. Beetje jammer...
Nu zijn we helemaal torenhoog favoriet...

Volgens mij zijn wij zo ontzettend favoriet dat we de dinerbonnen die er onder andere te winnen zijn best voor de finale mogen innen.

donderdag 11 augustus 2005 @ 23:12:13 #178
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29570144
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:10 schreef XL het volgende:

[..]

Ze zijn uitgeschakeld. Beetje jammer...
Nu zijn we helemaal torenhoog favoriet...

Volgens mij zijn wij zo ontzettend favoriet dat we de dinerbonnen die er onder andere te winnen zijn best voor de finale mogen innen.

Eerst winnen, dan grote mond he niet andersom
  donderdag 11 augustus 2005 @ 23:46:19 #179
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29571016
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:12 schreef Komakie het volgende:

[..]

grote mond
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:00:14 #180
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29590755
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:46 schreef XL het volgende:

[..]
hehe wacht maar

Anyway, vanavond weer gewonnen
6-3 6-3 deze keer
Heb nu wel 3 wedstrijden op rij vrij netjes gewonnen

Iig had ik nu een wat normalere tegenstander dan gisteren. Deze gedroeg zich tenminste normaal op de baan. Hij had gisteren nog van de 2de geplaatst gewonnen maar vandaag had hij iets minder het heilige vuur. Alleen maar beter voor mij

2de single halve finale van dit jaar. Vorige won ik.
4de halve finale inc. dubbel. 2 van de 3 voorgaande gewonnen
Dus morgen gaan we maar weer aan de slag
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:59:56 #181
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29625506
Halve finale gewonnen: 6-4, 6-3

Finale om 13:30
maar ben gaan stappen tot 04:00

Zal wel goedkomen
  zondag 14 augustus 2005 @ 16:32:25 #182
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29631712
2-6, 7-6, 6-0 winst

Toernooi binnen
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:30:10 #183
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29633380
ok nu mag je een grote mond hebben

Ik heb gisteren halve finale verloren. 7-5 6-1. Jongen was gewoon beter. Vooral de 2de set. Wel jammer. Ik speelde in de rally redelijk, maar mijn service was veel te zwak. Te laag percentage 1e services in. Als ik mijn 1e service veel goed sla, dan krijg ik vrij veel makkelijke punten, maar dat lukte niet dus was ik op mijn 2de aangewezen. Die is ook niet slecht, zit wat meer spin in maar is toch niet zo effectief als de eerste.

Eerste set kon ik hem nog bijbenen. Sterker nog, kwam met 3-1 voor. Maar daarna was hij gewoon net iets beter.

Leuk was wel dat we allebij de complimenten kregen dat het zo'n leuke wedstrijd was om naar te kijken. Gewoon goed tennis met soms hoogstandjes.
Heb nog een balletje door me benen op zijn Agassi gemaakt (en ook goed geslagen).
Dat vinden mensen leuk om te zien
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:13:43 #184
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29640874
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:30 schreef Komakie het volgende:
ok nu mag je een grote mond hebben
Achteraf is dat niet leuk meer, lekker bluffen en vervolgens waarmaken

Het was een lastige partij vandaag. Eerste twee sets bij elkaar minstens 30 breakpoints gehad en niet eentje gemaakt. Eerste setpoint in de tiebreak was wel raak (7-5). Vervolgens direct breaken, love-game en de moraal knakt bij de tegenstanders. Een aardige partij waar ik geen leuk gevoel aan overhield, men was kinderachtig met calls. Daar kan ik heel slecht tegen, ze riepen sowieso erg slecht. Mijn maat serveerde vaak 15 cm achter de servicelijn en kwam er mee weg. Ik wil zoiets nog wel eens opbiechten maar hecht ook sterk aan het feit dat ieder roept voor zijn eigen kant van het net. Op die manier dus veel kadootjes gekregen, daarentegen deden ze weer moeilijk voor ballen die aan onze kant van het net vielen, op spannende punten en die wij uitgaven (omdat ze uit waren). Ik speel dan maar let, maar kook van woede. Sowieso wisten ze vaak de stand niet of niet goed. Komt op mij niet best over...
pi_29717222
Nou, bij deze dan mijn resultaten in de HE5, dit jaar geen dubbel of mix gedaan omdat ik een beetje rustig aan moest doen met het oog op mijn armblessure...

1e toernooi: In de kwartfinale verdiend verloren, hij was gewoon beter.
2e toernooi: Gewonnen .
3e toernooi: Kansloos slecht gespeeld en verloren in de eerste ronde
4e toernooi: 3-6 7-6 7-5 verloren in de halve finale, had op 5-5 nog een 40-15 voorsprong, maar helaas, net niet .
5e toernooi: In de kwartfinale heel slecht gespeeld en verloren van iemand waarvan ik in het 2e toernooi nog van had gewonnen
6e toernooi: In de kwartfinale verloren.

Heb volgende week nog één toernooi, daarna clubkampioenschappen en dan is het weer over voor dit seizoen .
  woensdag 17 augustus 2005 @ 15:35:25 #186
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_29721139
Ik zit met een dilemma. Ik zit nu in een toernooi waarin ik zeer waarschijnlijk de finale ga bereiken, die op zondag is. Het probleem is dat ik op zondag de hele dag niet beschikbaar ben. Wat kan ik nou beter doen, de halve tanken of een walkover geven voor de finale. En wat voor een consequenties zal zon walkover hebben?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 15:39:04 #187
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29721239
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 15:35 schreef nickybol het volgende:
Ik zit met een dilemma. Ik zit nu in een toernooi waarin ik zeer waarschijnlijk de finale ga bereiken, die op zondag is. Het probleem is dat ik op zondag de hele dag niet beschikbaar ben. Wat kan ik nou beter doen, de halve tanken of een walkover geven voor de finale. En wat voor een consequenties zal zon walkover hebben?
Halve finale winnen en dan een walk-over geven voor de finale. Een walk-over kost je geen punten voor je rating, halve finale opzettelijk verliezen wel. Omdat geen enkel toernooi een walk-over als finale wil heb je kans dat je zaterdagavond kunt spelen. Ik heb ook toernooien gezien waarbij je op zaterdag finales mag spelen als je uit geloofsovertuiging niet op zondag wil..... zoiets zou bij mij een leugentje om bestwil betekenen.
pi_29724095
Het is sowieso vrij onfatsoenlijk om mee te doen aan een toernooi als je er in het finale weekend niet kan zijn. Ze zeggen ook altijd bij de inschrijving dat je dat weekend moet vrijmaken! Zelfs als je denkt dat je zo slecht bent dat je die finales toch niet haalt...Vroeger had ik ook een keer volledig onverwacht de finale gehaald,.Ik kon toen op zich wel, maar het kwam niet supergoed uit. We hadden bezoek en zo, maar die hebben toen wel een mooie wedstrijd gezien
Maar als het al echt niet kan dan is wat XL zei het verstandigst.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_29724418
Mijn rating is nu trouwens 4,8 , dat betekent dat ik 4 zou worden volgend jaar, maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet .
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:28:08 #190
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29724532
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:23 schreef Chriz2k het volgende:
Mijn rating is nu trouwens 4,8 , dat betekent dat ik 4 zou worden volgend jaar, maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet .
Ik ken ook wat mensen die niet te snel veel beter willen worden, maar volgens mij leer je er enorm van. Heb daar dan ook altijd discussie over met ze....

Zelf moet ik nog een toernooitje aan de bak om mijn stijging in de enkelrating veilig te stellen. Mijn twee laatste domme verliespartijen in de eerste ronde spelen me parten. Zaterdag speel ik een toernooi, ik hoop op een sterke bezetting en loot graag een geplaatste speler.... bij voorkeur mijn dubbelpartner

In de dubbel verwacht ik dit keer dan wel geplaatst te zijn. Misschien wederom favoriet..... Ik ben erg benieuwd naar de schema's.
pi_29724587
Vooral als je toernooien speelt meer als recreatie dan als competitie is het irritant om ineens hoger te worden in ranking. Dat kan namelijk betekenen dat als je aan een toernooi meedoet je er in de 1e ronde kan uitliggen terwijl in een 'makkelijkere' draw je meer (leuke) wedstrijden kan spelen.
Ik herken het probleem, maar als je een beetje wedstrijddrang hebt is de uitdaging het belangrijkst
  woensdag 17 augustus 2005 @ 22:51:37 #192
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_29735575
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:13 schreef Norrage het volgende:
Het is sowieso vrij onfatsoenlijk om mee te doen aan een toernooi als je er in het finale weekend niet kan zijn. Ze zeggen ook altijd bij de inschrijving dat je dat weekend moet vrijmaken! Zelfs als je denkt dat je zo slecht bent dat je die finales toch niet haalt...Vroeger had ik ook een keer volledig onverwacht de finale gehaald,.Ik kon toen op zich wel, maar het kwam niet supergoed uit. We hadden bezoek en zo, maar die hebben toen wel een mooie wedstrijd gezien
Maar als het al echt niet kan dan is wat XL zei het verstandigst.
Ik weet dat het niet beleefd is eigenlijk. Had ook eigenlijk helemaal niet verwacht de finale te halen, maar het toernooi is zo zwakbezet....
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:42:47 #193
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29756983
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:23 schreef Chriz2k het volgende:
Met 4.8 4 worden

Lijkt me stug. Meestal wordt je pas met 4.5 of 4.4 uiteindelijk 4.
Ik zou het iig vreemd vinden.

Ik zelf ben als nog ingeloot voor een toernooi deze week. Had ff geen tijd om te reageren
ik was eerst uitgeloot, maar nu was er iemand uitgevallen dus kon ik nog aan de HE4 mee doen.
Eerste ronde makkelijk gewonnen (4.3), 2de ronde in 3 sets van de 2de geplaatst gewonnen (3.7) en gisteren in de kwart finale gewonnen (4.4). Nu zaterdag halve finale. Waarschijnlijk tegen een jongen waar ik dit jaar al eens van verloren heb, maar volgens mij moet ik hem wel kunnen hebben. Speel nu beter dan vorige keer
pi_29757012
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:42 schreef Komakie het volgende:

[..]

Met 4.8 4 worden

Lijkt me stug. Meestal wordt je pas met 4.5 of 4.4 uiteindelijk 4.
Ik zou het iig vreemd vinden.

Ik zelf ben als nog ingeloot voor een toernooi deze week. Had ff geen tijd om te reageren
ik was eerst uitgeloot, maar nu was er iemand uitgevallen dus kon ik nog aan de HE4 mee doen.
Eerste ronde makkelijk gewonnen (4.3), 2de ronde in 3 sets van de 2de geplaatst gewonnen (3.7) en gisteren in de kwart finale gewonnen (4.4). Nu zaterdag halve finale. Waarschijnlijk tegen een jongen waar ik dit jaar al eens van verloren heb, maar volgens mij moet ik hem wel kunnen hebben. Speel nu beter dan vorige keer
Dat klopt, maar ik heb nog 0.2 punten compensatie vanwege mijn leeftijd, ik zal eventjes opzoeken waar die normeringen staan.

http://www.knltb.nl/Competities/dss2005.html <- Dat is van 2005, maar ik denk dat er niet veel aan veranderd zal worden...

[ Bericht 5% gewijzigd door Chriz2k op 18-08-2005 16:50:03 ]
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:00:44 #195
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29775927
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:43 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik heb nog 0.2 punten compensatie vanwege mijn leeftijd, ik zal eventjes opzoeken waar die normeringen staan.

http://www.knltb.nl/Competities/dss2005.html <- Dat is van 2005, maar ik denk dat er niet veel aan veranderd zal worden...
hmmm dan zou het idd wel kunnen. Die 0.2 heb ik uiteraard niet meegerekend (ik ben natuurlijk ook al een oude man in dat opzicht )
Maar het is niet elk jaar hetzelfde he. Die rating bedoel ik. Het kan iets aangepast worden omdat de KNLTB niet wil dat er te veel spelers in 1 categorie komen. eigenlijk bepaald de KNLTB nu wie er wel omhoog gaat en wie niet. Terwijl vroeger het feitelijk was wanneer je over ging of niet.

btw ik speel deze week dat toernooi en dat is op de vereniging waar ik als jeugdspeler gespeeld heb. Ik ben daar toen weggegaan omdat de TC (die de competitie regelt) een beetje irritant aan het doen was (lang verhaal)
Nu ben ik daar dus terug en heb ik in 3 rondes ook 3x iemand van die vereniging verslagen. En ook niet de minsten. 1 speelt in zondag heren 1 3de klasse, 1 speelt er in zondag mixed 1 4de klasse. En ze gaan er allemaal aan

Ze hebben al gevraagd waarom ik niet terug kom enzo
pi_29777467
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

hmmm dan zou het idd wel kunnen. Die 0.2 heb ik uiteraard niet meegerekend (ik ben natuurlijk ook al een oude man in dat opzicht )
Maar het is niet elk jaar hetzelfde he. Die rating bedoel ik. Het kan iets aangepast worden omdat de KNLTB niet wil dat er te veel spelers in 1 categorie komen. eigenlijk bepaald de KNLTB nu wie er wel omhoog gaat en wie niet. Terwijl vroeger het feitelijk was wanneer je over ging of niet.

btw ik speel deze week dat toernooi en dat is op de vereniging waar ik als jeugdspeler gespeeld heb. Ik ben daar toen weggegaan omdat de TC (die de competitie regelt) een beetje irritant aan het doen was (lang verhaal)
Nu ben ik daar dus terug en heb ik in 3 rondes ook 3x iemand van die vereniging verslagen. En ook niet de minsten. 1 speelt in zondag heren 1 3de klasse, 1 speelt er in zondag mixed 1 4de klasse. En ze gaan er allemaal aan

Ze hebben al gevraagd waarom ik niet terug kom enzo
Nou, voor een kleine, maandelijkse vergoeding is daar toch wel over te praten? .
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:59:50 #197
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_29779339
Geen idee waar ik dit moest posten.

Ik ben op zoek naar een handleiding over hoe een tennisracket te bespannen. Heb er 2de handse 1 gekocht.

Alvast bedankt
Ado is the pride of Holland!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:53:07 #198
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29781126
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:56 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Nou, voor een kleine, maandelijkse vergoeding is daar toch wel over te praten? .
Er zijn dus verenigingen waar je als 1 of 2 speler gewoon gratis lid kunt worden en gratis training krijgt als je daar competitie komt spelen. Met goeie 3 spelers gebeurd dat ook wel eens geloof ik.
Weet je hoe vet dat is

Op zich hoef ik daar niet persé competitie te spelen, maar trainen zou wel relaxt zijn. Vooral omdat er bij ons geen mogelijkheden voor zijn en omdat er daar veel meer spelers van mijn niveau zijn.

het schijnt wel dat ze een zooitje goeie spelers gehaald hebben die er weer voor moeten zorgen dat ze 2de of 3de klasse mixed gaan spelen
misschien moet ik het toch maar eens weer overwegen. Het is immers al 6 of 7 jaar geleden dat ik daar weg ben gegaan
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:52:00 #199
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29823449
Makkelijke eerste ronde in het herendubbel.

6-1, 6-0

Weer slecht geserveerd en die ene game was dus nog een break ook.
Morgen enkel, tegen mijn volgende dubbeltegenstander.
  zondag 21 augustus 2005 @ 15:38:30 #200
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29840336
Makkelijke eerste ronde in het heren enkel

6-3, 6-0

Wel begin ik me alvast behoorlijk te irriteren aan de banen, het is French Court en dat blijkt niks voor mij te zijn. Ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal, is mijn eerste keer op French Court, voor mijn gevoel ligt er veel te veel gravel op die onderlaag. Een soort zandbak-gevoel bekruipt me steeds als ik tot mijn knieen in het gravel sta.

Overigens weer 2 x gebroken. Mijn service is de laatste 3 weken zo wisselvallig.... zeer frustrerend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')