Vorige delen:quote:Op maandag 8 november 2004 22:30 schreef HeatWave het volgende:
Tis alweer een tijd geleden, maar wie weet is het weer eens tijd.
Er zijn in het verleden een aantal erg leuke Fok! Rock! meetings geweest in Amsterdam, in de SamSam. Nou bestaat dat niet meer maar dat zou geen belemmering moeten zijn .
Fok! Rock! Meeting, the Sequel!! 4 Juli etc.
is er nog behoefte aan? Er is inmiddels een leuke nieuwe locatie, the Waterhole (www.waterhole.nl).
Over een datum worden we het wel eens, en over de locatie is uiteraard ook nog te discussieren, al ken ik de bedrijfsleider hier en is het een leuke, grote tent. Muziek kan verzorgd worden voor moi aangezien ik er al weer voor DJ gespeeld heb.
Nee, ik verveel mequote:Op donderdag 25 november 2004 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
Had je haast?
Moet je maar gewoon 2 van 3 kunnen onderscheiden...quote:Op donderdag 25 november 2004 15:50 schreef PPL het volgende:
En hou eens op met dat doorposten in deel 2 !
M'n AT... wat doe je ?
Het is hier stil, ik heb volgende week een vrij drukke week met rapportvergaderingen.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Het is hier rustig, ik heb volgende week vrij, wil ook (weer) een knuffel en ben wel vrolijk.
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:50 schreef Aventura het volgende:
*knuffelt PPL en HW
Ik word ook een dagje ouder...quote:Op donderdag 25 november 2004 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet je maar gewoon 2 van 3 kunnen onderscheiden...
Vertel ?quote:Op donderdag 25 november 2004 15:54 schreef Blinky het volgende:
[..]
Het is hier stil, ik heb volgende week een vrij drukke week met rapportvergaderingen.
Maar het wordt een leuk weekend en een leuke week heb ik het idee.
quote:* Knuffel
Vertel ?quote:En oh ja, ik ben ook wel vrolijk enzo.
Vertel ?quote:Op donderdag 25 november 2004 15:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat het wel een fijn weekend+week zal worden ja.
1 en 1 optellen lukt ook al niet echt hè? :')quote:Op donderdag 25 november 2004 15:57 schreef PPL het volgende:
[..]
Vertel ?
[..]
![]()
[..]
Vertel ?
[..]
Vertel ?
Tssk.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:55 schreef PPL het volgende:
[..]![]()
M'n dag is weer goed enigzins verbeterd.
Beter laat dan nooit beste PPLquote:Op donderdag 25 november 2004 16:04 schreef PPL het volgende:
PPL mompelt iets over een muntje in relatie tot het werkwoord 'vallen'
quote:Op donderdag 25 november 2004 16:04 schreef PPL het volgende:
PPL mompelt iets over een muntje in relatie tot het werkwoord 'vallen'
Nog een typefoutje PPL. Niet zo scherp zeker?quote:Op donderdag 25 november 2004 16:13 schreef PPL het volgende:
Duurt af en toe gewoon wat langer bij me.
A) word ik een dagje ouder
B) Werd ik nog wel eens gemailed door een zeker persoon of hij een leuk weekend hadd gehad.
Nu kreeg ik slechts een mailtje dat ik niet scherp ben.
* op tweede plan gesteld voelt *
Godsamme zeg....quote:Op donderdag 25 november 2004 16:20 schreef Blinky het volgende:
[..]
Nog een typefoutje PPL. Niet zo scherp zeker?
Ja inderdaad, weg met dat gekwijl. Gerockt moet er worden!quote:Op donderdag 25 november 2004 16:34 schreef Reese het volgende:
Zeg, over dit soort geflirt loopt al een hele boebiedoe reeks in Onzin
tvp, voor het geval het ooit nog eens over de Rockmeeting op 15 januari gaat
Slowchat HOORT bij meetingtopicsquote:Op donderdag 25 november 2004 16:34 schreef Reese het volgende:
Zeg, over dit soort geflirt loopt al een hele boebiedoe reeks in Onzin
tvp, voor het geval het ooit nog eens over de Rockmeeting op 15 januari gaat
Slowchatten is okay, maar dat gekwijl/geflirt kan toch ook via MSNquote:Op donderdag 25 november 2004 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Slowchat HOORT bij meetingtopics.
* Reese voelt zich gevleidquote:Maar je bent verder welkom hoor.
Ja... dat weet IK zelfs.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slowchat HOORT bij meetingtopics.
Dat dan weer wel!quote:Op donderdag 25 november 2004 16:54 schreef PPL het volgende:
[..]
Ja... dat weet IK zelfs.
Okay, je hebt wel een beetje gelijkquote:Op donderdag 25 november 2004 16:51 schreef Reese het volgende:
[..]
Slowchatten is okay, maar dat gekwijl/geflirt kan toch ook via MSN
Zo erg is het nou toch ook weer nietquote:Op donderdag 25 november 2004 16:51 schreef Reese het volgende:
[..]
Ik heb geen MSN op m'n werkquote:Op donderdag 25 november 2004 16:51 schreef Reese het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:00 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik heb geen MSN op m'n werk
Ik kan geen MSN op m'n werk
Ik wil geen MSN op m'n werk![]()
En thuis heb ik geeneens een computer om te MSN'enof te FoK'en
Ik ben al bezetquote:Op donderdag 25 november 2004 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!
Selectieve dementie dus!
Slap ouwehoeren wel, rekenen en commonsense niet...
Mwoah... op zich geen slechte combi!
Op m'n werk.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:01 schreef Blinky het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan?![]()
firewall, proxy whatever. webmessenger,msn.nl werkt ook niet?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:03 schreef PPL het volgende:
[..]
Op m'n werk.
Geen MSN, Wel internet en mail.
Op de een of andere manier hebben ze die MSN geblockt.
Vraag mij niet hoe, ik ben geen HW die verstand heeft van dat soort instellingen.
Ah... op die manier.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:03 schreef PPL het volgende:
[..]
Op m'n werk.
Geen MSN, Wel internet en mail.
Op de een of andere manier hebben ze die MSN geblockt.
Vraag mij niet hoe, ik ben geen HW die verstand heeft van dat soort instellingen.
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:01 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik ben al bezet
quote:Op donderdag 25 november 2004 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Zo erg is het nou toch ook weer niet.
quote:Op donderdag 25 november 2004 16:57 schreef Blinky het volgende:
Okay, je hebt wel een beetje gelijk
Sowwie
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:01 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik ben al bezet
We bekvechten nu al via MSNquote:Op donderdag 25 november 2004 17:06 schreef Reese het volgende:
[..]
[..]
Oh jee, het eerste meningsverschil! Gaan jullie dit nu ook via dit topic uitpraten
![]()
Je leert snel!quote:Op donderdag 25 november 2004 17:08 schreef Reese het volgende:
Enne, Heatwave, ik begin het principe van slowchatten in een meetingtopic aardig door te krijgen, he![]()
We zijn er weer uitquote:Op donderdag 25 november 2004 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We bekvechten nu al via MSN.
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:09 schreef Brighteyes het volgende:
Grote meid!
Tsssss, hadden ZE dat nog niet eens gedaan?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:11 schreef Reese het volgende:
[..]
Sta alleen nog steeds niet in de OP![]()
Ik wel! Ren nu de deur uit!quote:Op donderdag 25 november 2004 17:24 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb nog geen weekend.
Ja hoor, vermaak me er wel.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wel! Ren nu de deur uit!
Was het wat trouwens, je werk, de afgelopen 2 dagen?
Veel plezier meis!quote:Op donderdag 25 november 2004 17:34 schreef Aventura het volgende:
Ik ga naar huis lievekes. Weekend! Ik ga het hele weekend naar het IDFA!
[afbeelding]
Ik!quote:Op donderdag 25 november 2004 18:25 schreef stinkie het volgende:
al een vrijwilliger die de lijst van bbd daar gaat bijhouden![]()
We have to watch out for the BrightEyesquote:Op donderdag 25 november 2004 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik!
Want ik heb nog steeds mijn kuisheidsgordeltje om dan!
En pas maar op want Straaloogje ziet alles!!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 19:14 schreef Blinky het volgende:
[..]
We have to watch out for the BrightEyes
bummerquote:Op donderdag 25 november 2004 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
Want ik heb nog steeds mijn kuisheidsgordeltje om dan!
Jij hebt toch het sleuteltje!quote:Op donderdag 25 november 2004 19:18 schreef Reese het volgende:
[..]
bummer![]()
Mij vertrouw je die taak niet toe?quote:Op donderdag 25 november 2004 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij hebt toch het sleuteltje!
Als bewaakster van mijn maagdelijkheid!
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:23 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Mij vertrouw je die taak niet toe?
Je vertrouwen in mij vind ik ietwat tegenvallen.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt niet!
Ik neem het haar niet kwalijkquote:Op donderdag 25 november 2004 19:36 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Je vertrouwen in mij vind ik ietwat tegenvallen.
Jij durft ook niet met mij alleen in 1 kamer te zijn?quote:Op donderdag 25 november 2004 19:52 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik neem het haar niet kwalijk
Niet als ik alleen maar een gordel omheb.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:54 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Jij durft ook niet met mij alleen in 1 kamer te zijn?
Waaraan heb ik dat enorme gebrek aan vertrouwen in mijn beschaving te danken?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:01 schreef Blinky het volgende:
[..]
Niet als ik alleen maar een gordel omheb.
Is het misschien je ietwat hijgerige gedrag?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:02 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Waaraan heb ik dat enorme gebrek aan vertrouwen in mijn beschaving te danken?![]()
Ik doe altijd heel lief tegen Blinky en jou.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is het misschien je ietwat hijgerige gedrag?
Lief is wat anders.....quote:Op donderdag 25 november 2004 22:04 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik doe altijd heel lief tegen Blinky en jou.
Je hijgt lief jaquote:Op donderdag 25 november 2004 22:04 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ha, toch nog iets positiefs!quote:Op donderdag 25 november 2004 22:05 schreef Blinky het volgende:
[..]
Je hijgt lief ja
![]()
Wat is lief dan wel?quote:Op donderdag 25 november 2004 22:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lief is wat anders.....
Klopt! Tegen ons wel, maar dat is nou net weer verspilde energie!quote:Op donderdag 25 november 2004 22:04 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Mag je niet aardig doen als je er niet mee wil neuken?quote:Op donderdag 25 november 2004 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klopt! Tegen ons wel, maar dat is nou net weer verspilde energie!
Maar je bent stiekem wel een schatje hoor!
Tch wel he! Ikw as al aan het twijfelen...quote:Op donderdag 25 november 2004 22:32 schreef HeatWave het volgende:
I used to love her.
*check*
Door wie dan?quote:Op donderdag 25 november 2004 22:28 schreef HeatWave het volgende:
zeg, er werd vanmiddag over slowchat geklaagd, maar dit kan tpch prima in het GC topic?
Oeh ja, en die andere hele bekende van haar, ik weet alleen niet hoe die heetquote:Op donderdag 25 november 2004 22:43 schreef Reese het volgende:
[..]
Door wie dan?![]()
En ik wil vast Charity van Skunk Anansie aanvragen.
Oh, een of andere newbie geloof ikquote:Op donderdag 25 november 2004 22:43 schreef Reese het volgende:
[..]
Door wie dan?![]()
En ik wil vast Charity van Skunk Anansie aanvragen.
DJ Paul Elstak. Geen rock maar wel cult.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:53 schreef Aventura het volgende:
Ik wil namen als Alice in Chains, Mother Love Bone, niet alleen maar van die eeuwige cliché's!
Kan bij vlagen cool zijnquote:Op donderdag 25 november 2004 22:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
DJ Paul Elstak. Geen rock maar wel cult.
Lange vlagen.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kan bij vlagen cool zijn![]()
Naah, echt? Helemaal over het hoofd gezien. Doe es een quootje danquote:Op donderdag 25 november 2004 22:45 schreef HeatWave het volgende:
Oh, een of andere newbie geloof ik.
Ja, dat is me wel duidelijk nuquote:Op donderdag 25 november 2004 23:04 schreef Reese het volgende:
[..]
Naah, echt? Helemaal over het hoofd gezien. Doe es een quootje danBen persoonlijk gek op slowchat
![]()
Daar hebben we jullie allemaal toch voor!quote:Op donderdag 25 november 2004 22:53 schreef Aventura het volgende:
Ik wil namen als Alice in Chains, Mother Love Bone, niet alleen maar van die eeuwige cliché's!
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil ook wel een keer een New Wave meet!![]()
Niks!! Ik gooi 'm wel een keer in de groep als de tijd rijp isquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen?.
Succesquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Niks!! Ik gooi 'm wel een keer in de groep als de tijd rijp is![]()
Maar er is vast bier.quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Succes.
Ik kom niet.
En mijn iPodquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar er is vast bier.
Dan ben je erquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En mijn iPod.
Zijn er A'dam meetings waar ik NIET bij ben?quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan ben je er
![]()
idem. nou ja, bijna danquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn er A'dam meetings waar ik NIET bij ben?.
Maar jij hebt een leuk weekend in het vooruitzicht !quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:08 schreef HeatWave het volgende:
IK ben er gewoon hoor, alleen niet sjagerijnig.
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:13 schreef PPL het volgende:
[..]
Maar jij hebt een leuk weekend in het vooruitzicht !
Het is al half zes geweest. En ik kan het weten, want toen ging m'n pieper afquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:03 schreef PPL het volgende:
Nou...
Aangezien ik las dat iedereen vandaag al zo'n beetje weekend aan het vieren is ga ik hier wel in mijn eentje de vrijdag door-chagerijnen.
tick-tock tick-tock
Is het al half zes ?
Veel plezier.quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:22 schreef PPL het volgende:
Ik ga morgen maar eens naar Shark Tale kijken.
Lekker op de bank met wat kaasjes, tapenade, stokbroodje, wijntje.
* langzaam aan ietsje opfleurt *
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
Veel plezier.
op de een of andere manier heb ik me door de lokale snol over laten halen met d'r naar de Bridget Jones te gaan
* PPL jaloers is
Whehehe, mietjequote:Op vrijdag 26 november 2004 10:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
Veel plezier.
op de een of andere manier heb ik me door de lokale snol over laten halen met d'r naar de Bridget Jones te gaan
* Ripley jaloers is
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
Veel plezier.
* Aventura jaloers is
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
Goedemorgen!
* PPL rekt zich nog eens uit....
Dat einde hoop ik dat inderdaad morgenavond te bereiken, hoewel er natuurlijk altijd de kans is dat ik verhinderd ben om te gaanquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:52 schreef Aventura het volgende:
[..]het begin van het einde
Ehm... mijn ex gaat morgen verhuizen en er zijn een hoop van zijn spullen nog mee gegaan naar mijn nieuwe huis, dus morgen gaan we de boel verhuizen, dus ik ga dat maar eens allemaal bij elkaar zetten enzo.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:00 schreef PPL het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wat ga jij vandaag doen nu je weekend hebt ?
Betekent dat dat ik hier niet mag krassen ook? :')quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Een beetje slowchat hoort erbij, maar we verzandden gisteren echt in een R&P topic toontje.
Tja. aangezien de tent gewoon open is en door onze komst niet (zoals samsam) opeens helemaal vol is lijkt me dat lastig te regelen, je kan moeilijk aan het bar personeel vragen dat ie weet wie wel en niet fokker is. En ik ga NIET met een fok! tag lopenquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:22 schreef PPL het volgende:
Krijgen we nog korting op de bierprijs omdat we omzet komen genereren met een groep ?
't is toch te proberen ?
Nietquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:24 schreef HeatWave het volgende:
En ik ga NIET met een fok! tag lopen.
Dan doe jij fijn een tagje op, en ga jij gewoon voor ons bier halen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:26 schreef PPL het volgende:
[..]
Niet
Ook niet als je het bier dan voor 75% van de prijs krijgt ?
Nou ik wel hoor !
Maar goed, ik ben dan ook een ouwe schraper.
[afbeelding]
Hij is een deel van dat kleffe stelquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe moet ik je anders herkennen HW?
Ik ben al een zonderling, als ik dat doe ben ik nog zonderlingerquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dan doe jij fijn een tagje op, en ga jij gewoon voor ons bier halen.
Opgelost!
quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij is een deel van dat kleffe stel
Ja precies, en of je nou met fokkers of met 'vrienden'quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:38 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me ook een beetje overdreven voor die paar euro.
regel 1 :meetings kosten geld.
Weet ik wel en dat is het probleem ook niet.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:38 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me ook een beetje overdreven voor die paar euro.
regel 1 :meetings kosten geld.
ja en de NS en de taxiquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:09 schreef HeatWave het volgende:
100 is redelijk, als het incl eten is ja.
Blame the euro.
Ook dat nog eens.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja en de NS en de taxi
Het is dat ik je voor mijzelf wil houdenquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:10 schreef Ripley het volgende:
Ik vind jullie soms net een kibbelend echtpaar, Heatwave enPPL
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:40 schreef PPL het volgende:
[..]
Het is dat ik je voor mijzelf wil houden
...anders had je best eens een keertje tussen ons in mogen liggen![]()
Lijkt je dat niets ?quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Don't push me....
jolanda@fok.nl, maar wat heeft dat met het Keldertje te maken?quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:32 schreef PPL het volgende:
[..]
Lijkt je dat niets ?
Wij met z'n twee-en enRip
...
Ik zal verder niet in details treden, of kan je even Keldertje-access regelen ?
Maar zoals gezegd houd ik haar liever voor mijzelf.
Oh ik wil hier ook wel even gaan brainstormen wat ik metquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jolanda@fok.nl, maar wat heeft dat met het Keldertje te maken?.
Ik wil echt nooit met HW in bed belanden, is mij te incestueusquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:32 schreef PPL het volgende:
[..]
Lijkt je dat niets ?
Wij met z'n twee-en enRip
...
Ik zal verder niet in details treden, of kan je even Keldertje-access regelen ?
Maar zoals gezegd houd ik haar liever voor mijzelf.
Maar met mij wel hè ?quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil echt nooit met HW in bed belanden, is mij te incestueus
Tsss....quote:Tenzij we gewoon gaan pitten natuurlijk
* profiel checkt *quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:40 schreef stinkie het volgende:
iemand die mij als adoptienewbie wil accepteren en onderdak aanbied?
hmpf, ik kan towevallig wel koken, afwassen EN ik hou van hobby'squote:Op vrijdag 26 november 2004 15:42 schreef PPL het volgende:
[..]
* profiel checkt *
Geslacht: Man
-> geen interesse![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:40 schreef PPL het volgende:
[..]
Maar met mij wel hè ?
En dan 's ochtend lekker ontbijt op bed hè ?
De cavia's gezellig erbij en knuffelen hè ?
Dat geloof ik best, maar helaas.quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
hmpf, ik kan towevallig wel koken, afwassen EN ik hou van hobby's
quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:08 schreef Brighteyes het volgende:
PPL! Heb je al weekend?
Kunnen we wellicht even doorpraten over B) ???quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:51 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar helaas.
A) wil mijn vriendin niet dat ik een andere kerel meeneem.
B) als ze toevalligerwijs niet thuis zou zijn dat weekend duik ik liever met Rip tussen de lakens.
Nee, eigenlijk niet he...quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:12 schreef PPL het volgende:
[..]
kreng, da's niet liev
Als ik Rip in mijn bed heb, zit ik echt niet te wachten op iemand anders om ons te storen hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kunnen we wellicht even doorpraten over B) ???
jij met Rip? dan zie ik wel mogelijkheden om je vriendin uit jouw buurt te houden
yeahyeahyeahquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:17 schreef HeatWave het volgende:
bijna WEEK-end vrij.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet he...
quote:Sorry, dan... kusje?
Dat is ook wel wer zo.quote:Nog heel eventjes... het is al een stuk dichterbij dan woensdag, toch?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
yeahyeahyeah
Als je uitlegt hoe dat zit met je eend ?quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Mag ik ook een keertje?
Tuurlijk, jij wel... je hebt die dagen natuurlijk ook niet voor niets nog staan.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Mag ik ook een keertje?
Dans ta maison ?quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:36 schreef HeatWave het volgende:
J'ai un canard, c'est tout.
C'est pas un canard, c'est un 2cv. Mais oui, j'ai gange un canard et maintenant cet canard est dans ma maison....quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:39 schreef PPL het volgende:
[..]
Dans ta maison ?
...ou as-tu une automobile sans permit de conduire ?
Ghe Ghe Ghequote:Op vrijdag 26 november 2004 16:44 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos... een knuffel om mee te slapen?
Niet, niet helemaal.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:44 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos... een knuffel om mee te slapen?
Vertel nouquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet, niet helemaal. :').
quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Some things are better left unsaid.
't formaat van een knuffelquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:26 schreef Blinky het volgende:
[..]
En nee, 'eend' slaat ook niet op mij. Maar het heeft wel met mij te maken
Maar ik zeg lekker ook niet wa-hat...
Ah...quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:26 schreef Blinky het volgende:
[..]
En nee, 'eend' slaat ook niet op mij. Maar het heeft wel met mij te maken
Maar ik zeg lekker ook niet wa-hat...
Dan zou ik toch wel een uit de kluit gewassen knuffel zijn hoorquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
't formaat van een knuffel
Nope. Maar het is geen raad-spelletje.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:31 schreef PPL het volgende:
[..]
Ah...
Je hebt 'Peking Eend' voor hem gekookt en hij heeft een kliekje in de vriezer staan ?
verrassend, zo spontaanquote:Op vrijdag 26 november 2004 23:18 schreef marsterretje het volgende:
Heb ik al in dit topic gereageerd?
Nee? Naja bij deze dan. En oja, ik heb nog geen plannen voor de 15e, meld ik ook even
Wie?quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:41 schreef HeatWave het volgende:
Datmar*
komt!
marsterretjequote:Op vrijdag 26 november 2004 23:47 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wie?
Ah okayquote:Op vrijdag 26 november 2004 23:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
marsterretje.
Die is cool.
Dit was hetquote:Op vrijdag 26 november 2004 23:57 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ah okay![]()
Mijn internet werkt eindelijk weer dus zeg maar eens wat er voorgevallen is
u vroeg zaadquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:06 schreef Tessje het volgende:
![]()
Wat zaad zeg
Eet je nog steeds zoveel fruit?quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
u vroeg zaad
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:03 schreef nikky het volgende:
[..]
Eet je nog steeds zoveel fruit?
Bananen, sterappels, passievrucht,???quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
bananen en blikjes fruitcocktail, van alles wat dusquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bananen, sterappels, passievrucht,???
zit er ook inquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:44 schreef Brighteyes het volgende:
Kiwi!
zeg ....quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou....
Ja maar ehm... jij hebt tessje toch? Daar ga ik echt niet tussen zitten hoor!quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
zeg ....
quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja maar ehm... jij hebt tessje toch? Daar ga ik echt niet tussen zitten hoor!
maar ik welquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja maar ehm... jij hebt tessje toch? Daar ga ik echt niet tussen zitten hoor!
quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:18 schreef marsterretje het volgende:
Heb ik al in dit topic gereageerd?
Nee? Naja bij deze dan. En oja, ik heb nog geen plannen voor de 15e, meld ik ook even
quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:47 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wie?
Je mag jezelf anders ook voorstellen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:06 schreef marsterretje het volgende:
[..]
![]()
Mijn onbekendheid snelt me vooruit, heel goed!
Geloof dat het best leuk gaat worden.
Je hebt volkomen gelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:18 schreef marsterretje het volgende:
Voorstellen? ik heb me gvdmm nog nooit hoeven voorstellen om een meet binnen te komen. Te melden dat ik een wijv was, was al genoeg![]()
Ik weet weldeglijk nog wie jij bentquote:Op zaterdag 27 november 2004 15:06 schreef marsterretje het volgende:
[..]
![]()
Mijn onbekendheid snelt me vooruit, heel goed!
Geloof dat het best leuk gaat worden.
Zal ik eens gek doen en mij daar weer eens vertonen?quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:02 schreef Aventura het volgende:
Vanavond pre-meeten in cafe Soundgarden Amsterdam
En als je een groepje met daarbij 2 dames die vrij veel op elkaar lijken, dan ben ik het en Aventura!quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:22 schreef MuadDib het volgende:
Nou, wie weet. Als jullie een eenzame, schichtig om zich heen kijkende sukkel zien, dan zou ik dat wel eens kunnen zijn
Met zo'n omschrijving kan ik jullie niet mislopen!quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:24 schreef cinnamongirl het volgende:
En als je een groepje met daarbij 2 dames die vrij veel op elkaar lijken, dan ben ik het en Aventura!
Irritant he! Samen een huis huren in A'dam?quote:Op zondag 28 november 2004 01:43 schreef Tessje het volgende:
gezellig
Ik heb mijn ex vandaag verhuisd en toen gezellig bij zijn ouders gegeten, en toen nog bij de mijne langs...quote:Op zondag 28 november 2004 01:51 schreef Tessje het volgende:
Oeh sexy...
Echt iedereen is uit en wij zitten op fok
Vandaag maar eens wireless gegaan en ik zit/lig nu lekker op de bank met een sigaretje en een colatje... Maar wat jij hebt gedaan klinkt ook okayquote:Op zondag 28 november 2004 01:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex vandaag verhuisd en toen gezellig bij zijn ouders gegeten, en toen nog bij de mijne langs...
En nu zit ik mijn eenzaamheid op te lossen op IRC...
Help! Het gaat niet goed hier!
quote:Op zondag 28 november 2004 01:54 schreef Tessje het volgende:
[..]
Vandaag maar eens wireless gegaan en ik zit/lig nu lekker op de bank met een sigaretje en een colatje... Maar wat jij hebt gedaan klinkt ook okay
quote:Op zondag 28 november 2004 01:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lekker ding!
flikker op jijquote:Op zondag 28 november 2004 03:59 schreef Maanvis het volgende:tessjuh!
Krijg tyfus!quote:Op zondag 28 november 2004 04:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
flikker op jij
Tessje![]()
![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 06:20 schreef Tessje het volgende:
Je had sjans?
Moet je naar @home toe? Heb gehoord dat ze extra diensten draaien daarquote:Op zondag 28 november 2004 10:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Mogguh trouwens! 't is een wonder dat ik nu al op ben.
Haha ja inderdaad! Maar ben daar geen helldesker gelukkig!quote:Op zondag 28 november 2004 11:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Moet je naar @home toe? Heb gehoord dat ze extra diensten draaien daar
Ben je dan soms de 12jarige stagiair geweest die de DHCP servers bij jullie zo heeft lopen verkloten?quote:Op zondag 28 november 2004 11:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad! Maar ben daar geen helldesker gelukkig!
Kom op zeg, dit is gewoon zo knudde dat het gewoon grappig is.quote:IP-adres . . . . . . . . . . . . . . .: 84.31.222.bla
Subnetmask . . . . . . . . . . . . . .: 84.31.222.1
Standaardgateway . . . . . . . . . . .:
Heu don't look at mequote:Op zondag 28 november 2004 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ben je dan soms de 12jarige stagiair geweest die de DHCP servers bij jullie zo heeft lopen verkloten?
[..]
Kom op zeg, dit is gewoon zo knudde dat het gewoon grappig is.
ok ok ik geloof jequote:Op zondag 28 november 2004 11:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Heu don't look at me![]()
Gelukkig maar.quote:Op zondag 28 november 2004 11:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ok ok ik geloof je
mogguhquote:Op zondag 28 november 2004 10:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Mogguh trouwens! 't is een wonder dat ik nu al op ben.
Ikke niet!quote:Op zondag 28 november 2004 13:22 schreef Tessje het volgende:
Zo, doe eens normaal en niet zo vrolijk...
*sjago is*
Nee.quote:Op zondag 28 november 2004 06:20 schreef Tessje het volgende:
Je had sjans?
Heb jij mij gisteren gebeld?quote:Op zondag 28 november 2004 13:27 schreef Aventura het volgende:
moggu! (nu met kater)
Je mag 1 keer raden wie dat wasquote:Op zondag 28 november 2004 17:36 schreef Tessje het volgende:
[..]
Heb jij mij gisteren gebeld?
He so wants mequote:Op zondag 28 november 2004 17:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je mag 1 keer raden wie dat was![]()
Wanneerquote:Op zondag 28 november 2004 17:56 schreef Tessje het volgende:
[..]
Gezellig dat jij meteen ophangt![]()
Ik hoorde wat gegil en toen was het *stilte*quote:Op zondag 28 november 2004 17:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wanneer
Je herkent *haar* gegil gewoon over de telefoon?quote:Op zondag 28 november 2004 18:00 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik hoorde wat gegil en toen was het *stilte*
En toen was er opgehangen... Aan de hand van het gegil concludeer ik dat jij het was...
quote:Op zondag 28 november 2004 18:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je herkent *haar* gegil gewoon over de telefoon?
Knap hoor.
Oh, ik dacht dat je het over een ander soort gillen hadquote:Op zondag 28 november 2004 18:19 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik hoorde wat gillen: 'Wie bel je? Oh Tessje' *klik* *Stilte*
Is dat genoeg indicatie?
zoiets als 'oooh god oooh god, aaahhhhhh ooooh tessjee jaaaaahaaahaahaaa'quote:Op zondag 28 november 2004 18:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het over een ander soort gillen had.
Gille a la scream?quote:Op zondag 28 november 2004 18:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het over een ander soort gillen had.
Ja, die ja.... Voordat er weer mensen verkeerde dingen concluderenquote:Op zondag 28 november 2004 18:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
Gille a la scream?
Ik was al conclusies aan het trekkenquote:Op zondag 28 november 2004 18:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, die ja.... Voordat er weer mensen verkeerde dingen concluderen.
Vertel!quote:Op zondag 28 november 2004 18:49 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik was al conclusies aan het trekken
Iets met een donker steegje ergens in Amsterdamquote:Op zondag 28 november 2004 18:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Vertel!.
Mèn, wat moet je nou weer met donkere steegjes, een bed is stukken comfortabelerquote:Op zondag 28 november 2004 19:04 schreef Tessje het volgende:
[..]
Iets met een donker steegje ergens in Amsterdam
We huren gewoon de tent af en springen zelf op het podiumquote:Op zondag 28 november 2004 19:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mèn, wat moet je nou weer met donkere steegjes, een bed is stukken comfortabeler.
Maar goed.. Die rock-meet dus (om voor de verandering maar weer eens on-topic verder te gaan) Is daar een CD-speler aanwezig die MP3's kan afspelen? Dan kan ik altijd nog wat CD-tjes volkwakken. Hoe meer muziekkeus, hoe beter zeg ik altijd maar.
zijn er palen op het podiumquote:Op zondag 28 november 2004 19:35 schreef Tessje het volgende:
[..]
We huren gewoon de tent af en springen zelf op het podium
op goeie muziek mag gedanst wordenquote:Op zondag 28 november 2004 19:42 schreef Tessje het volgende:
jij relativeerd goede muziek meteen met seksualiteit
ik zie geen paalquote:Op zondag 28 november 2004 23:22 schreef Brighteyes het volgende:Kijk! Ik dans!
Damn! Ik wilde nog wel met je 'slijpen'...quote:Op zondag 28 november 2004 23:23 schreef Paxlie het volgende:
Dansen
Daar doe ik op zeker niet aan
quote:Op zondag 28 november 2004 23:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Damn! Ik wilde nog wel met je 'slijpen'...
Is dat een biermerk?quote:Op zondag 28 november 2004 23:26 schreef Sandertje21 het volgende:
Iemand fan van Rory Gallagher toevallig?
Nou ik heb toch iets heel anders gezien een paar maandjes geledenquote:Op zondag 28 november 2004 23:23 schreef Paxlie het volgende:
Dansen
Daar doe ik op zeker niet aan
Slijpen?quote:Op zondag 28 november 2004 23:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Haaaaaai PPL!quote:Op maandag 29 november 2004 09:09 schreef PPL het volgende:
Goedemorgen.
Wat heb ik gemist, behalve dat er een pre-meet was en Mar* en Maanvis ook komen de 15e ?
...en is het al bijna weekend ?
Het is ook dit keer weer gelukt om mij er doorheen te werken.quote:Op maandag 29 november 2004 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Haaaaaai PPL!
Blij te zien dat je het weekend weer overleefd heb!
Christmas.... bwoah Humbug !quote:En weekend? Mwoah... bijna ja. Iig sneller dan dat het kerstmis is.
quote:Op maandag 29 november 2004 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Haaai Be, Leuk dat je belde gisteren.
Ik hou je eraan hè! Ik weet waar jouw huis woont enzo, dus je bent niet veilig!quote:Ik begin er wel aan te wennen, maar als ik ooit kei-***** zeg mag je me afschieten.
Het was nog wel even gespreksstofquote:Op maandag 29 november 2004 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Blij dat ik heb kunnen bijdragen aan de feestvreugde van dit weekend.
[..]
Ik hou je eraan hè! Ik weet waar jouw huis woont enzo, dus je bent niet veilig!
Ik heb je nu ook nog niet 'kei-************' horen zeggen.quote:Op maandag 29 november 2004 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was nog wel even gespreksstof
Doe dat, ik ben nu toch niet thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |