Heb je ook nog een antwoord dat daadwerkelijk ergens op slaat, of blijf je raaskallen?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tja, je bent nog niet in de fase belandt waar je oorzaak en gevolg aan elkaar kan koppelen, maakt niet uit, dit komt meestal pas rond de 17. Je hebt er wel vaker last van he?
Die haat en nijd is spontaan gegroeid. Geen idee meer waar het mee begon. Of wel, maar dat kun je beter niet zeggen enzo.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:53 schreef MUUS het volgende:
Er is een uitleg gegeven, maar dat wil nog niet zeggen dat ik snap waar die haat en nijd vandaan komt.
Ik snap het nog steeds niet.. En ik moet nu inkopen doen voor Sinterklaasavond.
. En mijn ouders zijn hier om op te passen.
.
WAT EEN KUTAVOND..
ik ook, ik heb hartelijk om je gelachenquote:Op donderdag 25 november 2004 17:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga eten halen.
Mensjes het was gezellig, ik heb me vermaakt etc etc.
Sorry de man der huizen wilt eten enzo.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:54 schreef yvonne het volgende:
Dit was het?
*teleurgesteld de popcorn weer opbergt*
Mijn antwoord was een gevolg op jouw post de oorzaak dus. Simpel he, als a gebeurt volgt b.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je ook nog een antwoord dat daadwerkelijk ergens op slaat, of blijf je raaskallen?.
Ik zie namelijk niet in, in hoeverre je dezelfde mening deelt als je in 1 topic post en in hoeveree dit een geval "oorzaak - gevolg" is.
Wat is de oorzaak en wat het gevolg? Begrijp je uberhaupot zelf wel wat je zegt?
doel je nu op de kunst van het compenseren ?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:57 schreef robh het volgende:
Silmarwen, aan je reacties te zien moet je wel heel goed in bed zijn![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 14:47 schreef Knut het volgende:
ZIEN JULLIE DAT!! HE! HE! IK BEN WAARDEVOL! !!!!
Eitjequote:Op donderdag 25 november 2004 18:00 schreef Isabeau het volgende:
yvonne heeft het he-le-maal begrepen
Exact andersom.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:00 schreef yvonne het volgende:
Inso wilde eik met Knut maar daar kwam Sil tussen,
Zo heb ik het ongeveer?
Bedankt, want ik begreep het amper, maar doe jou snap ik het allemaalquote:Op donderdag 25 november 2004 18:01 schreef yvonne het volgende:
Eitje
Inso wilde met Sil?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Exact andersom.
Yeah baby!quote:Op donderdag 25 november 2004 18:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Inso wilde met Sil?
Te mooi om waar te zijnquote:Op donderdag 25 november 2004 18:04 schreef yvonne het volgende:
Inso wilde met Sil?
Vrouwen zijn okay.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:09 schreef Maanvis het volgende:
Ola, nou jammer dat je geen mod wilt worden Sil! Maar inderdaad, je moet fok en prive gescheiden proberen te houden. Ikzelf vind het ook irritant als mensen in mijn priveleven opmerkingen maken over dingen die ik op fok gezegd heb, maar omgekeerd is dat ook waar : Ik heb er een schurfthekel aan als mensen op meets me bij mijn IRL-voornaam noemen.
Ik had je voorgesteld in een topic omdat je redelijk wat uitstraalt richting de users toe. Autoritair zou ik niet willen zeggen, maar toch zeker iemand waarnaar de users luisteren, zo lijkt meOok heb ik de indruk dat je mee wilt denken met fok en een tikkie idealistisch ingesteld bent. Als derde reden wil ik graag aanvoeren dat ik vind dat met het vertrek van meisje inso er een vrouw voor in de plaats moet komen. Dat houdt de boel in evenwicht
Jezus maanvis!quote:Op donderdag 25 november 2004 18:09 schreef Maanvis het volgende:
Ola, nou jammer dat je geen mod wilt worden Sil! Maar inderdaad, je moet fok en prive gescheiden proberen te houden. Ikzelf vind het ook irritant als mensen in mijn priveleven opmerkingen maken over dingen die ik op fok gezegd heb, maar omgekeerd is dat ook waar : Ik heb er een schurfthekel aan als mensen op meets me bij mijn IRL-voornaam noemen.
Ik had je voorgesteld in een topic omdat je redelijk wat uitstraalt richting de users toe. Autoritair zou ik niet willen zeggen, maar toch zeker iemand waarnaar de users luisteren, zo lijkt meOok heb ik de indruk dat je mee wilt denken met fok en een tikkie idealistisch ingesteld bent. Als derde reden wil ik graag aanvoeren dat ik vind dat met het vertrek van meisje inso er een vrouw voor in de plaats moet komen. Dat houdt de boel in evenwicht
Ik kreeg mijn sollicitatie gewoon teruggestuurd.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:09 schreef Maanvis het volgende:
Mooi verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |