Niet!quote:Op donderdag 25 november 2004 17:44 schreef Rieuwert het volgende:
[..]![]()
Staat in de openingspost
Iig je backspacequote:Op donderdag 25 november 2004 17:43 schreef Knut het volgende:
Ik heb geen idee wat ik los moet laten eigenlijk.
Als een geblinddoekte dwaas sla je in het rond, totaal geen idee meer wat onder of boven is.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Daar ben jij wel het voorbeeld van. Goed dat je bij je capaciteiten blijft. Acceptatie is de eerste stap.
Ik durf ook niet te klagen, dus ik vraag het gewoon nog een keerquote:Op donderdag 25 november 2004 17:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nope, en grappig dat je het vraagt, ik ga nu naar een roleplaysessie toe.
Sil, face it,quote:Op donderdag 25 november 2004 17:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Niet!
Wat een kut TS! Hoe durft hij of zij dat te zeggen! Fok! en prive gescheiden![]()
![]()
Nee hoor ik had al eerder gezegd vandaag dat ik geen lenzen in heb. Blinddoek is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:45 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Als een geblinddoekte dwaas sla je in het rond, totaal geen idee meer wat onder of boven is..
Hoe aandoenlijk dit tafereel ook is, ik zal u nu moeten gaan verlaten. Dag hoor!quote:Op donderdag 25 november 2004 17:45 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Als een geblinddoekte dwaas sla je in het rond, totaal geen idee meer wat onder of boven is..
Ik doelde meer op de slotjes overigensquote:Op donderdag 25 november 2004 17:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sil, face it,
FOK en prive zijn een,
open je ogen en join the club
Goh een eigen mening is natuurlijk eng...quote:Op donderdag 25 november 2004 17:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou, als al m'n kliekvriendjes gaan heb ik hier niets te zoeken natuurlijk.
Dag PR.
Schop Dago weg, die heeft toch genoeg fora, kom ik bij jou moddenquote:Op donderdag 25 november 2004 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Sil zou best een leuke mod zijn. Alleen niet samen met Knut op hetzelfde forum
Ik zie werkelijk waar niet in wat het verband is tussen het samen posten in een topic en het delen van een mening.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Goh een eigen mening is natuurlijk eng...
Ik ben er nog half hoor, Daggla!quote:Op donderdag 25 november 2004 17:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou, als al m'n kliekvriendjes gaan heb ik hier niets te zoeken natuurlijk.
Dag PR.
PTAquote:Op donderdag 25 november 2004 17:50 schreef Skaai het volgende:
Ja, in PTA bijv.
Nee, dat nou ook weer niet!quote:Op donderdag 25 november 2004 17:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
PTA
Wil je me dood hebben
Tja, je bent nog niet in de fase belandt waar je oorzaak en gevolg aan elkaar kan koppelen, maakt niet uit, dit komt meestal pas rond de 17. Je hebt er wel vaker last van he?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk waar niet in wat het verband is tussen het samen posten in een topic en het delen van een mening.
www.nti.nlquote:Op donderdag 25 november 2004 17:50 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Schop Dago weg, die heeft toch genoeg fora, kom ik bij jou modden
Jaaaaa, leuk!!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 17:50 schreef Silmarwen het volgende:
Schop Dago weg, die heeft toch genoeg fora, kom ik bij jou modden
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee, dat nou ook weer niet!
Wat leuk! Ga je eindelijk je vmbo diploma halen?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
www.nti.nl
First things first..
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaaa, leuk!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |