SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 november 2004 13:23 schreef yvonne het volgende:
Alle mannen moeten klotzakken en zijn dood
Tralalalalalalalala,
bleodtopic!
Slierkejs en bonkjes :")
Doei Dirkh!
Geen liefdesbaby
DAAR ZIJN ALLEEN MAAR LEGUANEN!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 13:33 schreef Renmaestro het volgende:
Kan een modje 'Mannen' in de TT veranderen naar 'Galapagosschildpadden'? Dank u.
Wat een larie.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:34 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
DAAR ZIJN ALLEEN MAAR LEGUANEN!!!
http://www.google.com/search?hl=nl&q=vrouwen+moeten+dood&lr=quote:Op donderdag 25 november 2004 13:32 schreef yvonne het volgende:
Google is het met me eensch
http://www.google.com/sea(...)q=mannen+moeten+dood
quote:Ik haat je, ik haat je
Je bent een gore lul
Ik haat je, ik haat je
Met al je flauwe kul
Altijd zuipen, altijd zat
En ik moet altijd maar weer plat
Ik haat je, ik haat je
Zeikerd, stomme sul
Ik haat je, ik haat je
Mesthoop, wurm, luis
Ik haat je, ik haat je
Slijm in kolengruis
Je vrienden zijn al net zo stom
En net zo leeg en geil en stom
Ik haat je, ik haat je
Ik schop je in je kruis
Ik haat je, ik haat je
Je maakt me idioot
Ik haat je, ik haat je
Met al je stom gekloot
Televisie, weekendquiz
Sou Ellen vind je ook niet mis
Ik haat je, ik haat je
Waarom ben je niet dood?
Ik haat je, ik haat je
Dikke vette puist
Ik haat je, ik haat je
Dat is het hem nou juist
Je schrokt, je boert, je schijt, je drinkt
Je krabt, je pist, je gaapt, je stinkt
Ik haat je, ik haat je
Het wordt tijd dat je verhuist
Ik ken thuis iemand die dat ook altijd zingt.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:40 schreef Dagonet het volgende:
Yvonne's lijflied:
[..]
Naja...een gedeelte welquote:Op donderdag 25 november 2004 13:56 schreef Alicey het volgende:
Hier lopen ook een paar mannen rond die aan het klootzakken zijn, maar ze zijn alles behalve dood.
Het deel wat rondloopt niet hier.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:58 schreef Feya het volgende:
[..]
Naja...een gedeelte wel![]()
![]()
missie geslaagd dusquote:Op donderdag 25 november 2004 13:34 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
DAAR ZIJN ALLEEN MAAR LEGUANEN!!!
kbedoelde een gedeelte van het lichaam van die mannenquote:Op donderdag 25 november 2004 13:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het deel wat rondloopt niet hier.
Ohw zoow...quote:Op donderdag 25 november 2004 14:07 schreef Feya het volgende:
[..]
kbedoelde een gedeelte van het lichaam van die mannen![]()
![]()
En je vraagt je niet af hoe dat komt?quote:Op donderdag 25 november 2004 14:07 schreef Feya het volgende:
[..]
kbedoelde een gedeelte van het lichaam van die mannen![]()
![]()
Je moet me wel hebben vandaag hequote:Op donderdag 25 november 2004 14:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En je vraagt je niet af hoe dat komt?
Nee hoor, er zat dit keer een paar maanden tussen. Vandaar.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:23 schreef SuperWeber het volgende:
Is het weereens zover....
Het is ook elke maand hetzelfde
Oe... Ze hebben doorgesliktquote:Op donderdag 25 november 2004 14:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee hoor, er zat dit keer een paar maanden tussen. Vandaar.
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:18 schreef martinlutherking het volgende:
Oh God.
Dit soort wijven moeten dood.
Oh, dat zei jij ook alquote:Op donderdag 25 november 2004 15:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Wat eenleuk
topic
krijg kinkhoestquote:Op donderdag 25 november 2004 15:18 schreef martinlutherking het volgende:
Oh God.
Maar jij mag dat ook zeggen hoorquote:Op donderdag 25 november 2004 15:20 schreef Avani het volgende:
Oh, dat zei jij ook al![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:18 schreef martinlutherking het volgende:
Oh God.
Ik ook helaasquote:Op donderdag 25 november 2004 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb nog wel wat restjes hier hoor. Zowel bloed als hormonen!
Dood dus
Mwoah... voor frustraties heb ik dat bloed niet nodig hoor.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ook helaas
Frustraties al om
Nee tampons naar binnen werken word je ook niet echt vrolijk van enzoquote:Op donderdag 25 november 2004 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mwoah... voor frustraties heb ik dat bloed niet nodig hoor.
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee tampons naar binnen werken word je ook niet echt vrolijk van enzo
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:34 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zat te denken... als alle mannen dood zijn, dan bestel ik in de hel een breedbeeld tv met een kanaal dat zich puur richt op de aarde, want dat word 1 en al lesbo gezooifeest
De uitdaging is natuurlijk op slanke, mooie dames te vinden
Oh, by the way, te ranzig voor woorden gewoon en niet bestemd voor zwakke magenquote:Op donderdag 25 november 2004 15:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee tampons naar binnen werken word je ook niet echt vrolijk van enzo
quote:Op donderdag 25 november 2004 12:44 schreef moussy het volgende:
OMGonze hond kotst net een tampon uit
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 12:48 schreef snoopy het volgende:
een nieuwe hoop ik![]()
Iew!!!!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 12:50 schreef moussy het volgende:
euh nou, ik vrees het ergste....
Het vuilnisbakje van de badkamer stond vanmorgen wel midden in de badkamer en ik vond daarna wel een spastisch zakje mét knoopje waar ik ze altijd in prop
Té ranzig, doet me denken aan:quote:Op donderdag 25 november 2004 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, by the way, te ranzig voor woorden gewoon en niet bestemd voor zwakke magen
Een van de meiden in OUD net:
[..]
[..]
[..]
Iew!!!!!!
enquote:Op dinsdag 17 februari 2004 17:48 schreef dafjedaf het volgende:
... en over die tampon: dat heb ik ook een keer gehad. ik sliep bij een vriend en ik was ongesteld en ik had mn gebruikte tampon netjes in wc papier gewikkeld en in de ton gegooid. kom ik 's morgens vroeg de kamer binnen, was een vriend van die vriend (echt zo'n wappie metal vampier gothic gozer) zich aan het afrukken terwijl ie op mijn gebruikte, dag oude tampon aan het zuigen was.... GAT-VER-DAMME!!! *ik heb altijd de neiging om in absurde situaties terecht te komen, vraag me niet hoe*
quote:Op zondag 15 februari 2004 18:51 schreef texelonia het volgende:
Ik heb wel eens rare verzoeken gehad trouwens. Niet direct met seks te maken, maar op MSN heeft iemand wel eens gevraagd of ik een gedragen slipje aan hem wilde verkopen. En, nog veel erger, een gebruikte tampon![]()
Geen idee waarom, volgens mij wilde hij alleen maar kijken of ik het zou doen ofzow...
quote:Op dinsdag 17 februari 2004 17:48 schreef dafjedaf het volgende:
... en over die tampon: dat heb ik ook een keer gehad. ik sliep bij een vriend en ik was ongesteld en ik had mn gebruikte tampon netjes in wc papier gewikkeld en in de ton gegooid. kom ik 's morgens vroeg de kamer binnen, was een vriend van die vriend (echt zo'n wappie metal vampier gothic gozer) zich aan het afrukken terwijl ie op mijn gebruikte, dag oude tampon aan het zuigen was.... GAT-VER-DAMME!!! *ik heb altijd de neiging om in absurde situaties terecht te komen, vraag me niet hoe*
Aventura? Misschien V&A?quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:34 schreef Aventura het volgende:
Ik heb geld nodig, weetje wat? Ik ga mijn gebruikte tampons verkopen![]()
Moeten wij maar eens over de vrouwen durven zeggenquote:Op donderdag 25 november 2004 13:23 schreef yvonne het volgende:
Tralalalalalalalala,
bleodtopic!
Doei Dirkh!
Geen liefdesbaby
quote:Op donderdag 25 november 2004 23:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Té ranzig, doet me denken aan:
[..]
en
[..]
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, by the way, te ranzig voor woorden gewoon en niet bestemd voor zwakke magen
Een van de meiden in OUD net:
[..]
[..]
[..]
Iew!!!!!!
quote:Op donderdag 25 november 2004 23:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Té ranzig, doet me denken aan:
[..]
en
[..]
![]()
Verslepen jullie in de toekomst dan ook al het meubulair? Gaan jullie ook straten aanleggen?quote:Op donderdag 25 november 2004 13:23 schreef yvonne het volgende:
Tralalalalalalalala,
bleodtopic!
Doei Dirkh!
Geen liefdesbaby
quote:Op donderdag 25 november 2004 13:30 schreef bullshit. het volgende:
Maar eigenlijk zijn alle vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Save a mouse, eat a pussy.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:52 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:
Dit topic mag gesloten worden om de volgende redenen:
(...)
[HINT]
[afbeelding]
[/HINT]
Zal best,maar alle mannen moeten dood.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:04 schreef -calimero- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, wij laten het gewoon staan zoals het staatquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:12 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Verslepen jullie in de toekomst dan ook al het meubulair? Gaan jullie ook straten aanleggen?![]()
![]()
psssst.... sinterklaas is ook een manquote:Op donderdag 25 november 2004 13:23 schreef yvonne het volgende:
Alle mannen zijn klootzakken en moeten doodtopic
Zo'n 1300 jaar geleden is hem al een lesje geleerd.quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
psssst.... sinterklaas is ook een man
Dan zal hij het vast niet sluitenquote:Op maandag 29 november 2004 16:34 schreef DeLeider het volgende:
dirkh als je tof wil zijn sluit je dit gebagger van yvonne
als je het niet doet ben je geen echte ventquote:Op maandag 29 november 2004 16:34 schreef DeLeider het volgende:
dirkh als je tof wil zijn sluit je dit gebagger van yvonne
quote:Op maandag 29 november 2004 16:59 schreef Tessje het volgende:
Goed topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door longinus op 29-11-2004 17:18:18 ]Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
quote:Op maandag 29 november 2004 17:04 schreef longinus het volgende:
Als je zo'n topic opent ben je zeker een lelijk wijf waar fatsoenlijke mannen niet eens overheel willen.
En mannen die op de keileweg lopen zijn inderdaad niet de beste. Waarom ben je gewoon niet wat aardiger zodat mannen op je karakter kunnen vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chowi: Zet in je sig dat ik van je hou.
Er zijn ook veeeel minder vrouwen op fok!quote:Op maandag 29 november 2004 17:14 schreef PeeJay het volgende:
hahah weet je wat grappig is, k hoor nu bijna alle mannen klagen over dit topic. in een andersom-geval zijn het veeeel minder vrouwen die dr wat van zeggen. ze voelen zich nie aangesproken ofzo, maar zeggen glijk da t n ander is. Dat bewijst nog ns wat...
Jah ok nu ben ik et zat, doe maar weer dicht~!
Close!
Shut down!
Sesam sluit u!
Seal it!
In het kort,quote:Op maandag 29 november 2004 16:57 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb iets gemist.............. geloof ik.
quote:Op maandag 29 november 2004 17:04 schreef longinus het volgende:
Als je zo'n topic opent ben je zeker een lelijk wijf waar fatsoenlijke mannen niet eens overheen willen.
En mannen die op de keileweg lopen zijn inderdaad niet de beste. Waarom ben je gewoon niet wat aardiger zodat mannen op je karakter kunnen vallen.Ik ben niet aardig, nooit geweest en zal het nooit worden, opbokken dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Hooww... vrouwen en technologiequote:Op maandag 29 november 2004 17:22 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Er zijn ook veeeel minder vrouwen op fok!![]()
Volgens mij ben jij niet helemaal 100% ofzoquote:Op donderdag 25 november 2004 13:23 schreef yvonne het volgende:
Tralalalalalalalala,
bleodtopic!
Doei Dirkh!
Geen liefdesbaby
Ach dat zeggen ze ook over jou... Dus dat is vrij relatiefquote:Op maandag 29 november 2004 17:35 schreef XemmyX het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet helemaal 100% ofzo
What everquote:Op maandag 29 november 2004 17:42 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ach dat zeggen ze ook over jou... Dus dat is vrij relatief
Klopt en opbokken, ga nog wat verkopen in V&A ofzo.quote:Op maandag 29 november 2004 17:35 schreef XemmyX het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet helemaal 100% ofzo
precies, jij snapt het!quote:Op maandag 29 november 2004 17:33 schreef PeeJay het volgende:
[..]
Hooww... vrouwen en technologie![]()
Och een wetje van maar 3 dagen per maand hoorquote:Op maandag 29 november 2004 17:35 schreef Tessje het volgende:
Yvonne, als jij minister-president zou zijn..
Zou het dan een soort wet zijn dat alle mannen dood moeten?
Dus jij wilt iedere maand alle mannen dood laten gaan?quote:Op maandag 29 november 2004 18:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och een wetje van maar 3 dagen per maand hoor
Wat zij zegtquote:Op maandag 29 november 2004 17:19 schreef Tessje het volgende:
Leuk topic
Iedere maand een paar daagjesquote:Op maandag 29 november 2004 18:10 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Dus jij wilt iedere maand alle mannen dood laten gaan?
Pfiehw, *onder buro vandaan komtquote:Op maandag 29 november 2004 18:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och een wetje van maar 3 dagen per maand hoor
ja goed, maar dan kun je ook niet elke maand álle mannen dood laten gaanquote:Op maandag 29 november 2004 18:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iedere maand een paar daagjes
Er zijn er zat
En als ik als een soort Herodes door de straten waar kan het helpen als je een foto van je bifi aan de deur hangt,quote:Op maandag 29 november 2004 18:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Pfiehw, *onder buro vandaan komt![]()
Dat red ik ook niet in 3 dagen, maar iedere maand wat dan moet het me wel lukkenquote:Op maandag 29 november 2004 18:15 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ja goed, maar dan kun je ook niet elke maand álle mannen dood laten gaan
quote:Op maandag 29 november 2004 18:15 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ja goed, maar dan kun je ook niet elke maand álle mannen dood laten gaan
Ik ben een vrouwquote:Op maandag 29 november 2004 18:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
[afbeelding]Tis een vrouw, kom nou niet aan met logica![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 18:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iedere maand een paar daagjes
Er zijn er zat
quote:Op maandag 29 november 2004 18:19 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik stel een langzame dood voor..
Jij mag blijven levenquote:Op maandag 29 november 2004 18:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
en pijnlijkequote:Op maandag 29 november 2004 18:19 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik stel een langzame dood voor..
Ik beloof hetquote:Op maandag 29 november 2004 18:21 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jij mag blijven leven
Indien je hier en nu beloofd dat je nooit een topic van me sluit
quote:Op maandag 29 november 2004 18:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 18:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik beloof het![]()
Nee, want hij joktquote:Op maandag 29 november 2004 18:25 schreef Tessje het volgende:
[..]
Yvonne, zullen we Snakey gratie verlenen?
Algemeen bekend en ik had ook niets anders verwacht, maar hij heeft wel een bififoto geplaatstquote:Op maandag 29 november 2004 18:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, want hij jokt
Ach ja,quote:Op maandag 29 november 2004 18:31 schreef Tessje het volgende:
[..]
Algemeen bekend en ik had ook niets anders verwacht, maar hij heeft wel een bififoto geplaatst
Owja...quote:Op maandag 29 november 2004 18:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach ja,
dat kan,
die hebben we nu toch?
Is hij verder overbodig
Doe esquote:Op maandag 29 november 2004 18:46 schreef Tessje het volgende:
[..]
Owja...
Mag ik dan nu een doodsverwensing doen?
Alle mannen moeten sterven aan een vreselijk pijnlijke onbekende ziektequote:Op maandag 29 november 2004 18:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe es![]()
Dat gooien we even in de groepquote:Op maandag 29 november 2004 18:43 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
mij dan?
quote:Op maandag 29 november 2004 19:01 schreef Tessje het volgende:
Ik stem tegen
quote:Op maandag 29 november 2004 19:03 schreef Qwea het volgende:
* mrkanarie 2
Ja dus...? Mijn moeder ook en die stemt tegenquote:Op maandag 29 november 2004 19:12 schreef Tessje het volgende:
Omdat ik een vrouw ben
verraad!quote:Op maandag 29 november 2004 19:20 schreef Tessje het volgende:
Jouw moeder belde net dat ze wel instemt
Een echte vrouw dusquote:Op maandag 29 november 2004 19:22 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
verraad!![]()
wat jij wiltquote:Op maandag 29 november 2004 19:36 schreef MUUS het volgende:
Ah, gaan we hier vanavond op DirkH en Adelante kotsen?
Da's een plan!quote:Op maandag 29 november 2004 19:36 schreef MUUS het volgende:
Je vergeet snakey, daar is al zolang niet meer op gekotst,quote:Op maandag 29 november 2004 19:36 schreef MUUS het volgende:
Heey!quote:Op maandag 29 november 2004 19:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet snakey, daar is al zolang niet meer op gekotst,
oftwel, deal
Oeh Yvonne, mogen er brokjes inzitten? En bonkjes en sliertjes?quote:Op maandag 29 november 2004 19:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet snakey, daar is al zolang niet meer op gekotst,
oftwel, deal
quote:Op maandag 29 november 2004 19:52 schreef MUUS het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het verklaart wel een hoop....
Alles, ik ben in een goede en milde buiquote:Op maandag 29 november 2004 19:52 schreef Tessje het volgende:
[..]
Oeh Yvonne, mogen er brokjes inzitten? En bonkjes en sliertjes?
Gooien we er voor het gemak ook nog bepaalde meubelstukken en servies er achteraan?quote:Op maandag 29 november 2004 19:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alles, ik ben in een goede en milde bui
Doe maar, vooral de bestekbakquote:Op maandag 29 november 2004 19:58 schreef Tessje het volgende:
[..]
Gooien we er voor het gemak ook nog bepaalde meubelstukken en servies er achteraan?
Ik ga de messen alvast slijpenquote:Op maandag 29 november 2004 20:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe maar, vooral de bestekbak
Ik sta niet op de tafel waar jij rondrent hoor.quote:Op maandag 29 november 2004 21:06 schreef Tessje het volgende:
De tafel kan ik ook nog wel bij hoor
V!!!quote:Op maandag 29 november 2004 20:58 schreef Verbal het volgende:
Ze moeten al die frigide schreeuwwijven gewoon effe een stevige veeg geven!
V.
quote:Op dinsdag 17 februari 2004 17:48 schreef dafjedaf het volgende:
Shocked, are you?quote:Op maandag 29 november 2004 21:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
V!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |