hey! zie het positief. verse pasta saladequote:Op vrijdag 24 december 2004 17:35 schreef shmoopy het volgende:
Ik baal eigenlijk best wel.
Ik hoef voor een kerstlunch alleen maar een pastasalade en tapenade te maken, de diners zijn allemaal al door anderen geregeld.
En dat voor een CUL-mod, tsk.
zorg dat je pasta niet overkookt is .. je kan beter de pasta een minuut minder lang koken als dat op het pak staat.. (2minuten mag ook)quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:35 schreef shmoopy het volgende:
Ik baal eigenlijk best wel.
Ik hoef voor een kerstlunch alleen maar een pastasalade en tapenade te maken, de diners zijn allemaal al door anderen geregeld.
En dat voor een CUL-mod, tsk.
shmoopy is CUL mod en keukeprinses, ik denk dat dat wel moet gaan lukkenquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:21 schreef I_LOVE_MATH het volgende:
[..]
zorg dat je pasta niet overkookt is .. je kan beter de pasta een minuut minder lang koken als dat op het pak staat.. (2minuten mag ook)
met een pasta salade is het laatste wat je wil, pasta prut / pap
quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
shmoopy is CUL mod en keukeprinses, ik denk dat dat wel moet gaan lukken
Ga ergens anders de culinaire snob uithangen, svp.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:00 schreef I_LOVE_MATH het volgende:
[..]
Wat voor pasta heb je gekocht?
Ik eet ook van de ( kijk niet : konijn ) Maar dit wordt heel speciaal zei ie.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:41 schreef shmoopy het volgende:
Godsamme tong, jij eet altijd kip.
Doe eens gek, gooi je haar los, eet eens iets anders dan een kindermenuutje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |