Jeetje, wat een zieke kindjes hier allemaal... Allemaal beterschap!
![]()
Bo..
![]()
K3 elke dag op bezoek? Word je er niet stapel gek van Jessie?
Zo te zien heeft Siënna zich wel vermaakt op haar verjaardag..
Chiara, wat goed!
![]()
Hoofd, schouders, knie en teen moeten wij ook wel eens bij zwemmen doen maar Wilyan snapt het niet zo, geloof ik..
Ik ga denk ik ook maar iets meer met die liedjes oefenen. Zelfs "visje in het water" of "Klap eens in je handjes" wil hij niet doen. Ja bij "klap eens in je handjes" klapt hij wel maar de rest....
Gek genoeg is Kind.fm hier helemaal favoriet, hij ramt om de haverklap het volume van de boxjes helemaal omhoog en gaat dan heftig staan swingen! Dat ziet er zó leuk uit..
![]()
Afgelopen donderdag moest Wilyan proefzwemmen maar we hebben welgeteld iets van vijf of tien minuten in het water gelegen.. Meneer had een koorts aanval ofzo? Ik zette hem op de rand van het bad, en hij begon zomaar te brullen... Daarna kreeg hij knalrode wangen en was loeiheet! Hij wou alleen maar bij me op de arm, helemaal tegen me aangeklemd. Dus zijn we het water maar weer uit gegaan..
Tijdens het aankleden kreeg meneer weer wat praatjes werd hij weer minder rood en minder warm. 's Middags was het weer helemaal weg, maar tegen bedtijd had hij weer rode wangen en een heel klein beetje verhoging..
Tot nu toe heeft hij het niet weer gehad, maar ik hoop dat hij aankomende donderdag niet weer zoiets krijgt... Hij moet door het afzwemmen dan een uur zwemmen ipv het gebruikelijke half uur..
We gaan het dan wel anders dan anders doen. Pappa neemt vrij of gaat met de bus, zodat Wilyan niet zo vroeg uit bed hoeft. We gaan dan in één keer naar het zwembad rijden ipv eerst naar oma en daar nog proberen te slapen. Zo kan hij iig twee uren langer slapen.