Knorretje, ik herken hier wel iets in in zoverre dat ik ook een poos niet durfde te gaan slapen als kind. Ik vond het eng dat je dan ophield met denken en ik was bang dat alles opeens op zou houden of dat ik dood zou gaan en daar dan dus niets van zou merken. Als ik nu terugkijk was ik heel erg bang om de controle op te geven. Dat gevoel van controle heb je veel meer als je wakker bent. Ik was wel een stuk ouder dan Alicia toen dit speelde, ik denk dat ik een jaar of 8 was. Zou het komen omdat ze in een nat bed lag en dat heel naar vond? Dat ze nu de controle probeert te houden dat dat niet meer gaat gebeuren door maar niet meer te gaan slapen? Kun je het misschien oplossen door haar 's nachts extra te verschonen en haar dat ook uit te leggen? Misschien dat ze zich dan weer zekerder voelt en het weer aandurft? Of veel laten bewegen, zodat ze moe is, af en toe toch in slaap valt, al is het maar een uurtje op de bank en daar dan uitgebreid het positieve van benadrukken?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:56 schreef Knorretje het volgende:
Nu is het zo dat zodra de schemer begint zij begint te krijsen dat ze niet wil slapen en al helemaalniet naar boven wil. Ze wil graag beneden blijven, maar niet slapen. (dus ook niet bij ons in bed). En het is mij een raadsel waarom en evengoed een raadsel hoe ze het in godsnaam volhoudt maar ze blijft dus echt extreem lang wakker (als ze op een nacht 4 uurtjes slaap haalt is het veel), valt van uitputting dan uiteindelijk wel een paar uurtjes in slaap maar das veeel te weinig slaap voor zo'n hummeltje.
HELP! iemand tips, ervaring etc etc
Of de rits op de rug, kan ook wel eens helpen. Succes ermee.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:07 schreef Karin het volgende:
En het trucje van de week is hier slaapzak uittrekkenHelaas ligt hij altijd helemaal bovenin zijn bedje dus een dekentje is ook niet echt een optie. We gaan vanavond maar de slaapzak binnenste buiten aantrekken, heb wel eens gelezen dat ze dan moeilijker bij de rits kunnen.
Ik ken ook zo'n akelig verhaal, maar dan van iemand die ik ken (en dan was het iets met een koortsstuip)quote:Op woensdag 15 december 2004 21:31 schreef Icaä het volgende:
akelig verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |