Snapt ze 'belonen'? Ik had op 3 jarige leeftijd ook een bril en wilde die petinent niet opzetten. Ik was veeeel te star om een bril te willen. Het deed ook ontzettend pijn aan mijn neus en oren (de drukpunten). Toen hebben mijn ouders een kaart gemaakt en met mij afgesproken dat ik bij het kijken van tik-tak en sesamstraat de bril op moest doen. Elke keer dat ik dat deed (eerst 10 min, en dan de hele aflevering) dan kreeg ik een sticker van een letter (ik helemaal flippen van blijdschapquote:Op donderdag 9 december 2004 20:28 schreef Lois het volgende:Ow, en als er iemand toevallig een tip heeft hoe ik Eva zover kan krijgen dat ze haar bril langer dan 3 seconden laat zitten dan hou ik me aanbevolen.Het is werkelijk hopeloos....
Ja, inderdaad. Het is een apart groepje voor de (late) instromers. De huidige groep 1 is al behoorlijk groot en aan het eind van het schooljaar heb je zonder aparte instroomgroep in feite 2 groepen (namelijk de toekomstige groep 2 en de toekomstige groep 1) in 1 groep.quote:Op donderdag 9 december 2004 08:27 schreef Rewimo het volgende:
Hoe werkt dat, zo'n groep 0, is dat dan tot de grote vakantie? Want als hij 4 wordt gaat hij in principe toch naar groep 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |