abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 10:09:55 #201
7074 moussy
kuttekop
pi_23849761
René is ook zo dwangmatig als de pest, wat nu eindelijk wat minder aan het worden is
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 10:10:45 #202
37843 lady-wrb
kortaf
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 december 2004 @ 10:10:57 #203
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23849780
Volgens mij hoort het er wel bij hoor, al is Christan er iets makkelijker in. Maar dingen veranderen komt niet altijd goed aan, hij wil ook het liefst dat alles op de gebruikelijke manier gaat. Als ik tegen hem zeg dat hij een boterham krijgt en ik kom vervolgens met een kadetje aan, dan is het huis te klein bij wijze van spreken. Ze hechten enorm aan rituelen en als je wat wilt veranderen gaan ze daar dus niet mee akkoord. De een zal er wel wat makkelijker in zijn dan de ander maar ze hebben er allemaal wel moeite mee volgens mij.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 10:27:32 #204
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23850001
poe gelukkig..... ik begon me al zorgen te maken.
dwangmatige handelingen zitten nogal in de familie. ik vroeg me al af of dat erfelijk zou zijn
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 december 2004 @ 10:42:22 #205
13151 crew  Rewimo
pi_23850237
't Zal meer de leeftijd zijn denk ik
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23857341
Piet heeft een ballenbaan gekregen van de Sint, hartstikke leuk, maar hij gooit steeds de ballen zo ver mogelijk weg in plaats van dat ie ze erin stopt. en moeke maar achter die ballen aanrennen. nou ja, daar ben ik natuurlijk ook alweer mee gestopt want dat bleek natuurlijk juist de lol, maar hij blijft het doen en dan is dat spel al snel niet leuk meer. iemand tips? het is sowieso een smijter hoor, de puzzelstukken van de nieuwe puzzel vliegen hier ook in no time de kamer door.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 december 2004 @ 17:26:15 #207
13151 crew  Rewimo
pi_23858464
Smijten is leuk Verheug je maar vast op enige jaren van gooi- en smijtwerk
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 17:44:42 #208
7074 moussy
kuttekop
pi_23858865
Ik heb een smijter en een heerlijke speler. René is de smijter, ze smijt nog steeds en heeft weinig geduld in dr spel. Na 5 min, moet ze weer wat anders doen.

Cas kan úren (na de puppie-training) met een metallic blauwe bubbeltjes envelop spelen. Of bekertjes stapelen.
pi_23861272
met veel dingen kan Piet zich ook heel goed vermaken, maar het ligt er bij hem echt aan of hij een beetje 'snapt' wat de bedoeling is. vooral met nieuwe (dus onbekende) dingen gooit hij eigenlijk alleen maar. ik hoop dat hij dat ballenapparaat snel door krijgt, want ik heb geen zin om nog al te lang achter die ballen aan te kruipen/rennen. maarja, nu zet ik 't iedere keer weg dus hij krijgt ook niet veel kans om het te ontdekken.

Piet is nu trouwens toch ook echt ziek aan 't worden. ik dacht dat het bij een stevige verkoudheid bleef maar hij heeft flinke koorts merkte ik net en hij wilde niks eten. zielig hoor. en nu staat er ook net weer een logeerweekendje bij oma op het programma, daar was hij een vorige keer ook zo beroerd en dat liep toen allesbehalve gladjes. ik kijk morgen nog even aan maar anders moeten we dat logeren maar even uitstellen. zal oma niet leuk vinden, maarja. zelf ben ik ook nog behoorlijk grieperig, dus het is een gezellige boel hier.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 december 2004 @ 19:35:05 #210
13151 crew  Rewimo
pi_23861338
Hè bah, Bix. Beterschap voor jullie!
  Jubileum moderator donderdag 9 december 2004 @ 19:36:44 #211
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23861370
Beterschap voor jullie Bix.
Is het misschien een idee om Piet met ballenbaan in een (opblaasbaar) badje te zetten? Dan rollen die ballen niet zover weg of smijt hij ze echt hoog weg?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 9 december 2004 @ 19:40:30 #212
24188 Belana
kloon van belana
pi_23861455
Nou Bix, beterschap bij jullie!

Moussy, de puppietraining? Ik heb nooit alles hier gelezen, dus sorry voor een domme vraag.
stormy waters...
sailin'
pi_23861503
hij kan heel ver & hoog gooien Lois, dus ik vrees dat zo'n badje weinig effect zal hebben.
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 20:12:14 #214
7074 moussy
kuttekop
pi_23862219
Piet kan er toch ook zelf weer achter aan gaan O wacht *lampje* hij kan natuurlijk niet onder kasten en zo komen.

Belana, Cas heeft dágen aan mijn broekspijp liggen jammeren. Als dat zo was gebleven was ie nog vergroeid met mijn onderbeen. Door een paar keer per dag en dan aan paar dagen lang dit gedrag te negeren is ie weer aan het spelen geraakt. Ik was op een gegeven moment meer met duplo aan het spelen en de tubbies te bekijken dan dat ik wat anders kon doen

Bix, beterschap!!
pi_23862296
tnx.

hij zou 't best zelf kunnen ophalen maar hij doet 't niet! dan gaat ie gewoon wat anders doen. de luiwammes.

af en toe even negeren werkt inderdaad heel goed. maar ik vind 't soms ook lastig hoor. het ligt er hier heel erg aan wat ik zelf aan 't doen ben. als ik duidelijk echt druk met iets ben of aan 't koken ofzo, vindt meneer 't prima. maar zomaar een beetje internetten dat pikt hij echt niet! (misschien dat ik dat zelf ook minder acceptabel vind hoor, dat ie dat dan aanvoelt).
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 20:17:36 #216
7074 moussy
kuttekop
pi_23862335
Mn schoonzus en zwager hadden een ballebak op internet staan, met 437 ballen Peet wilde die wel hebben voor Sinterklaas, maar ik zag mezelf al nekkenbrekend door de woonkamer lopen
  donderdag 9 december 2004 @ 20:20:36 #217
103793 kozakken
Living the life
pi_23862411
Moussy, ik zie je al daadwerkelijk zo'n ding in de huiskamer hebben.
Piet is gewoonweg lekker gemakkelijk. Alhoewel ik een smijtend filmpje van hem heb zien langskomen die me ook het nodige voor de toekomst beloven.

Lois, hoe gaat het met Eva?
  Jubileum moderator donderdag 9 december 2004 @ 20:28:37 #218
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23862620
Eva heeft erg veel last van het vochtige weer, vooral 's nachts en is dus best benauwd.
Voor de rest gaat het best goed met haar, gezien het seizoen.

Ow, en als er iemand toevallig een tip heeft hoe ik Eva zover kan krijgen dat ze haar bril langer dan 3 seconden laat zitten dan hou ik me aanbevolen. Het is werkelijk hopeloos....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 20:33:57 #219
7074 moussy
kuttekop
pi_23862753
10 sec-lijm
  Jubileum moderator donderdag 9 december 2004 @ 20:35:42 #220
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23862801
Dat duurt te lang
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 9 december 2004 @ 20:37:36 #221
24188 Belana
kloon van belana
pi_23862843
Ow, moussy, zo bedoel je Tja, het blijft africhten he!
Liam heeft de teletubbies vandaag ontdekt, liet alles uit zijn handen vallen en ging er eens lekker voor staan was echt een vreselijk lief gezicht, ik vond ineens de teletubbies minder erg omdat hij er zo lief uit zag
stormy waters...
sailin'
  donderdag 9 december 2004 @ 22:01:37 #222
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_23864874
quote:
Op donderdag 9 december 2004 20:28 schreef Lois het volgende:Ow, en als er iemand toevallig een tip heeft hoe ik Eva zover kan krijgen dat ze haar bril langer dan 3 seconden laat zitten dan hou ik me aanbevolen. Het is werkelijk hopeloos....
Snapt ze 'belonen'? Ik had op 3 jarige leeftijd ook een bril en wilde die petinent niet opzetten. Ik was veeeel te star om een bril te willen. Het deed ook ontzettend pijn aan mijn neus en oren (de drukpunten). Toen hebben mijn ouders een kaart gemaakt en met mij afgesproken dat ik bij het kijken van tik-tak en sesamstraat de bril op moest doen. Elke keer dat ik dat deed (eerst 10 min, en dan de hele aflevering) dan kreeg ik een sticker van een letter (ik helemaal flippen van blijdschap ). Na een aantal stickers kon ik een ''beloning'' krijgen. En kort daarna ging ik lezen en moest ik die bril wel op, want zonder bril deed het pijn aan mijn ogen. (Ik vroeg aan mijn moeder: waarom zie ik er lezend anders uit dan de mensen op plaatjes, die lezen? Antwoord: jij houdt het boek helemaal tegen je neus aan, en die andere mensen hebben bijna gestrekte armen. En ik leerde toen dat als ik mijn bril opdeed, ik ook zo ''zjiek'' (chique) kon lezen!)

Wat bij mij niet werkte was steeds zeggen: ''oh wat staat je bril leuk!'' ''o, wat een leuke bril'', etc. Al die reacties van mensen maakten juist dat ik mijn bril afdeed omdat ik de aandacht niet wilde hebben.
Inmiddels heb ik al 16 jaar een bril op. Meer dan 14 uur per dag. Dus er is hoop.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  vrijdag 10 december 2004 @ 00:37:35 #223
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_23869228
quote:
Op donderdag 9 december 2004 08:27 schreef Rewimo het volgende:
Hoe werkt dat, zo'n groep 0, is dat dan tot de grote vakantie? Want als hij 4 wordt gaat hij in principe toch naar groep 1?
Ja, inderdaad. Het is een apart groepje voor de (late) instromers. De huidige groep 1 is al behoorlijk groot en aan het eind van het schooljaar heb je zonder aparte instroomgroep in feite 2 groepen (namelijk de toekomstige groep 2 en de toekomstige groep 1) in 1 groep.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 december 2004 @ 08:01:28 #224
13151 crew  Rewimo
pi_23871817
Christan zit ook in een gecombineerde groep 1/2. Er zitten kindjes in van 4 tot 6 jaar. Wat ik leuk vindt, is dat de grotere kindjes de kleintjes helpen. Met jassen dichtdoen, veters strikken en zo Christan is trouwens nog steeds de jongste van de klas, na hem is er nog geen nieuw kindje bij gekomen. Hier komen maximaal 30 kinderen in de groep.
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2004 @ 08:06:47 #225
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23871836
luca zit ook in een gecombineerde groep 1/2. in het begin van het jaar begonnen ze met een bescheiden groepje van 15 leerlingen. lekker overzichtelijk en lekker rustig. op het ogenblik is groepje al uitgegroeid naar een groep van 23 kinderen en we zitten pas op de helft van het jaar.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 december 2004 @ 08:09:02 #226
13151 crew  Rewimo
pi_23871849
Bij Christan zitten er nu 25 in de klas. Hoeveel het er uiteindelijk worden weet ik niet, maar in elk geval niet meer dan 30 dus.

Ik heb nog wel met 40 in de klas gezeten. En mijn vader had ooit een klas van 52 (!) kinderen voor zich.
pi_23873093
jemig, ik vond groepen van 25 studenten al erg groot om les aan te geven.

Piet loopt nog steeds alleen maar als ie iets vast kan houden. maar hij wil zó graag verder dan de geijkte rondjes om de bank, stoelen & tafel etc. dus hij heeft nu de schaats-methode ontdekt:

hij schuift met die stoel de hele kamer (en keuken) door.
hij is nog steeds ziekig trouwens, al was de koorts vanochtend alweer wat gezakt. heb 'm toch maar thuisgehouden van 't kdv.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 december 2004 @ 10:33:54 #228
13151 crew  Rewimo
pi_23873201
Is een rollator niet iets voor hem? Wat een grappig pak heeft ie aan trouwens
pi_23873339
da's een pyama.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 december 2004 @ 10:53:11 #230
13151 crew  Rewimo
pi_23873487
Wat een grappige pyjama heeft hij aan trouwens
pi_23873659
ja he? en hij heeft al een rollator. maar daar kan hij minder goed mee sturen dan met de stoelen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 december 2004 @ 11:07:10 #232
13151 crew  Rewimo
pi_23873787
Stoelen gaan soepeler door de bocht
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:16:27 #233
24188 Belana
kloon van belana
pi_23885660
Piet Nou, ik vind het wel inventief al eigenlijk! Liam loopt rondjes in zijn box e.d. maar als je hem aan zijn handjes pakt gaat ie zitten, alsof ie dat niet snapt, herkenbaar?
stormy waters...
sailin'
pi_23885718
Piet had vanavond bedacht dat ie zijn kralenspel (is een vrij hoge variant) ook wel als loopsteun kon gebruiken. ik vond 't er erg inventief uitzien, hij schoof behendig de kamer door. tot het ding ergens achter bleef haken oid, en meneer er pontificaal overheen buitelde en vrij ongelukkig terecht kwam. een schrik die minstens een kwartier ontroostbaar huilen tot gevolg had. (hetgeen waarschijnljk ook wel te maken had met de inmiddels weer wat oplopende koorts helaas ). nou ja, inmiddels ligt hij lekker te slapen, laten we hopen dat dat vannacht zo blijft.
pi_23885753
hey belana, ik had jouw stukje nog niet gezien. die Liam van jou is stukken sneller met alles dan Piet hoor, die komt er wel. met of zonder rollator/handjes. Piet pakt tegenwoordig mijn hand (of die van G) en weet ons dan heel handig over te halen om een stukje te gaan lopen.
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:23:12 #236
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23885776
Belana, probeer 'm eens achter de babygym te zetten (als je die nog in de buurt hebt staan). Wel goed vasthouden, want die dingen zijn niet zo stevig..
Die wordt hier als 'rollator' gebruikt

edit: dacht dat ik er een foto van had, maar daar was ze net weer gaan zitten..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 10 december 2004 @ 23:15:56 #237
24188 Belana
kloon van belana
pi_23889430
Ow, das wel een goed plan ET! Wat is Saskia ook een vlotte meid he
geweldige icon trouwens

Bix, ik maak me geen zorgen hoor over Liam, die komt er idd wel, ben gewoon altijd wel benieuwd naar andermans ervaringen En Piet komt er ook wel toch? Ik moet trouwens weer vaak aan Piet denken, want de laatste tijd doet Liam ook kusjes na net als Piet toen, zo lief!
stormy waters...
sailin'
pi_23904740
Snelle kids hier hoor HElemaal top!!!

Ik kwam gister achter iets minder leuk nieuws helaas..... Duncan kwam zijn bed uit en had hoge (40,9) koorts en was erg kortademig. Dus maar even een afspraakje gemaakt bij de dokter. GElukkig Kon hij dezelfde dag om half drie nog terecht en is oma met hem heen gegaan omdat ik zelf sinds donderdgavong een acute bronchitis heb.
Blijkt dat Duncan een toch wel redelijk heftige LONGONTSTEKING heeft!!!!!!!! Ik ben me kapot geschrokken!!!!! Hij heeft een kuurtje antibiotica en we moesten goed in de gaten houden of hij geen extra benauwdheid kreeg anders moesten we meteen met hem naar de huisartsenpost.
Gelukkig is de koorts inmiddels gezakt tot 38 vanavond en is hij minder benauwd dan gisteren maar jee wat ben ik me rot geschrokken zeg.
pi_23904828
Zo kan het me voorstellen! Dat ze dat zo plotseling heftig krijgen he! Gelukkig zakt de koorts. Beterschap joh hee!!! En het is allemaal al zo'n drukke spannende tijd nu. Hoe reageren de kinderen op de scheiding?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23904964
Goh, dat lijkt me ook wel heaavy, zo'n kindje dat ineens zo ziek is...
Het is wat met de zieke kindjes hier...

Chiara heeft de laatste tijd enorme eetlust, echt heel leuk om te zien. Eenmaal aan tafel wordt ze al ongeduldig, de stevige trek maakt dr een beetje prikkelbaar "HAPPIES ETUH!!" zegt ze dan...Ze krijgt nauwelijks snoepjes of koekjes, alleen wat fruit in de middag, dus als we gaan avond eten past er lekker veel in En er gaat ook erg veel in. Volgens mij zit ze in een groeispurt ofzo, want als ik kijk naar dr poepjes, staat dat helemaal niet in verhouding tot wat er in gaat... (Lekker vies praatje, maar daar houd ik wel van... )

[ Bericht 8% gewijzigd door melonovy op 11-12-2004 20:13:12 ]
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_23905256
Jemig Angel, dat is schrikken
Beterschap voor Duncan (en voor jezelf natuurlijk ook )

Hoe is het met Piet? (als het een beetje door gaat vriezen kan hij zo de sloot bij jullie op met die stoel )

Liam al aan de wandel in de box
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 december 2004 @ 20:22:56 #242
13151 crew  Rewimo
pi_23905354
Jee Angel, dat is schrikken zeg! Hoe komt zo'n uk nou toch aan longontsteking, eng hoor. Hoe is het trouwens met je bronchitis, al wat beter?
pi_23905521
Goh, Angel, longontsteking beterschap hoor....

Wat grappig, Bix.... die schaatsmethode van Piet. Ik vind het erg vindingrijk
pi_23907233
MEt mij gaat het gelukkig ook alweer wat beter tnx for asking Rewimo.

Jessie we hebben de kids nog niets verteld omdat hub toch ws pas op zijn vroegst eind januari weg gaat dus dat laten we ook nog maar even zo.
  † In Memoriam † zaterdag 11 december 2004 @ 21:58:50 #245
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23907496
wow angel, dat is heftig zeg ! beterschap voor duncan!
pi_23917569
Piet grappig trouwens hoe je dingen bedenkt om vooruit te komen. Zo gebruikt Janneke nu steeds haar koffertje om op te gaan staan en dan kan ze daardoor op de bank klimmen.

Bo heeft al een paar dagen k3 op visite. De eerste dagen was het wel leuk, maar ik heb ze er nu al een paar keer uitgeschopt. Maar ze blijven terugkomen Ze doet de buitendeur voor ze open ze kijkt ze echt aan als ze met ze praat. Ze krijgen drinken, ze eten mee. En nu vraag ik net "wat zeg je" en krijg ik een : "Neeheee, ik heb het tegen K3 " Wat kan die fantasie toch ver gaan he O ja ze belt ze ook op. Dan zegt ze hoi K3 hoe is het, ok tot zo. Nou ja dan is het weer zo ver dus, hahaha.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23917606
Bo Vraag of ze de volgende keer eten mee willen nemen Jessie
pi_23917659
Ja dan eten we elke dag patat denk ik
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 12 december 2004 @ 13:21:52 #249
34891 melonovy
La Kutschie
pi_23917742
Hahahaha, komen Grijs, Judith en Daan nooit met K3 mee dan?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_23919912
waaah die Bo!

arme Duncan, longontsteking! heel veel beterschap voor jullie allebei Angel.

Piet is helaas echt ziek geworden en ik voel me ook nog lang niet goed. hij is dus niet uit logeren gegaan, dat leek ons voor geen van de partijen leuk. hopelijk kan het volgende week wel doorgaan, dan kunnen we eindelijk wat opschieten met Piets nieuwe slaapkamer want de tijd dringt! G is nu wel bezig met de extra traphekjes want meneer kan ineens een heel end de trap op komen. zo ik ga snel weer even de zolder op om weer iets meer orde te scheppen daar zodat onze logees daar binnenkort kunnen slapen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')