Ja, ik heb ook altijd zoiets van laat die rijken wat doen ipv de lage- of middenklasse. Die zijn altijd de lul bij goede doelen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we nou es de bovenste vijftig namen uit de Quote500 bellen. Volgens mij heb je na één telefoontje al meer geld bij elkaar dan in een half uur Kopspijkers.
Zulke intelligente uitspraken verwacht je niet snel van mods.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
HAHA.
Ik ben nog wel zo blauw.
Alles. Vooral haar zogenaamd grappige gedrag. Ik ben blij dat ik doordeweeks pauze heb tussen 12 en 2. Scheelt weer een hallfuur naar die muts luisterenquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:57 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Wat is er mis met haar?
Heb je msn, schatje?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is die Margreet Dolman vermoeiend zeg.
Niet dat, dat zo moeilijk isquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:00 schreef pberends het volgende:
De imitatie van Verbaan is een stuk mooier dan de echte.
Ik vind Georgina behoorlijk eng, en helemaal niet lekker. Doet me teveel denken aan een kind van 12.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:02 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Niet dat, dat zo moeilijk is![]()
Helemaal mee eens..!!quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind Georgina behoorlijk eng, en helemaal niet lekker. Doe me teveel denken aan een kind van 12.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:04 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens..!!![]()
LOLquote:1989-07-31
Het is voor hem maar te hopen dat er genoeg geld opgehaald wordt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:34 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ho ho , dat is wel de echte Sinterklaas hoor![]()
Inderdaad, daarvoor kijk ik het journaal wel.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:05 schreef NorthernStar het volgende:
Goh leuk, denk je even kopspijkers te kijken moet je weer geconfronteerd worden met de wereldse ellende.
Nee, want er was nog een uurtje over waarin eens over iets anders gelult werd.
Dat stukje aan de bar was wel leuk net. Die Georgina was goed.
Iemand moet ff zeggen als DWHN begint, anders vergeet ik het zowaar nog.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:06 schreef -Hans- het volgende:
Nog 30 min dan Dit was het Nieuws, gelukkig maar want dit is niet om aan te zien.
Ouder dan 12 jaar.. Liever welquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:06 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
LOL
Val je op nog ouder dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |