Ah, dus we betalen het uiteindelijk toch zelf.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de helft is van het ministerie van ontwikkelingssamenwerking, er kwam nog een stuk van dat dance event.. de opvbrengs van het cvaalcenter was vierhondertnogwatduizend
iets teveel van het goedequote:Op zaterdag 27 november 2004 21:53 schreef Bullpit het volgende:
prem is op beide netten nu
Volgens mij was het de bedoeling dat het hoerig leek ...quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nepgeorgina heeft heel erg lekkere borsten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:23 schreef pberends het volgende:
Deze kutuitzending geef ik een 2,0.
Aan de kijkcijfers van gister te zien had ik gelijk:quote:Op zondag 28 november 2004 00:03 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2004 12:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik hou niet zo van dat soort acties, ik heb liever dat mensen gewoon zelf bepalen waar ze wat aan geven ipv opgedrongen worden door zo'n uitzending. Ik denk dat veel mensen er zo over denken. Er word je een schuldgevoel aangepraat als je niks geeft, terwijl ik gewoon zelf mijn goede doelen wil uitkiezen. wat is het gemiddelde, 470.000 euro in het callcenter, dus zon 25 eurocent per kijker gemiddeld.
Ik vond dat ook slecht. Ook de manier waarop Claudia de Breij in de camera kijkt bij het maken van zulke grappen ... kan ik erg slecht tegen.quote:Op zondag 28 november 2004 00:51 schreef Reticulin het volgende:
ligt t nou aan mij of wringt 't een beetje om net te doen alsof freddy mercury nog leeft (ook al ging t "niet zo goed met 'm") als je een uitzending over aids maakt?
Allerlei goede doelen zijn algemeen bekend.quote:Op zondag 28 november 2004 13:15 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Wat een rare argumentatie.
Als ze dit soort programma's niet zouden doen, zou niemand wat af weten van goede doelen.
Hoe denk je dat dat komtquote:Op zondag 28 november 2004 13:49 schreef pberends het volgende:
Allerlei goede doelen zijn algemeen bekend.
Door die ranzige spam die ik van ze binnenkrijg.quote:Op zondag 28 november 2004 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dat komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |