kijk, het ergste is dat je dit ook nog waarschijnlijk meent.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die geile blonde aids doos, komt die nog terug?? jammer dat die niet in het spel zit! ik zie het heemaal voor me dat ze zich laat palen, lekker borsten had ze ook!
quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee, die ligt alweer met Mashudu en Bandele te empoweren.
Een beetje respect zou je niet misstaan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die geile blonde aids doos, komt die nog terug?? jammer dat die niet in het spel zit! ik zie het heemaal voor me dat ze zich laat palen, lekker borsten had ze ook!
Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:33 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
kijk, het ergste is dat je dit ook nog waarschijnlijk meent.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:35 schreef -DailaLama- het volgende:
Hiv hiv hoera!
Dit was het nieuws!
Ik heb best repect voor haar hoor, wees maar niet bang.. Maar ze zag er gewoon lekker uit en ze was niet zo slim bezig met haar meerdere onbeschermde sexcontacten daar en dat als voorlichtsters!! vandaar mijn reactie.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:34 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Een beetje respect zou je niet misstaan.
* zapt naar NED2quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:37 schreef -Hans- het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!! ===> DWHN BEGINT<=== !!!!!!!!!!!!!!!!
Zou je haar echt willen "palen" terwijl je weet dat ze onbeschermde sex heeft gehad?quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb best repect voor haar hoor, wees maar niet bang.. Maar ze zag er gewoon lekker uit en ze was niet zo slim bezig met haar meerdere onbeschermde sexcontacten daar en dat als voorlichtsters!! vandaar mijn reactie.
En daar hebben ze Prem.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:37 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:25 schreef NightH4wk het volgende:
Heeft Jack eindelijk aids?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:37 schreef -Hans- het volgende:
Jezus, jij hebt zeker zelf geen vriend(in)?quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nepgeorgina heeft heel erg lekkere borsten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zeeekerrrquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nepgeorgina heeft heel erg lekkere borsten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |