Ik hoop voor ze dat het langer is, anders wordt het ook zo saaiquote:Op donderdag 25 november 2004 00:35 schreef twi het volgende:
Kunnen jullie weer 9 jaar op teren
hahaha ook al kippenvelquote:Op donderdag 25 november 2004 01:03 schreef rubbereend het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
k werd gek in dat stadion, iedereen had weer andere tussenstadnen uti rosenborg en de sms van eenv rind van me kwamen na de 1-1 daar niet meer door. En toen smste hij als klap op e vuurpijl nog dat pana 2-3 was voorgekomen.... maar gelukkig werd dat snel ontkrachtigd door de mensen om me heen......... die rode kaarten waren heerlijk vooral Viera.... de frustratie bij t publiek zat diep
K heb nog nooit een speler zo vijandig onthaald zien worden als van Persie... k had pijn aan mn oren
en toend at einde, Hiddink groot op de schermen die stond te wachten op de utislag, helemaal stil in t stadion en toen zijn ontlading met daarop het stadion wat in juichen uitbrak...... Feest met iedereen om me heen. Prachtig na 8 jaar, kippenvel!!!!!!!!!
sibonquote:Op donderdag 25 november 2004 01:07 schreef appelsientje het volgende:
Oja dat moet ik ook niet ff kwijt..... het zal misschien wel aan mijn liggen, maar wat maakte sibon weer een slappe indruk zeg..... tering..... lijkt soms wel of die niet wilt voetballen.....
vond hem echt een slappe en slechte indruk maken...
oooooooo daarquote:Op donderdag 25 november 2004 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sibonja wat moeten we daar, hij deed me vanavond zelfs verlangen naar Vennegoor!
Nee weer neit gezienzaten weer op de (zo langzamerhand) gebruikelijke plek rand van W (naast V) langs de trap
de ierse vlag weer achter me, 2 dames voor me
quote:Op donderdag 25 november 2004 01:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oooooooo daar![]()
Wij zaten waar het vuurwerk afgingen waar de stewards de vakken in liepen om de bal op te halen.... wat niet lukte
Met een beetje geluk sta ik nog ergens op de foto.... ik hing in de hekken toen ze foto's namen
Toen ze aan het intrappen waren, kreeg ik bijna zo'n bal van Henry tegen me aan... kon nog net weg duilkenquote:Op donderdag 25 november 2004 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]die harde knal daaronder
Nooit zie je vuurwerk en nu ineens aan t begin en die harde knal
En ach die ballen krijgen ze volgens mij zelden terug.
Een keer zag de bal terug komen vanaf de tribunes wil zo'n gast hem terug omhoog schoppen trapt ie volledig mis
inderdaad, jaren terug hadden zo ook nog weleens vuurwerk voor de aftrap enzo (geregeld dan) dat was altidj wel mooi.... maar dat zal wel weer niet meer mogenquote:Op donderdag 25 november 2004 01:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toen ze aan het intrappen waren, kreeg ik bijna zo'n bal van Henry tegen me aan... kon nog net weg duilkendamm die ging echt ernstig hard...
Echt mooi die steward ook zo kijken van "wie heeft dat vuurwerk afgestoken" ....... mag wel wat vaker van mij
thnxquote:Op donderdag 25 november 2004 01:31 schreef F1Bas het volgende:
Gefeliciteerd Appelsientje
Ah mooiquote:Op donderdag 25 november 2004 10:03 schreef lookinforyou het volgende:
Hij vroeg om geel, kon die dus krijgen
quote:Op donderdag 25 november 2004 10:14 schreef lookinforyou het volgende:
Vond ik ook een klasse aktie hoor van de scheids
Jullie hebben gewoon heel goed jullie best gedaan om PSV naar de volgende ronde te helpen.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]wij ook....
en dat hij daarna nog een keer geel, dus rood krijgtwas helemaal genieten
Zo ik ben mijn stem echt totaal kwijt..... teveel gezongen
quote:Op donderdag 25 november 2004 10:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon heel goed jullie best gedaan om PSV naar de volgende ronde te helpen.
En is jullie gelukt.
Sterkte met je stem
Wat had ik er gisteravond graag bij willen zijn!!
Anders koop je de volgende keer ook kaarten voor Oostquote:Op donderdag 25 november 2004 10:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon heel goed jullie best gedaan om PSV naar de volgende ronde te helpen.
En is jullie gelukt.
Sterkte met je stem
Wat had ik er gisteravond graag bij willen zijn!!
k denk dat de seizoenkaarthouders deze keer wel bijna alle oostkaarten zullen kopen....... maarja dan maar ergens andersquote:Op donderdag 25 november 2004 11:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Anders koop je de volgende keer ook kaarten voor Oostgezellig......
Zal wel snel gaan denk ik de verkoop van de kaarten
ik heb helaas jullie sms-je niet gelezen.... was te druk met de wedstrijd
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:43 schreef lookinforyou het volgende:
Rubbereend
Wat een feest gisteravond he![]()
Ben je er weer helemaal bij???
quote:'PSV telt mee'
Uitgegeven op 25 november 2004 om 11:28 uur, bijgewerkt om 11:32
PSV heeft na acht mislukte pogingen de tweede ronde van UEFA Champions League bereikt en de Nederlandse media erkennen dat collectief als een grootse prestatie. "PSV telt mee in Europa", kopt AD Sportwereld en De Telegraaf schrijft dat "het gelauwerde Arsenal voetballend de duimschroeven werd aangedraaid".
De prestatie tegen een Europese topclub als Arsenal wordt geprezen, maar de kranten leggen meer de nadruk op de afrekening met het Europese trauma van PSV dan op de 1-1 van woensdagavond. "Het zorgde voor een ontlading die zelden wordt waargenomen in het Philips Stadion", aldus AD Sportwereld. "Zij die vaak - en niet ten onrechte - voor kritisch bioscooppubliek worden uitgemaakt, kregen gisteravond de kolder in hun kop. Dat bevestigde dat het elftal eindelijk heeft afgerekend met een Europees trauma." De Telegraaf erkent wel dat de ploeg een goede wedstrijd speelde: "Geconcentreerd voetballend wisten de Eindhovenaren goed grip te houden op de snelle omschakeling van de Gunners." Het ochtendblad maakt wel een kanttekening bij het spel van Wilfred Bouma, die de grootst mogelijke moeite had om Thierry Henry in toom te houden. "Bouma koos in de opbouw vaak voor te moeilijke oplossingen en had verdedigend alle moeite met Henry", aldus De Telegraaf. In de Volkskrant wordt opgemerkt dat PSV juist met een team in ontwikkeling voor het eerst de tweede ronde bereikt: "Uitgerekend met een ploeg in opbouw forceerde PSV de deur naar de volgende ronde van de Champions League, die sinds de creatie van het Europese elitetoernooi in 1992 hermetisch gesloten was. Wat elftallen met grote namen als Romário, Ronaldo, Van Nistelrooy, Nilis en Kezman in al die jaren niet voor elkaar kregen, was wel gegund aan een oerdegelijk en harmonieus collectief." AD Sportwereld licht PSV-aanvoerder Mark van Bommel eruit als beste speler van de Eindhovenaren. "Wie Mark van Bommel op het middenveld, tegenover Patrick Vieira, zag buffelen, voelde de oerdrift van een topspeler die in zijn laatste contractjaar voor PSV eindelijk wil oogsten op het hogere plan waar hij thuishoort."
Ach dom... Henry had er toch baat bij om m te passerenquote:Op donderdag 25 november 2004 12:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Bouma speelde tegen een van de beste spitsen ter wereld en had het heel moeilijk. Komt wel weer goed met die jongen, hem passeren is het domste wat je kunt doen...
Ik had het niet alleen over gisteren, maar over meedere (grote) wedstrijden dit jaar. Daar valt ie vaak door de mand als ie tegen goede spitsen speelt. In nederland heeft ie een makkie, maar op europees vlak komt bouma gewoon te kort als centrale verdediger. Ook niet gek, volgens mij speelde bouma 5 jaar geleden nog als linksbuiten.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Bouma speelde tegen een van de beste spitsen ter wereld en had het heel moeilijk. Komt wel weer goed met die jongen, hem passeren is het domste wat je kunt doen...
Wat een vergelijking. Hulde.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:14 schreef gr8w8 het volgende:
Zielige actie van Henri, die aansteker. Dan gaan we ook maar eens even kijken op de videobeelden, daaruit was toch duidelijk dat henri ook een mooie Schwalbe maakte langs de zijlijn en helemaal niet aangetikt werd.
ja die aanstekerquote:Op donderdag 25 november 2004 13:14 schreef gr8w8 het volgende:
Zielige actie van Henri, die aansteker. Dan gaan we ook maar eens even kijken op de videobeelden, daaruit was toch duidelijk dat henri ook een mooie Schwalbe maakte langs de zijlijn en helemaal niet aangetikt werd.
Volgens mij verstopt hij er van te voren gewoon 1 in zn sok..quote:Op donderdag 25 november 2004 13:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja die aansteker
hij zag wat liggen en dacht heee k kan weer ff zuigen. Ooijer mocht m niet hebben waarna de scheids hem aan sibon gaf die het ding t veld uitgooiededat was best grappig om te zien hoe dat ging. Misselijke speler die Henry
Dat was echt zo geweldig om te zien.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:58 schreef appelsientje het volgende:
Weet je ik krijg nog steeds kippenvel als ik denk aan het moment dat Guus begon te juichen dat we er door waren... wat een ontlading![]()
Heb het ook in het Ajax topic geplaats, het gaat immers over zowel Ajax als PSV.quote:Analyse
Het nieuwe huis van PSV heeft een stevig fundament
Willem Vissers
Laat alle zogenoemde kenners maar praten over saaiheid of resultaatvoetbal, zullen ze bij PSV denken. Intussen lachen ze zich kapot in Eindhoven, en terecht. Koploper in Nederland, en één wedstrijd voor het einde zeker van de beste zestien van Europa. Een prestatie van topformaat. Trainer Koeman van Ajax doordrenkte zijn stem al een paar keer met spot. Als Ajax zo zou spelen als PSV zou de kritiek pas écht losbarsten, want Ajax moet altijd aanvallen en mooi voetballen.
In Eindhoven wordt, met recht, smalend gereageerd op verwijten over onooglijk resultaatvoetbal
Vraag aan Koeman: wanneer doet Ajax dat dan in Europa? Op de keper beschouwd is het zogenoemde resultaatvoetbal van PSV beter te pruimen dan die amechtige pogingen van Ajax die voor aanvalsvoetbal of Hollandse School moeten doorgaan, met, zoals dinsdag in Turijn, een spits van zeventien of linksbuitens (Boukhari en Mitea) die niet in vorm zijn of niveau missen.
De roemloze aftocht van Ajax in de Champions League, tegen Juventus, wekte ook nostalgische gevoelens op. Op 23 november 1994 beleefde Ajax een van de topavonden in zijn historie. In Triëst, de stad waarnaar AC Milan voor straf was uitgeweken, eerde het publiek de Amsterdammers en oud-Milanees Rijkaard met een staande ovatie die tot tranen roerde. Milan was na een demonstratie van modern aanvalsspel weggespeeld (0-2) in een seizoen waarin Ajax de Italianen drie keer versloeg en zich in mei te Wenen terugvond met de Europa Cup in handen. Weer tranen.
Op 23 november 2004, precies tien jaar later dus, verloor Ajax voor de zoveelste keer in korte tijd van een Italiaanse club. Publiek was nauwelijks naar stadion Delle Alpi gekomen en als er al tranen aan te pas kwamen, waren ze uitvloeisel van een andere emotie dan die van Triëst of Wenen.
Op zich is het logisch dat het huidige, overwegend jonge Ajax niet is opgewassen tegen opponenten van Europees topkaliber. Schrijnend is echter dat de als team van de toekomst bestempelde ploeg, die volgens sommige kenners zeker vijf jaar ging heersen over Nederland, alweer in het verleden leeft.
De teloorgang in Europa zette vorig seizoen reeds in, toen Ajax alleen thuis van Club Brugge en Celta de Vigo won en uit de overige vier groepsduels geen punt haalde. De clubleiding deed vreemd genoeg bijna niets op de transfermarkt en speculeerde op groei van talent in de selectie.
Maar talenten als Sneijder en Heitinga ondergaan een opmerkelijke terugval, hetgeen mede op het conto wordt geschreven van de absentie van outiniers, die de jeugd de levenslessen van het topvoetbal kunnen bijbrengen.
Goedkoop is duurkoop gebleken. Wat zijn die zestien miljoen van de transfer van Ibrahimovic naar Juventus werkelijk waard, nu Ajax zich tevreden moet stellen met pakweg vier miljoen euro aan revenuen uit de Champions League, exclusief de stadionrecettes en het na het seizoen uit te betalen marktaandeel? Aan de twee overwinningen van vorig seizoen is alleen die op het zeer matige Maccabi Tel Aviv toegevoegd. Als stilstand achteruitgang is, hoe mogen we dit verval dan betitelen?
Op de Europese velden van eer overvleugelde PSV de rivaal uit Amsterdam reeds vorig seizoen. PSV haalde tien punten in een groep met Monaco en Deportivo, later finalist en halve finalist.
Toen al was PSV een evenwichtiger elftal dan Ajax, maar toch ging trainer annex technisch directeur Hiddink driftig op zoek naar nog meer routine (Cocu) en talentvolle, meteen inzetbare spelers. Topaankopen als Gomes, Farfan en Alex, zoals ook gisteren weer bleek tegen Arsenal. Ze waren nodig om het verlies van dragende spelers als Kezman, Robben en Waterreus op te vangen, maar ook om PSV uit te bouwen.
Het mag als arrogantie worden beschouwd dat Ajax op het aantrekken van weer een jongeling als Rosales na bleef zitten waar het zat, met als tastbare resultaat gunstige jaarcijfers van de NV. Waar PSV een nieuwe verdieping bouwde op het huis, verzuimde Ajax cement tussen de stenen te voegen, waarop het bouwsel in elkaar stortte.
Zo is PSV de vaandeldrager van het Nederlandse voetbal geworden. PSV is verlost van jarenlange Europese frustratie en op weg naar de landstitel, hoewel nota bene AZ heftig tegenstribbelt, terwijl Ajax zich gezien de stand in de competitie zelfs moet afvragen of het straks in aanmerking komt voor een nieuwe kans in de Champions League.
Tony bedoel je zeker?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
Van Bouma is toch bekend dat ie buiten de HCE net tekort schiet? Maar wel beter dan Alex.
Sympathieke PSV-fans wil ik hierbij feliciteren met dit succes! Ik denk vooral aan het eendje, Dylan Dog, Pascallemans, Zapper, Bos en PyTh. En ik vergeet er volgens mij één. En nee, dat is niet cutlheldje.
uhumquote:Op donderdag 25 november 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
Van Bouma is toch bekend dat ie buiten de HCE net tekort schiet? Maar wel beter dan Alex.
Sympathieke PSV-fans wil ik hierbij feliciteren met dit succes! Ik denk vooral aan het eendje, Dylan Dog, Pascallemans, Zapper, Bos en PyTh. En ik vergeet er volgens mij één. En nee, dat is niet cutlheldje.
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:54 schreef lookinforyou het volgende:
mij denk ik
weet ikquote:Op donderdag 25 november 2004 18:15 schreef lookinforyou het volgende:
Dus wel voor PSV dan toch, maar was niet serieus bedoeld hoor.
Ik ben hier nog maar een tijdje, dus natuurlijk denkt MM niet aan mij dan.
En jullie hebben PSV niet af lopen zeiken zeker
Ben je al een beetje gekalmeerd en bijgekomen?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:23 schreef lookinforyou het volgende:
En die had ik nie gezien.
Maar ok dan maar.
En ik ben soms nog wel zo onaardig tegen jequote:Op donderdag 25 november 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
Sympathieke PSV-fans wil ik hierbij feliciteren met dit succes! Ik denk vooral .... Zapper
Dank u MMquote:Op donderdag 25 november 2004 18:32 schreef Zapper het volgende:
[..]
En ik ben soms nog wel zo onaardig tegen je![]()
En mensen wat leuk weer zeuren over Sibon, maar Sibon heeft een paar geweldig ballen klaargelegd waaruit kansen ontstonden, denk alleen al aan de bal van Farfan, waaruit DE corner onstond.
Geen Vonlanthen voor jullie, ook niet tegen FC Twente, en dat vind ik prachtig
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:58 schreef Zapper het volgende:
Meer dan 3 hoor, heb Sibon heel goed in de gaten gehouden, en het 2e grote pluspunt was natuurlijk het uit de wedstrijd schoppen van Van Persie
Helemaal mee eens, laat Vonlanthen nu maar eens in de basis starten tegen die Griekenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:22 schreef lookinforyou het volgende:
Ik vind dat we de wedstrijd in Griekenland moeten winnen en ook kunnen. De druk is voor onze jongens van de ketel, dus kunnen vrij voetballen.
We blijven eerste in de poule![]()
Dit had ik niet durven dromen, voordat we aan de competitie begonnen.
Diep respect voor hoe ze deze klus geklaard hebben![]()
Ja ga nu niet op de zaken vooruit lopen... We zijn de 1e ronde door en dat is hardstikke leuk maar Arsenal is de laatste tijd niet in goede doen en dat was juist de zwarrste tegenstander. Loten we een echte topclub zoals een AC Milaan of Barcelona dan zullen we het echt wel wat lastiger krijgen...quote:Op donderdag 25 november 2004 19:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als we in de winterstop een paar CL speelgerechtigde spelers weten aan te trekken, dan kunnen we wel eens héél ver gaan komen in de CL
Vonlanthen MOET nu een keer starten vanaf het begin.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, laat Vonlanthen nu maar eens in de basis starten tegen die GriekenAls we in de winterstop een paar CL speelgerechtigde spelers weten aan te trekken, dan kunnen we wel eens héél ver gaan komen in de CL
Ik denk na de laatste poulwedstrijdenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:23 schreef rubbereend het volgende:
wanneer is eigenlijk de loting voor de volgende ronde? dat k dat ooit nog heb mogen posten over de 2e ronde CL
Maar jij bent een vrouw.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:29 schreef lookinforyou het volgende:
en Sibon kan mij niet imponeren (sorry Zapper).
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:10 schreef Zapper het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw.
Haha, en jij wel wilde je zeggen??quote:Op donderdag 25 november 2004 20:55 schreef Zapper het volgende:
Ik weet dat je niet zo'n kijk op het spelletje hebt
Hij had toch al gezegd dat je een vrouw bent?quote:Op donderdag 25 november 2004 21:04 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En hoezo heb ik geen kijk op het spelletje??
Kom jij je er ook even mee tegen aan bemoeienquote:Op donderdag 25 november 2004 21:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hij had toch al gezegd dat je een vrouw bent? [afbeelding]
Tuurlijk, jij wel. En daarmee ken je alle vrouwen??quote:Op donderdag 25 november 2004 21:20 schreef pfaf het volgende:
Ik ben trainer van een dameselftal geweest. Trust me, ik weet waar ik over praat.
Onze A1 ( 1e klasse zaterdag ) heeft 3 jaar terug het Nederlands dameselftal verslagen...quote:Op donderdag 25 november 2004 21:26 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij wel. En daarmee ken je alle vrouwen??
Beetje zwak dit hoor.
Dit wordt een oever loze discussie op deze manier
![]()
Maar kom dan met goede argumenten![]()
En wat zegt dat over mij???quote:Op donderdag 25 november 2004 21:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Onze A1 ( 1e klasse zaterdag ) heeft 3 jaar terug het Nederlands dameselftal verslagen...
We hebben het toch over vrouwen? Die wezens met 2 tieten, 3 nuttige gaten die de hele dag praten zonder iets te zeggen?quote:Op donderdag 25 november 2004 21:36 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En wat zegt dat over mij???
Je kan ons allemaal niet over 1 kam scheren
![]()
k Zit je maar te stangen hoor.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:41 schreef lookinforyou het volgende:
Maar je denkt maar, wat je denken wil over mij hoor![]()
Om hier een topic mee vol te lullen, pas ik voor
Pfaf
Laterrrr
We winnen makkelijk van Twente zaterdag.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:39 schreef Bos81 het volgende:
Zullen we het nu weer over het onderwerp hebben waar dit topic voor bedoeld is.
Zaterdag thuis tegen Twente. Ik hoop niet op een wedstrijd net als vorig jaar dat we in de laatste minuut pas de 1-0 maken. Ik verwacht eigenlijk ook wel dat de zege in ieder geval eerder word veilig gesteld en ook dat er vaker wordt gescoord.
Weet ik toch!!!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 21:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
k Zit je maar te stangen hoor.
Van mij mag ie ook wel een keer in de basis starten, maar het zal Sibon wel worden.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:44 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
We winnen makkelijk van Twente zaterdag.
We zetten Vonlanthen in de basis, komt helemaal goed.
We hadden het wel over voetbal.Ging er alleen over, dat ik er geen verstand van heb.
Had dus wel met dit topic van doen.
Nee, dat doen we niet. Hiddink ook nietquote:Op donderdag 25 november 2004 21:44 schreef lookinforyou het volgende:
We winnen makkelijk van Twente zaterdag.
We zetten Vonlanthen in de basis, komt helemaal goed.
Ik zat op ZZ ( hoek Oost) en vanaf daar zag Sibon er ook niet goed uit. Een aantal keer goed gekaatst maar daar bleef het dan ook bij.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:46 schreef appelsientje het volgende:
Maar zapper..... nog ff over Sibon.... hij had misschien wel wat goede acties.... maar ik vond en vind hem gewoon een slappe indruk maken (kan ook aan mij liggen) net of het hem geen bal interesseert.....loopt een beetje over het veld......
Maar goed kan ook zijn omdat ik het niet goed zag vanaf Oost.... maar ik werd niet echt warm of koud van die gast.....
Vonlanthen dient ze kans te krijgen inde competitie en als hij zich daar bewijst dan mag hij het in europa doen, maar eerst een fatsoenlijke reeks in de HCE neerzettenquote:Op donderdag 25 november 2004 23:41 schreef cultheld het volgende:
Het is zonneklaar: Sibon komt tekort voor Europees voetbal, Vonlanthen moet echt een keer een kans gaan krijgen. Hij legde wel een aantal ballen lekker klaar voor andere spelers, maar dat is niet voldoende voor een basisspits van PSV. Laten we het grote talent Vonlanthen nou niet laten verkwanselen op de bank zoals we met Huntelaar hebben gedaan, want hij is 't levende bewijs van de gevolgen die te weeg kunnen worden gebracht door talenten niet op te stellen.
Nee wel de nummer 1 tegen de nummer 2 van een andere poule, maar de vraag is wélke poule. Na de 2e ronde is er wel een open loting.quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:04 schreef Zwansen het volgende:
er wordt dus wel geloot? Dus niet de nummer 1 tegen 2 van andere poule o.i.d.? Dus iedereen kan tegen elkaar loten?
Laten we hopen dat we Real Madrid lotenquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:12 schreef rubbereend het volgende:
ja nummer 1 tegen een nummer 2 en volgens mij spelen de nummers 2 ook nog eerst thuis
nou, nou... Als die gasten beginnen te voetballen liggen er zo 3 in...quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Laten we hopen dat we Real Madrid lotenDat is echt dé ploeg waar een ploeg als PSV de hele wedstrijd greep op zou hebben
Aanvallend kunnen ze wel schade aanrichten, maar dat is dan ook 't enige.
Geloof je dat nou echt? Ze teren nog steeds op hun voormalige sterren Zidane, Figo etc. die weliswaar nog niet de voetbalpensioensgerechtigde leeftijd hebben bereikt, maar wat mij betreft al wel met de VUT kunnen. De strijd op het middenveld zouden ze al verliezen van het uitgebalanceerde PSV en Owen is lang zo goed niet als Henry, dus die wordt gewoon afgestopt door de verdedigers van PSV. Tel daarbij op dat er waarschijnlijk een aantal nieuwe spelers bij PSV komt in de winterstop en PSV is al bijna zeker van de kwartfinalequote:Op vrijdag 26 november 2004 00:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
nou, nou... Als die gasten beginnen te voetballen liggen er zo 3 in...
en als we nou eens wat anders loten graag. tis trouwens maar de vraag of Madrid de 2e ronde CL haalt.quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Laten we hopen dat we Real Madrid lotenDat is echt dé ploeg waar een ploeg als PSV de hele wedstrijd greep op zou hebben
Ik loot liever Real Madrid dan Barcelona eerlijk gezegd. En Chelsea of Manchester United (al maken we tegen de mancunians nog wel een kansje) zou ik ook niet graag loten.quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:22 schreef rubbereend het volgende:
.
[..]
en als we nou eens wat anders loten graag. tis trouwens maar de vraag of Madrid de 2e ronde CL haalt.
Eerst nog maar 2 weken wachten wie er allemaal 2e of 1e worden want in de meeste poules kan er nog veel gebeuren
oke, alles beter van Barcelona, maar we kunnen als we 1e loten ook ploegen als PSG, Porto of Lyon loten daar hebben we meer perspectief tegen, dus eerst punten halen in Griekenland en daarna duimen voor de lotingquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik loot liever Real Madrid dan Barcelona eerlijk gezegd. En Chelsea of Manchester United (al maken we tegen de mancunians nog wel een kansje) zou ik ook niet graag loten.
Die ploegen hebben weliswaar mindere spitsen dan Real Madrid maar hebben een minder slechte organisatie dan Real Madrid. In eigen huis winnen ze nog wel eens maar in Eindhoven in de eventuele return zouden ze geen kans krijgenquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke, alles beter van Barcelona, maar we kunnen als we 1e loten ook ploegen als PSG, Porto of Lyon loten daar hebben we meer perspectief tegen, dus eerst punten halen in Griekenland en daarna duimen voor de loting
:d het lijkt me geweldig om wederom de laatste 5 wedstrijden gelijk te spelen en er toch met de cup met de grote oren van door te gaan, maarja tis 2004quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:55 schreef Zwansen het volgende:
In 88 werden we ook niet met attractief voetbal winnaar van de EC1, laten we dat dit jaar weer eens niet doen!
Het talent is er idd al, dit is ook on-PSV om geen goede spits te hebben. Romario, Ronaldo, NIlis, Ruud, Kezman, Sibon...quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
:d het lijkt me geweldig om wederom de laatste 5 wedstrijden gelijk te spelen en er toch met de cup met de grote oren van door te gaan, maarja tis 2004
maar k vind wel dat er met dat extra geld nu een spits bijgehaald mag worden als die gevonden kan worden. Geen tallent maar eentje die er meteen in kan
Vonlanthen kan er meteen in als ie maar speeltijd krijgtquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar k vind wel dat er met dat extra geld nu een spits bijgehaald mag worden als die gevonden kan worden. Geen tallent maar eentje die er meteen in kan
Dan zouden ze waarschijnlijk aanvallender spelen en dan wordt alles meteen anders.quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:04 schreef Zwansen het volgende:
Hoe goed zou PSV zijn als we geen VOH of een Sibon hadden maar een Van Nistelrooy of een Ronaldo...?
Zoek een spits die er tussenin zit en een Ronaldo kan worden ( oh die hebben we al? Vonlanthenquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:04 schreef Zwansen het volgende:
Hoe goed zou PSV zijn als we geen VOH of een Sibon hadden maar een Van Nistelrooy of een Ronaldo...?
Nee ik heb het over dit PSV, dus hoe ze nu spelen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan zouden ze waarschijnlijk aanvallender spelen en dan wordt alles meteen anders.
met romario was de CL nog maar 2 poules groot en speelden we destijd bij de laatste 8 dus (tegen oa Milaan) dus dat die genoemd wordt is onzin. En mer Ronaldo werden we volgens mij niet eens kampioenquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het talent is er idd al, dit is ook on-PSV om geen goede spits te hebben. Romario, Ronaldo, NIlis, Ruud, Kezman, Sibon...
Maar aan de andere kant, met die anderen spitsen hebben we in Europa nooit iets bereikt.
Moet je nagaan! Maar 8 clubs en nog niet eens ver kunnen komen!quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met romario was de CL nog maar 2 poules groot en speelden we destijd bij de laatste 8 dus (tegen oa Milaan) dus dat die genoemd wordt is onzin. En mer Ronaldo werden we volgens mij niet eens kampioen
quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Moet je nagaan! Maar 8 clubs en nog niet eens ver kunnen komen!
Die tegen Milaan weet ik nog wel, met Van Basten en Van breukelen. En Romario die een voorzet gaf achter zijn standbeen langs...
Nou, nou nou. Wat een gelijkspel tegen een kwakkelend Arsenal al niet teweeg kan brengen. Zorg eerst maar dat je wat greep op een club als Willem II kan krijgen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nou, nou nou. Wat een gelijkspel tegen een kwakkelend Arsenal al niet teweeg kan brengen. Zorg eerst maar dat je wat greep op een club als Willem II kan krijgen.
ja iddquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:51 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk terug denken aan die tijden. jammergenoeg bezocht k toen nog geen wedstrijden
Ik hoop op een 5-0 voor Twente, met een rode kaart ( en schorsing van 5 wedstrijden ) voor Alex.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat PSV tegen twente er geen tegen krijgt..... ik hou serieus mijn hart vast.....
Maar aan de andere kant, misschien kunnen we opeens zo vrij spelen dat het 5 - 0 wordt......
quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:50 schreef appelsientje het volgende:
Oja ik wil nog ff mijn gal spugen![]()
Nog ff over de wedstrijd van woensdag.....
we gingen om 17:00 !!! weg uit Utrecht, maar omdat bepaalde mensen (en dan zeg ik het netjes) besloten aan de weg te gaan werken..... kwamen we pas om 19:45 aan..... stond ook iets van 22 km file.....
*zucht* wacht er gewoon een dagje mee![]()
Zo dat moest ik ff kwijt... lucht op
Twente wordt gewoon opgerold. 4-0quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:48 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk gaan we komend weekend eens met 3-0 of meer winnen van Twente i.p.v. de gebruikelijke 1-0 en 2-0
En dan 't liefst met dank aan een hattrick van een excellerende Vonlanthen en een vrije trap van Farfán of Alexquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:04 schreef Djekko het volgende:
[..]
Twente wordt gewoon opgerold. 4-0
Daar teken ik voorquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dan 't liefst met dank aan een hattrick van een excellerende Vonlanthen en een vrije trap van Farfán of Alex
daar jaquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Everdingen
haha zeker na de wedstrijd de stad nog in geweest, anders kun je bijvoorbeeld wel de auto in Utrecht neerzettenquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
daar ja
moesten van 4 naar 1 baan....... tjonge jongen....
En moet de trein is ook geen optie.... want dan kunnen we niet terug
Natuurlijk, lijkt me een ABC-tje. Tenzij je van blinde Braziliaanse beren zonder fatsoenlijke trap- en baltechniek houdt.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:57 schreef gr8w8 het volgende:
Bouma beter dan Alex?
Moet toch kunnen, als ik PSV een beetje stang. Mag je best "onaardig" reageren hoor.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:32 schreef Zapper het volgende:
[..]
En ik ben soms nog wel zo onaardig tegen je![]()
Ik teken ook voor een 1-0 met slechte Sibon en eigen doelpunt!quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:29 schreef Djekko het volgende:
[..]
Daar teken ik voor![]()
Zul je zien dat het 1-0 wordt met een slechte Sibon en een eigen doelpunt in de laatste minuut.. al hoop ik het niet natuurlijk
Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik teken ook voor een 1-0 met slechte Sibon en eigen doelpunt!
MM is ook weer terugquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Natuurlijk, lijkt me een ABC-tje. Tenzij je van blinde Braziliaanse beren zonder fatsoenlijke trap- en baltechniek houdt.
Tegen Arsenal noem je één wedstrijd. Andere wedstrijden pakt ie alles. En Alex wint vrijwel elk kopduel wat hij aangaat, al zal dat weinig verschillen met Bouma.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Nou, dan zou ik toch echt Bouma prefereren. Die jongen is net geen top, zie zijn CL-foutjes, maar Alex doet gewoon weinig. Zodra ie echt getest wordt, legt ie het af. Ik heb hem nauwelijks op verdedigende acties kunnen betrappen tegen Arsenal eigenlijk. Hij stond daar een beetje te staan.
En Bouma is sterker in de lucht, heb ik het idee.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Nou, dan zou ik toch echt Bouma prefereren. Die jongen is net geen top, zie zijn CL-foutjes, maar Alex doet gewoon weinig. Zodra ie echt getest wordt, legt ie het af. Ik heb hem nauwelijks op verdedigende acties kunnen betrappen tegen Arsenal eigenlijk. Hij stond daar een beetje te staan.
Jij hebt sowieso iets tegen voetballers als Gomes, Farfán en Alex volgens mij. Zelfs als Alex centraal in de verdediging bij Barcelona zou staan en Farfán op '10' bij Milan speelt roep jij nog dat ze slechter zijn dan Heitinga en VDVquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Hoeveel had je gezopen joh, toen je dit intypte. Het bericht is namelijk werkelijk tè lach-wek-kend te noemen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:05 schreef methodmich het volgende:
Nou cultheld, als je nou goed had gelezen had je al lang gezien dat ik Farfán een talent vind hoor. Maar Alex overtuigt mij totaal niet. Met Ooijer en Bouma was PSV minstens zo goed af, zo niet beter. En Hofland doet ook helemaal niks onder voor die overschatte Braziliaan hoor. En Heitinga is natuurlijk beter, dat lijkt me ook niet zo moeilijk om in te zien.
Nou, geen speler die hem voorbijkomt is wat overdreven. En zegt ook wat over de meeste HCE-spitsen. En ik heb Titi hem toch een paar keer langs zien snellen hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:54 schreef cultheld het volgende:
Maar mm, als Alex zo slecht is, waarom komt geen speler 'm dan voorbij? Bij dat doelpunt van Henry was Alex in ieder geval niet de schuldige, hij dekte een ander.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:39 schreef methodmich het volgende:
En het zou best eens Spideyman geweest kunnen zijn, die ik vergeten was.
Daar begrijp ik geen snars van.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Nou, buiten die PSV-fans hier heb ik nog niemand gehoord die ook maar iets in Alex ziet. Zelfs die ene PSV-fan in mijn directe vriendenkring niet, dus dat zegt me toch wel wat. En ik drink nooit....
Ik heb al genoeg logftuitingen in de media gehoord over Alex hoor. Laatste voorbeeld was tijdens de voorbeschouwing op PSV-Arsenal; een hele reportage over Alex.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Nou, buiten die PSV-fans hier heb ik nog niemand gehoord die ook maar iets in Alex ziet. Zelfs die ene PSV-fan in mijn directe vriendenkring niet, dus dat zegt me toch wel wat. En ik drink nooit....
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ik zie dat toch wat anders, maar goed. De tijd zal het leren.
Zijn balbehandeling is lomp, eens.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ik zie dat toch wat anders, maar goed. De tijd zal het leren.
Potver, die weer gemist.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:06 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg logftuitingen in de media gehoord over Alex hoor. Laatste voorbeeld was tijdens de voorbeschouwing op PSV-Arsenal; een hele reportage over Alex.
Dat is inderdaad het grootste manco. Maar het lijkt me geen schande, want dat is geen kerntaak voor een verdediger.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zijn balbehandeling is lomp, eens.
Dat kan ik mij vaag herinneren ja.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:15 schreef methodmich het volgende:
Derksen en Kieft zijn niet onder de indruk, Henk Spaan vond hem ooit wel okee en verder hebben ze het zelden over hem.
Bij Juve? Die zweren bij Italianen, Argentijnen en Uruguayanen, normaliter.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Met z'n snelheid compenseert hij ook enorm veel. Alex is in potentie een goede verdediger. Ik zie hem nog wel bij Juventus in de toekomst, maar hij moet nog veel leren.
De zgn. beruchte slagers bedoel je.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij Juve? Die zweren bij Italianen, Argentijnen en Uruguayanen, normaliter.
Heb je even?quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ajacieden mogen ook meedenken, want die bezitten over actuele info mbt zo'n type spits.
Bronquote:Vanderlei Luxemburg, coach van Corinthians, zou in een meeting met de steenrijke investeringsmaatschappij die Corinthians heeft overgenomen, de naam van PSV doelman Gomes hebben genoemd als gewenste versterking. Corinthians is druk bezig op de transfermarkt en tracht o.a. of Tevez of Robinho binnen te halen. Gezien de miljoenen die de club daarvoor wil betalen, wordt Corinthians ook kansrijk geacht in de Zuid-Amerikaanse voetbalwereld om een van de twee spelers te strikken.
Vanderlei Luxemburg was eerder coach van Gomes bij Cruzeiro. Hij wilde in de media zijn interesse voor Gomes niet bevestigen of ontkennen. Gomes zelf zou wel een reactie hebben gegeven op de geruchten. "PSV heeft Cruzeiro 1,5 miljoen dollar betaald. Nu denk ik dat ze wel het dubbele voor mij vragen bij een eventuele verkoop" aldus Gomes. Volgens Lance zou hij op zich wel openstaan voor een hereniging met zijn voormalig coach, maar ziet hij de forse transfersom als een hele grote belemmering daarvoor.
Gomes is niet te koop.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:05 schreef Djekko het volgende:
[..]
BronNu al interesse voor Gomes. Gewoon 10 miljoen vragen.
Vergeet niet dat Bakkal en Leandro ook afvallen voor dit seizoen. Dus ook in de breedte is PSV niet super in de aanval. En zoals al meerdere malen in dit topic gezegd, PSV moet een fatsoenlijke stand-in voor Lee fixen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Positie Sibon/Vennegoor is naar mijn mening het enige zwakke punt in deze selectie.
Wie heeft suggesties.
En Edwin Zoetebier dan he hequote:Op vrijdag 26 november 2004 21:09 schreef rubbereend het volgende:
k zie niet direct een goede vervanger voor handen, dus lijkt hij me niet te koop!
15quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En Edwin Zoetebier dan he he
Kijk, ik vind Gomes ook een leuke keeper, maar als er 15 miljoen op tafel komt zou ik gewoon jaknikken![]()
Voor de CL? Zal pas zijn zodra de loting bekend is.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:10 schreef appelsientje het volgende:
Misschien ff een domme vraag, maar wanneer kunnen we kaarten kopen voor de volgende wedstijd ?? Oost zal wel snel uitverkocht zijn denk ik..... dus moet er ff snel bij zijn
quote:Informatie PSV - FC Volendam (25/01/2005)
Competitie:
Amstel Cup
Datum & aanvang:
Dinsdag 25 januari, 20.00 uur
Verkoopvoorwaarden voorverkoop:
Van zaterdag 27 november tot en met dinsdag 30 november kunnen certificaathouders die een Seizoen Club Card hebben op vak C, D, P, R, Ere Noord of Ere Zuid de eigen plaats kopen. Overige Seizoen Club Card-houders kunnen vanaf woensdag 1 december vier toegangskaarten kopen. De eigen plaats is helaas niet beschikbaar. Vanaf vrijdag 3 december hebben leden van de Supportersvereniging PSV de mogelijkheid om vier toegangskaarten te kopen en vanaf zaterdag 4 december kunnen PSV Club Card-houders hetzelfde doen.
Verkoopvoorwaarden wedstrijddag:
Nog niet bekend.
Prijzen:
Tribune Oost en West ¤ 7,50
Vak M en U ¤ 12,50
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 12,50
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 12,50
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 17,50
Vak CD en PR ¤ 17,50
Vak C, D, P en R ¤ 25,00
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 25,00
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 2,50
Family Corner voor volwassenen ¤ 7,50
Jongerenrang voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 2,50
Rolstoelgebruiker ¤ 2,50
Rolstoelbegeleider ¤ 2,50
Die twee vallen in het niet bij Gomes. Dit gerucht moet je trouwens ook niet serieus nemen; Een Braziliaanse club die Robinho of Tevez wil kopen?quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:35 schreef Vince_ven het volgende:
Je weet het niet he, als Guus heel tevreden is over Zoetebier en de 3e keeper (die engelsman toch??) en een hoog bod op Gomes komt, dan is dat natuurlijk een lekkere mogelijkheid tot flinke kapitaalwinst
Dat is net zo logisch dat psv ze kooptquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die twee vallen in het niet bij Gomes. Dit gerucht moet je trouwens ook niet serieus nemen; Een Braziliaanse club die Robinho of Tevez wil kopen?![]()
ja net zo logisch dat ajax kampioen wordtquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat is net zo logisch dat psv ze koopt
quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja net zo logisch dat ajax kampioen wordt
quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja net zo logisch dat ajax kampioen wordt
de la Cuesta?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Bakkal en Leandro ook afvallen voor dit seizoen. Dus ook in de breedte is PSV niet super in de aanval. En zoals al meerdere malen in dit topic gezegd, PSV moet een fatsoenlijke stand-in voor Lee fixen.
@ Cultheld - bijvoorbeeld: De La Cuere(goed gespeld?)
doordeweeks wordt al lastig voor mij, dus zal wel niks worden denk ikquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik trouwens wel naar de wedstrijd van volendam ga... lekker goedkoop ¤ 7.50.... kan dan mooi met de trein![]()
Ga je ook ?:P
Das jammer... ik begin dan ook met stage lopen dus ik weet nog niet zeker of ik ga.... maar goed het is bijna gratisquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doordeweeks wordt al lastig voor mij, dus zal wel niks worden denk ik
quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:11 schreef pascalheister het volgende:
Guus Hiddink te gast bij Voetbal Insite
PSV coach en technisch directeur Guus Hiddink is aanstaande maandag te gast in het populaire voetbaldiscussieprogramma Voetbal Insite op RTL5. In het programma waarin Derksen en Kieft de andere aanwezigen zijn, kunnen via email ook vragen gesteld worden aan de redactie.
Je dacht tot niet dat als je tegen godnondeju Arsenal speelt, dan speelt alsof het je niet interesseert?quote:Op donderdag 25 november 2004 22:46 schreef appelsientje het volgende:
Maar zapper..... nog ff over Sibon.... hij had misschien wel wat goede acties.... maar ik vond en vind hem gewoon een slappe indruk maken (kan ook aan mij liggen) net of het hem geen bal interesseert.....loopt een beetje over het veld......
Bedoel ik. Heb hem en Vanden Borre aangetrokken door Lamey en Van Dijk te verkopen. Let the good times beginquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
de la Cuesta?
Het is heel duidelijk zo hoorquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:09 schreef Zapper het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Ooijer, Alex, Bouma, Lee, Van Bommel, Cocu, Vogel, Park, Sibon en Farfan.
Wissels: Zoetebier, Beasley, Vonlanthen, Lucius, Addo en Féher.
Geluk. PSV. Ajax-topic.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Maar eens zal het geluk van PSV ophouden. Helaas zijn 10 punten wat veel.
...
Dat heb je, als je in de vuurlinie van een houwitser gaat staan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:51 schreef ASSpirine het volgende:
slimme actie van Culina zeg
hehe de 1 - 0 voor Sibonquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:31 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je dacht tot niet dat als je tegen godnondeju Arsenal speelt, dan speelt alsof het je niet interesseert?
Het zal wel met z'n lengte en lichaamshouding te maken hebben.
Maar vanavond knalt ie er een paar in
Same herequote:Op zaterdag 27 november 2004 23:56 schreef appelsientje het volgende:
Oja2 - 0
ik kijk uit naar de wedstrijd tegen de graafschap
ik ook heb er zin in, weer is een voetbalwedstrijd sinds lange tijdquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:56 schreef appelsientje het volgende:
Oja2 - 0
ik kijk uit naar de wedstrijd tegen de graafschap
Nee, het resultaat is mooi.quote:Op zondag 28 november 2004 03:13 schreef cultheld het volgende:
Resultatenvoetbal is wel degelijk mooi![]()
Op resultaat, word je beloond/afgerekent, en voor PSV, is het mooi nuquote:Op zondag 28 november 2004 09:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, het resultaat is mooi.
PSV speelde gisteren redelijk goed. Ze deden het wel rustig aan, wat natuurlijk jammer is voor het publiek, maar nergens staat geschreven dat je aantrekkelijk voetbal moet spelen.quote:Op zondag 28 november 2004 09:03 schreef Goldboy het volgende:
Goede overwinningsibon speelde z'n beste wedstrijd tot nu toe had ik 't idee, en tegen de graafschap gaat 't record d'r aan
Wat een klasse goal van Sibonquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:29 schreef Zapper het volgende:
En de 1-0 is gemaakt door?
Onze superkeep mag absoluut niet weg gelukkigquote:OB: PSV laat doelman Gomes niet gaan
PSV is niet bereid doelman Gomes te verkopen aan het Braziliaanse Corinthians. De club uit Gomes' geboorteland heeft laten weten de keeper hoog op het verlanglijstje te hebben staan. PSV-trainer Guus Hiddink zei zaterdagavond absoluut niet mee te willen werken aan een transfer van Gomes.
De huidige trainer van Corinthians is Vanderlei Luxemburg. Deze coach werkte eerder bij Cruzeiro, de club waar Gomes vandaan komt.
Kom op zeg, hij maakte alleen 1 goed doelpunt, voor de rest was ie vrijwel onzichtbaar, een houten klaas die in de weg stond. Laat Vonlanthen maar mooi eens starten, dan komt er een ware doelpuntenmachine op gangquote:Op zondag 28 november 2004 13:46 schreef Zapper het volgende:
Wat zeur je nou, dat schot was gewoon goed, blijkbaar té goed.
Ik wil niet zeggen dat die dom is... maar is wat je over Sibon zegt, daar ben ik het wel mee eens.... hij heeft wel mooi pasen gegeven...maar toch, warm word ik er niet vanquote:Op zondag 28 november 2004 16:11 schreef methodmich het volgende:
Vonlanthen is tactisch dommig en daar baalt Guus van. Sibon is lui, maar heeft wel oog voor tactiek en kan best een goaltje maken.
Tactiek is aan te leren maar als je nooit de kans krijgt om te voetballen, dan blijf je tactisch dommig ja. Houten Klaas Sibon pakt dan wel een goaltje op zeer gelukkige wijze mee, maar hij speelt gewoon niet goed. Een Vonlanthen zorgt voor meer dynamiek en voor meer doelpunten en assists. Sibon is wel sterk aan de bal en maakt wel eens een doelpuntje, maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op zondag 28 november 2004 16:11 schreef methodmich het volgende:
Vonlanthen is tactisch dommig en daar baalt Guus van. Sibon is lui, maar heeft wel oog voor tactiek en kan best een goaltje maken.
En dat is het hem misschien juist. Kezman was niet echt een teamspeler, Sibon is dat wel. En teamplay is nu de kracht van PSV.quote:Op zondag 28 november 2004 23:20 schreef ASSpirine het volgende:
Vonlanthen jaagt tenminste, dat zie ik Sibon niet doen
Kezman jaagde ook altijd
en dat heeft ons geen windeieren geleverd
Als we in de Kuip winnen/gelijk spelen zijn we gewoon ongeslagen winterkampioenquote:Op zondag 28 november 2004 23:22 schreef rubbereend het volgende:
nu ook Feijenoord op meer dan 10 punten staat is t vooral AZ van ons lijf houdenen eerlijk gezegd moet k eerst nog maar eens zien wie van ons in de komende weken punten gaat pakken......
* cultheld verheugt zich al stilletjes op een mooi kampioensfeest in mei
PSV heeft een moeilijker programma:quote:Op zondag 28 november 2004 23:22 schreef rubbereend het volgende:
nu ook Feijenoord op meer dan 10 punten staat is t vooral AZ van ons lijf houdenen eerlijk gezegd moet k eerst nog maar eens zien wie van ons in de komende weken punten gaat pakken......
gelijk spelen moet zeker mogelijk zijn. maarja we hebben het wel altijd moelijk tegen feijenoordquote:Op zondag 28 november 2004 23:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als we in de Kuip winnen/gelijk spelen zijn we gewoon ongeslagen winterkampioen
alleen Feijenoord is lastig, stel we spelen gelijk dan gaan we met 3 punten voorsprong de winter in!quote:Op zondag 28 november 2004 23:39 schreef Spideyman het volgende:
[..]
PSV heeft een moeilijker programma:
za 4/12 De Graafschap - PSV 19.30 vb
zo 12/12 Feyenoord - PSV 12.30 vb
za 18/12 PSV - Roda JC vb
zo 5/12 AZ - ADO Den Haag 14.30 vb
za 11/12 AZ - FC Twente 20.00 vb
za 18/12 RBC Roosendaal - AZ vb
Tot de winterstop de nul houden lijkt me een mooi streven![]()
Feyenoord zit in een dip en normaal gesproken plaatsten we ons niet voor de 2e CL ronde, dat doen we nu wel dus dan kunnen we ook van Feyenoord in de Kuip winnenquote:Op zondag 28 november 2004 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelijk spelen moet zeker mogelijk zijn. maarja we hebben het wel altijd moelijk tegen feijenoord
tegen de tijd dat Feijenoord naar Eindhoven komt zijn we hopelijk al kampioen......quote:Op zondag 28 november 2004 23:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Feyenoord zit in een dip en normaal gesproken plaatsten we ons niet voor de 2e CL ronde, dat doen we nu wel dus dan kunnen we ook van Feyenoord in de Kuip winnenIk vraag me af wie ons, behalve AZ in de eigen Hout, kan verslaan dit seizoen?
Wat kan Ajax nog doen dan? Stel ze halen Landzaat en, laten we eens gek doen, een spits van de klasse Aruna/Koller/Aliadiere..... AZ zou gelijk enorm verzwakt raken (goed voor ons), bij Ajax moeten ze op elkaar ingespeeld raken en zelfs daarna is 't nog maar de vraag of Ajax überhaupt door onze organisatie heen kan komenquote:Op zondag 28 november 2004 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tegen de tijd dat Feijenoord naar Eindhoven komt zijn we hopelijk al kampioen......
We weten alleen niet hie ajax er na de winterstop voor zal staan.
Ajax kan nog maar op 1 manier kampioen worden: Wanneer Alex, Cocu, Van Bommel, Farfán, Beasley, Bouma, Ooijer, Gomes, Zoetebier, Vogel, Timmer, Kalou, Huysegems, Perez, Kromkamp, Matthijsen, de Cler, Lindenbergh, Buskermolen, Saïdi, Kuijt, Buffel, Ono, Bosschaart, Lodewijks en Ghaly tegelijk voor 5 maanden geblesseerd raken in de winterstop..............quote:Op zondag 28 november 2004 23:52 schreef rubbereend het volgende:
klopt, maar een ploeg kan altijd een opleving krijgen na de winterstop of een dipje. Maar vooralsnog zie k het ook met vertrouwen tegemoet. Het staat gewoon goed op de rit bij PSV
Bron: psv.netwerk.to / Studio Voetbalquote:Van Gelder: "PSV wil Perez in winterstop"
Volgens Jack van Gelder zou PSV de verrichtingen van de Deen Kenneth Perez van AZ de laatste tijd nauwlettend volgen. Guus Hiddink zou de aanvaller het liefst in de winterstop al naar Eindhoven halen, aldus de presentator in het programma Studio Voetbal.
Ja dat vatte ik ook al niet. Net zoals Nicky Hofs, leuke speler, maar wat moet PSV er op dit moment met deze selectie meequote:Op maandag 29 november 2004 02:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Perez.![]()
Ja hoor en dan wordt ajax de komende 5 jaar kampioen.quote:Op maandag 29 november 2004 09:25 schreef The_Hives het volgende:
jullie dip komt nog wel
laten we nou niet meteen op de feiten vooruit lopen, we zullen het heus wel 1 keer in die 5 jaar niet reddenquote:Op maandag 29 november 2004 09:51 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Ja hoor en dan wordt Ajax de komende 5 jaar kampioen.
psies.quote:Op maandag 29 november 2004 09:25 schreef The_Hives het volgende:
jullie dip komt nog wel
Hmm echt? dus PSV heeft nog wel een klein kansje op een keer een kampioensschap? Gelukkig zeg kunnen we blijven hopen.quote:Op maandag 29 november 2004 10:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
laten we nou niet meteen op de feiten vooruit lopen, we zullen het heus wel 1 keer in die 5 jaar niet redden
quote:De Braziliaanse uitsmijter van PSV
Door onze verslaggevers
Het is dat zijn gezicht inmiddels zo bekend is. Een enkele argeloze passant zal misschien nog denken dat hij uitsmijter is in een nachtgelegenheid. Voetbalminnend Eindhoven kent hem als de Portier van PSV. Alex Rodrigo Dias de Costa. 22 jaar. Sloper van spitsen. Ook zaterdag hield hij de deur weer dicht.
Na een wat moeizame start is Alex uitgegroeid tot een kapitale kracht in de PSV-defensie. - Foto: John Claessens/Pro Shots
Als doelman Gomes er zaterdag tegen De Graafschap in slaagt om de reeks aan minuten zonder tegentreffers over de 1.100 te tillen, zal hij Alex ongetwijfeld in de feestvreugde betrekken. Sinds de komst van de Braziliaanse verdediger lijkt de defensie van PSV te zijn opgetrokken uit gewapend beton. Twente kreeg zaterdag niet eens de schijn van een kans op een doelpunt.
Alex' verschijning lijkt op tegenstanders een verlammende werking te hebben. "Ik denk dat je er als spits weleens moedeloos van wordt om tegen hem te spelen", zei coach Guus Hiddink zaterdag na de wedstrijd. "Hij duwt of trekt niet, maakt geen onnodige tackles en speelt niet te kort op een tegenstander. Soms denkt een aanvaller daarvan te kunnen profiteren. Alex geeft je altijd één tot anderhalve meter ruimte. Maar nooit meer. Hij speelt met die ruimte. Laat in de duels een dominantie voelen, die tegenstanders intimideert."
Uiteraard is de reeks van ruim elf competitiewedstrijden zonder tegentreffers niet alleen aan Alex of Gomes toe te schrijven. Het middenveld van PSV is sinds de komst van Phillip Cocu uitgebalanceerder en degelijker dan ooit. Aanvoerder Mark van Bommel: "Als je praat over 'de nul' dan heeft iedereen daarin een rol. We spelen kort op elkaar en geven weinig ruimte weg. Dat neemt niet weg, dat Alex na een weifelend begin erg sterk is geworden. Hij is vooral héél erg goed geïntegreerd. Net als de andere buitenlanders mengt hij zich volop in de groep. Die jongens willen weten wat er leeft en gebeurt."
Dat moeizame begin ontging niemand. Vier maanden terug, in de oefenwedstrijd tegen Arminia Bielefeld, leek de draaicirkel van Alex nog op die van een eenpersoonstruck-met-oplegger. De schijn bedroog. Hiddink: "Hij kwam hier met een blessure aan en er zaten wat kilootjes te veel aan, zeg maar gerust: een stuk of vijf. Alex heeft dat heel goed opgepakt, je zag hem met de week groeien."
De communicatie in het veld is geen probleem, zo benadrukt Bouma. "Anders zouden we wel meer goals tegen krijgen. Als je bent ingespeeld als team, kun je met een klein woordje al duidelijk maken wat er moet gebeuren. Heel simpel."
Met Alex in het centrum komen ook de andere verdedigers optimaal tot hun recht. Bouma kan inschuiven, Lee is vaak een veredelde linksbuiten en Ooijer durft op rechts ook meer initiatief te nemen. Ooijer: "Onze hele verdediging zit gewoon goed in elkaar. Alex is een fantastische verdediger, maar we moeten opletten dat we niet te veel druk op hem gaan leggen. Dat hij een gigant is, staat vast. Hij is een imposante verschijning, logisch dat het publiek op hem reageert. Het is een heel goede aankoop, net als de andere nieuwe jongens trouwens. Ik hoop dat hij nog beter wordt."
Bouma: "Als mandekker heeft Alex in heel korte tijd een heel hoog niveau gehaald. De eerste paar weken of maanden moest hij zich nog aanpassen, maar hij heeft het erg snel opgepakt. Het is een beer van een vent, die verras je niet zo maar."
Ook op internationaal topniveau doet de Braziliaan zijn sloperswerk. Thierry Henry kwam er in Londen niet aan te pas, net zomin als de spitsen van Panathinaikos, Rosenborg en Ajax. Tegen Twente bereikte de superioriteit van Alex (versus N'Kufo) de grens van vernedering.
De vergelijking met voormalig PSV'er Jaap Stam dringt zich op. Van Bommel zegt: "Ik zie wel overeenkomsten: het postuur, die kale kop, de uitstraling, de snelheid. Het zijn allebei topverdedigers."
Bouma: "Stam zit nog wel een niveautje hoger, die loopt natuurlijk al veel langer mee. Maar Alex kan wel zo goed worden. Hij zit er nu al niet ver vanaf."
Hiddink is voorzichtig. Hij wil geen grote koppen, 'want mijn woorden worden overal vertaald.' Zeker in Engeland, waar Chelsea bij de aankoop en financiering van Alex een clausule heeft bedongen om de Braziliaan over anderhalf jaar over te nemen.
kzag laatst een foto van 'm met een klein blond meisje die hem een kus gaf op de wang. echt, het is de eerste keer dat ik hem heb zien lachenquote:Op maandag 29 november 2004 11:14 schreef rubbereend het volgende:
Leuk stuk in de Gelderlander over Alex:
[..]
The Legend Killerquote:Op maandag 29 november 2004 12:45 schreef pascalheister het volgende:
TLK
Een kinderhand is snel gevuld zullen we maar zeggenquote:Op maandag 29 november 2004 12:26 schreef the_legend_killer het volgende:
TLK heeft trouwens ook een traan gelaten toen wij de 2de ronde haalden van CL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |