quote:Departing Fremantle for her third war patrol, BULLHEAD, led by LCDR E.R. Holt, Jr., started for her area of responsibility on July 31, 1945. She was to patrol in the Java Sea at dark on September 5 and head for Subic Bay, Philippines. CAPITAINE and PUFFER were also to patrol in the Java Sea area, as were the British submarines TACITURN and THOROUGH.
BULLHEAD arrived in her area on August 6, but CAPITAINE did not arrive until August 13. On August 12, CAPITAINE ordered BULLHEAD to take position the following day in a scouting line with CAPITAINE and PUFFER. There was no reply and on August 15, CAPITAINE reported, "Have been unable to contact BULLHEAD by any means since arriving in area."
Since those submarines named above were in the same general area as BULLHEAD, and COD and CHUB passed through in transit at various times, it is difficult to point to one Japanese anti-submarine attack as the one which sank BULLHEAD. However, the most likely one occurred on August 6, 1945, when an enemy army plane attacked with depth charges. It claimed two direct hits, and for ten minutes thereafter, there was a great amount of gushing oil and air bubbles rising in the water. Since the position given is very near the Bali coast, it is presumed that the proximity of mountain peaks shortened BULLHEAD's radar range and prevented her receiving a warning of the plane's approach.
BULLHEAD sank four enemy ships, totaling 1,800 tons, and damaged three ships, for 1,300 tons, in her first two patrols. Her first patrol was made in the South China Sea from the latter part of March to the end of April 1945. No enemy contacts were made, but on March 31 and again on April 24 BULLHEAD bombarded Pratas Island with her five inch gun. She also rescued three airmen from a downed B-29 following an air strike on the China coast. In May and June 1945 BULLHEAD patrolled the Gulf of Siam and the South China Sea during her second patrol. Here she sank two small freighters, a schooner and a sub chaser, and damaged two more sub chasers and another small freighter, all in gun actions.
Ben een poging tot huiswerk maken aan het doen... Alleen wil het niet echt lukken...quote:Op woensdag 24 november 2004 21:40 schreef PeuRac het volgende:
MutZ, je bent er weer!!
Is het nu ook al op Woensdag dan?quote:Op woensdag 24 november 2004 21:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ben een poging tot huiswerk maken aan het doen... Alleen wil het niet echt lukken...
Zeker niet als ze me van Actionradio bellen...
quote:Op woensdag 24 november 2004 21:43 schreef hermandeperman het volgende:
en nu gaat de pc uit
Actionradio is 24/7 met elke avond een live programma...quote:Op woensdag 24 november 2004 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het nu ook al op Woensdag dan?
Zoveel wist ik er nog wel vanquote:Op woensdag 24 november 2004 21:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Actionradio is 24/7 met elke avond een live programma...
Op fok mag zo iets ook hoorquote:Op woensdag 24 november 2004 22:36 schreef Thermo het volgende:
Heeft er iemand al eens een doodverwensing naar alex gestuurd?
Immers mag je van de nederlandse wet niet zomaar iemand dood verwensen, maar indirect het goedkeuren daarvan weer wel he![]()
![]()
En een lekke band krijgt.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op fok mag zo iets ook hoor![]()
Dan zeg je gewoon.
Ik hoop dat je dood valt..... En dat de ambu nog net op tijd is om je te redden![]()
Hoe is het met je GTI auto?quote:Op woensdag 24 november 2004 23:16 schreef GizartFRL het volgende:
De rest die je vergeet is er ook nog.
*meldquote:Op woensdag 24 november 2004 23:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
iedereen kwijt?
Hermandeperman?
BoJo?
Tjabbo?
Peurac?
Mutz?
TF?
Hugster?
Fugie?
Sjoewe?
Thermo?
Ballebek?
ook_gek?
motordudes??
de rest die ik vergeet?
Welke van de.....quote:Op woensdag 24 november 2004 23:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe is het met je GTI auto?
Hoe gaat dat projectje
quote:Op woensdag 24 november 2004 23:21 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Welke van de.....
205 mi16: Wacht op een onderstel ombouw.
304 s coupe: wacht op laswerk aan bodem en nieuwe uitlaat.
405 sri automaat ( van de fokmeeting tijd geleden) Rijdt weer met storing.
405 mi16 Kop is er af, moet gelast en gevlakt worden. onderdelen liggen al klaar.
205 GTI 130: complete revisie gehad. + audio
205 GTI 122: schade hersteld. +audio
AX 1.1 audio ingebouwd. motorkap geplexiglazeerd.
205 GTI 130 dimma: kopp. vervangen, audio ingebouwd. to-do: massaprobleem.
205 GTI 1..6 Nog uit elkaar halen.
nog een 205 GTI 130: uit elkaar halen.
Genoeg te doen, 205 MI heeft geen haast eerst, hoogste prio is eerst de 405 mi16, word de winterauto, of anders verkoop.
i luf joe 2quote:Op woensdag 24 november 2004 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op fok mag zo iets ook hoor![]()
Dan zeg je gewoon.
Ik hoop dat je dood valt..... En dat de ambu nog net op tijd is om je te redden![]()
Ik hebnog nooit een rode GTI helemaal kaalgetrokken.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]Je had toen een topic lopen over een rooie GTI die he helemaal kaal getrokken had.
dacht dat het een GTI wasquote:Op woensdag 24 november 2004 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik hebnog nooit een rode GTI helemaal kaalgetrokken.
Wel een Rode 205 1.1.
Van het resultaat heb ik nog wel een foto.![]()
Hebben?
de cabrioquote:Op woensdag 24 november 2004 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik hebnog nooit een rode GTI helemaal kaalgetrokken.
Wel een Rode 205 1.1.
Van het resultaat heb ik nog wel een foto.![]()
Hebben?
quote:Op woensdag 24 november 2004 23:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dacht dat het een GTI was![]()
Maar uhm doe maar foto![]()
Hoe is het met die porsche die je toen heb laten zien![]()
Porsche staat daar in stalling, blok zit er nog wel in in ieder geval, rest van de auto is niet echt compleet.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:41 schreef ook_gek het volgende:
Oh de cabrio
Die porsche loopt die nog
Ik zoek een porsche die op zich goed loopt. Binnen kant maakt me geen reet uit lak ook niet en de body ook niet. ALs hij maar goed loopt![]()
http://fun.from.hell.pl/2004-07-31/mylove.wmv <====![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 23:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
iedereen kwijt?
Hermandeperman?
BoJo?
Tjabbo?
Peurac?
Mutz?
TF?
Hugster?
Fugie?
Sjoewe?
Thermo?
Ballebek?
ook_gek?
motordudes??
de rest die ik vergeet?
quote:Op donderdag 25 november 2004 07:56 schreef Fugie het volgende:
blijkbaar is het niet goed als je vrouwen confronteert met bepaalde zaken![]()
Stuur hem dan ff een mailtjequote:Op donderdag 25 november 2004 07:53 schreef ook_gek het volgende:
waar is bojo
Kloptquote:Op woensdag 24 november 2004 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoveel wist ik er nog wel van![]()
ze belden je dus niet Fok! Relateerd
quote:Op donderdag 25 november 2004 08:03 schreef Bond het volgende:
[..]MutZ
heb je al wat terug heb je al wat terugquote:Op donderdag 25 november 2004 09:05 schreef Hugster het volgende:
ik hem em maar ff een sms gestuurd, want niks van zich laten hoeren gaat er bij mij niet in natuurlijk
quote:Op donderdag 25 november 2004 09:06 schreef D-Devil het volgende:
Goedemorgen.
hoest met de corsa ??quote:Op donderdag 25 november 2004 09:06 schreef D-Devil het volgende:
Goedemorgen.
nee want ze was al op het werkquote:Op donderdag 25 november 2004 09:19 schreef Fugie het volgende:
en je hebt aangeboden om het even te doen ook_gek ?
neukbaar ?quote:Op donderdag 25 november 2004 09:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee want ze was al op het werk![]()
Anders had ik het wel gedaan hoor. Is een hele aardige collega![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 09:28 schreef Hugster het volgende:
KloJo stuurt ook niets terug
laat ik me niet over uitquote:Op donderdag 25 november 2004 09:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
neukbaar ?
Bel hem bel hem!!!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 09:28 schreef Hugster het volgende:
KloJo stuurt ook niets terug
ja dusquote:Op donderdag 25 november 2004 09:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
laat ik me niet over uit![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 09:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dan maken jullie grapjes over bomen knuffelen..
als ie niet terug sms't dan neemt ie ook ze phone niet opquote:Op donderdag 25 november 2004 09:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bel hem bel hem!!!!!
mail anders z,n 06 nummer dan ga ik hem wel bellen![]()
Gebandquote:Op donderdag 25 november 2004 09:44 schreef Hugster het volgende:
hij heeft teruggestuurd
hij kan niet inloggen zegt ie
inloggen lukt wel jha maar reageren niet neequote:Op donderdag 25 november 2004 09:58 schreef Fugie het volgende:
als je gebanned ben kan je wel inloggen, maar niet meer reageren op topics. Tenzij je een ipban heb ?
ja idd inloggequote:Op donderdag 25 november 2004 09:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
inloggen lukt wel jha maar reageren niet nee![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 09:55 schreef ook_gek het volgende:
Maar als hij de melding krijgt. U heeft geen rechten om te reageren kan ik uit eigen ervaring vertellen dat je een ban hebt![]()
Ze hebben het meteen goed aangepakt.quote:Op donderdag 25 november 2004 09:58 schreef Fugie het volgende:
Tenzij je een ipban heb ?
Of FOk! heeft iemand achter een proxy een IP ban gedaan, niet wetend dat er nog meer FOK!kers achter zitten.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:01 schreef Hugster het volgende:
normaal en kloon werken beide niet. Dus kan of storing of IP ban zijn
Haha iedereen heeft van die kloons, gaan we ook maar eens aan denken danquote:Op donderdag 25 november 2004 10:01 schreef Hugster het volgende:
Word up my nigger!quote:Op donderdag 25 november 2004 10:05 schreef GizartFRL het volgende:
Goedemorgen
een zwarte ambtenaar, moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 25 november 2004 10:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Word up my nigger!
So did you double clutch' like you should?quote:Op donderdag 25 november 2004 10:07 schreef Bond het volgende:
Net rijles gehad trouwens![]()
Blank enzo...quote:Op donderdag 25 november 2004 10:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Word up my nigger!
Nee juist vet vrolijkquote:Op donderdag 25 november 2004 10:10 schreef Thermo het volgende:
Ik kom geloof ik uit mijn winterdip, meer mensen last gehad van zo'n week ofzo echt super sjaggo?
Dat zeg ik, geen enkel risico nemen.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:01 schreef Hugster het volgende:
quote:
hier ook.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:15 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Blank enzo...
1 keerquote:Op donderdag 25 november 2004 10:14 schreef Thermo het volgende:
[..]
So did you double clutch' like you should?![]()
Ja afgelopen weekeind was wel heel vet weekeind.. super goed vermaakt maar dan kom je zo op maandag weer "back 2 earth"quote:Op donderdag 25 november 2004 10:16 schreef Bond het volgende:
[..]
Nee juist vet vrolijk![]()
Cursus blank zijn?quote:Op donderdag 25 november 2004 10:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hier ook.
ik ga curus doen. lator!
You grannY!quote:Op donderdag 25 november 2004 10:19 schreef Bond het volgende:
[..]
1 keer![]()
Ik blijf vroelijk al vanaf het weekend. neit meer terug gekomen. Komt ook omdat mijn weekend 5 dagen duurdquote:Op donderdag 25 november 2004 10:19 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ja afgelopen weekeind was wel heel vet weekeind.. super goed vermaakt maar dan kom je zo op maandag weer "back 2 earth"
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 10:20 schreef Thermo het volgende:
[..]
You grannY!
3 dagen uit geweest en dan op maandag weer moeten werken....quote:Op donderdag 25 november 2004 10:20 schreef Bond het volgende:
[..]
Ik blijf vroelijk al vanaf het weekend. neit meer terug gekomen. Komt ook omdat mijn weekend 5 dagen duurd
quote:Op donderdag 25 november 2004 10:23 schreef Thermo het volgende:
[..]
3 dagen uit geweest en dan op maandag weer moeten werken....
Nieuwtje voor je: niet alleen alle mannen zijn hetzelfde.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:23 schreef Fugie het volgende:
ik heb geen winterdip, ik heb alleen een kutweek omdat ik zon beetje ruzie heb met een vrij goeie vriendin van meMaar van het weekend ben ik lekker vrij dus ga ik weer eens lekker mezelf vedrinken en weer op zoek naar vrouwmensen
Vrouwmensenquote:Op donderdag 25 november 2004 10:23 schreef Fugie het volgende:
ik heb geen winterdip, ik heb alleen een kutweek omdat ik zon beetje ruzie heb met een vrij goeie vriendin van meMaar van het weekend ben ik lekker vrij dus ga ik weer eens lekker mezelf vedrinken en weer op zoek naar vrouwmensen
Okee, jij je zin. Gleufdieren dan?quote:Op donderdag 25 november 2004 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vrouwmensen
quote:Op donderdag 25 november 2004 10:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Okee, jij je zin. Gleufdieren dan?![]()
joh, vrijdag + zaterdag lopen slettenquote:Op donderdag 25 november 2004 10:23 schreef Fugie het volgende:
Ik ga vrijdag wel naar antwerpen, eens met wat een ex op stap uit mijn middelbare schooltijd, naar café d'anversquote:Op donderdag 25 november 2004 10:28 schreef ook_gek het volgende:
* Thermo gaat morgen weer op stap en de kans dat ik weer zo dronken ga worden is vrij groot.
Alleen deze keer ga ik niet naar antwerpen dus ik slaap als alles mee zit thuisIPV niet slapen.
Klinkt stukken beter!quote:Op donderdag 25 november 2004 10:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Okee, jij je zin. Gleufdieren dan?![]()
Daar ben ik een paar weken geleden geweest. Ik vind het een geweldige clubquote:Op donderdag 25 november 2004 10:30 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag wel naar antwerpen, eens met wat een ex op stap uit mijn middelbare schooltijd, naar café d'anvers
Life report of Bojo's life, na de break meer nieuws over BoJoquote:Op donderdag 25 november 2004 10:33 schreef Hugster het volgende:
BoJo krijgr nu: Referer error: fout session id
Ik ben er opgegroeidquote:Op donderdag 25 november 2004 10:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar ben ik een paar weken geleden geweest. Ik vind het een geweldige club![]()
Super muziek draaien ze daar. En alleen maar mooie vrouwen![]()
Leuke buurt ook
ging het toch ook niet over bikerbattyboy?quote:Op donderdag 25 november 2004 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nieuwtje voor je: niet alleen alle mannen zijn hetzelfde.![]()
![]()
mja die bestaan eigelijk niet, menselijke vrouwenquote:Op donderdag 25 november 2004 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vrouwmensen
Whatever makes you happy.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klinkt stukken beter!
zal wel jaquote:Op donderdag 25 november 2004 10:34 schreef ook_gek het volgende:
Dingen van vroeger die je wilt hebben!
Een concentrate kamp van lego![]()
Dan moet BoJo even F5 inrammen![]()
Of zullen ze op z,n werk fok geblockt hebben![]()
Bij ons thuis @ de zaak hebben we een simca busje gehad vroeger!quote:
Die wil ik !quote:Op donderdag 25 november 2004 10:34 schreef ook_gek het volgende:
Dingen van vroeger die je wilt hebben!
Een concentrate kamp van lego![]()
Dan moet BoJo even F5 inrammen![]()
Of zullen ze op z,n werk fok geblockt hebben![]()
Fuckgiequote:Op donderdag 25 november 2004 10:34 schreef Fugie het volgende:
mja die bestaan eigelijk niet, menselijke vrouwen
quote:Op donderdag 25 november 2004 10:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mailtje terug, iets meer info en ik ga spitten.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Check je Hotmail .. is wel iets voor jouw talenten en intresse's.
![]()
![]()
Weet je waarom de joden niet mee vochten in de oorlog?quote:Op donderdag 25 november 2004 10:37 schreef Bond het volgende:
[..]
Die wil ik !
tweakers is verkapte radicale moslim sitequote:Sayfa bulunamıyor
Aradığınız sayfa kaldırılmış, adı değiştirilmiş ya da geçici olarak kullanım dışı olabilir.
--------------------------------------------------------------------------------
Lütfen aşağıdakileri deneyin:
Sayfa adresini Adres çubuğuna yazdıysanız, doğru yazıldığından emin olun.
Lütfen www.tweakers.net giriş sayfasını açın ve istediğiniz bilgilere ilişkin bağlantıları arayın.
Başka bir bağlantıyı denemek için Geri düğmesini tıklatın.
HTTP 404 - Dosya bulunamadı
Internet Information Services
--------------------------------------------------------------------------------
Teknik Bilgiler (destek personeli için)
Daha fazla bilgi:
Microsoft Desteği
Volgens mij verwijst jou dns server naar iets anders dan die van mijquote:Op donderdag 25 november 2004 10:53 schreef Steve-O het volgende:
[..]
tweakers is verkapte radicale moslim site
quote:Op donderdag 25 november 2004 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
Vertel?quote:Op donderdag 25 november 2004 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Keer een ritje in een echte auto maken?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 10:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet je waarom de joden niet mee vochten in de oorlog?
Ze waren op kampHij blijft erg leuk
Maar ook erg fout
leuke avatarquote:Op donderdag 25 november 2004 10:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
.
TVR 350C ... na de tuscan toch wel 1 van de begeerlijkste tvr's ( speed 12 niet meegerekend )quote:Op donderdag 25 november 2004 11:13 schreef Fugie het volgende:
wat is dat ?
bron plaatje: autoweek.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:18 schreef Fugie het volgende:
en die heb jij gespot ?
okiedokiequote:Op donderdag 25 november 2004 11:21 schreef Thermo het volgende:
[..]
bron plaatje: autoweek.
Vind het gewoon leuke auto![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gaaf ding![]()
De grootste concurrent van de CRX .. van een Amerikaans merk dus.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:07 schreef ijsmeis het volgende:
Vertel?![]()
Gisteren bij het schadebedrijf geweest, en bij de verzekering voor de rechtsbijstand. Een expert wordt nu ingeschakeld en die belt nog voor een afspraak.quote:Op donderdag 25 november 2004 09:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
hoest met de corsa ??
Ik probeer PTA te intergreren, ik vind dat we tolerant voor elkaar moeten zijn, en elkaar een hand moeten kunnen geven.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet overdrijven met die kruisbestuivingen in de sc's.
![]()
![]()
gaat lekker sloom, ik had alles binnen een week geregeldquote:Op donderdag 25 november 2004 11:34 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Gisteren bij het schadebedrijf geweest, en bij de verzekering voor de rechtsbijstand. Een expert wordt nu ingeschakeld en die belt nog voor een afspraak.
Heb een akkoord met de spuiter dat ik dit weekend in Essen bumpers en skirts en spiegels kan halen om te laten spuiten, dus dat is wel weer mooi!.
Het stuur is echt klote.
Het bedrijf heet Kuklinsky overigens.
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:36 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik probeer PTA te intergreren, ik vind dat we tolerant voor elkaar moeten zijn, en elkaar een hand moeten kunnen geven.
Ik ben van plan om vaker werkbezoeken te doen bij beide partijen. Dit om onze banden sterker te maken.
Dat was tot voor kort dan nog not done. Onze ex harde kernlid R.(S) te D in ZH haatte koekblikkers letterlijk.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:36 schreef Thermo het volgende:
Ik probeer PTA te intergreren, ik vind dat we tolerant voor elkaar moeten zijn, en elkaar een hand moeten kunnen geven.
Ik ben van plan om vaker werkbezoeken te doen bij beide partijen. Dit om onze banden sterker te maken.
Er moet onderzocht worden of we zulke mensen kunnen vervolgen, het is namelijk een kwalijke zaak dat dit gebeurd in onze samenleving.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat was tot voor kort dan nog not done. Onze ex harde kernlid R.(S) te D in ZH haatte koekblikkers letterlijk.![]()
Dan had je echt wat virtuele meppen en letterlijke scheldkannonades kunnen verwachten.![]()
op zo'n ding wil en zal ik ooit nog op rijdenquote:Op donderdag 25 november 2004 11:30 schreef Thermo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
MOTORRRR RIJDENNNNN
J.P.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:52 schreef Thermo het volgende:
[..]
Er moet onderzocht worden of we zulke mensen kunnen vervolgen, het is namelijk een kwalijke zaak dat dit gebeurd in onze samenleving.
ik vind dat een goed idee, leren wij elkaar ook eens kennen en begrijpen,quote:Op donderdag 25 november 2004 11:36 schreef Thermo het volgende:
[..]
Wel lastig, weet af en toe niet meer in welk topic ik nou aan het posten ben.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
en het is best gezellig zo
quote:Op donderdag 25 november 2004 12:09 schreef hollander172 het volgende:
Wel lastig, weet af en toe niet meer in welk topic ik nou aan het posten ben.
Ik zou zeggen, ga gebukt staan en wacht tot die Bojo weer langskomt.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik mis wat intimiteit.
quote:Op donderdag 25 november 2004 12:12 schreef hollander172 het volgende:
Ik zou zeggen, ga gebukt staan en wacht tot die Bojo weer langskomt.
Dat hoorde bij het integratiebeleid heb ik vernomen.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:14 schreef Fugie het volgende:
anders bash je bojo gewoon niet
Doe eens even niet zo verwarrend, het is vandaag pas donderdag........ Toch?quote:Op donderdag 25 november 2004 12:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoe zouden ze hier de vrijdagmiddag rel uitvoeren ?
zou wel eens een opsteker voor ons kunnen zijn![]()
mail mij effe. Ik heb nog geen smsje gekregenquote:Op donderdag 25 november 2004 12:42 schreef PeuRac het volgende:
Moguhuitslapen midden in de week is ok
@GizartFRL, ik heb nog geen mail ontvangen
Nou ja, ik ben ook gisteren pas naar de verzekering gegaan het loopt allemaal niet zo'n vaart. Heb net voicemail gekregen om een afspraak met de expert te makenquote:Op donderdag 25 november 2004 11:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
gaat lekker sloom, ik had alles binnen een week geregeldEn je gaat toch geen lompe bumpers kopen he, gewoon iets subtiels doen joh
en ik stem ervoor om thermo een bojootje te geven![]()
Ik bedenk me nu met mijn zieke harsens waarom je het nog niet gekregen hebt.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:42 schreef PeuRac het volgende:
Moguhuitslapen midden in de week is ok
@GizartFRL, ik heb nog geen mail ontvangen
Waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 25 november 2004 12:58 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu met mijn zieke harsens waarom je het nog niet gekregen hebt.
nick apending gmail punt com....
Ik heb dus naar ene nick gemailed....![]()
Wat te doenquote:Op donderdag 25 november 2004 12:49 schreef PeuRac het volgende:
Wat moet ik jou mailen dan?
quote:Op donderdag 25 november 2004 12:33 schreef hollander172 het volgende:
Doe eens even niet zo verwarrend, het is vandaag pas donderdag........ Toch?
Of wordt de rel nu alvast ingezet zodat we morgen een megarel hebben?![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 12:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo verwarrend, het is vandaag pas donderdag........ Toch?
Of wordt de rel nu alvast ingezet zodat we morgen een megarel hebben?![]()
Neem OPM maar, die trapt overal in.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:dat is natuurlijk ook een idee, gewoon vandaag al een goede basis leggen,
en dan morgen er dubbelhard tegenaan gaan,![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 12:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik vind dat een goed idee, leren wij elkaar ook eens kennen en begrijpen,![]()
en het is best gezellig zo
Dan weet ik het nog nietquote:Op donderdag 25 november 2004 11:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De grootste concurrent van de CRX .. van een Amerikaans merk dus.![]()
Psst Peurac, je hebt een slotje op je fotoboek.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel jamaar ik heb em nu
Niet spieken he:quote:Op donderdag 25 november 2004 13:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan weet ik het nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Doe je mee of blijf je maar ongefundeerde kritiek leveren?quote:Op donderdag 25 november 2004 13:10 schreef Fugie het volgende:
anders ga je planne wat je gaat doen op een forum
Dat heb ik niet, maar die melding kreeg ik gisteren ook bij jou, het werkt wel als je op de 'reageer' knop klikt onderaanquote:Op donderdag 25 november 2004 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Psst Peurac, je hebt een slotje op je fotoboek.
Nu heb ik maar in mijn eigen fotoboek gereageerd
quote:Op donderdag 25 november 2004 13:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet spieken he:Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan weet ik het nog niet
Ohhhh een Pontiac Fiero
Ik heb wel in een Pontiac Firebird gezeten met een 455 motor.
Behoort die wel tot een 'echte' auto?![]()
Heb jij een beter idee ?quote:Op donderdag 25 november 2004 13:10 schreef Fugie het volgende:
anders ga je planne wat je gaat doen op een forum
Hij lijkt mij inderdaad ook wel een gewillig slachtoffer.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Heb jij een beter idee ?
of meld je jezelf als vrijwillig slachtoffer voor de vrijdag REL ?![]()
Bij ons clubje is dit een traditie en die willen we graag hier ook introduceren vanwege het integratiebeleid.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:26 schreef Fugie het volgende:
heb geen tijd voor die onzin op vrijdagmiddag, dus je gaat je gaat je gang maar
best straf, een TVR icon hebben en niet reageren op plaatsing van een tvr plaatjequote:Op donderdag 25 november 2004 13:29 schreef PeuRac het volgende:
Je mag mij wel gebruiken![]()
* Thermo vrijdag van 8;30 tot 22u aan t werk is(en als ie om 23u thuiskomt meteen naar bed moet, want om 8;30 zaterdag weer werken)
Zelfs dát doet ie nietquote:Op donderdag 25 november 2004 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, maar die melding kreeg ik gisteren ook bij jou, het werkt wel als je op de 'reageer' knop klikt onderaan
Neuh....... Jij bent veel te subtiel, we moeten iemand hebben die lekker hapt op alles.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:29 schreef PeuRac het volgende:
Je mag mij wel gebruiken![]()
* hollander172 vrijdag van 8;30 tot 22u aan t werk is(en als ie om 23u thuiskomt meteen naar bed moet, want om 8;30 zaterdag weer werken)
De T350c vind ik eigenlijk de minst mooie TVR (op dat lelijke dingen met als die kieuwen na). De Tuscan vind ik de mooistequote:Op donderdag 25 november 2004 13:30 schreef Thermo het volgende:
[..]
best straf, een TVR icon hebben en niet reageren op plaatsing van een tvr plaatje![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 13:13 schreef ijsmeis het volgende:
Dan weet ik het nog niet
Ohhhh een Pontiac Fiero
Ik heb wel in een Pontiac Firebird gezeten met een 455 motor.
Behoort die wel tot een 'echte' auto?
Ik moet daar auto's presenteren (eigenlijk verkopen, maar dat is verboden binnen de AutoRaiquote:Op donderdag 25 november 2004 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zelfs dát doet ie niet.
Stom ding!
Maar, wat moet je daar doen dan?
Na de tuscan is de 350C toch wel erg mooi hoor!quote:Op donderdag 25 november 2004 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De T350c vind ik eigenlijk de minst mooie TVR (op dat lelijke dingen met als die kieuwen na). De Tuscan vind ik de mooiste![]()
Ja je moet zeker geen gevoel voor humor hebben,quote:Op donderdag 25 november 2004 13:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh....... Jij bent veel te subtiel, we moeten iemand hebben die lekker hapt op alles.
Iemand zoals ons voormalig lid S.
Ik wist dat ik 1 voorwaarde vergeten was, bedankt voor de aanvulling.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja je moet zeker geen gevoel voor humor hebben,![]()
ok, hij is niet lelijk, maar toch zou ik doorsparen voor een Tuscan (S)quote:Op donderdag 25 november 2004 13:35 schreef Thermo het volgende:
[..]
Na de tuscan is de 350C toch wel erg mooi hoor!
Wees blij dat je geen Firebird hebt gekochtquote:Op donderdag 25 november 2004 13:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal echte koekblikken hoor .. alhoewel de Fiero een polyester body heeft.
Maar het model heeft wel wat weg van een Del Sol. Vandaar.
Alleen iets minder vrouwlijk.
Firebird is ook ok natuurlijk. Had ik ook bijna gehad.
(vlak voor de Fiero naar wezen kijken, toen ik op autovakantie ging naar Kroatie nog proberen te regelen om die mee te nemen .. maar was wat te betrekkelijkeven heen en weer Friesland vanuit Rotterdam en dan gelijk door naar het zuiden
En mijn hart klopte toch wat harder voor de Fiero..)
Tussen de regels door wat foto's.
Ah, dus je zit in een promotieteam ofzoquote:Op donderdag 25 november 2004 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet daar auto's presenteren (eigenlijk verkopen, maar dat is verboden binnen de AutoRai).
Ik ga binnenkort me misschien laten registreren als Freelance auto verkoper, ik wordt echt veel gevraagd de laatste tijd
Niet nodig, 350C zit in zelfde prijsklassequote:Op donderdag 25 november 2004 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ok, hij is niet lelijk, maar toch zou ik doorsparen voor een Tuscan (S)
Weet er nog wel een ( hele grote ) maar die durf ik niet te plaatsten,quote:Op donderdag 25 november 2004 13:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik 1 voorwaarde vergeten was, bedankt voor de aanvulling.
Die Firebird was een 1994 model en die reed gewoon op gas.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
Wees blij dat je geen Firebird hebt gekocht
Me neef heeft er dus een, maar die staat eigenlijk bijna altijd stil, want hij kan het gewoon niet betalen.
Want een ritje naar nijmegen (20 km, in totaal dus 40 km) is ie 80 euro kwijt
quote:Maar 'de' Fiero zie ik volgens mij wel eens in Goch staan![]()
Jaloers is op je nummerplaat btw
Zoiets ja, maar eigenlijk ben ik auto verkoper, en dat is ook wat ik daar ga doen, alleen dan zonder het papierwerkquote:Op donderdag 25 november 2004 13:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah, dus je zit in een promotieteam ofzo
Dat wil ik oooohooook!
quote:Op donderdag 25 november 2004 13:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
Weet er nog wel een ( hele grote ) maar die durf ik niet te plaatsten,![]()
Schijterd.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Weet er nog wel een ( hele grote ) maar die durf ik niet te plaatsten,![]()
Je moet me niks uitleggen over TVRquote:Op donderdag 25 november 2004 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar eigenlijk ben ik auto verkoper, en dat is ook wat ik daar ga doen, alleen dan zonder het papierwerk
@Thermo, dat is de S40pk meer, 390 in totaal
![]()
ff voor de anderenquote:Op donderdag 25 november 2004 13:44 schreef Thermo het volgende:
[..]
Je moet me niks uitleggen over TVR
![]()
Hij rijd ook op gasquote:Op donderdag 25 november 2004 13:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die Firebird was een 1994 model en die reed gewoon op gas.
[..]
Iedereen zegt juist dat ik die er af moet halen.
Maar jij vind hem mooi?![]()
Achterspoiler word ook nog eens vervangen door een standaard model schat ik.![]()
bij de T350C hadden ze het knopje onder de spiegel wel andere kleur mogen geven vind ik.. of helemaal doorzichtig...quote:Op donderdag 25 november 2004 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ff voor de anderen
ik vind de manier waarop je de deuren opent![]()
bij TVR
Hmm misschien houd ik hem dan wel .. vond hem ook wel een beetje bling bling.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, nummerplaat is mooiBeter dan zo'n lelijke nederlandse met dat blauwe 'logo' ernaast
quote:Op donderdag 25 november 2004 13:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmm misschien houd ik hem dan wel .. vond hem ook wel een beetje bling bling.![]()
![]()
Maar verder heb ik namelijk een bloedhekel aan Amerika in het algemeen.
Zaterdag een akkefietje gehad dat mijn 4 uitlaten eraf getrapt zijn door iemand.
Zal toch geen moslim zijn geweest he.![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 13:42 schreef Patrick281 het volgende:
Toe maar, je hoeft je niet te schamen hoor. [afbeelding]
Okee dan moet ik wel,quote:Op donderdag 25 november 2004 13:43 schreef hollander172 het volgende:
Schijterd.![]()
Het is altijd nog beter dan zo'n vieze handgreep in de deurquote:Op donderdag 25 november 2004 13:47 schreef Thermo het volgende:
[..]
bij de T350C hadden ze het knopje onder de spiegel wel andere kleur mogen geven vind ik.. of helemaal doorzichtig...
wat kost dat ding eigelijk? Ik probeer iemand zo gek te krijgen dat hij een TVR kooptquote:Op donderdag 25 november 2004 13:40 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 november 2004 13:55 schreef BazzoS het volgende:
Goeiemorgen
-edit-
middag
stalkerquote:Op donderdag 25 november 2004 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]je bent al meer als een uur on-line
ongeveer een ton, de vader van ME-meisje??quote:Op donderdag 25 november 2004 13:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat kost dat ding eigelijk? Ik probeer iemand zo gek te krijgen dat hij een TVR koopt![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 13:52 schreef ijsmeis het volgende:Zouden die dat weten?
![]()
Neu, je was de enige welke sinds ik me aangemeld heb on-line is gekomenquote:Op donderdag 25 november 2004 13:58 schreef BazzoS het volgende:
[..]
stalker![]()
Dat was nog van een auto die achteruit reed.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:00 schreef BazzoS het volgende:
die grote foto: schimmen
quote:Op donderdag 25 november 2004 13:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar zaterdag is er dit gebeurt. (meeste hebben de pics al gezien)
Linkerkant is compleet weg, rechterkant hang helemaal los.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandalisme.![]()
Of echte RVSquote:Op donderdag 25 november 2004 14:08 schreef Fugie het volgende:
waren toch lelijke uitlaten, nu kan je er mooi chroom opzetten
quote:Op donderdag 25 november 2004 13:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[..]
Okee dan moet ik wel,![]()
Je hoeft in dat kader ook helemaal niet sociaal te zijn of te kunnen denken![]()
miss moet je eens op een opel astra gsi forum of golf forum kijkenquote:Op donderdag 25 november 2004 14:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
lijkt me helemaal niks, wil niet naar scheve petjes kijken,quote:Op donderdag 25 november 2004 14:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
miss moet je eens op een opel astra gsi forum of golf forum kijken![]()
Want? Ben benieuwd naar je motivatie achter dit advies.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
miss moet je eens op een opel astra gsi forum of golf forum kijken![]()
daar voldoen veel mensen aan de criteria voor vrijdagmiddagrelslachtoffers.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Want? Ben benieuwd naar je motivatie achter dit advies.
Inkoppertje hoor maar voldoet niet elke slopelrijder daar aan?quote:Op donderdag 25 november 2004 14:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
daar voldoen veel mensen aan de criteria voor vrijdagmiddagrelslachtoffers.
* Thermo denkt dat hollander hier een goed punt heeft.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Inkoppertje hoor maar voldoet niet elke slopelrijder daar aan?
neenquote:Op donderdag 25 november 2004 14:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2004 14:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:03 schreef Fugie het volgende:
blijft een wijveauto die corsa
De Tigra staat daar weer een trede boven vind ik.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:03 schreef Fugie het volgende:
blijft een wijveauto die corsa
dat welquote:Op donderdag 25 november 2004 15:05 schreef D-Devil het volgende:
[..]
De Tigra staat daar weer een trede boven vind ik.
Ik lig bijna op de grond tijdens de opname .. foto is genomen vanaf een halve meter hoog, jij denkt dat die openingen lelijk zijn als je er normaal achter staat / rijdt en er vanaf 2 meter hoogte naar kijkt ?quote:Op donderdag 25 november 2004 14:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Of echte RVS![]()
als je dan toch bij de Halfords ben neem dan gelijk blik plamuur mee om de gaten van die spoiler dicht te maken, die je tijdens montage van uitlaten verwijderd heb,![]()
Que ?quote:Op donderdag 25 november 2004 15:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De hoek van opname is een halve meter, jij denkt dat die openingen lelijk zijn als je er normaal achter staat / rijdt en er vanaf 2 meter hoogte naar kijkt ?![]()
Verder was het pikkedonker met opnemen, en is de auto een stuk lelijker door een brakke 350.000 pixels gsm met een hoge compressie.![]()
Lelijke openingen dichtplamuren ?quote:Op donderdag 25 november 2004 15:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Que ?![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:22 schreef Fugie het volgende:
Mercy, @ je signature, je heb dus een motor van nog geen 300 euro ?
Dan is ie toch al de helft meer waard dan jouw slopelquote:Op donderdag 25 november 2004 15:22 schreef Fugie het volgende:
Mercy, @ je signature, je heb dus een motor van nog geen 300 euro ?
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
je had ook gewoon kunnen vragen wat het betekent![]()
Vast wel,........... zo heb ik hem wel opgepakt iigquote:Op donderdag 25 november 2004 15:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zou het een gehandicapte poging tot rellen zijn.
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:05 schreef D-Devil het volgende:
[..]
De Tigra staat daar weer een trede boven vind ik.
Bling bling.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:04 schreef hollander172 het volgende:D'r woont hier om de hoek zo'n sjappie met een tigra.
Zit zo'n aluminium taartschep achterop, vlammen op de zijkant en een uitlaat waar je je schoonmoeder in kan verstoppen.Echt triest, hiervoor had ie een uitgebouwde vectra met luchtinlaat in de motorkap.
Hij heeft ook een tijd een corsa gehad, ook volledig uitgebouwd met de grootste vervangingsbumpers die hij kan vinden.
net zoveel als mijn uitlaat jaquote:Op donderdag 25 november 2004 15:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dan is ie toch al de helft meer waard dan jouw slopel![]()
![]()
Uitlaat.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:02 schreef Thermo het volgende:
Wie weet wat ze met een stukje buis bedoelen
Beemer!quote:Op donderdag 25 november 2004 16:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Uitlaat.
Nog wat termen:
brommer, fiets = motor
SM = Super Motard
brik = oude motor om mee door de pekel te rijden (Z750 bijv.)
ratbike = oude extreem goedkoop opgeknapte motoren die er gewoon goor uitzien
Kwak = Kawasaki
Soes = Suzuki
Opel = Honda
Die uitdrukking kennen ze hier wel, ze zijn niet helemaal achterlijk.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beemer!![]()
Eikelquote:Op donderdag 25 november 2004 16:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Uitlaat.
Nog wat termen:
brommer, fiets = motor
SM = Super Motard
brik = oude motor om mee door de pekel te rijden (Z750 bijv.)
ratbike = oude extreem goedkoop opgeknapte motoren die er gewoon goor uitzien
Kwak = Kawasaki
Soes = Suzuki
[b] Opel = Honda]/b]
Dat een Honda bij motoren hetzelfde hoerending is als een Opel bij auto's.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:13 schreef ijsmeis het volgende:
Opel = Honda?
HEUW?
Ja hallo, iemand moet die rel eens in gaan zetten.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
Eikel [afbeelding]
Over smaak valt niet te twisten maar WTF heeft de restwaarde er nou mee te maken?quote:ik heb nog nooit slopel met hoge restwaarde gezien dus die vergelijking klopt niet![]()
Kan ie nog wel cool zijnquote:Op donderdag 25 november 2004 16:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat een Honda bij motoren hetzelfde hoerending is als een Opel bij auto's.
Hoerending = iets wat de hele straat, wijk, stad, land, wereld rijd.
Hou jij het maar bij auto's.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan ie nog wel cool zijn.
Een opel is niet cool.
HONDA
Sorryquote:Op donderdag 25 november 2004 16:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hou jij het maar bij auto's.
Dan heb ik niks gezegd, als je pas 7 was dan wist je nog niet beter.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry
Komt doordat me vader een Honda-motor had toen ik 7 was en dat was natuurlijk hardstikke cool![]()
Ik ken wel mooie motorenquote:Op donderdag 25 november 2004 16:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd, als je pas 7 was dan wist je nog niet beter.
Welcome to the beautifull world of bikes.![]()
Sportmotor = SS (afgekort van SuperSport)quote:Op donderdag 25 november 2004 16:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ken wel mooie motoren
Me neef had eerst altijd het nieuwste van het nieuwste, het snelste van het snelste, cq. sportmotors (of hoe deze ook mogen heten)
Alleen jammer genoeg heeft ie 3 jaar geleden een ernstig ongeluk gehad, waarbij ie geluk heeft dat ie nog leeft.. maar hij zit wel in een rolstoel met een dwarslezing..
Sindsdien hebben wij zelf ook geen motor meer
Dwarslaesiequote:Op donderdag 25 november 2004 16:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Sportmotor = SS (afgekort van SuperSport)
Je bedoelt dwarslaesie? Da's lullig maar waarom hebben jullie zelf geen motor meer dan?![]()
Ik was vanmiddag al subtiel begonnen hoor, was zeker niet duidelijk genoeg voor je,quote:Op donderdag 25 november 2004 16:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja hallo, iemand moet die rel eens in gaan zetten.Jij doet ook geen poging.
[..]
Over smaak valt niet te twisten maar WTF heeft de restwaarde er nou mee te maken?
Wat denk je dat de restwaarde van een MV op leeftijd is? Of in autoland een Maserati van 10 jaar oud?
Ja leuk! Meld je ook eens af en toe in ons topicje, die is toch al aan alle kanten geinfiltreerd door die autodudes hier.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dwarslaesiewat ben ik slecht in moeilijke woorden, wheheh
Omdat euh.. motorrijden niet meer zo leuk was toen.
En ook omdat me moeder het rijbewijs maar niet kon halen.
Na 4 keer zakken is ze gestopt en hebben we beide motoren maar weg gedaan.
Wel jammer, want ik vond het best wel leuk.
Maar wie weet, later als ik genoeg centjes heb ga ik zelf me motorrijbewijs halen.
En dan net zoiets halen als me moeder had, want dat was een mooi kleintje.
Ik word toch niet meer zo groot.
Ik zal vanavond/morgen eens koekeloeren en kijken of ik daar ook wat te melden hebquote:Op donderdag 25 november 2004 16:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja leuk! Meld je ook eens af en toe in ons topicje, die is toch al aan alle kanten geinfiltreerd door die autodudes hier.![]()
Hoe groot is u eigenlijk?![]()
Hij wil gewoon jouw cup maat weten,quote:Op donderdag 25 november 2004 16:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal vanavond/morgen eens koekeloeren en kijken of ik daar ook wat te melden heb
groot: 1.67m ofzo enne hoe ik ben?
Nu ben ik ervandoor
Nope niks van gemerkt.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik was vanmiddag al subtiel begonnen hoor, was zeker niet duidelijk genoeg voor je,
Neem die van Luc als voorbeeld.quote:mochten die uberhaupt bestaan dan![]()
Gezellig!quote:Op donderdag 25 november 2004 16:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zal vanavond/morgen eens koekeloeren en kijken of ik daar ook wat te melden heb
Mijn vriendin is 1.63 en die past ook op mijn babykwak.quote:groot: 1.67m ofzo enne hoe ik ben?
Nu ben ik ervandoor
quote:Op donderdag 25 november 2004 16:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hij wil gewoon jouw cup maat weten,![]()
Dat heb je ook gecontroleerd?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:05 schreef PeuRac het volgende:
Ze heeft cup- B![]()
En nog niet gekraakt oid?quote:Er zijn weer kijkers geweest voor t eerst sinds ruim een half jaar. Voor thuis aan de overkant, dat staat al ruim 1.5jaar leeg. Op de opendag kwam de hele dag niemand![]()
Komt binnenkort.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat heb je ook gecontroleerd?![]()
[..]
En nog niet gekraakt oid?
Je gaat een testsessie doen?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:10 schreef PeuRac het volgende:
Komt binnenkort.
Hier ook al niet, allemaal niet beroemde Fransje Bauwer's om me heen.quote:Kom eens kijken in wat voor een buurt ik woonkrakers komen daar niet
![]()
![]()
Uiteraard, plus dat ze ook stevig moeten zijn, ik weet wat goed isquote:Op donderdag 25 november 2004 17:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je gaat een testsessie doen?Vergeet niet dat de omvang net zo belangrijk is als de cupmaat. Zelfde principe als boring x slag.
[..]
Hier ook al niet, allemaal niet beroemde Fransje Bauwer's om me heen.
Maar weer niet te stevig anders kletsen ze tijdens het neuken niet zo leuk heen en weer.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:19 schreef PeuRac het volgende:
Uiteraard, plus dat ze ook stevig moeten zijn, ik weet wat goed is![]()
![]()
Wat dan wel? Doe dat na je avondmaal eens uit de doeken..........quote:Wel, zo bedoelde ik het niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |