abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:16:10 #126
78918 SeLang
Black swans matter
pi_23736247
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:05 schreef Bright het volgende:

[..]

Belachelijk! En dan stop jij je vieze piemel in die maagd? Dus ze kan dan ook geen andere vent meer krijgen, omdat ze een vieze piemel in zich heeft gehad - ja doei

Als je hem alleen maar in maagden steekt dan blijft ie schoon
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_23737298
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:16 schreef SeLang het volgende:
[..]

's niet waar - je piest ermee en weet ik het wat nog meer, net als al die anderen die een piemel hebben. Er is dus niks vies aan en de vrouwen wassen zich ook hoor. Doe niet zo achterlijk! Jij kunt'm beter nergens in steken, dan blijft'ie tenminste volgens jou heel erg schoon - en ongebruikt.
pi_23744834
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:16 schreef SeLang het volgende:

[..]

En waarom zou een maagd een pik in haar lijf willen hebben die al meerdere maagdenvliesjes om zeep heeft geholpen? Wil jij niet gewoon een maagd zodat je geen commentaar op je bedprestaties krijgt?
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:13:28 #129
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_23745471
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 00:34 schreef flapster het volgende:

[..]

was dat ff een goede tip! nooit geweten dat ze films hierover maakten...

thanks

Niet met je vriendin gaan kijken als ze weet dat je er zo over denkt...
Trust me..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 4 december 2004 @ 10:18:40 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23753953
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:47 schreef Xennia het volgende:
Wil jij niet gewoon een maagd zodat je geen commentaar op je bedprestaties krijgt?

*Proest.

TS, hoe verder je komt in je leven, hoe vaker je vriendinnen ervaring hebben met anderen. Doe er je voordeel mee .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 4 december 2004 @ 11:57:56 #131
22944 Breetai
....Relax....
pi_23754847
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 04:02 schreef Nickthedick het volgende:
De film Chasing Amy huren. Ik denk dat je je er wel in zal herkennen (+je krijgt goed advies van silent Bob.)

Yep.

Silent Bob rulezz. Werkt zeer inspirerend om die gast bezig te zien.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  zaterdag 4 december 2004 @ 12:03:35 #132
22944 Breetai
....Relax....
pi_23754934
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 01:13 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens gelezen dat voor mannen liefde en geborgenheid zilver is, en sex goud. Voor vrouwen is sex zilver, en liefde en geborgenheid goud*. Met andere woorden, beiden zijn heel belangrijk, maar tussen de geslachten ligt de prioriteit meestal toch wel verschillend.

* Niet precies in deze bewoordingen, maar hier kwam het op neer. Dus als het 'cheap' klinkt, blame me

FF te referentie:
http://www.pickupguide.com/rockgold.htm
  zaterdag 4 december 2004 @ 12:25:18 #133
22944 Breetai
....Relax....
pi_23755261
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 11:13 schreef flapster het volgende:
Voor mij, ben ik wel erachter, is het het gebrek aan ervaring van mijn kant, samen met het beeld dat ze fysiek met een ander is (geweest), dat mij kwelt. Nou is het (denk ik) een kwestie van heel rationeel tegen mezelf blijven zeggen dat het 'ervaringsverschil' niet terug te draaien is en niet voorkomen had kunnen worden omdat we elkaar niet eens kenden in de periode dat die dingen gebeurd zijn (of juist NIET gebeurd zijn in mijn geval). En die beelden dat ze met een ander is leven alleen in het verleden, dat ze daardoor is hoe ze nu is, en dat is iemand die van mij houdt en juist bij mij wil zijn en niet bij iemand anders..

Ervaringsverschil lijkt me nogal relatief. Sommige gasten die veel relaties achter de rug hebben, kunnen minder geleerd hebben dan wat jij nu tijdens je eerste relatie ontdekt. Sommige gasten hebben een gigantische plaat voor hun kop. JIj geeft tenminste toe dat je nog wat te leren hebt en naar mijn idee doe je ondertussen voldoende ervaring op.

Naar mijn idee gaat het er om dat je openstaat voor nieuwe ervaring en kijkt waar je samen nu staat. Het verleden neem je ter kennisneming aan. Samen gaan jullie vanuit het heden verder de toekomst in.

Mocht je evt. ooit nog het idee in je kop krijgen om meer ervaring op te willen doen met andere vrouwen dan zou dat wel eens het einde van de relatie kunnen worden.

Op zich vind ik het verhaal van chasing Amy helmaal niet zo tragisch.
Eerst een boel ervaring opdoen en qua sex een beetje op gang komen met een meid die het wat rustiger aan wilt gaan doen. Misschien wil ik daarna toch eens verder kijken. Dan kunnen we evt. beslissen om allebei onze eigen weg vervolgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')