quote:Op woensdag 24 november 2004 13:54 schreef jessie het volgende:
Nou Be laten we zeggen he. Dat over iemand die begint met een D de wildste verhalen gaan. En meer zeg ik niet
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:28 schreef snoopy het volgende:
[..]
Daniman?
* Belana is ook niet nieuwsgierig maar wil wel graag alles wetenquote:Op woensdag 24 november 2004 14:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Praat mij bij, praat mij bij, met wie van Fok! heeft Daniman wat gedaan...
miss-dyansty is niet nieuwsgierig
Dat is toevallig, die is ook net door mijn brievenbus komen vallenquote:Op woensdag 24 november 2004 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Woei, weer een bon van tien euro van het Nipo![]()
![]()
Sinterklaas is vast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:43 schreef jessie het volgende:
Hahahahahahahahahaha woehahahahahaha sorry hoor Karin maar je onderste zinnetje in combinatie met die onzin lijsjtes werkt op me lachspieren![]()
![]()
Ja had ik ook. Tot BE dr aankondiging had ik dit topic nog niet gespotquote:Op woensdag 24 november 2004 14:45 schreef Loena-tik- het volgende:
Lachen dat lijstje, moet zeggen dat mijn bek bij het lezen van het lijstje wel af en toe aardig open viel...
* clauwheee is eigenlijk maar een braafje zeg![]()
Was ook voor het eerst, tenminste voor die mw. dat ze via Nipo bij mensen thuis interviews ging houden. Was niet erg interessant vond ik, over Marokkaanse jongeren. Nouja ik heb mijn mening gegeven. Ze zouden iets van 300 mensen thuis interviewen dus mijn mening telt dan best mee. Werd helemaal opgenomen.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, heerlijk he
Langsgekomen, KarinWist helemaal niet dat ze dat deden joh
Was het wel een beetje interessant, en kreeg je nog een cadeautje of zo??
Oh bah ik lees darmwandquote:Op woensdag 24 november 2004 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
... zo'n damwand in de grond aan het trillen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |