"Ik ben dol op mijn Harries, maar zoveel aandacht als ze na de Playboy-reportage hebben gehad, slaat echt alles"quote:Op woensdag 24 november 2004 08:56 schreef Georgina_Verbaan het volgende:
Bron
In de linker (voor de kijkers rechts) is een schreeuwend gezicht te zien en de rechter zit vol verdachte vlekken, arme Jort.quote:Op woensdag 24 november 2004 09:04 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
dat ziet er nou juist uit als 2 klompen siliconen
Fotosoepquote:Op woensdag 24 november 2004 09:02 schreef Renmaestro het volgende:
Er is geknoeid met die foto's.
Euh nee hoor...quote:Op woensdag 24 november 2004 09:04 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
dat ziet er nou juist uit als 2 klompen siliconen
quote:Op woensdag 24 november 2004 09:08 schreef Oblivion het volgende:
Euh nee hoor...![]()
Is gewoon vetweefsel.![]()
En uierklieren.![]()
nou die's niet van mij hoorquote:Op woensdag 24 november 2004 09:11 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een kutkloon MM.
quote:Op woensdag 24 november 2004 09:22 schreef Knut het volgende:
[afbeelding]
Je hebt ze nog niet gezien ?
quote:Op woensdag 24 november 2004 09:44 schreef super-muffin het volgende:
en hoe zien echte tieten er dan uit onder een mammografiet scan?
So what, jij hoeft er toch niet mee te lopen ?quote:Op woensdag 24 november 2004 10:22 schreef zhe-devilll het volgende:
zelfs nu gloof ik der nog nie
Jij daar!quote:Op woensdag 24 november 2004 10:56 schreef Tiemie het volgende:
Mammografie
Voelen is veel betrouwbaarder!
Pas als ik het gevoelt heb, geloof ik het.
Zwaai hier Xebrozius uit!quote:Op woensdag 24 november 2004 10:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij daar!
Waat ging dit topic in godsnaam over?
he litso
Georgina en Bonden in overleg over de CAO in afdichtingsmiddelen sector.quote:Op woensdag 24 november 2004 09:22 schreef Knut het volgende:
[afbeelding]
Je hebt ze nog niet gezien ?
ja so?quote:Op woensdag 24 november 2004 10:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
So what, jij hoeft er toch niet mee te lopen ?
Het schijnt dat ie nu rapt over God enzo. Hij heeft zich bekeerd.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:18 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Zullen we ooit nog wat horen van Vanilla Ice?
Dan kan ik ook eens een kloon onder het stof vandaan halen.
*kloon weg gooitquote:Op woensdag 24 november 2004 11:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het schijnt dat ie nu rapt over God enzo. Hij heeft zich bekeerd.
Dan zie je dus dit profiel zitten op de foto.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:24 schreef ivetje het volgende:
hmm, net of heel nederland iets in die foto's zietWij hebben daar toch geen verstand van, dus ze kan makkelijk zeggen dat echte tieten er zo uit zien op zo'n pic
Ik geloof d'r niet...en misschien zit er geen silicone in, maar heeft ze er iets anders in laten spuiten
maar niet als ze er eens of ander nieuw spul in heeft laten spuiten...god weet heeft ze geen silicone maar zo'n vage zoutoplossing ofzo, weet ik veel wat ze tegenwoordig allemaal gebruiken.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan zie je dus dit profiel zitten op de foto.![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 12:08 schreef ivetje het volgende:
weet ik veel wat ze tegenwoordig allemaal gebruiken.
iddquote:Op woensdag 24 november 2004 12:06 schreef LL het volgende:
Borsten echt of nep, ze blijft een domme troela.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |