Voor de 2e keer ondertussenquote:Op woensdag 24 november 2004 01:47 schreef static het volgende:
Is er weer ergens een hutkoffer hormonen opengetrokken?
Eerder een imperialquote:Op woensdag 24 november 2004 01:47 schreef static het volgende:
Is er weer ergens een hutkoffer hormonen opengetrokken?
Ik durf dan niet hoor.quote:Op woensdag 24 november 2004 01:56 schreef sizzler het volgende:
Wanneer is de SEX-meet?
www.google.com --> lekker wijf --> foto uploaden --> 'Kijk eens hoe knap ik ben'quote:Op woensdag 24 november 2004 01:54 schreef Shagster het volgende:
Tja, het zijn die zwoele dinsdag avonden hè?
Ik zit net even door dat fotoboek te lezen, en zie trouwens wel errug veel leuke koppies voorbij komen.. Waar is de tijd gebleven dat alleen lelijke mensen achter de computer zaten?
is die bij jou thuis?quote:Op woensdag 24 november 2004 02:05 schreef andromeda1968 het volgende:
Wanneer is de PIJP-meet?
Je mag kiezen.quote:Op woensdag 24 november 2004 02:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
is die bij jou thuis?
Whehehequote:Op woensdag 24 november 2004 02:01 schreef Markster het volgende:
Trio met Jerney en Scandy natuurlijk
Het blijft sexquote:Op woensdag 24 november 2004 02:51 schreef heiden6 het volgende:
Tessje, die avatar, dat kan toch niet zeg.
quote:Op woensdag 24 november 2004 02:01 schreef Markster het volgende:
Trio met Jerney en Scandy natuurlijk
FUCK!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 november 2004 10:37 schreef Robar het volgende:
ERODOME,
Waar is je lijssie nou?![]()
Daar ben ik over aan het nadenken.......quote:Op woensdag 24 november 2004 01:56 schreef sizzler het volgende:
Wanneer is de SEX-meet?
quote:Op woensdag 24 november 2004 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vind Bloodylotte wel lief
Mag ik je dan niet lieV vindenquote:Op donderdag 25 november 2004 02:19 schreef BloodyLotte het volgende:
! Jij voorziet mij van plaatjes van geile wijven.
Noem gewoon iedereen die jou heeft genoemd, zijn zij ook weer in hun nopjesquote:Op woensdag 24 november 2004 11:23 schreef erodome het volgende:
[..]
FUCK!!!!!!!!!
Een deel 2, dacht ik er even makkelijk af te komen, starten ze een deel 2!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ok dan, plechtige belofte om vanavond lijstje te maken, tjeempig, fotoboek doorwerken, hebben jullie hints voor me ofzo????????
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:30 schreef erodome het volgende:
Weet je dat er wel heeeeeeeeeeeel veel mensen in het fotoboek staan??????
Goh.......quote:Op donderdag 25 november 2004 11:30 schreef erodome het volgende:
'lieV'quote:Op donderdag 25 november 2004 09:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mag ik je dan niet lieV vinden![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:30 schreef erodome het volgende:
We won't stop untill we hear some names.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:10 schreef erodome het volgende:
He!!!!!!
Hou eens op met reageren zeg, ik probeer eronder uit te komen dat ik namen moet noemen
Waarom zou je bang zijn om namen te noemen?quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:10 schreef erodome het volgende:
Hou eens op met reageren zeg, ik probeer eronder uit te komen dat ik namen moet noemen
Gezellig!quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:11 schreef Nerdmans het volgende:
scandalous!
By far de lekkerste Fokker die ik tot nu toe heb gezien....
En haar vriendje mag ook mee doen, die is ook wel leuk!
everybody happy!
Eigenlijk meer omdat ik echt geen zin heb om dat fotoboek door te werkenquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:26 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waarom zou je bang zijn om namen te noemen?
Is dat de angst om mensen te beledigen als je ze vergeet, of is het de angst iets van je gevoelens te openbaren?
Bij de tweede optie zou het natuurlijk wel opvallend zijn, dat je makkelijk over sexualiteit spreekt, maar mogelijk tegenover het openbaren van gevoelens veel restricter zou kunnen staan..
ohhhhh nee, ik ga er niet onderuit komen dus????????quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:14 schreef Robar het volgende:
[..]
We won't stop untill we hear some names.
Even if I have to wait forever![]()
* _joepie_ begrijpt dat je er nog een nachtje over wilt slapenquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:41 schreef erodome het volgende:
Spiek maar een end weg, vandaag gaan er van mij geen onthullingen komen, veelste laat, veelste druk
quote:Op zondag 28 november 2004 01:16 schreef Djeez het volgende:
Nou vooruit, ik bied me tevens aan Skaai te ontmgaaden...
Kut, had ik nog een typo ook!quote:Op zondag 28 november 2004 20:38 schreef JaWi het volgende:
[..].
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:12 schreef Bensel het volgende:
tvp enzo
nope.. nou.. begin maar vast met de namen die al in dit topic staan
Doompje toch... meer (fokkers) wil je niet..? of wil je niet meer namen geven ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:38 schreef erodome het volgende:
<...>
1 naam, 1 enkele naam, meer wil ik echt niet hoor...
<...>
zo'n miele groentesnij keuken apparaat geval ofzoietsquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:38 schreef erodome het volgende:
Kamphuys, die surf foto he, die doet het 'm, maar kamphuys wil niet, hij steekt zijn snikkel nog liever in een of ander gruwelijk voorwerp dat me ontschoten is dan dat hij het met een fokkerinntje doet... [afbeelding]
Hoe zie jij er uit dan en hoeveel gasten van het forum heb je al gehad?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:16 schreef erodome het volgende:
En ok ok dan, degene die gekeurt willen worden door me moeten dan maar een verzoekje indienen of ik ff naar hun fotoboek wil kijken
quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:38 schreef erodome het volgende:
Kamphuys, die surf foto he, die doet het 'm, maar kamphuys wil niet, hij steekt zijn snikkel nog liever in een of ander gruwelijk voorwerp dat me ontschoten is dan dat hij het met een fokkerinntje doet... [afbeelding]
Nee hoor, hoef nie, ik zit te dollen.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:36 schreef erodome het volgende:
Tja, wil je gekeurt worden dan????
Joepie heeft geen fotoboek, die kan ik niet eens keuren!!!!!!!
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:25 schreef erodome het volgende:
Nou je bent een puppy(op de foto dan), maar je ziet er niet verkeerd uit hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |