quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:41 schreef G_E het volgende:
k heb werkelijk geen idee wat je bedoelt.. Ik word oud.
.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:48 schreef Parleur het volgende:
be-la-che-lijk!
Die stijl lijkt op ene boek wat ik heb: De Humor van Zenquote:
[feedback]Slome modjes geven antwoord.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:50 schreef Parleur het volgende:
Ik wil een moderator spreken! En ik wil mede de sancties bepalen voor Ang3l!
O, will I be punished?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:50 schreef Parleur het volgende:
Ik wil een moderator spreken! En ik wil mede de sancties bepalen voor Ang3l!
Ik weet niet of Wizard naast jouw naam i.p.v. moderator... of reviewer enzo... of ie daar "Xbox-liefhebber" kan neerzetten... Maar als ie het kan... hij gaat zun gang maar... en verder alles wat zun fantasie hem influistert!quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, will I be punished?
Mag Wizje dat dan doen?
nacht alweer bijna!quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:56 schreef Waxxer het volgende:
g-o-e-d-e-n-a-v-o-n-d
Ja, die heb ik ook gezien! Ze speelde wel een beetje hetzelfde tiepje.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:55 schreef Manias het volgende:
Trouwens beaver ik zag laatst charlotte @ will & grace![]()
Ik doe het met liefdequote:Op dinsdag 23 november 2004 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, will I be punished?
Mag Wizje dat dan doen?
Ik straf graag, vooral Engeltjes..quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:55 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik weet niet of Wizard naast jouw naam i.p.v. moderator... of reviewer enzo... of ie daar "Xbox-liefhebber" kan neerzetten... Maar als ie het kan... hij gaat zun gang maar... en verder alles wat zun fantasie hem influistert!
h-a-iquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:56 schreef Waxxer het volgende:
g-o-e-d-e-n-a-v-o-n-d
t was erg dopequote:Op dinsdag 23 november 2004 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gezien! Ze speelde wel een beetje hetzelfde tiepje..
Je kent de Devils & Angels poster he. Be naughty but play nicequote:Op woensdag 24 november 2004 00:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik straf graag, vooral Engeltjes..![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 00:01 schreef Manias het volgende:
[..]
t was erg dope![]()
Hopen dat ze vaker komt! 'k snap nooit zo goed hoe preutse charlotte zukke buddies kan zijn met die ene homo die in de gym neukt enz
That's for surequote:Op woensdag 24 november 2004 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Be naughty but play nice
Hey beavquote:Op woensdag 24 november 2004 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
tralala
"Ladies, se(a)men, 12 o'clock"quote:Op woensdag 24 november 2004 00:05 schreef wizarddragon het volgende:
Leuke matroosjes trouwens nu in de her van SatC.
En dus verneuk je mijn quote maar meteen?quote:Op woensdag 24 november 2004 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey beavik zie nu pas in je ondertitel quote-verneukende onverlaat staan
wat moeten we toch zonder satc en friendsquote:Op woensdag 24 november 2004 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"Ladies, se(a)men, 12 o'clock".
Dit is in meerdere opzichten goed nieuws!quote:Op woensdag 24 november 2004 00:08 schreef Parleur het volgende:
[-Mike-] Ik zegt:
en wanneer ga je eens naar bed?
Ang3l: There zegt:
zometeen
eerst fablen
op mijn gweldige XBOX!!!!
need I say more...
Say it isn't soquote:Op woensdag 24 november 2004 00:10 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dit is in meerdere opzichten goed nieuws!
Eindelijk komt Ang3l tot inkeer en kunnen we er eindelijk over ophouden.... EN Ang3l gaat zo naar bed...
Dan kan ik met een gerust hart nu wel weg... sterkte iedereen!![]()
Post dan wel alles schatjequote:Op woensdag 24 november 2004 00:08 schreef Parleur het volgende:
[-Mike-] Ik zegt:
zometeen
eerst fablen
need I say more...
Geen redden meer mogelijk.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:08 schreef Parleur het volgende:
[-Mike-] Ik zegt:
zometeen
eerst fablen
need I say more...
Maar parleur speelde de quote-verneukende onverlaat!quote:Op woensdag 24 november 2004 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geen redden meer mogelijk..
W&G vind ik dit seizoen (7) tot nu toe een beetje tegenvallen.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:08 schreef Manias het volgende:
[..]
wat moeten we toch zonder satc en friends(en frasier..) hopen dat w&g nog effe doorgaat.. en dead like me !
Te laat, het stond al op Fok!quote:Op woensdag 24 november 2004 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar parleur speelde de quote-verneukende onverlaat!
Och! 't zijn er nog maar 9 geweest hequote:Op woensdag 24 november 2004 00:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
W&G vind ik dit seizoen (7) tot nu toe een beetje tegenvallen.
Dat is waar. Ik zei ook tot nu toe.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:14 schreef Manias het volgende:
[..]
Och! 't zijn er nog maar 9 geweest he![]()
De hoerrr! De Kutlul!quote:Op woensdag 24 november 2004 00:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Te laat, het stond al op Fok!.
Hmmmm tis dat je kutlul zei anders zou'k bijna denken dat je ging xboxenquote:Op woensdag 24 november 2004 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hoerrr! De Kutlul!
Ik ga naar bed, dit is too much!!!
WIZ! KOM MEE!!!!!!!!
Het zag er wel dramatisch uit jaquote:Op woensdag 24 november 2004 00:15 schreef Manias het volgende:
die reclame voor laatste afleveringen van satc is zo zielig
*stil*quote:Op woensdag 24 november 2004 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hoerrr! De Kutlul!
Nog 1 aflevering.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:15 schreef Manias het volgende:
die reclame voor laatste afleveringen van satc is zo zielig
hehe rustig rustig..quote:Op woensdag 24 november 2004 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hoerrr! De Kutlul!
Ik ga naar bed, dit is too much!!!
WIZ! KOM MEE!!!!!!!!
Ja jezus, die is d'r al langquote:Op woensdag 24 november 2004 00:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hehe rustig rustig..
FF Jared meevragen.
WTF? You KUTSLUT!!!quote:Op woensdag 24 november 2004 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jezus, die is d'r al lang
Truste! Estafette-time!
Oeh! *opschrijf*quote:Op woensdag 24 november 2004 00:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
WTF? You KUTSLUT!!!![]()
Nou truste dan maar![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 00:35 schreef Dirkh het volgende:
Je kan het zelfs beter!
tt gewijzigd, nu de op nog??
de vorige had 1089 moeten zijn.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:36 schreef Dirkh het volgende:
Hé, 1098 klopt toch?
Ah, ok. Jullie kunnen ook al niet tellen.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
de vorige had 1089 moeten zijn.
jij...jij... blauwe!quote:Op woensdag 24 november 2004 00:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, ok. Jullie kunnen ook al niet tellen.![]()
Aha!quote:Op woensdag 24 november 2004 00:41 schreef Manias het volgende:
*pompompom*
Dat komt er nou van lurken.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:46 schreef Manias het volgende:
*hoezo gespreksdoder*
*note* Lurken scares people - remember thisquote:Op woensdag 24 november 2004 00:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat komt er nou van lurken..
verrrie goed young grasshopper.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:48 schreef Manias het volgende:
[..]
*note* Lurken scares people - remember this
the ellen show begint!quote:Op woensdag 24 november 2004 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
verrrie goed young grasshopper.
Te lang gechat of gegamed?quote:Op woensdag 24 november 2004 07:22 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet echt vroeger naar bed vanavaond
Welles welles welles!quote:Op woensdag 24 november 2004 00:19 schreef Manias het volgende:
angel reageert nooit op mn zielige posts nouhou
*propje gooit*quote:Op woensdag 24 november 2004 10:05 schreef beaverhausen het volgende:.
quote:Op woensdag 24 november 2004 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welles welles welles!
Staat je netjes.quote:Op woensdag 24 november 2004 12:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
maar ik rook niet
Je stottertquote:Op woensdag 24 november 2004 12:58 schreef tech het volgende:
Nag nag, bitch bitch, moan moan
maar ik kan nu WEL mmsjes sturenquote:Op woensdag 24 november 2004 12:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jij hebt altijd wat te klagen hé?
spot spot er er maar maar mee meequote:Op woensdag 24 november 2004 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je stottert
Jawel hoor, maar niet met iemand uit Amsterdam.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:22 schreef error het volgende:
Hier nog iemand zonder condoom in Amsterdam genaukt, de laatste tijd?
Dat geeft niet. Zolang het maar MM en zonder condoom was. Oh ja, en in Amsterdam uiteraard!quote:Op woensdag 24 november 2004 15:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar niet met iemand uit Amsterdam.
Jouw schuldquote:Op woensdag 24 november 2004 18:07 schreef Ang3l het volgende:
al vanaf 16:30 dood?
Gegamed...quote:Op woensdag 24 november 2004 07:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Te lang gechat of gegamed?
Eigen bult, eigenwijsquote:Op woensdag 24 november 2004 18:37 schreef DennisMoore het volgende:
En tóch gaf m'n CRT een mooier beeld...
..en dat geldt ook voor jouquote:Op woensdag 24 november 2004 18:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gegamed...![]()
God.. het was echt een zware dag...
Oeh! Maniasjequote:Op woensdag 24 november 2004 19:14 schreef Manias het volgende:
haaai ieder
coolboy jij ook hier?
Besteld bij Alternate?quote:Op woensdag 24 november 2004 18:37 schreef DennisMoore het volgende:
En tóch gaf m'n CRT een mooier beeld...
Nee, MyCom zit om de hoek, 100 meter. Da's handig ivm evt dooie pixels, die ik nog niet heb kunnen ontdekken.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:18 schreef Vlarp het volgende:
Besteld bij Alternate?
We verkopen pixelgarantie.. heb je dode pixels dan kun je ruilen.... tenzij het er meer zijn dan de pixelpolicy van de fabrikant, dan mag je altijd ruilen.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, MyCom zit om de hoek, 100 meter. Da's handig ivm evt dooie pixels, die ik nog niet heb kunnen ontdekken..
Bij Alternate zal 't nog wel in bestelling zijn... *afwacht*
Wat kost die garantie? En ook bij dooie subpixels?quote:Op woensdag 24 november 2004 19:30 schreef Vlarp het volgende:
We verkopen pixelgarantie.. heb je dode pixels dan kun je ruilen.... tenzij het er meer zijn dan de pixelpolicy van de fabrikant, dan mag je altijd ruilen.
*meldt*quote:Op woensdag 24 november 2004 19:47 schreef Manias het volgende:
Ik eis dat iedereen nu terugkomt en hier gaat chatten!
*pfew* dat zijn er al 2quote:Op woensdag 24 november 2004 19:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*meldt*
Indeed! BLIJF! plies?quote:Op woensdag 24 november 2004 20:02 schreef beaverhausen het volgende:
Ja hoor..
Maar ik kan jullie blijkbaar niet even alleen laten want dan is meteen heul het topic deaud..
quote:Op woensdag 24 november 2004 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat kost die garantie? En ook bij dooie subpixels?
Bovendien zou ik dan verzendkosten moeten betalen, omdat ik niet naast de Alternate woon..
Bij MyCom kun je alles gewoon 8 dagen ruilen, maakt niet uit om welke reden.
(Hij's bij jullie wel 60 euro goedkoper zie ik....
*waarneming verdring*
ik zou zeggen.. laat alles lekker liggen for nowquote:Op woensdag 24 november 2004 20:01 schreef Weemz het volgende:
Beetje vaag... Ik heb het gevoel dat ik 1001 dingen moet doen, maar zou echt niet kunnen bedenken wát... Oh ja, en ik wil een frontje voor mijn telefoon maar die is nergens te koop... *zucht*
Een pixel in het scherm is opgebouwd uit Rood, Groen en Blauw (subpixels). Die kunnen ook stuk zijn, en dan heb je dus bijvoorbeeld een blauw of rood puntje in je scherm.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:04 schreef Weemz het volgende:
subpixels
Maar..maar... okeej.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:03 schreef Manias het volgende:
[..]
Indeed! BLIJF! plies?
okee dan, voor zolang het duurt vandaagquote:Op woensdag 24 november 2004 19:47 schreef Manias het volgende:
ok danquote:Op woensdag 24 november 2004 20:12 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
okee dan, voor zolang het duurt vandaaghoi allemaal!
*komt aankwispelen*quote:Op woensdag 24 november 2004 19:47 schreef Manias het volgende:
Jeeej *aai en koekje geef*quote:Op woensdag 24 november 2004 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*komt aankwispelen*
Nee niks Tim!quote:Op woensdag 24 november 2004 20:41 schreef wizarddragon het volgende:
Tom tam tom tom tam tim tam...
Ja ik ook wel..quote:Op woensdag 24 november 2004 20:52 schreef Manias het volgende:
hm k wil the incredibles zien!
Morgen!quote:Op woensdag 24 november 2004 20:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ik ook wel..
quote:Op woensdag 24 november 2004 20:52 schreef Manias het volgende:
hm k wil the incredibles zien!
Van FF is al een film hequote:Op woensdag 24 november 2004 21:00 schreef Manias het volgende:
'k kan ook niet wachten op fantastic four film en xmen 3![]()
![]()
Heb je enig idee hoe ongelovelijk stom dat is?quote:Op woensdag 24 november 2004 09:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
Rooibos thee![]()
[afbeelding]
wat ik raar vind trouwens is dat iedereen zegt dat de politie zo controleert op lichten op je fiets, ik rijdt al jaren zonder licht en nooit een bekeuring gehad snap er nix van.. enige is dat het wel lastig is stukje door et bos waar ik niets zie
Nou halle berry is nog hoop voor hoor in een interview zei ze dat ze nog niet benaderd was ervoor maar als ze dat zou worden zou ze het (geloof ik) wel doen! Maar wie zit er nou te wachten op een superman film! Dat is al zooo uitgemolkenquote:Op woensdag 24 november 2004 21:09 schreef wizarddragon het volgende:
Ja Bryan Singer wilt Superman gaan doen ten koste van X3.. Famke J. wilde alleen weer Jean Grey vertolken als Singer de film regisseert. Halle Barry die zien we volgens mij niet terug. Geruchten gaan dat Christina Milan in de running is voor de rol van Storm. De rest..kheb geen flauw idee. Rebecca Romijn zien we waarschijnlijk wel terug als de lekkere Mystique..
Ach ja persoonlijk zal ik Storm niet missen. Ik zie liever Deathstrike (Kelly Hu) weer revived worden..quote:Op woensdag 24 november 2004 21:11 schreef Manias het volgende:
[..]
Nou halle berry is nog hoop voor hoor in een interview zei ze dat ze nog niet benaderd was ervoor maar als ze dat zou worden zou ze het (geloof ik) wel doen! Maar wie zit er nou te wachten op een superman film! Dat is al zooo uitgemolken
Ff op IMDB gekeken, 2006 komt X3.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:04 schreef Manias het volgende:
Ja.. x3 trubbels met regiseur ofzo.. en patrick stewart zal wel weer caught up zijn in andere projecten..
FF oude film was toch heel gaar?de tekenfilmserie was wel koel
Storm is in de comics een ontzettend mooi en statig karakter, maar in de film werd ze een beetje ondergesneeuwd (pun intended). En ik had gelezen dat halle Berry alleen weer Storm wilde spelen als ze een grote rol kreeg, want "ze is nu eenmaal een Osca-actrice"....quote:Op woensdag 24 november 2004 21:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ach ja persoonlijk zal ik Storm niet missen. Ik zie liever Deathstrike (Kelly Hu) weer revived worden..
Zou wel leuk zijn. Alleen zo'n normale roze verhaallijntje in een USA-film is toch altijd tricky ook al is de regisseur homo.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ff op IMDB gekeken, 2006 komt X3.
Hopelijk met Northstarmaar dat zal wel niet
[afbeelding]
HomootjeOoit verliefd geweest op Iceman
Er is al een film over generation X met Jubilee en M en Skin etcquote:Op woensdag 24 november 2004 21:16 schreef Manias het volgende:
hihinorthstar was toch maar heel even around?
ik hoop ook dat ze wat meer met jubilee en die club kids gaan doenboomboom en wolfbane enzo
Inderdaad.. halle is veel te iel eigenlijk.. Die stem in de tekenfilm was gaaf bijvoorbeeld. Ze moeten zo iemand zoeken maar ja dat is lastig.. Het is al mazzel dat patrick stewart bestaat.. betere prof x BESTAAT er niet gewoon!quote:Op woensdag 24 november 2004 21:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Storm is in de comics een ontzettend mooi en statig karakter, maar in de film werd ze een beetje ondergesneeuwd (pun intended). En ik had gelezen dat halle Berry alleen weer Storm wilde spelen als ze een grote rol kreeg, want "ze is nu eenmaal een Osca-actrice"....
Van mij mag Gambit er eindelijk eens in
Tsja na Monster Ball heeft Halle Berry niet echt in een "kwalitatieve" goede film gespeeld (Catwoman), alhoewel Gothika ging nog wel tot matig.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Storm is in de comics een ontzettend mooi en statig karakter, maar in de film werd ze een beetje ondergesneeuwd (pun intended). En ik had gelezen dat halle Berry alleen weer Storm wilde spelen als ze een grote rol kreeg, want "ze is nu eenmaal een Osca-actrice"....
Van mij mag Gambit er eindelijk eens in
hoi.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:31 schreef Waxxer het volgende:
Hallo
Heheh zou wel een goed plan zijn, alleen ze gingen toch al een wolverinequote:Op woensdag 24 november 2004 21:28 schreef Manias het volgende:
ja ik vind ook dat ze een hele film wel mogen wijden aan Storm eigenlijk.. het hele godin-in-afrika gedoe enzo!
Trouwens Gothika vond ik ergggg stoer in de biosDaar werken die schrikeffecten en schaduwen enzo nog beter
dat was x-men 2 toch alquote:Op woensdag 24 november 2004 21:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heheh zou wel een goed plan zijn, alleen ze gingen toch al een wolverine-film maken? Of is die ook weer van de baan??
Als ik zeg: kut krijg je dan een beetje een idee?quote:Op woensdag 24 november 2004 21:34 schreef Waxxer het volgende:
Oh, hai
Hoeis het hier??
Really? Erg kut?quote:Op woensdag 24 november 2004 21:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als ik zeg: kut krijg je dan een beetje een idee?.
Psylocke lijkt me wel interessant.. Alleen wie moet haar nou spelen? Salma Hayek komt in me voor, omdat ik weleens een gephotoshopped ding van haar zag als Pyslocke alleen Mexicaanse accent van Salma is niet zo best.. Maar ik zie liever ook een half Amerikaanse/Half Aziatische beauty (Geen lucy liu please) haar spelen.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:35 schreef Manias het volgende:
[..]
dat was x-men 2 toch alwolverine is boring! weet alles al van m
Neem dan psylocke ofzo! Das pas een beeb
Like, huge.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:41 schreef Manias het volgende:
[..]
Really? Erg kut?
Ik snap die hele hype niet rond Wolvie... niet in de comics en niet in de film.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heheh zou wel een goed plan zijn, alleen ze gingen toch al een wolverine-film maken? Of is die ook weer van de baan??
Wat dacht je van Talisa Soto?quote:Op woensdag 24 november 2004 21:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Psylocke lijkt me wel interessant.. Alleen wie moet haar nou spelen? Salma Hayek komt in me voor, omdat ik weleens een gephotoshopped ding van haar zag als Pyslocke alleen Mexicaanse accent van Salma is niet zo best.. Maar ik zie liever ook een half Amerikaanse/Half Aziatische beauty (Geen lucy liu please) haar spelen.
Nou is zowiezo een probleem want psylocke = Elisabeth (betsy) Braddock (exvrouw van Angel trouwens!) EN die asian assassinquote:Op woensdag 24 november 2004 21:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Psylocke lijkt me wel interessant.. Alleen wie moet haar nou spelen? Salma Hayek komt in me voor, omdat ik weleens een gephotoshopped ding van haar zag als Pyslocke alleen Mexicaanse accent van Salma is niet zo best.. Maar ik zie liever ook een half Amerikaanse/Half Aziatische beauty (Geen lucy liu please) haar spelen.
Hoezo! Vertel!quote:Op woensdag 24 november 2004 21:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Like, huge..
Uhm... lastig jaquote:Op woensdag 24 november 2004 21:48 schreef Manias het volgende:
[..]
Nou is zowiezo een probleem want psylocke = Elisabeth (betsy) Braddock (exvrouw van Angel trouwens!) EN die asian assassinTrouwens ze is toch al dood door het virus? Of was dat alleen betsy zeg maar?
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken!quote:Op woensdag 24 november 2004 21:49 schreef Manias het volgende:
[..]
Hoezo! Vertel!![]()
Owjeej! Das bezzel kut inderdaad..quote:Op woensdag 24 november 2004 21:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken!.
Nou ja, niet allemaal..
Eik eentje maar in het bijzonder..
samenvatting voor als u net thuis inschakelt: mantrouble..
'k vraag me trouwens af of in de volgende film ook de Kree en de Shi'Ar en zo komenquote:Op woensdag 24 november 2004 21:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm... lastig ja
Het lichaam van Elizabeth (Britse lijf) is dood door het erfvirus en met haar de ziel die overwegend Kwannon was. En het lijf van Kwannon (dat japanse lijf) is onlangs ook gestorvenBeide dood dus.
Ik denk dat ik maar lesbies word ofzo.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:56 schreef Manias het volgende:
[..]
Owjeej! Das bezzel kut inderdaad..![]()
Mannen..![]()
Idd een mooie vrouw. Zou best Psylocke-Asian Style kunnen zijn.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:53 schreef Manias het volgende:
Of Ziyi Zhang vn crouching tiger..
[afbeelding]
http://www.imdb.com/galle(...)th_key=Zhang,%20Ziyi
Ieuw! Elke dag TunaSaladquote:Op woensdag 24 november 2004 22:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar lesbies word ofzo..
Alhoewel: Iehl.
verdomme!quote:Op woensdag 24 november 2004 21:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken!.
Nou ja, niet allemaal..
Eik eentje maar in het bijzonder..
samenvatting voor als u net thuis inschakelt: mantrouble..
Dat zeg ik. I don't do fish.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:06 schreef Manias het volgende:
[..]
Ieuw! Elke dag TunaSalad![]()
![]()
Ja dat woord kwam ook in me op ja.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:06 schreef ajuu het volgende:
[..]
verdomme!
na-ahhhhh! *rickylakepubliek-headmovement* hoe doe je die talk to the hand smiley ook alweer?quote:Op woensdag 24 november 2004 22:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zeg ik. I don't do fish..
: { w maar dan zonder spaties.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:10 schreef Manias het volgende:
[..]
na-ahhhhh! *rickylakepubliek-headmovement* hoe doe je die talk to the hand smiley ook alweer?
Is it fish? Or is it chicken?quote:Op woensdag 24 november 2004 22:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zeg ik. I don't do fish..
en dan kom je hier en dan val je middenin een game-topic over samenstellen van vrouwenlijven. (weird science?)quote:Op woensdag 24 november 2004 22:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dat woord kwam ook in me op ja..
Die posts gaan niet over mij dus die negeer natuurlijk.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:17 schreef ajuu het volgende:
[..]
en dan kom je hier en dan val je middenin een game-topic over samenstellen van vrouwenlijven. (weird science?)![]()
ook al zo?quote:Op woensdag 24 november 2004 22:18 schreef G_E het volgende:
Hoi..
Ja. Ook. Hoi. Enzo.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:18 schreef G_E het volgende:
Hoi..
All you ladies pop your pussy like thisquote:Op woensdag 24 november 2004 22:17 schreef Manias het volgende:
Ahh.. sweet jessica
Oh gross ze hebben Khia weer uitgebrachtdat nummer van my neck.. my back.. lick my *tonijncensuur* and my *nog meer censuur* brr
Nee hoor, ik ben altijd zo.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:19 schreef Manias het volgende:
[..]
ook al zo?hebben jullie mantrubbel met elkaar ofzo
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:19 schreef Manias het volgende:
[..]
ook al zo?hebben jullie mantrubbel met elkaar ofzo
![]()
Jeetje.quote:Veel gaystappers in Amsterdam seropositief
Uit een onderzoek onder Amsterdamse homomannen die regelmatig uitgaan, blijkt dat een groot deel van die stappers seropositief is. Van alle mannen die een hiv-test gedaan hebben blijkt 22 procent (iets meer dan één op de vijf) seropositief te zijn. Het onderzoek werd gehouden onder vijfhonderd bezoekers van de Amsterdamse gayscene.
Een kwart van de homo's gebruikt geen condoom bij seks met verschillende partners. Wim Zuilhof van de Schorer-stichting: "Het is zeer zorgelijk dat het condoom niet meer de norm is".
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:22 schreef beaverhausen het volgende:
En G_E kijkt standaard.
Jij hebt dan ook G_L. En geen zak hooi.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:21 schreef G_E het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben altijd zo..
En ik heb geen R&P problemen.. Geloof ik.
.
Claire verpest ook altijd alles. Kutwijf.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:27 schreef ajuu het volgende:
[..]
beetje last van clair obscuur de laatste tijd?![]()
Ohquote:Op woensdag 24 november 2004 22:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
Nee hoor. G_E is heel gelukkig met zijn G_L..
En G_E kijkt standaard.
Ik dacht eigenlijk dat het al lang uit was tussen die zak hooi en jou.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook G_L. En geen zak hooi..
Amstelveenquote:Op woensdag 24 november 2004 22:26 schreef Vlarp het volgende:
Amsterdam
Ik dacht het ook. Alhoewel. Ik weet het ook allemaal niet meer. Het is niet echt een duidelijke zak hooi zeg maar. Laten we het er op houden dat ik het nu pas besef. Ofzo.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:29 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het al lang uit was tussen die zak hooi en jou..
Daar elimineren ze ook mensenquote:Op woensdag 24 november 2004 22:31 schreef Manias het volgende:
[..]
Amstelveen![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:30 schreef Manias het volgende:
Zak hooi? pix pls!
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik dacht het ook. Alhoewel. Ik weet het ook allemaal niet meer. Het is niet echt een duidelijke zak hooi zeg maar. Laten we het er op houden dat ik het nu pas besef. Ofzo.
Ja. Lekker vaag weer beav. Nee. nu snappen ze het..
Och t oude dorp.. Maar wat moet je daar ookquote:Op woensdag 24 november 2004 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar elimineren ze ook mensen
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:33 schreef G_E het volgende:
[..].
Ik stel hem mij nu voor als de vogelverschrikker uit Wizard of Oz..
I always fall for the wrong type of men.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:34 schreef Manias het volgende:
[..]
Ah i see the appeal
Kutlulquote:Op woensdag 24 november 2004 22:35 schreef wizarddragon het volgende:
Lul
Hihiquote:Op woensdag 24 november 2004 22:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
I always fall for the wrong type of men..
Nee dank je, ik heb al.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:35 schreef wizarddragon het volgende:
Lul
Idd er miste nog een vraagteken.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:35 schreef Manias het volgende:
[..]
?
Ja dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:36 schreef Manias het volgende:
[..]
HihiIk ook behalve de huidige
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook..
Sorry.. Ik weet zeker dat jouw zak hooi poeliewoelie een uitzondering is.
.
Goeie samenvatting.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:39 schreef Manias het volgende:
[..]
You were decieved! Jouw prins bleek een zak (hooi) !
![]()
Kick him to the curb!quote:Op woensdag 24 november 2004 22:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Goeie samenvatting..
Ben je die nu aan t zoeken dan?quote:Op woensdag 24 november 2004 22:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Idd er miste nog een vraagteken.
Daar issie zelf al naar toe gewaggeld.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:43 schreef Manias het volgende:
[..]
Kick him to the curb!
Nu nog even langs m rijden in de auto met een flinke plas water tussen jullie inquote:Op woensdag 24 november 2004 22:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar issie zelf al naar toe gewaggeld..
Nu.. ga jij chocola halen voor ons allen!quote:Op woensdag 24 november 2004 22:45 schreef G_E het volgende:
Maar goed. Wat nu?.
Nope al gevonden bij iemand..quote:Op woensdag 24 november 2004 22:44 schreef Manias het volgende:
[..]
Ben je die nu aan t zoeken dan?
I love how your mind works.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:45 schreef Manias het volgende:
[..]
Nu nog even langs m over hem heen rijden in de auto met een flinke plas water tussen jullie in![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:46 schreef Manias het volgende:
[..]
Nu.. ga jij chocola halen voor ons allen!
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:48 schreef beaverhausen het volgende:
I love how your mind works..
Dat zijn altijd de ergste.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:48 schreef G_E het volgende:
Ik dacht altijd dat de Mythbusters van Discovery homo's waren! [afbeelding].
Maar het blijkt dat het gelukkig getrouwde hetero's zijn..
Het is zelfs domquote:Op woensdag 24 november 2004 22:51 schreef DennisMoore het volgende:
In je wijsvingertopje knippen is niet okay, en het typt irritant, met een pleister..
Dan ben je tenminste wel een vent.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:54 schreef Manias het volgende:
http://www.gay.com/conten(...)nnels/entertainment/
What golden girl are you?
HOLY CRAP ik ben [afbeelding]
Ermm! *Weg edit*
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan ben je tenminste wel een vent..
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:54 schreef Manias het volgende:
Ermm! *Weg edit*
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:54 schreef Manias het volgende:
Ermm! *Weg edit*
Slethoer!quote:Op woensdag 24 november 2004 23:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
[afbeelding]
Die test klopt niet! I demand a recount!.
Kheb er wel vrede meequote:You're Rose!
"My mother always used to say, 'The older you get, the better you get, unless you're a banana.'" You're Rose, the dotty but sweet small-town dimwit who can be a real bitch when your teddy bear is stolen. Back in St. Olaf, you and hubby Charlie once did it till the cows came home -- of course, you were wearing a bell. Life lesson: "If you hold a bird gently, it'll stay. But if you squeeze the bird too tightly, his eyes'll bug out and Mr. Pet Shop Owner gets very angry and won't let you pet them anymore."
Manwijf!quote:Op woensdag 24 november 2004 23:03 schreef Manias het volgende:
[..]
Slethoer!
Truste waxzzzzzzzquote:Op woensdag 24 november 2004 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Hey kerels, ik ben kapot! Slaap lekker!
Wees blij dat je niet op een andere plaats aan het knippen was.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:51 schreef DennisMoore het volgende:
In je wijsvingertopje knippen is niet okay, en het typt irritant, met een pleister..
Trusten Waxjequote:Op woensdag 24 november 2004 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Hey kerels, ik ben kapot! Slaap lekker!
Aahhwwwwquote:Op woensdag 24 november 2004 23:04 schreef wizarddragon het volgende:
[afbeelding]
[..]
Kheb er wel vrede mee![]()
Ey don't mess with me mijn snor is INDESTRUCTABLE!quote:Op woensdag 24 november 2004 23:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Manwijf!.
Ik kom ook op die taart uitquote:Op woensdag 24 november 2004 23:03 schreef Manias het volgende:
[..]
Slethoer!
Een pleister op je neus ziet er inderdaad nog raarder uit.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:05 schreef G_E het volgende:
Wees blij dat je niet op een andere plaats aan het knippen was..
Op de mijne?quote:Op woensdag 24 november 2004 23:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom ook op die taart uit
Laat staan je enkel!quote:Op woensdag 24 november 2004 23:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een pleister op je neus ziet er inderdaad nog raarder uit.
Shady Pines ma!quote:Op woensdag 24 november 2004 23:08 schreef Manias het volgende:
[..]
Ey don't mess with me mijn snor is INDESTRUCTABLE!
Ik wil die dvd's!quote:Op woensdag 24 november 2004 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Shady Pines ma!.
Misschien moet je het eens proberen.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:11 schreef G_E het volgende:
Kriebelt dat niet vreselijk, geknipte neusharen?.
Jij begon.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:12 schreef G_E het volgende:
Mijn god, wat is het hier SAAI als we het gaan hebben over het bijknippen van neus- en enkelhaartjes..
Maar.. we .. hadden het.. over de golden girls!quote:Op woensdag 24 november 2004 23:12 schreef G_E het volgende:
Mijn god, wat is het hier SAAI als we het gaan hebben over het bijknippen van neus- en enkelhaartjes..
quote:Op woensdag 24 november 2004 23:13 schreef Manias het volgende:
[..]
Ik wil die dvd's!^O-
-edit- hm hoe doe je dat een-handje-slaand-lachen?
*eensch is*quote:Op woensdag 24 november 2004 23:14 schreef wizarddragon het volgende:
Sophia was wel de leukste Golden Girl..
Aai luf Rosequote:Op woensdag 24 november 2004 23:14 schreef wizarddragon het volgende:
Sophia was wel de leukste Golden Girl..
quote:Op woensdag 24 november 2004 23:15 schreef Vlarp het volgende:
*popstars herhaling ding kijk*
Mark en Nils zijn echt ge... lekker!
Show meh!quote:Op woensdag 24 november 2004 23:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]zo?
_ O -quote:Op woensdag 24 november 2004 23:17 schreef Manias het volgende:
[..]
Show meh!
quote:Op woensdag 24 november 2004 23:17 schreef Manias het volgende:
[..]
Show meh!
Yupquote:Op woensdag 24 november 2004 23:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
_ O -
HUUUUUUUUUUUuuquote:Op woensdag 24 november 2004 23:17 schreef Vlarp het volgende:
AHHHHHHHHHHHHHHHHHH
SbS6
RANZIG!!!!
Echt ranzig!quote:Op woensdag 24 november 2004 23:18 schreef Manias het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUuu
Hee dat meisje was in een of andere saved by the bell serie ofzowIets in Malibu oid
en koeienpoepquote:Op woensdag 24 november 2004 23:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Echt ranzig!
Die vent vrat ogen, hanenballen, varkenshersenen... enz enz..![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 23:40 schreef beaverhausen het volgende:
Ja, ik ga een beetje in een deaud topic posten.
Je moet natuurlijk nog wachten op Ellen en Buffy.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:42 schreef Manias het volgende:
[..]
![]()
Nou ja tot morgen dan maar SATC begint(of tot een half uur.. who am i kidding dat ik daarna ga slapen
)
Wrom nie?quote:Op woensdag 24 november 2004 23:51 schreef beaverhausen het volgende:
Zeg ik ga dit topique echt niet in m'n eentje volspammen heur!.
Wrom wel?quote:Op woensdag 24 november 2004 23:53 schreef G_E het volgende:
[..]
Wrom nie?.
Omdat niemand anders hier post.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wrom wel?.
Maar er is niemand.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:57 schreef G_E het volgende:
[..]
Omdat niemand anders hier post..
Het is gewoon tijd voor een ordinaire rel..
Ik ben heus wel iemand.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar er is niemand..
Indeedquote:Op woensdag 24 november 2004 23:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk nog wachten op Ellen en Buffy..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |