Hij is coolquote:Op woensdag 24 november 2004 16:07 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
Max mocht niet op de gastrollijst, weet iemand wie hij is?
Inderdaad...quote:Op woensdag 24 november 2004 19:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat een anticlimax!
wat zonde nou toch weer........quote:Op woensdag 24 november 2004 19:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat een anticlimax!
dat vond ik juist wel leuk gedaan, vanuit een andere hoek gefilmd....quote:Op woensdag 24 november 2004 19:41 schreef Airelle het volgende:
Ze begonnen niet met de cliff.. maar een stukje ervoor.
hahaquote:Op woensdag 24 november 2004 19:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Marnix Peper heeft gedeclareerd?
Ja, die vaginahoofden hebben er voor gezorgd dat de aflevering van vandaag niet op die van gisteren aansluit op mijn tape.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:41 schreef Airelle het volgende:
Inderdaad...
en wat me opviel.
Ze begonnen niet met de cliff.. maar een stukje ervoor.
Mot je een ram op je bek? Het beledigen van Lizzy is bij mij uiterst strafbaar.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:55 schreef pberends het volgende:
Wat ziet Lizzy er niet uit met makeup
Dan moet hij als volgende uit het raam. Wat een debiele pias is die driedraad! En Frommel was weer op en top goed vandaag. Ik zou die gegevens ook hebben gepikt! Moet die clown ze maar niet laten rondslingeren!quote:Op woensdag 24 november 2004 19:57 schreef pberends het volgende:
Stein heeft de backupprocedures van Bram overgenomen
Wat is er toch met mij aan de hand? Het is al de tweede keer deze week dat je om me lacht.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:59 schreef Wup het volgende:
haha
Stijn moet zo snel mogelijk wegquote:Op woensdag 24 november 2004 20:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan moet hij als volgende uit het raam. Wat een debiele pias is die driedraad! En Frommel was weer op en top goed vandaag. Ik zou die gegevens ook hebben gepikt! Moet die clown ze maar niet laten rondslingeren!
dat Peperdramaatje heb ik me toendertijd suf om gelachenquote:Op woensdag 24 november 2004 20:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is er toch met mij aan de hand? Het is al de tweede keer deze week dat je om me lacht.
In dat geval gaat het met jou goed fout!quote:Op woensdag 24 november 2004 20:10 schreef Wup het volgende:
met jou is alles goed![]()
Wat is dat nou weer? Een detective die op een plaatwerkerij de richtbank bedient?quote:Op woensdag 24 november 2004 20:41 schreef Airelle het volgende:
Joyce is leuk op haar plaatvervangende ditectrice stoel.
Pardonquote:Op woensdag 24 november 2004 20:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer? Een detective die op een plaatwerkerij de richtbank bedient?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |