Claire en Tuur lachten Huug uit en hij staat te huilen?quote:Op donderdag 25 november 2004 23:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
* weet_ik_veel vult bankaccount lekker aan.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:36 schreef Wup het volgende:
* Wup propt 750 ¤ in haar tasje en rent richting Limboland
en nu weer ontopic:)
ik heb het filmpje nog wel ergens, werkt het inmiddels al bij jou?quote:Op donderdag 25 november 2004 23:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire en Tuur lachten Huug uit en hij staat te huilen?
Nee, maar als jij een nachtje langskomt heb ik zo een nieuw moederbord verdiend.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:47 schreef Wup het volgende:
ik heb het filmpje nog wel ergens, werkt het inmiddels al bij jou?
nou mooi toch.....quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vreemd: als ik jullie fillempies naar mpeg omzet kan ik ze wel bekijken.....
ja eigenlijk welquote:Op donderdag 25 november 2004 23:40 schreef Wup het volgende:
even over Marjolein Curie:
ze komt als co-assistentje naar het AZB want ze is net afgestudeerd
nu blijkt ze een baan in een ander ziekenhuis gehad te hebben waar ze ook in OR zat?
beetje vaag ....
nee niet victoria snollenblenko,ze moet gewoon blijven of ze moet vervangen worden door de oude lizzy weer!quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
En als ze wordt vervangen moet dat door Victoria Koblenko!
ik moet toch beter naar die leader vandaag gaan kijken mijn excuus was dat ik net binnenkwam gestormt vandaag gaan we toch eens opletten....heb veel gemistquote:Op vrijdag 26 november 2004 08:30 schreef Viking84 het volgende:
Gááááááááf!!!! De bijna kus tussen Renee en Marjolein zit ook in de leader!!!![]()
![]()
daar is niks mis mee, werd wel weer eens tijd voor een Nielsdingetjequote:Op vrijdag 26 november 2004 10:16 schreef pberends het volgende:
Het is wel sneu van ONM dat ze bij gebrek aan een goede bullebak na Hilly, Brian, Arthur en Spijkertje, nu Niels gaan inhuren als bullebak.
hoe weet je zo zeker dan dat Arthur terug komt? Ik zal het persoonlijk niet erg vinden want ik vind Arthur top!quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:18 schreef Wup het volgende:
[..]
daar is niks mis mee, werd wel weer eens tijd voor een Nielsdingetje
het is waarschijnlijk maar tijdelijk ook
tot Arthur terug is:)
omdat ie nog geen behoorlijke exit heeft gekregen...quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:30 schreef haagse_elfje het volgende:
hoe weet je zo zeker dan dat Arthur terug komt? Ik zal het persoonlijk niet erg vinden want ik vind Arthur top!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |