abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23525063
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:00 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Rond het station stikt het van de parkeerruimte, wel meestal betaald. Ik zal je de opties geven komende vanuit het noorden via de A2.
Als je links het MVV-stadion ziet kom je ook direct de eerste stoplichten tegen. Ga hier naar rechts. Voor de parkeerruimte direct achter het station, bij de volgende stoplichten weer naar links, doorrijden via de Meerssenerweg totdat je voorbij de Mosa-fabriek bent. Dan zie je rechts al het station liggen en redelijke parkeerruimte bij de voetgangersbrug over de sporen.
Overdekt parkeren kan aan de Griend. Ga weer rechts bij het stadion, maar dit keer bij de 2e stoplichten links. De weg draait en keert wat en komt uiteindelijk langs de Maas uit. Direct voor de oprit van de Wilhelminabrug zie je rechts een ondergrondse parkeergarage.
3e optie is voor het station. Je volgt de instructies voor de parkeergarage Griend, maar direct voor de oprit van de Wilhelminabrug ga je linksaf. Je rijdt nu tegen de sporen aan. Rechtsaf en je ziet her en der wat parkeerruimte.

Ivo
TNX... Zat zelf te denken bij Ceramique te parkeren... Maar die eerste optie klinkt ook goed... Bij het spoor zelf zal wel allemaal kort parkeren zijn...
I need a job where my immense ego seems normal.
- Dogbert
  FOK!fotograaf dinsdag 23 november 2004 @ 20:43:28 #2
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23525181
TVP
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_23525314
Komt er eigenlijk wel iemand met de trein? Anders kunnen we ook prima op de Ceramique afspreken.
pi_23526236
***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: De binnenstad en omgeving
Waar: Maastricht
Wanneer: 28 november
Primair doel: feauteauz maken van de binnenstad en overige meetdeelnemers

Wie gaan ermee?

Ultra-Ivo

Bowiefan

Shark.Bait

-PatrickO-

***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: IJsbaan
Waar: Geleen
Wanneer: 23 januari
Primair doel: schaatsers verblinden met flitslampen

Wie gaan ermee?

Ultra-Ivo

Wie weten het nog niet zeker?
-

Plek des onheils: Noorderdierenpark
Waar: Emmen
Wanneer: 15za én 30zo januari
Primair doel: feauteauz maken van de bewoners

Wie gaan er mee?

Zaterdag 15 januari
Ouwesok
Rewimo en Christan
qltel
pdehoog
offy
SpeedyGJ
Beertje_ en Kleine Beer_
Subhuman
Huiz

Zondag 16 januari
Ouwesok
SpeedyGJ
Beertje_ en Kleine Beer_
Huiz

Ultra-Ivo

Shark.Bait

RonaldV

Xilantof

Oceanonix
Plek des onheils: Het noorden des lands
Waar: Nog niet bekend
Wanneer: Ook nog niet bekend
Primair doel: Gezellig knauwen

Wie gaan er mee?

beertje_

SpeedyGJ

Subhuman

Shark.Bait

KiwiTjuHh

PdeHoog

Ouwesok

De plannen:

Fotodocument maken vanuit en rond de trein (en gezellig eten )

Hoorn teisteren met de camera (snacht's of overdag)

een veel te vroege meet bij Hoek van Holland

Als er iets niet klopt hoor ik wel
pi_23526293
-- die van zwarte piet is mooier --

[ Bericht 98% gewijzigd door PdeHoog op 23-11-2004 22:12:17 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_23526326
Ik was lekker eerder
pi_23526382
Is het een idee om de Emmen-meet een paar maandjes op te schuiven?

Het is natuurlijk hartje winter en de kans is groot dat er weinig diertjes buiten zijn. Mochten ze wel buiten zijn, dan is de boel natuurlijk wel kaal en zo. Krijg je lang niet zulke mooie foto's als in de lente, wanneer misschien ook wel de kleine diertjes weer geboren worden .

[ Bericht 21% gewijzigd door PdeHoog op 23-11-2004 21:41:27 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_23526463
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:26 schreef PdeHoog het volgende:

Het is natuurlijk hartje winter en de kans is groot dat er weinig diertjes buiten zijn. Mochten ze wel buiten zijn, dan is de boel natuurlijk wel kaal en zo. Krijg je lang niet zulke mooie foto's als in de lente, wanneer misschien ook wel de kleine diertjes weer geboren worden .
Baby Zebratjes
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_23526534
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:26 schreef PdeHoog het volgende:

stemt voor
pi_23526691
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:24 schreef Oceanonix het volgende:
Ik was lekker eerder

Die van mij is lekker mooier
pi_23526726
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:28 schreef Ymke het volgende:

[..]

Baby Zebratjes
Ah....Ymke gaat ook mee
* PdeHoog noteert Ymke voor Emmen
  FOK!fotograaf dinsdag 23 november 2004 @ 21:36:43 #12
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23526744
Ik ben ook voor het voorstel van het vooruitschuiven.

Edit:
schijnt al eerder te zijn voorgesteld, heb ik toen denk ik gemist. maar ik ben er voor!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_23526812
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben ook voor het voorstel vna PdeHoog.
geeft meer tijd enzo...
en het weer ook...
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:40:57 #14
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_23526871
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:28 schreef Ymke het volgende:

[..]

Baby Zebratjes
Baby Pinguins

* Offy is voor
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:43:13 #15
79550 Ymke
your ghost
pi_23526929
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ah....Ymke gaat ook mee
* PdeHoog noteert Ymke voor Emmen
Ehm , ik meet niet , ouwe sok stuurt me toch de verkeerde richting op en dan loop ik weer iedereen mis
pi_23526966
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:43 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ehm , ik meet niet , ouwe sok stuurt me toch de verkeerde richting op en dan loop ik weer iedereen mis
Je moet ook niet naar Ouwesok zoeken, maar naar iemand met een 400mm lens en ik loop altijd achter anderen aan
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:45:27 #17
79550 Ymke
your ghost
pi_23526994
Ik weet niet eens hoe een lens er uit ziet ik heb maar een goedkoop cameraatje zonder extras
pi_23527043
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:45 schreef Ymke het volgende:
Ik weet niet eens hoe een lens er uit ziet ik heb maar een goedkoop cameraatje zonder extras
Je hebt me nog uitgemaakt voor patser met die teletoeter van mij . Die MOET je terug kunnen vinden

Maar als je ons niet wilt ontmoeten, laat dan maar hoor :'(
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:50:10 #19
79550 Ymke
your ghost
pi_23527118
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je hebt me nog uitgemaakt voor patser met die teletoeter van mij . Die MOET je terug kunnen vinden

Maar als je ons niet wilt ontmoeten, laat dan maar hoor
Jij onthoudt ook alles he?
pi_23527766
mij Emmen lijkt mij ook wel wat, als ik vrij ben dan, maar dat weet ik nog niet.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_23527779
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:50 schreef Ymke het volgende:

[..]

Jij onthoudt ook alles he?
Duh. Ik ben FOK!-ker....ik heb geen leven!
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:28:13 #22
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_23528427
Hoi

tvp
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  woensdag 24 november 2004 @ 10:09:47 #23
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23535838
is er al een datum bekend om met onze camera's te gaan patsen in het hoge noorden eigenlijk???

verkapte tvp
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_23536151
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Komt er eigenlijk wel iemand met de trein? Anders kunnen we ook prima op de Ceramique afspreken.
Ik kom met de auto, maar ik verwacht eigenlijk dat Sharky met de trein komt... Anderzijds, kan ik Sharky ook oppikken op station Eindhoven en gezamenlijk naar Maastricht rijden... Ik weet alleen niet of dat nou sneller is...
- Dogbert
pi_23536207
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef Oceanonix het volgende:
Plek des onheils: Noorderdierenpark
Waar: Emmen
Wanneer: [b]15za én 30zo januari

Primair doel: feauteauz maken van de bewoners[/b]

Zaterdag 15 januari

Zondag 16 januari

Als er iets niet klopt hoor ik wel
Is het nu zaterdag 15 januari en zondag 30 januari, of klopt die zondag 16 januari
In geval 30 januari, dan mag je mij daar neerzetten... Maar ik ben het met de anderen eens, dat in het voorjaar het misschien beter is... Anderzijds, beetje sneeuw en dan pinguins op een heuveltje...
- Dogbert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')