TNX... Zat zelf te denken bij Ceramique te parkeren... Maar die eerste optie klinkt ook goed... Bij het spoor zelf zal wel allemaal kort parkeren zijn...quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:00 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Rond het station stikt het van de parkeerruimte, wel meestal betaald. Ik zal je de opties geven komende vanuit het noorden via de A2.
Als je links het MVV-stadion ziet kom je ook direct de eerste stoplichten tegen. Ga hier naar rechts. Voor de parkeerruimte direct achter het station, bij de volgende stoplichten weer naar links, doorrijden via de Meerssenerweg totdat je voorbij de Mosa-fabriek bent. Dan zie je rechts al het station liggen en redelijke parkeerruimte bij de voetgangersbrug over de sporen.
Overdekt parkeren kan aan de Griend. Ga weer rechts bij het stadion, maar dit keer bij de 2e stoplichten links. De weg draait en keert wat en komt uiteindelijk langs de Maas uit. Direct voor de oprit van de Wilhelminabrug zie je rechts een ondergrondse parkeergarage.
3e optie is voor het station. Je volgt de instructies voor de parkeergarage Griend, maar direct voor de oprit van de Wilhelminabrug ga je linksaf. Je rijdt nu tegen de sporen aan. Rechtsaf en je ziet her en der wat parkeerruimte.
Ivo
Baby Zebratjesquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
Is het een idee om de Emmen-meet een paar maandjes op te schuiven?
Het is natuurlijk hartje winter en de kans is groot dat er weinig diertjes buiten zijn. Mochten ze wel buiten zijn, dan is de boel natuurlijk wel kaal en zo. Krijg je lang niet zulke mooie foto's als in de lente, wanneer misschien ook wel de kleine diertjes weer geboren worden.
stemt voorquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
Is het een idee om de Emmen-meet een paar maandjes op te schuiven?
Het is natuurlijk hartje winter en de kans is groot dat er weinig diertjes buiten zijn. Mochten ze wel buiten zijn, dan is de boel natuurlijk wel kaal en zo. Krijg je lang niet zulke mooie foto's als in de lente, wanneer misschien ook wel de kleine diertjes weer geboren worden.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:24 schreef Oceanonix het volgende:
Ik was lekker eerder
Ah....Ymke gaat ook meequote:Op dinsdag 23 november 2004 21:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
Baby Zebratjes![]()
geeft meer tijd enzo...quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben ook voor het voorstel vna PdeHoog.
Baby Pinguinsquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
Baby Zebratjes![]()
Ehm , ik meet niet , ouwe sok stuurt me toch de verkeerde richting op en dan loop ik weer iedereen misquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....Ymke gaat ook mee
* PdeHoog noteert Ymke voor Emmen
Je moet ook niet naar Ouwesok zoeken, maar naar iemand met een 400mm lensquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:43 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ehm , ik meet niet , ouwe sok stuurt me toch de verkeerde richting op en dan loop ik weer iedereen mis
Je hebt me nog uitgemaakt voor patser met die teletoeter van mijquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:45 schreef Ymke het volgende:
Ik weet niet eens hoe een lens er uit ziet ik heb maar een goedkoop cameraatje zonder extras
Jij onthoudt ook alles he?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt me nog uitgemaakt voor patser met die teletoeter van mij. Die MOET je terug kunnen vinden
Maar als je ons niet wilt ontmoeten, laat dan maar hoor![]()
![]()
Duh. Ik ben FOK!-ker....ik heb geen leven!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:50 schreef Ymke het volgende:
[..]
Jij onthoudt ook alles he?![]()
Ik kom met de auto, maar ik verwacht eigenlijk dat Sharky met de trein komt... Anderzijds, kan ik Sharky ook oppikken op station Eindhoven en gezamenlijk naar Maastricht rijden... Ik weet alleen niet of dat nou sneller is...quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Komt er eigenlijk wel iemand met de trein? Anders kunnen we ook prima op de Ceramique afspreken.
Is het nu zaterdag 15 januari en zondag 30 januari, of klopt die zondag 16 januariquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef Oceanonix het volgende:
***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: Noorderdierenpark
Waar: Emmen
Wanneer: [b]15za én 30zo januari
Primair doel: feauteauz maken van de bewoners[/b]
Zaterdag 15 januari
Zondag 16 januari
Als er iets niet klopt hoor ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |