Zal de charme wel zijnquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:04 schreef Ayaxola het volgende:
TARAraboemdijee en Nantaquoud
TARAraboemdijee en Marchien
Hoe kan dat![]()
![]()
![]()
Weet je hoe lelijk hij is!
Hoe kan hij 2 mensen hebben geneukt en wie wie wil dat als wijf?![]()
![]()
![]()
Wel meerdere. En ze neuken allemaal.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:04 schreef Ayaxola het volgende:
Niks mis met een sexmod hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:07 schreef Shirley het volgende:Ik zal lekker nooit in die ellenlange lijst terechtkomen. Fok!kers neuken
Ik houd Fok! en privé graag gescheiden. Stel je voor dat er een topic komt waarin ze gaan raden wie wie heeft geneukt.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:08 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Niks mis met een sexmod hoor..
Stel je voor zegquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik houd Fok! en privé graag gescheiden. Stel je voor dat er een topic komt waarin ze gaan raden wie wie heeft geneukt.
Ja, want fokkers/foksters kunnen natuurlijk nooooit leuke en lieve mensen zijn in het echtquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:07 schreef Shirley het volgende:Ik zal lekker nooit in die ellenlange lijst terechtkomen. Fok!kers neuken
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want fokkers/foksters kunnen natuurlijk nooooit leuke en lieve mensen zijn in het echt.
Research.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:14 schreef Ayaxola het volgende:
Hoe weet je dat allemaal wie wie heeft lopen bonken??
quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want fokkers/foksters kunnen natuurlijk nooooit leuke en lieve mensen zijn in het echt.
Tuurlijk kan dat, dat weet ik ook wel. Maar persoonlijk zou ik het nooit doen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doe je dan wel erg snel en goedquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:19 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Research.
Totdat je iemand hier leert kennen van wie je gaat soppen op je bureaustoel.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, dat weet ik ook wel. Maar persoonlijk zou ik het nooit doen.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Totdat je iemand hier leert kennen van wie je gaat soppen op je bureaustoel.
Wat is nep? Kom met concrete voorbeelden of houd je muil dicht.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:32 schreef Quickie_Bat het volgende:
Nep
There's no way dat al die mensen met elkaar geneukt hebben EN dat jij dat weetquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:37 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wat is nep? Kom met concrete voorbeelden of houd je muil dicht.
En of ik dat weet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:40 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
There's no way dat al die mensen met elkaar geneukt hebben EN dat jij dat weet
Das bijna en dagtaak, als je die allemaal moet versieren.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:05 schreef Ayaxola het volgende:
boebiedoe en Aventura
Boebiedoe en bl0emetje
boebiedoe en fauve
boebiedoe en katje
boebiedoe en marlous (oid)
boebiedoe en ripley.
boebiedoe met Billy-jean
Ohh, boebiedoe, vuile slet!
Het is zo, we kennen FOK, en nu opbokkenquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:40 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de vorige 1500 posts niet gelezenquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:40 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ja en dat het topic laten verkloten door psychisch gestoorde zweefteven zeker?quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:53 schreef bankrupcy het volgende:
Moet dit niet naar TRU?
truequote:Op dinsdag 23 november 2004 20:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de vorige 1500 posts niet gelezen
Welkom op FOK!.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:40 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Slechte reserarch..quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:19 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Research.
Yup, stond er al tussen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:02 schreef Faithy het volgende:
hebben we Riann en Matttt(enz).nl al?
Houd je kop dan ook gewoon. Of join #boebiedoe.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:04 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Slechte reserarch..![]()
My lips are sealed![]()
Komt u maar ..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Moet ik nog wat toevoegen & corrigeren?
Komen whehehe.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:08 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Komt u maar ..
Isabeau & Puntloos nooit seks met Puntloos gehad.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:08 schreef boebiedoe het volgende:
Komt u maar ..
Klaarkomen telde ook mee (zie vorige topics). Telt 'ie dan nog steeds niet mee?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Isabeau & Puntloos nooit seks met Puntloos gehad.
Nope, sorry to burst your bubble.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:12 schreef boebiedoe het volgende:
Klaarkomen telde ook mee (zie vorige topics). Telt 'ie dan nog steeds niet mee?
Weet jij wel hoe walgelijk oppervlakkig jij bent?quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:04 schreef Ayaxola het volgende:
Jooo verander clowntje even in -Clowntje-quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:58 schreef boebiedoe het volgende:
clowntje en purplerose
Nóóó.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:28 schreef boebiedoe het volgende:
Knut en Semtex.
Ik hoor net dat ze niet geneukt hebben. Ze hadden wel gedate.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nóóó.
I second that! *grmbl*quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet jij wel hoe walgelijk oppervlakkig jij bent?
Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Wat een zalige onzin staat er trouwens tussen![]()
En ik mis heel veel namen, maar het is wel goed zo.
GRAZ toch?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:20 schreef boebiedoe het volgende:
En Slakkie moet ook nog Isa, weet jij daar wat over?
Die moest nog weg ja. Ik luister wel FOK! radio.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:22 schreef Isabeau het volgende:
Digger en Lotte?In zijn dromen.
Digger & iemand anders, dat wel, maar niet Lotte.
Highlighten die lijst, ctrl+c/ctrl+v in Excel, tekst naar kolommen kiezen uit submenu data, en dan zorgen dat excel de spaties als onderscheidingstekens ziet, kan je per kolom sorteren.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Wel lastig nakijken als heel vaak A wel met B seks heeft gehad, maar bij B staat A dan weer niet.
Nerd!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Highlighten die lijst, ctrl+c/ctrl+v in Excel, tekst naar kolommen kiezen uit submenu data, en dan zorgen dat excel de spaties als onderscheidingstekens ziet, kan je per kolom sorteren.
Ja we weten nou wel dat je nooit up-to-date bent Nouk. Nou opbokken.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:35 schreef Nouk het volgende:
BS & Audrey en JK & Skaai. Yeah right.
Ik heb die lijst vandaag al een paar keer gemaakt.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nerd!
Zeker weten van niet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:35 schreef Nouk het volgende:
JK & Skaai.
Iets met dating ofzo.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:38 schreef RemCOW het volgende:
Deze reeks verdient een eigen subsite.
Zie je?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zeker weten van niet.
Waarom denk je dat dating.fok.nl een totale mislukking was?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:40 schreef Isabeau het volgende:
Zo te lezen hebben fokkers geen speciale datingsite nodig
Dan laten we je erbij staan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
TARAraboemdijee & Nantaquoud klopt niet. Tenzij zoenen tegenwoordig onder neuken valt
No sex there.
Overigens zijn SanSan en Oxazepam 1 en dezelfde persoon. Bij Chandler staan ze allebei.
Maar als zoenen wel meetelt dan kun je die lijst eindeloos lang makenquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:43 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dan laten we je erbij staan.
Die 2e ga ik corrigeren..
Stil nou maar. Ik blijf niet eraf halen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar als zoenen wel meetelt dan kun je die lijst eindeloos lang maken
En Isabeau en Knut, en Isabeau en... etc etc etc (ik heb ergens nog aardig wat foto's)quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Als zoenen verdorie ook geldt dan eh...
Isabeau & Dolfina chica
Weet je wel hoe mooi hij is zonder kleren aan?quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:04 schreef Ayaxola het volgende:
TARAraboemdijee en Nantaquoud
TARAraboemdijee en Marchien
Hoe kan dat![]()
![]()
![]()
Hoe kan hij 2 mensen hebben geneukt en wie wie wil dat als wijf?![]()
![]()
![]()
yepquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:47 schreef boebiedoe het volgende:
Die hebben geneukt Isa?.
Marchien, die opmerking lag al ver achter ons. En dat klopt Marchien.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:48 schreef marchien het volgende:
[..]
Weet je wel hoe mooi hij is zonder kleren aan?En weet je ook dat JIJ zo oppervlakkig bent als een keukenrol!
en WIE is nantaquoud?????
trouwens, volgens de lijst is TARAraboemdijee wel met mij naar bed geweest, maar ik niet met hem.
Een fokkerquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:48 schreef marchien het volgende:
Ik sta idd wel heel vaak zoenend op foto's op meetingsquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En Isabeau en Knut, en Isabeau en... etc etc etc (ik heb ergens nog aardig wat foto's)
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:48 schreef marchien het volgende:
[..]
Weet je wel hoe mooi hij is zonder kleren aan?En weet je ook dat JIJ zo oppervlakkig bent als een keukenrol!
Die ken jij wel onder haar echte naam (van horen zeggen), ik heb alleen haar nickname nooit verteld.quote:en WIE is nantaquoud?????
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een fokkermei 2000, was je nog niet echt in beeld, jaloerse troela
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
[..]
Die ken jij wel onder haar echte naam (van horen zeggen), ik heb alleen haar nickname nooit verteld.
sataN & Aneurism stonden er al bij.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ow, wie kent ze nog
sataN & Geer+
sataN & Aneurism
LOL!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:48 schreef marchien het volgende:
[..]
zie mijn editquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:00 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
sataN & Aneurism stonden er al bij..
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:01 schreef RemCOW het volgende:
[..]
LOL!![]()
.
Beter mikken. Ctrl+f maar evenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:01 schreef marchien het volgende:
Ik mis Tobe en Natalie in het lijstje
gezienquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Beter mikken. Ctrl+f maar even
En tara, hier met die info !quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
Ik sta zelfs nog vaker in de lijst dan jijquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:27 schreef Aventura het volgende:
Sta je na 'met' dan lijk je veel minder een slet!
Als een post heel erg lang ( groot ) is kan je niet meer editten.. Bugjequote:Op dinsdag 23 november 2004 22:32 schreef Isabeau het volgende:
Diezelfde error krijg ik ook. Je kan een post volgens mij maar een beperkte aantal keer editen.
Dat wist ikquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:36 schreef RemCOW het volgende:
Lianne zat niet op FOK!. En nee, dat was Liejannuh ook niet.
Zoveel neuken kan het forum niet aan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Als een post heel erg lang ( groot ) is kan je niet meer editten.. Bugje
Mooi, kan de lijst niet langer en mogen fokkers vanaf nu het bed niet meer met elkaar delenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:37 schreef nikky het volgende:
dat was het, en ik weet ook weer hoe je het kan omzeilenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:37 schreef nikky het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:38 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Zoveel neuken kan het forum niet aan..
Daar had Breuls geen rekening mee gehouden..
Dit moeten we voor de gein eens in een schema uittekenenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:41 schreef MUUS het volgende:
Kolere, wat een lijst..
*mompel* inteeltbende *mompel*
Heeft Sunchaser zijn zin met zijn FokSOA-lijstquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dit moeten we voor de gein eens in een schema uittekenenVolgens mij zijn dat 1 en al pijltjes
iets met 7 degrees......quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dit moeten we voor de gein eens in een schema uittekenenVolgens mij zijn dat 1 en al pijltjes
Jij, hoer!quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik sta zelfs nog vaker in de lijst dan jij
Ik heb ook nog wat gehoord over Grazquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:25 schreef Isabeau het volgende:
Slakkie & Graz is goed
wat zijn eigenlijk de symptomen van die specifieke SOA?quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heeft Sunchaser zijn zin met zijn FokSOA-lijst
AAAAH? daar wordt het toch veel leuker van?quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:45 schreef Isabeau het volgende:
In bed liggen alleen geld niet. Jeetje, gelukkig niet zeg.
Ja, jij en Isa, dit weten jullie! Er was tig jaar geleden al eens een topic hierover, een soort Fok! neukcirkel. Welk topic was dat ook alweer? Enig idee?quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan ken ik ook nog wel een hele zooi mannen die met andere mannen in 1 bed hebben gelegenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:46 schreef marchien het volgende:
AAAAH? daar wordt het toch veel leuker van?
Als we dat gaan meetellen wordt die lijst wel heel erg langquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:46 schreef marchien het volgende:
[..]
AAAAH? daar wordt het toch veel leuker van?
Zover ik weet was dat van Sunchaser.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:47 schreef MUUS het volgende:
Ja, jij en Isa, dit weten jullie! Er was tig jaar geleden al eens een topic hierover, een soort Fok! neukcirkel. Welk topic was dat ook alweer? Enig idee?
Figures.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zover ik weet was dat van Sunchaser.
Muusquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Figures.
SunChaser bij mijn wetenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, jij en Isa, dit weten jullie! Er was tig jaar geleden al eens een topic hierover, een soort Fok! neukcirkel. Welk topic was dat ook alweer? Enig idee?
Gammaquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
SunChaser bij mijn weten
Maar, maar, maar... dan moet ik eerst helemaal lesbiedinges worden! En mag dat wel van Garthim?quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
MuusWanneer gaan wij het eens doen baby
![]()
Dan maakt hij er arty foto's vanquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar, maar, maar... dan moet ik eerst helemaal lesbiedinges worden! En mag dat wel van Garthim?
Oh, who cares. Dat zijn maar details..
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als we dat gaan meetellen wordt die lijst wel heel erg lang
TARAraboemdijee & Yvet
TARAraboemdijee & Angie
TARAraboemdijee & FoN
TARAraboemdijee & Isabeau
TARAraboemdijee & Isabeau & Knorretje
TARAraboemdijee & Nantaquoud
TARAraboemdijee & Semtex
TARAraboemdijee & Digger
TARAraboemdijee & marchien
en vast nog wel meer
Go on, go on....quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Overigens, ik mis heel Alter-Ego/Otherside in dit verhaal. Ze staat bij SunChaser (waar ik eigenlijk niets van weet), maar ze heeft toch jarenlang een relatie gehad met Splash. En dan dat gedoe rondom haar en
Nee, dat weet ik ook niet 100% zeker, dus noem ik hem niet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:08 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Go on, go on....
JA HE! Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:58 schreef Troel het volgende:
Ik weet er nog eentje, maar die ga ik eerst even met die desbetreffende personen overleggen of die werkelijk in delijst willen.
Maak daar maar two van.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:18 schreef mvt het volgende:
Sunchaser had ooit een column Six degrees of fucking a fokker
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:20 schreef static het volgende:
Sjesus, is die lijst serieus?
En dan krijg ik de tag 'Fok!slet'. [afbeelding]
Ja.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:20 schreef static het volgende:
Sjesus, is die lijst serieus?
Dan moet Nantaquoud er echt uit hoorquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:23 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja..
Ik kan niet meer editten. Ik roep Brighteyes wel weer.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan moet Nantaquoud er echt uit hoor
Zie mijn edittip een paar post terug (reactie op nikky)quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:26 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik kan niet meer editten. Ik roep Brighteyes wel weer.
Ik heb Knut nog nooit gezienquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:45 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
En of ik dat weet.
Overings staat Knut er met MissX bij.
Ah oke. Thanks.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zie mijn edittip een paar post terug (reactie op nikky)
Dan moet je voortaan het licht aandoen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:32 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik heb Knut nog nooit gezien
Ik neuk nooit met het licht uitquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:33 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dan moet je voortaan het licht aandoen.
Serieus? Jullie vermelding in deze lijst trok ik wel in twijfel, maar ik had niet verwacht dat jullie elkaar nog nooit hebben ontmoet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:32 schreef MissX het volgende:
[..]
Ok, ik haal jullie wegquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:32 schreef MissX het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Ik ben eik alleen echt naar meetings gegaan voor maart 2000. En volgens mij kwam hij toen nog niet op meetings.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Serieus? Jullie vermelding in deze lijst trok ik wel in twijfel, maar ik had niet verwacht dat jullie elkaar nog nooit hebben ontmoet.
* TARAraboemdijee pakt zilveren boekjequote:Op dinsdag 23 november 2004 23:39 schreef MissX het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Ik ben eik alleen echt naar meetings gegaan voor maart 2000. En volgens mij kwam hij toen nog niet op meetings.
En de 1jarig bestaan en de kots meeting, en volgens mij was die op geen van 2en.
Dude dat heb ik in de vorige 3 topics ook al lopen roepen maar iedereen negeerde mequote:Op dinsdag 23 november 2004 23:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook niet 100% zeker, dus noem ik hem niet.
Maar volgens mij had ze wel wat met Profesor
offtopic: zijn wij wel eens samen op een meet geweest?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Overigens heb ik een aardig lijstje met meets na maart 2000 gevonden waar je aanwezig was hoor, maar tot nu toe geen Knut op die meetings
Waar was ik allemaal dan, ben het zelf beetje kwijt. De laatste paar jaar ben iig niet geweest.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Overigens heb ik een aardig lijstje met meets na maart 2000 gevonden waar je aanwezig was hoor, maar tot nu toe geen Knut op die meetings
Jij en ik Static?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:44 schreef static het volgende:
[..]
offtopic: zijn wij wel eens samen op een meet geweest?
Futselaar en Riann?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:02 schreef Faithy het volgende:
hebben we Riann en Matttt(enz).nl al?
Ja, ik geloof een keer in het Vondelpark met Knut en Oxa, Sunnie, etc.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jij en ik Static?
De 1 jaar meet, 18-10-2000 in Rotterdamquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:45 schreef MissX het volgende:
[..]
Waar was ik allemaal dan, ben het zelf beetje kwijt. De laatste paar jaar ben iig niet geweest.
Ja dat klopt volgens mij. Dat was dan ook de enige keer denk ik.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:47 schreef static het volgende:
[..]
Ja, ik geloof een keer in het Vondelpark met Knut en Oxa, Sunnie, etc.
ONZ is niet per definitie onzin.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als die lijst serieus is, waarom staat het nog in ONZ en niet in SEX of R&P ?![]()
Heb je het van alle meets bijgehouden, of is het slechts een greep uit de vele meets die er worden gehouden?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De 1 jaar meet, 18-10-2000 in Rotterdam
Ik weet niet wat voor meet het was, maar het was 25-11-2000 in Amsterdam(was dat misschien die Gay/Bi meet)
een Iteejer verjaardag happening op 22-12-2000 in Dordrecht (maar of dat een echte meet is)
Oudejaarsmeeting 19-12-2000 in Leiden (kotsmeeting)
Onzinnieuwjaarsborrel 07-01-2001 in volgens mij Amsterdam
en tenslotte de bevrijdingsmeeting in Utrecht op 05-05-2001
wow op zoveel nogquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De 1 jaar meet, 18-10-2000 in Rotterdam
Ik weet niet wat voor meet het was, maar het was 25-11-2000 in Amsterdam(was dat misschien die Gay/Bi meet)
een Iteejer verjaardag happening op 22-12-2000 in Dordrecht (maar of dat een echte meet is)
Oudejaarsmeeting 19-12-2000 in Leiden (kotsmeeting)
Onzinnieuwjaarsborrel 07-01-2001 in volgens mij Amsterdam
en tenslotte de bevrijdingsmeeting in Utrecht op 05-05-2001
Alle meets waar ik bij was vanaf het begin (OMA, 28 oktober 1999) tot 22-12-2001 staan er in. Dat is dus zo'n beetje praktisch alle meetings van 1999, 2000 en 2001. Het aantal meetings in die tijd waar ik niet bij was zijn een stuk of 5. Vanaf januari 2002 ben ik gestopt met bijhouden van die lijstjesquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:54 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Heb je het van alle meets bijgehouden, of is het slechts een greep uit de vele meets die er worden gehouden?
als het goed is sta ik ook een keer in je boekjequote:Op dinsdag 23 november 2004 23:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoewel ik zeker weet dat ik je idd een keer heb ontmoet kan ik je zo 123 niet vinden. Was dat niet na 2001?quote:Op woensdag 24 november 2004 00:05 schreef dustbunny het volgende:
[..]
als het goed is sta ik ook een keer in je boekje![]()
ummmm was ummm in de tijd dat je een kaartje voor een festival had gekocht maar je daar niet heen kon omdat je ook ergens anders heen wouquote:Op woensdag 24 november 2004 00:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hoewel ik zeker weet dat ik je idd een keer heb ontmoet kan ik je zo 123 niet vinden. Was dat niet na 2001?
was in Stairway. weet niet meer waarom, ik was er met flipneus.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Pfew zeg. Ik heb maar weinig concerten en festivals laten schieten. Zeker waar ik een kaartje voor had. Maar dat weet ik dus echt niet meer.
Weet je nog waar we elkaar hebben ontmoet? op een meeting? zo ja, waar, ter ere waarvan?
Ah.. Dat was 2002quote:Op woensdag 24 november 2004 00:24 schreef dustbunny het volgende:
[..]
was in Stairway. weet niet meer waarom, ik was er met flipneus.
damn wat slecht.... misschien was het een CUB meeting?
Ooooooooooooooooooooooooow die was ik helemaal vergetenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:11 schreef mineo39-76 het volgende:
Gboy27 & Pjederdy
ja, daar heb jij wel meer last vanquote:Op woensdag 24 november 2004 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooow die was ik helemaal vergeten
Zeg ff op MSN hoe ze heettequote:Op woensdag 24 november 2004 00:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, daar heb jij wel meer last van
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 24 november 2004 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooow die was ik helemaal vergeten
owja, dan kan ik het net zo goed hierneerplempenquote:Op woensdag 24 november 2004 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg ff op MSN hoe ze heette
JA! Want ik wist hetquote:Op woensdag 24 november 2004 00:33 schreef static het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Doe dat dan.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
owja, dan kan ik het net zo goed hierneerplempen
Liesbitchquote:Op woensdag 24 november 2004 00:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
owja, dan kan ik het net zo goed hierneerplempen
liesbitch nietquote:Op woensdag 24 november 2004 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Liesbitch
En vava, viva, vera zoiets.
Min of meer een "Truth or Dare" opdracht...quote:Op woensdag 24 november 2004 00:37 schreef yvonne het volgende:
JA! Want ik wist het
owowowowowow, daar begon alles mee
Ohwboy.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:34 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, verschuil je daar maar achter.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:40 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Min of meer een "Truth or Dare" opdracht...![]()
Ik weet hetquote:Op woensdag 24 november 2004 00:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
liesbitch niet
A.s. vrijdagquote:Op woensdag 24 november 2004 01:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet het
Vicky
Stinkie en vicky
Zorg dat je geschwaffeld wordquote:Op woensdag 24 november 2004 01:14 schreef Tessje het volgende:
[..]
A.s. vrijdag
Tessje en Stinkie
Wil je er foto's van?quote:Op woensdag 24 november 2004 01:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Zorg dat je geschwaffeld word
Uiteraard, maar dan zonder stinkie bifiquote:Op woensdag 24 november 2004 01:18 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wil je er foto's van?
Die heeft iedereen al gezienquote:Op woensdag 24 november 2004 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan zonder stinkie bifi
quote:Op woensdag 24 november 2004 01:20 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die heeft iedereen al gezien
quote:Op woensdag 24 november 2004 01:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Dat is waar... maar ik wil mezelf voor een deja vu behoedenquote:Op woensdag 24 november 2004 01:20 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die heeft iedereen al gezien
*Potentiele roddel voor Yvonne creeerd*
Dat willen er meerquote:Op woensdag 24 november 2004 01:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is waar... maar ik wil mezelf voor een deja vu behoeden :')
Haar PMS-Psychiater aan het raadvragen? (zaadvragen)quote:Op woensdag 24 november 2004 01:24 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat willen er meer
* Diepzinnig in de verte staart*
Maar goed.. Waar is Yvonne nu weer heen?
Pas maar op, het is een slangenkuil hier.quote:Op woensdag 24 november 2004 01:13 schreef cerror het volgende:
Ik moet ook maar eensch wat nueckvee zoeken hier?
Ah, Iteejer dusquote:Op woensdag 24 november 2004 01:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Haar PMS-Psychiater aan het raadvragen? (zaadvragen)
Merk ikquote:Op woensdag 24 november 2004 01:26 schreef static het volgende:
[..]
Pas maar op, het is een slangenkuil hier.
Saaiquote:Op woensdag 24 november 2004 01:23 schreef Freeflyer het volgende:
nogmaals... Miss Nexhill en Nexhill doen het met elkaar... horen dus ook thuis in dit lijstje
Vlak je Cynix niet uit?quote:Op woensdag 24 november 2004 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Merk ik
1 op4 hebben boe al afgwerkt
En tess, iteejer kan goed zijn
Wie?quote:Op woensdag 24 november 2004 01:23 schreef Freeflyer het volgende:
nogmaals... Miss Nexhill en Nexhill doen het met elkaar... horen dus ook thuis in dit lijstje
Heb ik een nieuwe roddel voor je gecreeerd en dan interesseerd het je nietquote:Op woensdag 24 november 2004 01:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Saai
Bijna vergetenquote:Op woensdag 24 november 2004 01:29 schreef static het volgende:
[..]
Vlak je Cynix niet uit?
5 pilsjes, 2 flessen wijn, en wat champagnequote:Op woensdag 24 november 2004 01:33 schreef yvonne het volgende:
ik ga pitten, blij dat ik alleen met iteejer erin sta, ik ben baarf
baarf
Als je de nicks zo ziet zou je het niet zeggenquote:Op woensdag 24 november 2004 01:23 schreef Freeflyer het volgende:
Sorry 4 halve liters, 2 tripels en 1 Dommelsch...quote:Op woensdag 24 november 2004 01:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
5 pilsjes, 2 flessen wijn, en wat champagne
Wie durft eroverheen te gaan?
Dat is normaal voor Yvonne......quote:Op woensdag 24 november 2004 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Sorry 4 halve liters, 2 tripels en 1 Dommelsch...
Ja nu ja.quote:Op woensdag 24 november 2004 01:33 schreef yvonne het volgende:
ik ga pitten, blij dat ik alleen met iteejer erin sta, ik ben baarf
baarf
werkt eraanquote:Op woensdag 24 november 2004 01:40 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat is normaal voor Yvonne......
Het moet iets meer zijn..
2 flessen canei...quote:Op woensdag 24 november 2004 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
werkt eraan
en mijn tas is vol!quote:Op woensdag 24 november 2004 01:43 schreef Tessje het volgende:
[..]
2 flessen canei...
1 fles Henkel Trocken
4 Bier
2 Flessen rode wijn
En wat shag......
Met wie heb jij geneukt?quote:Op woensdag 24 november 2004 01:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
en mijn tas is vol!
(moest ineens denken aan een basisschoolliedje van lang geledengoeie oude tijd
)
Moet je morgen nog murken knuppelen?quote:Op woensdag 24 november 2004 01:43 schreef Tessje het volgende:
[..]
2 flessen canei...
1 fles Henkel Trocken
4 Bier
2 Flessen rode wijn
En wat shag......
Ben verkouden en heb morgen alleen maar 2 uur arrestatietechnieken... Ik pit lekker uitquote:Op woensdag 24 november 2004 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Moet je morgen nog murken knuppelen?
Want met al die alcohol zal je wel wat co-ordinatie kunnen gebruiken
Mooi!quote:Op woensdag 24 november 2004 01:47 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ben verkouden en heb morgen alleen maar 2 uur arrestatietechnieken... Ik pit lekker uit
Uploaden en neerplantenquote:Op woensdag 24 november 2004 01:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Mooi!
Net geschoten: nognietgenoeggezopen1.jpg en nognietgenoeggezopen2.jpg
quote:Op woensdag 24 november 2004 01:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Hatsjoe!
Je ziet er altijd geinig uit als je hebt gedronkenquote:Op woensdag 24 november 2004 01:52 schreef cerror het volgende:
[..]
1) [afbeelding]
2) [afbeelding]
jajaja.... bier moet vloeien!
Ik trek gekke bekken jaquote:Op woensdag 24 november 2004 01:54 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je ziet er altijd geinig uit als je hebt gedronken![]()
pr0n ...... niet te dronken voor dat!quote:Op woensdag 24 november 2004 02:01 schreef Tessje het volgende:
Das geen pr0n men
Erm, dakota en erm.....quote:Op woensdag 24 november 2004 02:04 schreef Tessje het volgende:
Nee.... Dit is een wie heeft wie gepaald topic....
Dus.. Eens verder denken..
quote:Op woensdag 24 november 2004 02:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Erm, dakota en erm.....
Ik ookquote:Op woensdag 24 november 2004 02:07 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik weet echt zo weinig over dit soort dingen
ik ookquote:Op woensdag 24 november 2004 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ook
Jij hebt ook al iemandquote:Op woensdag 24 november 2004 02:09 schreef cerror het volgende:
En als je zo lelijk bent als ik, kom je zeker niet snel tegen op fok![]()
Ach ja, lang leve de kroeg!![]()
en de drankquote:Op woensdag 24 november 2004 02:09 schreef cerror het volgende:
En als je zo lelijk bent als ik, kom je zeker niet snel tegen op fok![]()
Ach ja, lang leve de kroeg!![]()
Hebben is een groot woordquote:Op woensdag 24 november 2004 02:12 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jij hebt ook al iemand
Ik loop nog steeds overal rond te struimen
Ach, heetwijf zal er nog wel een stuk of 8 hebben waar niemand iets van weet..
*Hoop krijgt*quote:Op woensdag 24 november 2004 02:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Hebben is een groot woord
En drank, tja, het helpt helaas
Same herequote:Op woensdag 24 november 2004 02:18 schreef Tessje het volgende:
[..]
*Hoop krijgt*
Ik vind mijn lijstje een beetje kort
quote:Op woensdag 24 november 2004 02:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Same here
Al wil ik niet eensch op het lijstje
Nee echt, ik ben niet zo'n een van: Hahaahaa ik heb die en die en die genuecktquote:Op woensdag 24 november 2004 02:27 schreef Tessje het volgende:
[..]
Liegert....
d'r is een manier om jullie beide op de lijst te krijgen (of met een extra naam )quote:Op woensdag 24 november 2004 02:27 schreef Tessje het volgende:
[..]
Liegert....
quote:Op woensdag 24 november 2004 02:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
d'r is een manier om jullie beide op de lijst te krijgen (of met een extra naam )
...
Dat zag ikquote:Op woensdag 24 november 2004 02:31 schreef Tessje het volgende:
Ik heb een nieuw icoon
Van Maanvis..quote:Op woensdag 24 november 2004 02:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat zag ik
Mijn mond ging even
Zag ik ookquote:Op woensdag 24 november 2004 02:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
Van Maanvis..
dat is maanvis? sta jij al met hem op de lijst dan??quote:Op woensdag 24 november 2004 02:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
Van Maanvis..
Vast wel eensch......... ooit.........quote:Op woensdag 24 november 2004 02:34 schreef Tessje het volgende:
Heeft Maanvis al geneukt?
Komop, als hij zich er even helemaal voor open steltquote:Op woensdag 24 november 2004 02:35 schreef Tessje het volgende:
Nee Maanvis droomt al jaren dat hij zoiets kan
moet ie er een touwtje aan binden:quote:Op woensdag 24 november 2004 02:35 schreef Tessje het volgende:
Nee Maanvis droomt al jaren dat hij zoiets kan
Beter onderzoeken dan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:19 schreef boebiedoe het volgende:
Research.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |