het gaat de laaste tijd wel goed met de Nederlandse criminelenquote:In Alkmaar is een groep skinheads actief die een deel van Alkmaar-Noord terroriseert. Geregeld worden 's nachts in de buurt van de Vlielandbrug over het Noordhollands kanaal jongeren aangevallen door groepen van twee tot maximaal tien skinheads.
Bij alle gewelddadige incidenten wordt steeds hetzelfde signalement van de daders gegeven: jongens met gemillimeterd haar in Lonsdale-jacks met legerbroeken en soldatenkisten aan. De politie is op zoek naar de groep.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:11 schreef Chriz2k het volgende:
Pure propaganda, woon zelf in die buurt en heb er niks van gemerkt!
quote:
deel van Alkmaar-Noord terroriseert
Jaquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:14 schreef Mattt het volgende:
[..]
[..]
En woont meneer in Noord ?
Gefelicteerdquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja
dan behoor jij tot die groepquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:11 schreef Chriz2k het volgende:
Pure propaganda, woon zelf in die buurt en heb er niks van gemerkt!
Gezocht:quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:21 schreef Meki het volgende:
[..]
dan behoor jij tot die groep
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:23 schreef Mattt het volgende:
[..]
Gezocht:
Klein 14-jarig skin-headje.
Vervang Nederlander door allochtoon en je hebt een ban...quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:00 schreef Meki het volgende:
[..]
het gaat de laaste tijd wel goed met de Nederlandse criminelen
eerst aanslagen plegen , dan iemand doodschoppen , en nu crimineel bezig zijn
quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:01 schreef het_fokschaap het volgende:
die dominee's in Alkmaar praten allemaal West-Fries, vooral daar in Noord. Ze moeten eerst maar eens normaal ABN leren voordat ze die jeugd daar met hun walgelijke boerenmentaliteit brainwashen
daar woon ik niet, ik woon in Amsterdamquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dominee![]()
waar in Alkmaar woon jij dan?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:01 schreef het_fokschaap het volgende:
die dominee's in Alkmaar praten allemaal West-Fries, vooral daar in Noord. Ze moeten eerst maar eens normaal ABN leren voordat ze die jeugd daar met hun walgelijke boerenmentaliteit brainwashen
spreken ze daar niet hoofdzakenlijk arabisch?quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
daar woon ik niet, ik woon in Amsterdam
waar zeg ik dat Alkmaar in West-Friesland ligtquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:19 schreef harrie1 het volgende:
alkmaar bij westfriesland?
dacht het niet
ga terug naar je hol
dan zal jij wel perfect arabisch sprekenquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waar zeg ik dat Alkmaar in West-Friesland ligt
Ik zeg alleen dat de dominee's West-fries praten, die importeren ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |