er was ook een pikachu editequote:Op zondag 28 november 2004 19:23 schreef Lexie het volgende:
[..]
Photoshop mén. Misschien komt wer wel een DS in de N64 kleuren. O wacht, die was alleen maar zwart.
quote:Op zondag 28 november 2004 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
De N64 is in alle kleuren van de regenboog uitgekomen hoor
quote:Op zondag 28 november 2004 19:55 schreef BMH het volgende:
Met wie kan ik binnenkort Metroid Prime hunters; first hunt over denmasked spelen?
Jij wel, ik neitquote:Op zondag 28 november 2004 19:55 schreef BMH het volgende:
Met wie kan ik binnenkort Metroid Prime hunters; first hunt over denmasked spelen?
Wahahaha. wahaahahahhahahahahahahaha.. whahahahahahahahquote:Op zondag 28 november 2004 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
![]()
geniet jij maar de je NDS, wij hebben strakkss lekker een EU versie die waarschijnlijk veel meer zal bevatten ofzow,quote:Op zondag 28 november 2004 20:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Wahahaha. wahaahahahhahahahahahahaha.. whahahahahahahah
![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 20:01 schreef BMH het volgende:
[..]
![]()
Post je wel pics dan van je DS, kunnen we er toch nog op geilenquote:Op zondag 28 november 2004 20:01 schreef BMH het volgende:
[..]
![]()
DemaSked... wat is het nou.. ik heb er al een tijdje niets meer over gehoord..quote:Op zondag 28 november 2004 19:55 schreef BMH het volgende:
zeker niet zo iets als warpipe ofzowquote:Op zondag 28 november 2004 20:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
DemaSked... wat is het nou.. ik heb er al een tijdje niets meer over gehoord..
ja klopt.. maar het was uitgesteld... maar BMH had het erover dus ik dacht dat er wat meer bekend was en dat ik weer eens niet had opgelet ofzo... *flashback van school heeft...*quote:Op zondag 28 november 2004 20:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
zeker net zo iets als warpipe ofzow
hoeveel moe(s)t je betalen, en waar, en hoe lang etcquote:Op zondag 28 november 2004 20:09 schreef knater het volgende:
met mij BMH ik pik em morgenvroeg op!
quote:Op maandag 29 november 2004 07:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik heb 115 euro voor mijn ds betaald. 23 euro voor mario 64 ds.![]()
zeg dan HOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 29 november 2004 07:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik heb 115 euro voor mijn ds betaald. 23 euro voor mario 64 ds.![]()
Ja, ik bedoelde eigenlijk de originele editie, maar ik was te lui om dat er nog bij te typenquote:Op zondag 28 november 2004 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
De N64 is in alle kleuren van de regenboog uitgekomen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |