quote:Op maandag 17 januari 2005 13:10 schreef jpg97 het volgende:
Ik quit dus echt niet als ik achter sta.. hoe kan het anders dat ik al 30+ wedstrijden verloren heb?
Het is 1 x voorgekomen dat de xbox vastliep, en ik heb 2 x gequit toen het nog 0-0 stond, die andere had geen headset en ik had ontieglijk last van lag. Dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:33 schreef Paulsergio het volgende:
jpg97 / PieAir.. Zucht.. waarom moet je nou quitten in de laatste minuut? Omdat je 2-1 achter staat? Omdat je niet kan winnen?
Gewoon blijven oefenen .. en dan win je ook een keer van mij..![]()
Gewoon je bammetjes blijven eten .. dan kom je er wel ..
Lage streek van je btw..![]()
Double Dribble is inderdaad erg goed. Heb jij wel eens tegen hem gespeeld, Pauche?quote:Op maandag 17 januari 2005 13:14 schreef jpg97 het volgende:
Het enige wat ik kan vinden is dit bericht :
[Multi] Pro Evolution Soccer 4 [Deel 4]
En toen speelde ik tegen Double Dribbel ( erg goed die gast ) en toen verloor ik ook, maar ik kreeg zelfs lof over die pot ( die dus NIET gequit was ).
Nope .. zal hem eens een keer toevoegen.. en tegen hem spelenquote:Op maandag 17 januari 2005 14:35 schreef BGN het volgende:
[..]
Double Dribble is inderdaad erg goed. Heb jij wel eens tegen hem gespeeld, Pauche?
Hopen dat die patch dit probleem aanpakt..quote:Op maandag 17 januari 2005 14:45 schreef HomerJ het volgende:
Double Dribble is inderdaad 1 van de beste spelers waar ik tegen hem heb gespeeld(wel 2x van hem gewonnen, mazzel maar ja)
Ik heb nu 2 meer verliespartijen dan winst, maar zonder die disconnecters zou mijn win lijst ongeveer wel 20 punten hoger liggen
Hij bleef hangenquote:Op maandag 17 januari 2005 14:45 schreef HomerJ het volgende:
Double Dribble is inderdaad 1 van de beste spelers waar ik tegen hem heb gespeeld(wel 2x van hem gewonnen, mazzel maar ja)
Ik heb nu 2 meer verliespartijen dan winst, maar zonder die disconnecters zou mijn win lijst ongeveer wel 20 punten hoger liggen
grr.. en weer hangenquote:Op maandag 17 januari 2005 14:45 schreef HomerJ het volgende:
vanavond ff proberen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:57 schreef jpg97 het volgende:
Hey.. er is al een oplossing om de LAG te minimaliseren:
http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=167429
Bron?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:02 schreef jpg97 het volgende:
Overigens is het niet eens bekend of de patch wel gaat werken
Naja, iig worden de quitters en zo aangepakt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
een patch die niet werkt.............waarom zouden ze dat doen?
http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=167429quote:Microsoft slam their doors shut for their holi-bobs on the 17th of December and - once the Konami Live team finish the patch - Bill's boys will require some time to test and upload it. And there is always the possibility that the patch won't work!
At this point in time Konami are trying (very hard) to get it sorted for the 15th; which will leave Microsoft just 2 days to test and upload the patch to the Live network! If this doesn't work out - the patch will be released ASAP, but that will be in the New Year.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:11 schreef Paulsergio het volgende:
SunriseBGN
HomerJ(Max Cratcher)
bartje twi (twi)
Paulsergio (Pauche)
JPG97 (PieAir)
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Voor de mensen met lag misschien een ideetje om een paar dagen te wachten.
Er komt een patch tegen de lag een dezer dagen.
quote:
dat is wel beter dankje wel. ga dan misschien toch een x-box halen lolquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:36 schreef HomerJ het volgende:
Jah hoor, gewoon als je een wedstrijd offline speelt moet je op Start drukken---->Camera settings. Daar kan je dichterbij, verder weg en vele andere camera standen op zien. De Camera die je dan kiest gebruik je ook op Live!
ik heb maar 2 wedstrijden verloren.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:01 schreef Christian het volgende:
wat zijn jullie stats eigenlijk bij pes4 online? hoeveel gewonnen hoeveel verloren etc? heb ik een beetje indruk van jullie lol
tuurlijkquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:15 schreef leolinedance het volgende:
kan ik nog meedoen aan deze competitie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |