ikzelf ben overigens ook homo
quote:Nee.
Op vrijdag 14 september 2001 17:32 schreef UrgoanElsa het volgende:
"Heb je dan ook zo`n homo stemmetje" ?
quote:Heb jij zo'n akelig leeg hoofd
Da's toch helemaal niet leuk?
Beetje al die mooie borsten...pardon ik bedoel vrouwen laten lopen.
Nee, geen piemel voor mij... maar een lekkere set tieten
en een lekkere doos ![]()
quote:ik wel een beetje maar als ik een keertje flink doorsmeer met pielepap dan klink ik weer als een echte man. Keertje daten?
quote:En die maar eens moet leren schrijven.
Op vrijdag 14 september 2001 22:57 schreef Corrado het volgende:
en ik ben een fagit waar je beter je bek tegen kan houden!
quote:Voor een set tieten ga je naar de wallen, voor een doos naar de supermarkt.
Op vrijdag 14 september 2001 22:26 schreef HeindeKort het volgende:
Nee natuurlijk niet!Da's toch helemaal niet leuk?
Beetje al die mooie borsten...pardon ik bedoel vrouwen laten lopen.
Nee, geen piemel voor mij... maar een lekkere set tietenen een lekkere doos
quote:Het is faggot, en ik hou zowiezo mijn bek niet dicht
Op vrijdag 14 september 2001 22:57 schreef Corrado het volgende:
-Meld zich! -en ik ben een fagit waar je beter je bek tegen kan houden!
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 01:20 schreef Maggiblokje het volgende:
Fag-it: spray waarmee begeerlijke hetero op slag homo wordt...
quote:ROFL
Op zaterdag 15 september 2001 01:20 schreef Maggiblokje het volgende:
Fag-it: spray waarmee begeerlijke hetero op slag homo wordt...
Verder wil ik zeggen dat het me weinig boeit of mensen homo of hetero of bi of wat dan ook zijn. Als mensen durven uitkomen voor hun mening, geaardheid of overtuiging ben ik al tevreden.
Liefs,
Helga
Sommige homo's vallen erover dat een andere homo in spreektaal "fagit" (foenetisch voor faggot) schrijven.
Erg "welbespraakt" nietwaar??
Ps: ik mag niet zeggen dat ik gellarboy bedoel, want dan wordt ons zomerkoninkje boos....
quote:En dikke mensen zijn gezellig.
Op zaterdag 15 september 2001 02:00 schreef Helga het volgende:
* Helga vindt homo's lief. Want ze zijn zo gevoelig en welbespraakt
quote:Ja, dezelfde misvatting!!!
Op zaterdag 15 september 2001 02:27 schreef nipeng het volgende:[..]
En dikke mensen zijn gezellig.
quote:en SOMMIGE homo's zijn ronduit arrogant, onuitstaanbaar en zwelgen van de zelfmedelijden omdat andere mensen ze negeren omdat ze zelf niet zien hoe arrogant ze zijn, uiteraard mag ik niet zeggen dat ik YRRABB bedoel, want dan begint het gepiep over racisme en zelfmedelij weer
Op zaterdag 15 september 2001 02:14 schreef YRRAB het volgende:
welbespraakt.... tja, klopt wel hoor HelgaSommige homo's vallen erover dat een andere homo in spreektaal "fagit" (foenetisch voor faggot) schrijven.
Erg "welbespraakt" nietwaar??Ps: ik mag niet zeggen dat ik gellarboy bedoel, want dan wordt ons zomerkoninkje boos....
* ernems_menneke vind helga overigens ook een heerlijke dame, en is altijd blij als in welk topic dan ook een post van haar verschijnt
Tenminste IEMAND waar bepaalde mensen een VOORBEELD aan zouden kunnen nemen
Dus bij deze vraag ik om een slotje
aangezien de topic toch niet gaat eindigen zoals het begonnen is
quote:Toevallig vind ik dikke mensen érg gezellig, Nipeng! Even serieus: ik zat je maar wat te plagen... Ik ken genoeg homo's die totaal niet leuk zijn, en bovendien helemáál niet welbespraakt. Ik somde maar wat vooroordelen op. Had ik niet moeten doen.
Op zaterdag 15 september 2001 02:27 schreef nipeng het volgende:[..]
En dikke mensen zijn gezellig.
* Helga heeft een hekel aan vooroordelen en vindt altijd iedereen even lief. Ook mensen met lange teentjes.
Liefs,
Helga
quote:Uiterst geweldige Helga,
Op zaterdag 15 september 2001 02:54 schreef Helga het volgende:[..]
Toevallig vind ik dikke mensen érg gezellig, Nipeng! Even serieus: ik zat je maar wat te plagen... Ik ken genoeg homo's die totaal niet leuk zijn, en bovendien helemáál niet welbespraakt. Ik somde maar wat vooroordelen op. Had ik niet moeten doen.
* Helga heeft een hekel aan vooroordelen en vindt altijd iedereen even lief. Ook mensen met lange teentjes.
Liefs,
Helga
quote:Welke kleur aura staat er eigenlijk op een foto van iemand die zonder door anderen waarneembare gronden erg met zichzelf ingenomen is?
welbespraakt.... tja, klopt wel hoor Helga
quote:vraag eens aan YRRABB die kan je dat wel vertellen
Op zaterdag 15 september 2001 03:59 schreef Vibromass het volgende:[..]
Welke kleur aura staat er eigenlijk op een foto van iemand die zonder door anderen waarneembare gronden erg met zichzelf ingenomen is?
oops.... zei ik nou een naam?
quote:Get a life.
Ps: ik mag niet zeggen dat ik gellarboy bedoel, want dan wordt ons zomerkoninkje boos....
quote:Het is grappig dat alle homo's die ik ken welbespraakt zijn...
Op zaterdag 15 september 2001 02:54 schreef Helga het volgende:[..]
Toevallig vind ik dikke mensen érg gezellig, Nipeng! Even serieus: ik zat je maar wat te plagen... Ik ken genoeg homo's die totaal niet leuk zijn, en bovendien helemáál niet welbespraakt. Ik somde maar wat vooroordelen op. Had ik niet moeten doen.
Liefs,
Helga
quote:Whahaha, als je een mooie meid van 15 was zeker, Sorry, ik kan niet tegen homo`s.
Op vrijdag 14 september 2001 22:29 schreef Herald het volgende:[..]
ik wel een beetje maar als ik een keertje flink doorsmeer met pielepap dan klink ik weer als een echte man. Keertje daten?
quote:Maggiblokje denkt dat UrgoanElsa closet gay is. UrgoanElsa is fan van Indiana Jones en beseft nog niet dat lange zweep Indiana fallussymbool is.
Op zaterdag 15 september 2001 14:21 schreef UrgoanElsa het volgende:[..]
Whahaha, als je een mooie meid van 15 was zeker, Sorry, ik kan niet tegen homo`s.
![]()
![]()
Kom je dan ook eens bij mij slapen?
![]()
Jeetje, get a life! Ook voor de mensen die zeggen homo's zo te mogen. 'Ken' mij het schelen. Ik noem een Helga. Je mag een persoon, niet een geaardheid!
Misschien een gelegenheid om mijn gal te spuien over die vreselijke YRRAB. Man, alsof niemand jou doorziet met je eeuwige ik-ben-lelijk-gezeur! Dan maar hopen dat iedereen zegt dat je juist het tegenovergestelde bent.
Daarbij ook nog eens de intellectueel uit hangen... pffff, wat word ik moe van jou! Het is in mijn ogen duidelijk dat je verre van dat bent. Het enige wat jij doet is bepaalde stof uit (in jouw ogen) literatuur quoten. Je zegt maar mensen na.
Daarbij komt dat je in herhaling valt, dat eeuwige cliché van spiegelpsychologie die je hier neerkwakt.
Oh ja dan nog wat: in vijf van je tien postings komt wel het begrip 'surrogaat-familie' voor. Nieuw begrip geleerd?
ps: ik ben ook homo.
Overigens ik ben ook homo.
wist je al dat ik homo ben?
[Dit bericht is gewijzigd door ShowMaster op 15-09-2001 19:23]
quote:Mij boeit het ook niet zoveel, maar om daar nou meteen zo woedend op te reageren...
Op zaterdag 15 september 2001 19:17 schreef ShowMaster het volgende:
wat kan het mij nou verotten of iemand homo is of niet op dit forum. Totaal irrelevant!
quote:Jij snapt het
Op zaterdag 15 september 2001 19:32 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Mij boeit het ook niet zoveel, maar om daar nou meteen zo woedend op te reageren...
Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen het leuk vinden om met gelijk gestemden te praten of te ontmoeten.
quote:Zou jij niet eens van de poppers afbijven
wat kan het mij nou verotten of iemand homo is of niet op dit forum. Totaal irrelevant! Mag ik dan weten wie hier:
-hetero is
-zwart haar heeft
-bi is
-voetfetisjist is
-blauwe ogen heeft
-links dragend is?Jeetje, get a life! Ook voor de mensen die zeggen homo's zo te mogen. 'Ken' mij het schelen. Ik noem een Helga. Je mag een persoon, niet een geaardheid!
Misschien een gelegenheid om mijn gal te spuien over die vreselijke YRRAB. Man, alsof niemand jou doorziet met je eeuwige ik-ben-lelijk-gezeur! Dan maar hopen dat iedereen zegt dat je juist het tegenovergestelde bent.
Daarbij ook nog eens de intellectueel uit hangen... pffff, wat word ik moe van jou! Het is in mijn ogen duidelijk dat je verre van dat bent. Het enige wat jij doet is bepaalde stof uit (in jouw ogen) literatuur quoten. Je zegt maar mensen na.
Daarbij komt dat je in herhaling valt, dat eeuwige cliché van spiegelpsychologie die je hier neerkwakt.Oh ja dan nog wat: in vijf van je tien postings komt wel het begrip 'surrogaat-familie' voor. Nieuw begrip geleerd?
ps: ik ben ook homo.
Overigens ik ben ook homo.wist je al dat ik homo ben?
quote:Waarom? Puur genot bij het neuken...
Op zaterdag 15 september 2001 20:48 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
Zou jij niet eens van de poppers afbijven
quote:Lieve Showmaster,
Jeetje, get a life! Ook voor de mensen die zeggen homo's zo te mogen. 'Ken' mij het schelen. Ik noem een Helga. Je mag een persoon, niet een geaardheid!
Even offtopic: Gellarboy, wie is die juffrouw op het plaatje onder je naam? Ik kan me herinneren dat jij er in vermomming iets anders uitziet. Ze komt me echter bekend voor...
Liefs,
Helga
quote:Jaaa goeee! Hier is je stola Helga, en kijk daar staat Corry al klaar voor 't duet. Hop de tafel op, liedje zingen
Op zondag 16 september 2001 01:19 schreef Maggiblokje het volgende:
Helga: nichtenmoeder in spe?
quote:Kind hou op! * Helga heeft een hekel aan homo's die juichen voor oude uitgerangeerde zichzelf zangeres noemende roddelbladvulling. Nee, daar doe ik niet aan mee!
Op zondag 16 september 2001 01:37 schreef Vibromass het volgende:[..]
Jaaa goeee! Hier is je stola Helga, en kijk daar staat Corry al klaar voor 't duet. Hop de tafel op, liedje zingen
Ik geef de fakkel terug aan de oude mevrouw Alberti.
Liefs,
Helga
quote:De glimlach van een kind, doet je beseffen dat je leeft
Op zondag 16 september 2001 01:48 schreef Helga het volgende:[..]
Kind hou op!
voor Yvonne.
quote:Je hebt vast gelijk.
Op zaterdag 15 september 2001 14:34 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Maggiblokje denkt dat UrgoanElsa closet gay is. UrgoanElsa is fan van Indiana Jones en beseft nog niet dat lange zweep Indiana fallussymbool is.
quote:Ah, ok, Maggiblokje stopt aansteker weer terug en gaat weer zitten. Maggiblokje vindt mevrouw Lalberti trouwens nogal onechte nichtenmama. Mevrouw Lalberti doet ALLES om nog maar fans te hebben.
Op zondag 16 september 2001 01:48 schreef Helga het volgende:[..]
Kind hou op! * Helga heeft een hekel aan homo's die juichen voor oude uitgerangeerde zichzelf zangeres noemende roddelbladvulling. Nee, daar doe ik niet aan mee!
Ik geef de fakkel terug aan de oude mevrouw Alberti.
Liefs,
Helga
quote:Ja en ze kunnen ze mooi zingen heh? :
Op zaterdag 15 september 2001 02:00 schreef Helga het volgende:
* Helga vindt homo's lief. Want ze zijn zo gevoelig en welbespraaktblah blah
"Wat ik je zooo graag zeggen wil, zeg ik met donkerrode roooooozen...."
(Voor de minder oplettende fokkers -> Frans Bouwer)
Iedereen zegt maar wat ie er van denkt, wees eerlijk! Ik kan me best voorstellen dat hetero's het zich niet voor kunnen stellen, maar zeg nou zelf, wat is er lekkerder dan een leuke jongen ![]()
Maar tuurlijk zitten er tussen homo's ook arrogante kwallen! Homo's zijn ook maar mensen en mensen kunnen leuk, lief, aardig, arrogant of agressief zijn, homo of niet.
Grappen over homo's vind ik ook helemaal niet erg, maak ze zelf ook wel eens, zolang het maar bij lol blijft en geen "in-de-grond-trapperij".
quote:Cool! Jij snapt het, nu al. Heel goed dat je nu al goed kunt omgaan met je gevoelens. Dat is heel belangrijk, echt wel.
Op maandag 17 september 2001 19:38 schreef Grommie2001 het volgende:
Nou uh, ik durf het bijna niet te zeggen, maarrrr Ik ben ook Homo!!! 17 jaar oud, dus nog een heel homo-leven voor me te gaan...Iedereen zegt maar wat ie er van denkt, wees eerlijk! Ik kan me best voorstellen dat hetero's het zich niet voor kunnen stellen, maar zeg nou zelf, wat is er lekkerder dan een leuke jongen
Maar tuurlijk zitten er tussen homo's ook arrogante kwallen! Homo's zijn ook maar mensen en mensen kunnen leuk, lief, aardig, arrogant of agressief zijn, homo of niet.Grappen over homo's vind ik ook helemaal niet erg, maak ze zelf ook wel eens, zolang het maar bij lol blijft en geen "in-de-grond-trapperij".
quote:Dank je
Op maandag 17 september 2001 19:47 schreef IliasX het volgende:[..]
Cool! Jij snapt het, nu al. Heel goed dat je nu al goed kunt omgaan met je gevoelens. Dat is heel belangrijk, echt wel.
Reken maar dat ik het er erg moeilijk mee gehad heb... En misschien ook moeilijk ga krijgen, maar ben niet bang voor de toekomst!
Ik ben blij dat ik in Nederland woon...
quote:uhhhh, jij bent zielig, ofsow
Op zaterdag 15 september 2001 14:21 schreef UrgoanElsa het volgende:[..]
Whahaha, als je een mooie meid van 15 was zeker, Sorry, ik kan niet tegen homo`s.
![]()
![]()
Kom je dan ook eens bij mij slapen?
![]()
quote:Nope,sorry.
Op maandag 17 september 2001 19:50 schreef Molrops het volgende:[..]
uhhhh, jij bent zielig, ofsow
quote:Je reactie getuigt niet bepaald van ruimdenkendheid... Eerder van kortzichtigheid, een van de ergste zonden van de mens wat mij betreft.
Op maandag 17 september 2001 21:20 schreef UrgoanElsa het volgende:[..]
Nope,sorry.
![]()
quote:Tja, ikzelf heb het er ook niet makkelijk mee gehad, en ik denk dat er weinigen zijn die het 'zomaar' aanvaard hebben. Tja, dat moeilijk krijgen, dat doe je toch enigzins zelf, dus het lijkt mij dat je daar niet echt bang voor hoeft te zien. Misschien moet je dingen inleveren maar daar krijg je ook wat voor terug. Nogmaals, succes!
Op maandag 17 september 2001 19:50 schreef Grommie2001 het volgende:[..]
Dank je
![]()
Reken maar dat ik het er erg moeilijk mee gehad heb... En misschien ook moeilijk ga krijgen, maar ben niet bang voor de toekomst!
Ik ben blij dat ik in Nederland woon...
quote:Ik zal aan je wijze woorden denken als ik later gelukkig ben met een leuke vriend
Op maandag 17 september 2001 21:44 schreef IliasX het volgende:[..]
Tja, ikzelf heb het er ook niet makkelijk mee gehad, en ik denk dat er weinigen zijn die het 'zomaar' aanvaard hebben. Tja, dat moeilijk krijgen, dat doe je toch enigzins zelf, dus het lijkt mij dat je daar niet echt bang voor hoeft te zien. Misschien moet je dingen inleveren maar daar krijg je ook wat voor terug. Nogmaals, succes!
Bedankt en jij ook succes, voor zover je dat nodig hebt!
quote:Tuttebel! Een beetje je neus in andermans zaken steken hè? Durf je wel, plaaggraagje!
Op dinsdag 18 september 2001 21:24 schreef haiwor het volgende:
als je jongens leuk vind, maar je hebt er geen problemen om meisjes te palen dan ben je geen homo!!!
Liefs,
Helga
quote:"Lopen d'r twee homo's door de Kalverstraat..."
Op maandag 17 september 2001 19:38 schreef Grommie2001 het volgende:
Grappen over homo's vind ik ook helemaal niet erg, maak ze zelf ook wel eens, zolang het maar bij lol blijft en geen "in-de-grond-trapperij".
Maar die ken je vast al, bedenk ik me nu.
quote:Niet eens! vertel
Op woensdag 19 september 2001 09:37 schreef DennisMoore het volgende:[..]
"Lopen d'r twee homo's door de Kalverstraat..."
Maar die ken je vast al, bedenk ik me nu.
quote:deze reactie heb ik (YRRAB) NIET geplaatst, maar diegene bij wie ik gebruik maak van de computer,die dacht leuk te wezen!!
Op zaterdag 15 september 2001 02:41 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
en SOMMIGE homo's zijn ronduit arrogant, onuitstaanbaar en zwelgen van de zelfmedelijden omdat andere mensen ze negeren omdat ze zelf niet zien hoe arrogant ze zijn, uiteraard mag ik niet zeggen dat ik YRRABB bedoel, want dan begint het gepiep over racisme en zelfmedelij weer
* ernems_menneke vind helga overigens ook een heerlijke dame, en is altijd blij als in welk topic dan ook een post van haar verschijnt
Tenminste IEMAND waar bepaalde mensen een VOORBEELD aan zouden kunnen nemen
Liefs,
Helga
Ps. Ben je met vakantie geweest? Was het leuk? Of heb je alleen maar ruzie gemaakt?
Edit: Ik vind dat je die vriendin die jou zo onheus heeft bejegend door onder jouw naam te posten best een lel mag verkopen. Al ben ik bang dat Hoogl dubbel en dwars terugslaat...
quote:jah sorry, die reactie had ik ook niet geplaatst maar m'n oma van 99, die's beetje dement kan ze ook niks aan doen...
Op vrijdag 12 oktober 2001 23:34 schreef YRRAB het volgende:[..]
deze reactie heb ik (YRRAB) NIET geplaatst, maar diegene bij wie ik gebruik maak van de computer,die dacht leuk te wezen!!
ik distantieer mij volledig van deze opmerkingen naar gellarboy toe, omdat ik allang niks meer met deze persoon te maken wil hebben!
dus ernems_menneke; ik voel me niet aangesproken door jouw opmerkingetjes!!!!
quote:zit zeker in de familie,dementie,ik zal maar oppassen als ik jou was!
Op zaterdag 13 oktober 2001 00:17 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
jah sorry, die reactie had ik ook niet geplaatst maar m'n oma van 99, die's beetje dement kan ze ook niks aan doen...
p.s. zit je nu al maanden te smachten naar een glimp van mij dat je meteen op me inhaakt??????
Ik ben BI..
Maar goed wat moeten jullie met deze info...
Ik heb al een tijdje een vriendje :-)
quote:Je hebt het nu over een nichtenstemmetje denk ik, i.p.v. een homostemmetje
quote:Op zolder staat nog een leuke doos!!!!
Op vrijdag 14 september 2001 22:26 schreef HeindeKort het volgende:
......
Nee, geen piemel voor mij... maar een lekkere set tietenen een lekkere doos
VHware heeft ruim een half jaar een vriendje gehad, nu inmiddels een zeven maanden niet meer
. Mja was logisch als ie omgekomen is bij een verkeersongeval. * VHware heeft daar erg veel verdriet van gehad
Maar momenteel gaat het al weer een stuk beter, moet toch verder he
Uitzondering voor VHware: het lijkt me erg moeilijk iemand te verliezen van wie je houdt. Fijn te horen dat het weer beter gaat. Sterkte er mee.
quote:Lieve VHWare,
Op dinsdag 23 oktober 2001 10:26 schreef VHware het volgende:
* VHware meldt zich ookVHware heeft ruim een half jaar een vriendje gehad, nu inmiddels een zeven maanden niet meer
. Mja was logisch als ie omgekomen is bij een verkeersongeval. * VHware heeft daar erg veel verdriet van gehad
Maar momenteel gaat het al weer een stuk beter, moet toch verder he
Helga
quote:Nee sorry, te laat.
Op donderdag 25 oktober 2001 14:38 schreef trashcan77 het volgende:
is het al te laat om me nog te melden???? Bij deze dan...
quote:Mja, dat had voor 14.30 gemoeten. Helaas.
Op donderdag 25 oktober 2001 14:38 schreef trashcan77 het volgende:
is het al te laat om me nog te melden???? Bij deze dan...
[Dit bericht is gewijzigd door Dave op 25-10-2001 14:51]
quote:Dank je
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:08 schreef Helga het volgende:Lieve VHWare,
Heel dapper van je dat je dit post, je zult het er af en toe nog wel moeilijk mee hebben. Natuurlijk moet je verder, maar het gemis is er niet minder om. Sterkte, lieverd!Helga
* Djeez is bang dat hij bi is...
quote:Waarom ben je daar bang voor? Of heb je soms een langdurige relatie met een meisje en zou je ook wel eens "de andere kant" willen uitvoeren/beleven...
Op zondag 28 oktober 2001 23:16 schreef Djeez het volgende:
* Djeez meldt* Djeez is bang dat hij bi is...
quote:jij zit al weer te hopen en wil je als proefkonijn aanbieden?
Op zondag 28 oktober 2001 23:47 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Waarom ben je daar bang voor? Of heb je soms een langdurige relatie met een meisje en zou je ook wel eens "de andere kant" willen uitvoeren/beleven...
quote:Hmmm, bang zijn voor het (waarschijnlijk) onbekende? Vind ik niet zo gek hoor. Ik kan me goed voorstellen dat het erg verwarrend is. Dat vond ik al toen ik 'ineens' jongens wel leuk scheen te vinden. Laat staan dat je zowel meiden als jongens leuk vindt.
Op zondag 28 oktober 2001 23:47 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Waarom ben je daar bang voor? Of heb je soms een langdurige relatie met een meisje en zou je ook wel eens "de andere kant" willen uitvoeren/beleven...
quote:Tja Djeez: zo ben je maagd, zo ben je bi. Dat is het sneltreinvaartprincipe. Oftewel, je jeugd in allerijl inhalen. Mijn dochter Moira ging daar zelfs zo ver in dat ze op haar 22e dacht dat ze in de overgang was.
Wees maar blij dat je een jongetje bent.
Liefs,
Helga
quote:Zit deze post verbaasd te bekijken. Als een donderslag bij heldere hemel na alles wat ik tot nu toe van je heb gelezen. Is er iets gebeurd waardoor je dit nu denkt ?
quote:LOL!
Op maandag 29 oktober 2001 22:55 schreef Helga het volgende:[..]
Tja Djeez: zo ben je maagd, zo ben je bi.
Liefs,
Helga
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |