Ze mogen dat niet eens uitzenden aangezien SBS6 daar de rechten van heeft. Je kunt Emmen toch zien in de gouden gids divisie uitzendingen op SBS6quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:15 schreef Nyluzzz het volgende:
....
Zo weigeren ze bijvoorbeeld consequent om het rechterijtje van de Gouden Gidsdivisie te laten zien. Hoe kan ik op deze manier nou mij geliefde Emmen volgen.
...
Er was het afgelopen seizoen geen reclame tijdens de live F1 uitzendingen. Dat mag namelijk niet van de nederlandse wet. SBS6 valt namelijk onder de nederlandse wetgeving aangezien het een nederlandse zender is en niet zoals RTL luxemburgs.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:28 schreef tong80 het volgende:
...
Toen de NOS de rechten van de F-1 had zagen we heel de race zonder onderbreking van reclame. Nu mag je blij zijn dat je het ongeluk waar je voor kijkt niet aan je neus voorbij gaat.
...
Ik volg Emmen eigenlijk niet zo. En je hebt natuurlijk gelijk. Het punt waar ik me aan erger is dat als ze het over de GGD hebben ze bij de stand alleen het linkerrijtje laten zien. Dat vind ik een beetje respectloos tegenover de clubs in het rechterrijtje en hun supporters. En het is toch niet zo'n grote moeite.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:34 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Ze mogen dat niet eens uitzenden aangezien SBS6 daar de rechten van heeft. Je kunt Emmen toch zien in de gouden gids divisie uitzendingen op SBS6
Ja dat was ook altijd leuk. Ging ik altijd voor zitten. Mooi commentaar van Mart.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:35 schreef MociN het volgende:
Ze moeten eens wat vaker NBA Basketbal gaan uitzenden, dat is tenminste een sport!
Hmm, ik zal eens opletten als ik het de volgende keer op tv zie..quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:38 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ik volg Emmen eigenlijk niet zo. En je hebt natuurlijk gelijk. Het punt waar ik me aan erger is dat als ze het over de GGD hebben ze bij de stand alleen het linkerrijtje laten zien. Dat vind ik een beetje respectloos tegenover de clubs in het rechterrijtje en hun supporters. En het is toch niet zo'n grote moeite.
Of komt het omdat er tegenwoordig 19 clubs zijn en een rechterrijtjje van 10 clubs er niet op past.
Ja maar ik ben bang dat als ze het voetballen doen de kritische benadering weg is. Daar betalen ze immers miljoenen voor.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:42 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik vind dat RTL Wimbledon en de F1 altijd heel goed deed.
Bij RTL ben ik er niet zo heel bang voor want die hebben Johan Derksen al in huis. Denk dat als SBS of John de Mol het voetbal gaat uitzenden het idd wel zo is.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bang dat als ze het voetballen doen de kritische benadering weg is. Daar betalen ze immers miljoenen voor.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:35 schreef MociN het volgende:
Ze moeten eens wat vaker NBA Basketbal gaan uitzenden, dat is tenminste een sport!
Jannes is niet meerquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:05 schreef Robertje het volgende:
Misschien zenden ze wel echte sport uit wanneer ze voetbal kwijt zijn..En nu gaan we live over naar de damwedstrijd tussen Jannes van de Wal en Ton Sijbrand
Dan was het niet livequote:Op dinsdag 23 november 2004 11:07 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Jannes is niet meer![]()
Wat een non-argument. Nu ook.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:28 schreef tong80 het volgende:
Toen de NOS de rechten van de F-1 had zagen we heel de race zonder onderbreking van reclame.
Het lijkt wel of ze rechtstreeks uit de kantine komt. Vreselijk.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:15 schreef Nyluzzz het volgende:
die nieuwe hockeycommentatrice.
Wat een slap argument toch altijd.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:41 schreef Mark het volgende:
De oplossing: we gaan weer gewoon kijken waar het hoort: in het stadion!
Hiero:quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:08 schreef Mark het volgende:
Nee, die van jou is sterk![]()
Ja, maar het ging mij alleen om het voetbal-gedeelte, daar worden we mee overgoten. Ik ben zelf ook een liefhebber van diverse sporten, maar deze worden stelselmatig onderbelicht als je het afzet tegen het voetbalquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:16 schreef popolon het volgende:
Ik kijk graag zoveel mogelijk sport, wordt vrij lastig om dit alles in het stadion te bekijken.
Zou betekenen dat ik op een zondag naar de Vijverberg toe moet, plus Thialf, het cross country terrein in Maarssen zou moeten bezoeken, daarna per helikopter naar San Siro om vervolgens nog een wereldbeker mee te pakken in Hamar. En dan mis ik een Vlaamse wielerklassieker wegens tijdgebrek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |