Ik ben er nog niet helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 23 november 2004 00:44 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik ga slapen en morgen gaat het allemaal goed komen. Ik heb er vetrouwen in.![]()
AJAX
![]()
Je zal me ook niet horen zeggen dat Co geen fouten heeft gemaakt. Maar Co heeft gewoon een bepaalde doelstelling en daar horen bepaalde speleres bij. Kijk naar AZ. Peter Wijker was zo onderhand mister AZ geworden, geen andere trainer die er maar over zou denken hem te laten vertrekken. Toch moest hij het veld ruimen. Co heeft gewoon lak aan reputaties en maakt geen onderscheid op basis van prestaties in het verleden. Hij kiest de beste spelers op dat moment. Dat hij dat niet altijd even tactisch heeft gedaan ben ik met je eens. Maar als hij wat langer de tijd gehad zou hebben, dan zou er na dat tweede jaar een hecht team staan.quote:Op maandag 22 november 2004 22:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
@ Robar.
De manier waarop je het zei leek alsof je iedereen bedoelde. Maar goed, Co heeft Winter en Witschge behoorlijk respectloos behandeld. Daarmee heeft hij zich echt niet geliefd gemaakt. Verder was z;n doelstelling aan het begin van z'n trainerschap voor het nieuwe seizoen ook niet echt tactisch. Sjakie Wolffs verbannen naar de tribune is ook een kansloze zet geweest. Z'n kamikaze opstelling tegen Celtic ook, het niet zien zitten in Kiwoe ook, Hersi opstellen op 10 tegen Feyenoord in de kuip ook (3-1) nederlaag, de te vroege verkoop van Gronkjaer ook, het respectloze gedrag jegens Laudrup ook. Dan kan je nog 2e staan, de sfeer in de groep was bedroevend destijds en mede door de punten die ik net heb opgenoemd was het gewoon niet wenselijk om destijds met Co door te gaan.
Makaay doet volgens Kicker gewoon mee, en Bayern moet thuis.quote:Op maandag 22 november 2004 21:14 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik heb gehoord dat Makaay niet meedoet bij Bayern? En moeten die uit of thuis. Misschien kan Maccabi thuis nog een keer stunten (en Ajax in Turijn)
Lijkt net alsof Koeman bij voorbaat al denkt dat zijn verdediging in de fout zal gaan en dat Ajax toch niet tot scoren komt...... Gelukkig weten we wel beterquote:"Als we willen winnen zullen we nu de kansen die we krijgen wel moeten benutten en verdedigend geen stommiteiten begaan. Het zal dus heel moeilijk worden."
Daar heb ik helemaal niks van meegekregen........................!quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:10 schreef Emoe het volgende:
komende vrijdag heeft Ajax weer een beker erbij...
dan is namelijk de uitspraak in de dopingzaak tegen Juventus over de periode 1994 - 1998![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:13 schreef Robar het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal niks van meegekregen........................!
(wel ooit iets van gehoord)
Wat zijn de laatste berichten daarover???
Wie wat waar waarom????
quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Zet je koptelefoon op, en start het cd-tje met de tekst: 'adem in......adem uit.....adem in.....adem uit....(bis)'
Dat kan ook helpenquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Wou dat ik het had, maar ik zet wel ff een ceedeetje op met oceaan geluiden.
Wordt ik weer helemaal rustig van!![]()
tja het is voor de statistiekenquote:Ennuh, dat moet toch wel gevierd worden hoor!
Mocht Ajax dan de reglementaire winnaar zjin.
Kan ik me geod voorstellen: daar sta je voorlopig niet...quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als ie toegewezen wordt, dan wil ik wel dat dat team alsnog gehuldigd wordt op het Leidseplein
Nou, ik heb het weleens gehoord op TV.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat kan ook helpen
[..]
tja het is voor de statistieken. Vind het niet echt meer een feestje waard.
Maar wist je het nog niet ofzo, dat dit onderzoek gaande was?
Ja natuurlijk, maar in dat artikel doet Koeman dat dus nog eens even benadrukken!quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Goed, iets anders. Koeman die zich in een uitwedstrijd in een underdogpositie manoeuvreert? Pardon, maar volgens mij is ongeveer elk team dat uit bij Juventus speelt de underdog, toch?
volgens mij heeft iemand van de UEFA of Italiaanse bond/gerechtshof verklaard er voor te zullen zorgen dat dan de prijzen bij de rechtmatige eigenaren komen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:53 schreef Robar het volgende:
En mocht er doping in het spel zijn, dan zou het niet minder dan terecht zijn dat de beker naar Ajax gaat. Wat willen ze anders doen? Lijkt me het enige logische!
Stuttgart moet donderdag pas voetballen hoorquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:46 schreef edje34 het volgende:
Laatste 15 min Babbel maakt de gelijkmaker 1-1
Bron = Parool.nlquote:Italiaanse interesse voor Ajacied Maxwell
TURIJN - Volgens Italiaanse media flirt Ajax-verdediger Maxwell met belangstelling van Juventus. Maxwells zaakwaarnemer Mino Raiola zegt dat Juventus-trainer Fabio Cappello de Braziliaan al meer dan een jaar met bijzondere interesse volgt. Het contract van Maxwell met Ajax loopt af in 2006, hij wil geen verlenging.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |