Ik ken jou ook niet op het forum, dus blijkbaar posten we in andere subfora en/of topics.quote:Op maandag 22 november 2004 20:22 schreef Stranger het volgende:
Ik had jouw nickname tenminste nog nóóit gezien voordat je in MED aangekondigd werd.
Okay.quote:Op maandag 22 november 2004 20:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Natuurlijk mag ik Croupouque wel. Waar ben jij geweest de afgelopen 30 jaar?!?! Ik ben de drager van zijn kind, zijn allergrootste fan, zijn alpha, zijn omega. Zijn allesomvattende vissenvriendje!
Kom Adé, het zou je sieren het gewoon toe te geven.quote:Op maandag 22 november 2004 20:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wij kwamen natuurlijk ook alleen maar in die reeks
Het is gewoon een beetje vreemd dat een paar users opeens allemaal moderator worden omdat ze hun "bifi" geplaatst hebben, ik kan me niet herinneren dat een b&h-chick gelijk mod werd omdat ze haar tieten postte enne voor dat hele bifi-gedoe heb ik dirkh en snakey niet in ovjl gezien, maar ik heb trouwens niets persoonlijk tegen de betreffende mods hoor.quote:Op maandag 22 november 2004 20:20 schreef Redux het volgende:
[..]
Enzo?
Kun je het enzo ook uiteenzetten?
Twaalf punt gif, zeg DAT dan gewoon!quote:Op maandag 22 november 2004 20:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
" [afbeelding] ", lieverd.
[afbeelding] .
Uitdelen betekent trouwens ook incasseren.
Goh, dacht je dat dat niet was opgevallen en ronduit besprokenquote:Op maandag 22 november 2004 20:26 schreef NiNi het volgende:
Kom Adé, het zou je sieren het gewoon toe te geven.
De vierde uit de reeks....is wel erg toevallig, hè.
10.gif: zet dat dan in je sig ofzo, oh user-met-de-gebruiksaanwijzing.quote:Op maandag 22 november 2004 20:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Twaalf punt gif, zeg DAT dan gewoon!
* Croupouque fokt in textonly
Dirkh postte veel voor het bifi gebeuren. Lijkt me eerder te duiden op een selectief geheugen, Tiemie.quote:Op maandag 22 november 2004 20:26 schreef Tiemie het volgende:
enne voor dat hele bifi-gedoe heb ik dirkh en snakey niet in ovjl gezien, maar ik heb trouwens niets persoonlijk tegen de betreffende mods hoor.
Je vertrouwen in de crew lijkt nihil te zijn. Denk je echt dat als iemand hier zijn bifi laat zien gelijk mod wordt?quote:Op maandag 22 november 2004 20:26 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje vreemd dat een paar users opeens allemaal moderator worden omdat ze hun "bifi" geplaatst hebben, ik kan me niet herinneren dat een b&h-chick gelijk mod werd omdat ze haar tieten postte enne voor dat hele bifi-gedoe heb ik dirkh en snakey niet in ovjl gezien, maar ik heb trouwens niets persoonlijk tegen de betreffende mods hoor.
vind het alleen vreemd. that's all
Veertien punt gif : Goed idee!quote:Op maandag 22 november 2004 20:29 schreef Croupouque het volgende:
[..]
10.gif: zet dat dan in je sig ofzo, oh user-met-de-gebruiksaanwijzing.
Eindelijk waardering voor mijn tietjes.quote:Op maandag 22 november 2004 20:29 schreef robh het volgende:
Ik zal de knoop hier wel even doorhakken. Stel olle wiev'n hier ook.
Ik heb Snakey wél zien posten en derhalve kan ik zeggen dat zij een goed gevoel voor humor heeft en een paar prachtige snacktietjes.
Opgelost, slotje.
Ja, als je in zo'n kleine vijver gaat zoeken past iedereen op een gegeven moment wel érgens, he.quote:Op maandag 22 november 2004 20:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Goh, dacht je dat dat niet was opgevallen en ronduit besproken
Ik geloof niet in toeval, maar ook niet in reeksen. Plus het feit dat de
meesten wel op de juiste plaats zitten. Ik heb nl buiten een aantal
vakanties per jaar niks in TRV te zoeken en klagen ligt ook niet in
mijn natuur. Vice versa geldt dit.
Draagvlak? Ah gut. Meisje toch, heb je het er dan zo moeilijk mee?quote:Op maandag 22 november 2004 20:32 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, als je in zo'n kleine vijver gaat zoeken past iedereen op een gegeven moment wel érgens, he.
Ik geloof niet dat Snakey ooit maar ergens is aangedragen als potentiele mod door users en hij geniet dus duidelijk ook geen draagvlak.
quote:Op maandag 22 november 2004 20:29 schreef Snakey het volgende:
als iemand hier zijn bifi laat zien Als iemand in de juiste kringen zit... gelijk mod wordt?
quote:Op maandag 22 november 2004 20:29 schreef Snakey het volgende:
Je vertrouwen in de crew lijkt nihil te zijn. Denk je echt dat als iemand hier zijn bifi laat zien gelijk mod wordt?
Twaalf punt gif : Och gut, heb je die preutse snollenkop ook weer!quote:Op maandag 22 november 2004 20:34 schreef Insomaniac het volgende:
Ouderwets gezellig..
Jongen, jij mengt je toch ook in de discussie.quote:Op maandag 22 november 2004 20:34 schreef Redux het volgende:
[..]
Draagvlak? Ah gut. Meisje toch, heb je het er dan zo moeilijk mee?
welnee, dat valt allemaal wel mee hoor.quote:Op maandag 22 november 2004 20:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je vertrouwen in de crew lijkt nihil te zijn.
Dat kan best, ook niet zo van belang enz.quote:Op maandag 22 november 2004 20:29 schreef Redux het volgende:
[..]
Dirkh postte veel voor het bifi gebeuren. Lijkt me eerder te duiden op een selectief geheugen, Tiemie.
En ik postte in zo'n beetje elk ONZ-topic.quote:Op maandag 22 november 2004 20:36 schreef Tiemie het volgende:
Dat kan best, ook niet zo van belang enz., inso was net een paar weken geregistreerd.
quote:Op maandag 22 november 2004 20:29 schreef Adelante het volgende:
Ik geloof niet in toeval, maar ook niet in reeksen. Plus het feit dat de
meesten wel op de juiste plaats zitten. Ik heb nl buiten een aantal
vakanties per jaar niks in TRV te zoeken en klagen ligt ook niet in
mijn natuur. Vice versa geldt dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |