Verlepte wijfen en kansloze nerds.quote:Op maandag 22 november 2004 21:18 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Wie gaat nou z'n lul aan een stelletje verlepte wijfen en kansloze nerds laten zien.
Het ging over (ex) ONZmodjes.quote:Op maandag 22 november 2004 21:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik schijn er 9 maal in te staan, maak me eens blauw zou ik zo zeggen...
Ik zeg 25 euro.quote:Op maandag 22 november 2004 21:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja leuk, Skraal voor B&H mod.
Dat is ook niet zo moeilijk, Reduxquote:Op maandag 22 november 2004 21:16 schreef Redux het volgende:
[..]
Niet echt. Ik vind het gewoon knap van je dat je nu al weer op wat voor manier snakey gaat modereren.
Al zou je het denk ik wel goed doen.quote:Op maandag 22 november 2004 21:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik schijn er 9 maal in te staan, maak me eens blauw zou ik zo zeggen...
Mij krijg je enkel in de crew als alles en iedereen die er nu zit er uit gegooid wordt en er flink wat omstreden users gaan modden.quote:Op maandag 22 november 2004 21:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Al zou je het denk ik wel goed doen.
quote:Op maandag 22 november 2004 21:20 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Verlepte wijfen en kansloze nerds.
Mijn punt.quote:Op maandag 22 november 2004 21:24 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mij krijg je enkel in de crew als alles en iedereen die er nu zit er uit gegooid wordt en er flink wat omstreden users gaan modden.
Dat zou de boel misschien nog eens uit het stof kunnen schudden...
Maar zelfs dan zou ik nog de macht proberen te grijpen, een totalitair systeem oprichten en een fok!doodseskader.
Dit klinkt wel goed.quote:Op maandag 22 november 2004 21:24 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mij krijg je enkel in de crew als alles en iedereen die er nu zit er uit gegooid wordt en er flink wat omstreden users gaan modden.
Dat zou de boel misschien nog eens uit het stof kunnen schudden...
Maar zelfs dan zou ik nog de macht proberen te grijpen, een totalitair systeem oprichten en een fok!doodseskader.
Noem ze eens.quote:Op maandag 22 november 2004 21:24 schreef Xebrozius het volgende:
omstreden users
Wat doe je hier dan nog?quote:Op maandag 22 november 2004 21:25 schreef Redux het volgende:
Ja, ik heb het niet, maanvis.
Users die niet lekker liggen me een groot gros van de andere users.quote:Op maandag 22 november 2004 21:27 schreef Redux het volgende:
[..]
Noem ze eens.
das niet genoeg, ik had al 25 euro gedoneerd en ik ben het ook niet gewordenquote:Op maandag 22 november 2004 21:21 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik zeg 25 euro.
Mijn namen zullen verschillen met die van jou.quote:Op maandag 22 november 2004 21:29 schreef Redux het volgende:
Je hebt geen namen, xebrozius?
nee, die bifi van jouw schrok te erg afquote:Op maandag 22 november 2004 21:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
das niet genoeg, ik had al 25 euro gedoneerd en ik ben het ook niet geworden
O wacht, die heb ik nog niet.quote:Op maandag 22 november 2004 21:27 schreef Skaai het volgende:
én de chronische maagd award.
Het diplomatieke proces uitgelegd.quote:Op maandag 22 november 2004 21:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mijn namen zullen verschillen met die van jou.
Dus noem ik ze niet omdat je dan weer een punt hebt om mij op aan te kunnen vallen en me te betichten van vriendjespolitiek, het ontbreken van realiteit of iets anders..
Lees mijn bovenstaande stukje nog eens, volgens mij heb je hem gemist.quote:Op maandag 22 november 2004 21:30 schreef Redux het volgende:
Je hebt gewoon geen namen. punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |