daar had men geen goed doordacht plan, het ging over maten, gewichten is eerlijker en ik heb bovendien wel gedacht aan oplossingen voor het vrachtverkeer. En zeg nou zelf, 1100 kilo is zo zwaar, niemand heeft zo'n zware auto nodig.quote:Op maandag 22 november 2004 18:06 schreef ThE_ED het volgende:
In Nijmegen bijvoorbeeld.
De vraag blijft dan natuurlijk waarom je überhaupt zulke auto's goedkeurd voor de openbare weg. ik vind dat dan het hele eisenpakket aan auto's op losse schroeven komt te staan.quote:Op maandag 22 november 2004 18:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
daar had men geen goed doordacht plan, het ging over maten, gewichten is eerlijker en ik heb bovendien wel gedacht aan oplossingen voor het vrachtverkeer. En zeg nou zelf, 1100 kilo is zo zwaar, niemand heeft zo'n zware auto nodig.
kut topicquote:Op maandag 22 november 2004 18:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
daar had men geen goed doordacht plan, het ging over maten, gewichten is eerlijker en ik heb bovendien wel gedacht aan oplossingen voor het vrachtverkeer. En zeg nou zelf, 1100 kilo is zo zwaar, niemand heeft zo'n zware auto nodig.
Kerel als iemand graag in een mooie wagen wil rijden (die wel meer wegen dan 1100 kilo) moet hij of zij dat zelf weten. Niet iedereen wil in zo'n geweldige automobiel rijden als een panda.quote:Op maandag 22 november 2004 18:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
daar had men geen goed doordacht plan, het ging over maten, gewichten is eerlijker en ik heb bovendien wel gedacht aan oplossingen voor het vrachtverkeer. En zeg nou zelf, 1100 kilo is zo zwaar, niemand heeft zo'n zware auto nodig.
Onlangs hoorde ik hem nog vertellen hoe hard hij zijn autotje even gepushed had en nu is gewicht wel een probleem...quote:Op maandag 22 november 2004 18:11 schreef hermandeperman het volgende:
meneer "iedereen moet een panda kopen en de rest is kut" is ook weer aanwezig
die auto's zijn prima, maar dan kunnen ze aan de rand van de stad geparkeerd worden en de mensen kunnen dan te voet, met de fiets of het OV naar huis.quote:Op maandag 22 november 2004 18:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
De vraag blijft dan natuurlijk waarom je überhaupt zulke auto's goedkeurd voor de openbare weg. ik vind dat dan het hele eisenpakket aan auto's op losse schroeven komt te staan.
Blijkbaar kun je met een goedgekeurde auto dan toch niet overal in. Dat is het vreemde vind ik.quote:Op maandag 22 november 2004 18:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
die auto's zijn prima, maar dan kunnen ze aan de rand van de stad geparkeerd worden en de mensen kunnen dan te voet, met de fiets of het OV naar huis.
je hebt nu ook al vaak genoeg borden met een gewichtsaanduiding. Aan de rand van steden kunnen gewoon borden met een rode rand en dan een gewichtsaanduiding van bijvoorbeeld 1.1 ton. Dit is veel makkelijker te meten en bovendien is het eerlijk, want je beperkt de mensen niet in hun keuze voor een auto, ze moeten alleen niet van die zware bakbeesten kiezen. Verder heb ik een prachtoplossing bedacht voor het vrachtverkeer en wordt er ook aan het milieu gedacht door mijun euro4 norm.quote:Op maandag 22 november 2004 18:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je met een goedgekeurde auto dan toch niet overal in. Dat is het vreemde vind ik.
Dat is omdat er dan een fysieke grens is. ik ben het met je eens dat dat misschien ook niet zou kunnen volgens mijn denkwijze.quote:Op maandag 22 november 2004 18:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
je hebt nu ook al vaak genoeg borden met een gewichtsaanduiding.
een simpele vw caddy weegt al 1100 kg ledigquote:Op maandag 22 november 2004 18:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als je ziet hoeveel additionele herrie die zware bakken maken en ook nog eens de enorme slijtage aan straten en milieuvervuilig, waardoor ze een accuut gevaar zijn voor de kinderen, zou het voor ieders gemoedsrust een goed idee zijn extreen zware auto's die bijvoorbeeld meer dan 1100 kilo wegen te weren uit de bebouwde kom. Bovendien zou men auto's die in de steden rijden moeten verplichten minstens aan de euro4 norm te voldoen, zo weer je ook de oude milieuvervuilende wagens uit de steden.
Dan ga je er toch heliumballonnen mee vervoerenquote:Op maandag 22 november 2004 19:23 schreef Tromso het volgende:
[..]
een simpele vw caddy weegt al 1100 kg ledig
RELLEN!!quote:Op maandag 22 november 2004 21:58 schreef yup het volgende:
Waar blijven de rellende PTA'ers eigenlijk
dat wordt lastig als je bouwmaterialen moet vervoeren. Heb je 1000 mini's nodig om stenen te vervoeren hehehehequote:Op dinsdag 23 november 2004 00:02 schreef marruuuk het volgende:
[..]
RELLEN!!![]()
opzouten met je die idioterie van je
mn moeders 106 weegt al 1000 kilo en die is nog behoorlijk klein
je zou dan met bijna geen enkele redelijk ruime auto meer de stad in kunnen
ook fijn als gewone werknemers zoals mijn vader met 1800 kilo midden in het centrum van een grote stad werken
die mogen ze dan fijn parkeren en danj fijn elke dag met koffertje met zijn honderden in de bus proberen te komendat zal wel werken
en hm, de toelevering van winkels...
laten we die bevoorraden met een mini, want er moet natuurlijk ook nog het gewicht van de vracht bij
Weet je wel wat dat voor de economie en de prijzen van het OV betekend??quote:Op maandag 22 november 2004 19:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
eigenlijk zouden ze in de steden alle auto's moeten verbieden. Ik bedoel, wat moet je nu met een autop in de stad. Steden wordenveel schoner, kinderen kunnen weer op straat spelen en je bent van al het kabaal verlost. Maak grote parkeerplaatsen aan de randen van de steden en iedereen kan met het OV of de fiets de stad in.
We zouden een start kunnen maken door het parkeren duurder te maken. Parkeren is nu zo goedkoop dat mensen hiervoor de auto niet laten staan, verder ben ik voor meer drempels, als je ziet hoe hard die maniakken met petjes en verlaagde gti'sscheuren door de kleine straatjes! Flink hoge drempels zou dat wel ontmoedigen en het zal ze vooral leren, dat gespuis!!
ja idd, of een andere goedkope pauperbakquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:19 schreef NehcslowZ het volgende:
Ja en de TS heeft zelf zeker een pandaatje ofzo
1100 kilo?quote:Op maandag 22 november 2004 18:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
daar had men geen goed doordacht plan, het ging over maten, gewichten is eerlijker en ik heb bovendien wel gedacht aan oplossingen voor het vrachtverkeer. En zeg nou zelf, 1100 kilo is zo zwaar, niemand heeft zo'n zware auto nodig.
leuk verhaal maar zolang iedereen wegenbelasting betaald gaat dit nooit lukken.quote:Op maandag 22 november 2004 18:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
<knip> zware auto's die bijvoorbeeld meer dan 1100 kilo wegen te weren uit de bebouwde kom. <knip>
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:39 schreef Salvad0R het volgende:
alle auto's overal toestaan..
wat een bullshit zeg, dat zwaardere wagens straten zouden slopen... vertel dat maar eens aan alle trucks die over de zwakste klinkerstraatjes de meest afgelegen KUTwinkeltjes bevoorraden
[afbeelding]![]()
Precies. Ik heb all een Hummer gekocht. Ontzettend veiligquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:53 schreef blieblie het volgende:
Ik stel voor dat ze al die kleine lelijke onveilige kutautootjes uit het straatbeeld weren.
Koop dan een H1. Een H2 is zo'n net niet bak voor de yupperige forens die denkt dat ie in een SUV veilig zit. Dit ding kreukelt nog makkelijker dan een doos karton.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]als ik toch ooit nog geld over heb
Ik woon midden in het stadscentrum, en de enige gemotoriseerde voertuigen waarbij ik meer last van de herrie heb zijn opgevoerde civicjes met foute uitlaten, en pizzascooters.quote:Op maandag 22 november 2004 18:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als je ziet hoeveel additionele herrie die zware bakken maken
De straten zijn, zeker in de stad, goed genoeg om daar tegen te kunnen. Als ze dan al kapot worden gereden, dan is het door (al dan niet elektrischequote:en ook nog eens de enorme slijtage aan straten en milieuvervuilig
Wel eens uitkomsten bekeken van recente botsproeven: tegenwoordig houden autobouwers ook rekening met aanrijdingen met voetgangers, en grote auto's zijn in de regel veiliger voor die groep, m.u.v. terreinwagens.quote:, waardoor ze een accuut gevaar zijn voor de kinderen
Dat is volgens mij 75% van het totale wagenpark. Maar, jouw limousine valt uiteraard niet in die categorie.quote:, zou het voor ieders gemoedsrust een goed idee zijn extreen zware auto's die bijvoorbeeld meer dan 1100 kilo wegen te weren uit de bebouwde kom
Iedereen die een oude auto rijdt omdat hij/zij simpelweg geen geld heeft voor iets nieuwers (zoals ondergetekende) moet dus maar verhuizen uit de stad. Mooi man.quote:. Bovendien zou men auto's die in de steden rijden moeten verplichten minstens aan de euro4 norm te voldoen, zo weer je ook de oude milieuvervuilende wagens uit de steden.
Daar ga ik niet eens op in.quote:Verder zou je voor de noodzakelijke bevoorrading van winkels geluidseisen kunnen stellen aan bevoorradingsvrachtwagens, of bijvoorbeeld een distributie systeem aan randen van steden waarvandaan met speciale electrische vrachtwagens de vracht naar de centra worden vervoert. Ik denk dat je zo het verkeer in steden met een fors deel vermindert en dat het veiliger, leuker en schoner wordt in de stad.
Citroens uit de binnenstad weren is een goed begin eigenlijkquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
1100 is toch niet zo zwaar? mijn 'tupperware' bak weegt al 960 :')
Typisch BHFH.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:52 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik dacht dat dit over die opgezwollen nep-terrein auto's ging, maar mijn eigen Mondeo is ook 1360 kg. zag ik. De grens leggen bij 1100 kg. is wel erg kort door de bocht.
Aldus 1765 kg schroot to be, om dat vatsig lijf van je te laten rondhobbelen. Geef toe, dat moet toch economischer kunnen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:55 schreef Pikkebaas het volgende:
Rijklaar gewicht 1765 kg
quote:Op maandag 22 november 2004 18:12 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
kut topic![]()
Zwaar??? Mijn vorige Golf woog al meer dan 1100 kilo!!! Mag die ook niet de binnenstad in dan?quote:Op maandag 22 november 2004 18:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
daar had men geen goed doordacht plan, het ging over maten, gewichten is eerlijker en ik heb bovendien wel gedacht aan oplossingen voor het vrachtverkeer. En zeg nou zelf, 1100 kilo is zo zwaar, niemand heeft zo'n zware auto nodig.
Sorry??? Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren gelegen??? Vind 5 euro per uur, herstel per 56 minuten, nou niet bepaald goedkoop. Parkeergarage is wat goedkoper, met 3 euro per uur, maar is ook niet echt een laag niveau wel? We hebben het hier wel over 11 GULDEN per uur, tegen 6,60 GULDEN per uur in de parkeergarage. Parkeertarieven zijn sinds 2002 (de invoering van de euro) met +- 200-300% gestegen! En jij stelt voor het nog duurder te maken. Je bent niet goed bij je hoofd...quote:Op maandag 22 november 2004 19:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
We zouden een start kunnen maken door het parkeren duurder te maken. Parkeren is nu zo goedkoop dat mensen hiervoor de auto niet laten staan,
De parkeerplaatsen staan nog steeds vol, een duidelijk signaal dat het parkeren te goedkoop is. Het moet zo duur zijn dat de meeste mensen parkeren in de stad niet meer kunnen betalen.quote:Op woensdag 24 november 2004 10:02 schreef Tazzie het volgende:
[..]
Sorry??? Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren gelegen??? Vind 5 euro per uur, herstel per 56 minuten, nou niet bepaald goedkoop. Parkeergarage is wat goedkoper, met 3 euro per uur, maar is ook niet echt een laag niveau wel? We hebben het hier wel over 11 GULDEN per uur, tegen 6,60 GULDEN per uur in de parkeergarage. Parkeertarieven zijn sinds 2002 (de invoering van de euro) met +- 200-300% gestegen! En jij stelt voor het nog duurder te maken. Je bent niet goed bij je hoofd...
Laten we dan ook gelijk de brandstof ¤50 per liter laten kosten, dan is het fileprobleem ook gelijk opgelostquote:Op woensdag 24 november 2004 12:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
De parkeerplaatsen staan nog steeds vol, een duidelijk signaal dat het parkeren te goedkoop is. Het moet zo duur zijn dat de meeste mensen parkeren in de stad niet meer kunnen betalen.
Nee, er zijn te weinig parkeerplaatsen...quote:Op woensdag 24 november 2004 12:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
De parkeerplaatsen staan nog steeds vol, een duidelijk signaal dat het parkeren te goedkoop is.
STFU, straks breng je hem nog op ideeënquote:Op woensdag 24 november 2004 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laten we dan ook gelijk de brandstof ¤50 per liter laten kosten, dan is het fileprobleem ook gelijk opgelost![]()
De wereld zou in ieder geval wel ... interessant zijn onder de BHFH-autocratie.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:33 schreef pAin het volgende:
[..]
STFU, straks breng je hem nog op ideeën.
Hoezo ?? Ik wil lekker zitten, goede stevige auto om me heen en ik wil m'n honden vervoeren.quote:Op woensdag 24 november 2004 08:05 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Aldus 1765 kg schroot to be, om dat vatsig lijf van je te laten rondhobbelen. Geef toe, dat moet toch economischer kunnen.
Dat geloof je toch zelf niet, of wel?quote:Op woensdag 24 november 2004 12:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
De parkeerplaatsen staan nog steeds vol, een duidelijk signaal dat het parkeren te goedkoop is. Het moet zo duur zijn dat de meeste mensen parkeren in de stad niet meer kunnen betalen.
Hee intellect, die parkeerplaatsen zijn bedoeld om je auto op te parkeren ! Als die auto's daar geparkeerd staan, kunnen ze geen kwaad; ze kunnen geen mensen platrijden en stoten ook geen schadelijke stoffen uit omdat de motor (9 van de 10 keer) niet loopt.quote:Op woensdag 24 november 2004 12:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
De parkeerplaatsen staan nog steeds vol, een duidelijk signaal dat het parkeren te goedkoop is. Het moet zo duur zijn dat de meeste mensen parkeren in de stad niet meer kunnen betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |