ging mijn werkdag maar zo hard vandaagquote:Op maandag 22 november 2004 17:41 schreef VoreG het volgende:
Gaat hard
Alleen zaterdagen/zondagen en vakanties gaan hardquote:Op maandag 22 november 2004 17:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ging mijn werkdag maar zo hard vandaag
Zal toch wel lukken? Succes ermee !quote:Op maandag 22 november 2004 17:44 schreef just me het volgende:
Nog één post en dan ga ik toch echt de pc afsluiten en proberen hem morgeni n de andere kamer weer aan de praat te krijgen
Ja jammer genoeg wel pff zo is het vrijdag zo is het maandag morgenquote:Op maandag 22 november 2004 17:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen zaterdagen/zondagen en vakanties gaan hard
het bier dan meestal ookquote:Op maandag 22 november 2004 17:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen zaterdagen/zondagen en vakanties gaan hard
Ja maar dat moet ook hard gaan en de tijd dan juist niequote:Op maandag 22 november 2004 17:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
het bier dan meestal ook
quote:Op maandag 22 november 2004 17:53 schreef Againzender het volgende:
Ze bekijken het maar, als iedereen weg gaat, dan pleur ik ook op!
* fietsen gaat *
Ik bedoelde op mijn werk Erik!quote:Op maandag 22 november 2004 17:57 schreef ErikT het volgende:
[..]
als t zo moet, dan ga ik ook wel weer weg...
* Againzender gaat ook fietsen, tegen de wind in, met enkel een 3e versnelling
idd topquote:Op maandag 22 november 2004 17:49 schreef ErikT het volgende:
Goedenavond
* pascalheister zet "Green Day - Boulevard of Broken Dreams" op
Wat een mooi nummer
Zonder licht, zonder armstrong foundation armbandje, zonder kleren, met kaalgeschoren kop, alles om zo min mogelijk te wegen?quote:Op maandag 22 november 2004 17:58 schreef Suijk het volgende:
Ik heb net ook gefietst, zonder versnellingen en zonder bagagedrager. Met wind mee.
Dat deed die Rasmussen in de Tour. Die stripte zelfs de stickers van zijn fiets om maar minder te wegen.quote:Op maandag 22 november 2004 18:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zonder licht, zonder armstrong foundation armbandje, zonder kleren, met kaalgeschoren kop, alles om zo min mogelijk te wegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |