quote:
Op maandag 29 november 2004 09:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mooi volk twente volk he zo kan het dus ook
Inderdaad! En zo hoort het ook.. tenminste, ik moet geen Ajacied voor me hebben, maar dit was alleen maar mooi!
Maar ik heb sowieso respect voor supporters van clubs als FC Twente, NAC, Utrecht. Mooie clubs, vaak een mooie sfeer. Jammer dat juist deze clubs tegenwoordig slechts een kleine groep meenemen naar Eindhoven. Begrijp ook waarom, het spandoek loog er niet om en vaak zijn het ook nog eens belachelijke prijzen, maar soms verlang ik weer terug naar een paar jaar geleden, toen het uitvak nog aan de andere kant was en deze vrijwel altijd vol of bijna vol zaten met supporters van deze clubs. Kwam de sfeer ook veel meer ten goede...
Maar wie weet verlagen ze ooit nog eens de belachelijke prijzen of wordt er vrij vervoer geregeld. Hoewel dat laatste niet snel zal gebeuren ben ik bang. Zeker niet bij NAC (vanwege NAC-PSV dit jaar) en Utrecht. Tussen Twente en PSV is al lang niets meer gebeurt, laatste keer was bij het kampioensschap van PSV in Enschede. Worden ook over en weer altijd veel kaarten geregeld, kan best zijn dat er meer Twente supporters op een PSV-vak zaten dan in het uitvak afgelopen zaterdag.
Maarja, tegenwoordig krijg je dat niet meer te zien, omdat er al 11 wedstrijden niks meer om te vieren is voor de tegenstanders...