abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23614785
0-1 na 1 helft.

Twente heeft nog 1 kansje gehad en PSV 4 kansjes waarvan 1 doelpunt.
Geen hoogstaande wedstrijd, wat ik er van hoor....
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_23614897
Die goal was geen kans, elke andere keeper had die bal met z'n linkerpink nog tegenhouden
pi_23614915
SANDER! SANDER! SANDER!

pi_23615030
Ik heb nog geen beelden gezien En Sander maakt ook zijn blunders....
Maakt me weinig uit wie er in de goal staat, ik maak me drukker om de rest van het veld
'13 |
'14
pi_23615060
Dit was er wel een van de buitencategorie hoor..........
pi_23615083
Het was een blunder ja....maar ik wil 'm eerst zien voordat ik oordeel
'13 |
'14
pi_23618321
Hier past maar 1 smilie bij ->
'13 |
'14
pi_23619382
Jammer voor Cees, gelukkig was het tegen PSV. Hiervan hadden ze zowieso wel verloren.
That's all folks!
  zondag 28 november 2004 @ 09:41:40 #59
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_23624208
watnen bende weer
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_23624540
Twente was echt machteloos, de hebben nauwelijks iets goeds gedaan. Enige pluspuntje voor jullie was de invalbeurt voor Fafiani.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_23624630
quote:
Op zondag 28 november 2004 10:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Twente was echt machteloos, de hebben nauwelijks iets goeds gedaan. Enige pluspuntje voor jullie was de invalbeurt voor Fafiani.
Onbegrijpelijk ook dat niet hij maar Shoukov in de basis staat!
Ook ongelovelijk dat Coolen Twente weeeeer zo verdedigend laat voetballen!
Opflikkeren met die angsthaas,als je je ploeg al niet eens op scherp kunt zetten tegen een PSV waarvan je van te voren weet dat ze niet vol uit zullen gaan!

WIJ ZIJN HET ZAT!!!

Blij dat ik niet met de combi was,toch nog tot de 73e minuut vol gehouden om naar dat kansloze voetbal te kijken!
pi_23637428
Stond een hele gezellige Twente supporter bij ons op Oost. Na een tijdje lullen kwamen we er pas achter dat ie een Twente-supporter was, leuk mee zitten ouwehoeren. Hij zou bier voor ons (6 man) gaan halen wanneer PSV zou scoren, wij zouden voor hem bier gaan halen als Twente zou scoren (op dat moment was 't al 1-0). Dus toen Cocu scoorde liep ie meteen naar beneden, kwam terug met 6 bier... schitterende vent! Sowieso altijd leuk met Twente-sups. Nou zou die ook nog proberen voor ons kaarten te regelen voor Twente - PSV, zodat we niet met de combi mee hoeven... mooi toch.

Nog even een vraag, en het zal vast al eens ooit aan bod gekomen zijn, maar ik zoek de preciese tekst van het liedje hash, coke en pillen. Ken 'm niet helemaal...

Hash, coke en pillen,
zo gaan wij zondag's op pad..
??????????
Ja, dan gebeurt er weer wat...
Wilde taferelen
???????????
???????????

Wie helpt?

[ Bericht 0% gewijzigd door FCLFanatic op 29-11-2004 09:18:05 ]
  maandag 29 november 2004 @ 09:39:17 #63
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23637755
quote:
Op maandag 29 november 2004 09:09 schreef FCLFanatic het volgende:
Stond een hele gezellige Twente supporter bij ons op Oost. Na een tijdje lullen kwamen we er pas achter dat ie een Twente-supporter was, leuk mee zitten ouwehoeren. Hij zou bier voor ons (6 man) gaan halen wanneer PSV zou scoren, wij zouden voor hem bier gaan halen als Twente zou scoren (op dat moment was 't al 1-0). Dus toen Cocu scoorde liep ie meteen naar beneden, kwam terug met 6 bier... schitterende vent! Sowieso altijd leuk met Twente-sups. Nou zou die ook nog proberen voor ons kaarten te regelen voor Twente - PSV, zodat we niet met de combi mee hoeven... mooi toch.

Nog even een vraag, en het zal vast al eens ooit aan bod gekomen zijn, maar ik zoek de preciese tekst van het liedje hash, coke en pillen. Ken 'm niet helemaal...

Hash, coke en pillen,
zo gaan wij zondag's op pad..
dan speelt ons twente
Ja, dan gebeurt er weer wat...
Wilde taferelen
Wilde taferelen als er een goal word gemaakt
en we huilen dikke tranen als ons twente word gekraakt

Wie helpt?
Mooi volk twente volk he zo kan het dus ook
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_23638991
quote:
Op maandag 29 november 2004 09:39 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Mooi volk twente volk he zo kan het dus ook
Inderdaad! En zo hoort het ook.. tenminste, ik moet geen Ajacied voor me hebben, maar dit was alleen maar mooi!

Maar ik heb sowieso respect voor supporters van clubs als FC Twente, NAC, Utrecht. Mooie clubs, vaak een mooie sfeer. Jammer dat juist deze clubs tegenwoordig slechts een kleine groep meenemen naar Eindhoven. Begrijp ook waarom, het spandoek loog er niet om en vaak zijn het ook nog eens belachelijke prijzen, maar soms verlang ik weer terug naar een paar jaar geleden, toen het uitvak nog aan de andere kant was en deze vrijwel altijd vol of bijna vol zaten met supporters van deze clubs. Kwam de sfeer ook veel meer ten goede...
Maar wie weet verlagen ze ooit nog eens de belachelijke prijzen of wordt er vrij vervoer geregeld. Hoewel dat laatste niet snel zal gebeuren ben ik bang. Zeker niet bij NAC (vanwege NAC-PSV dit jaar) en Utrecht. Tussen Twente en PSV is al lang niets meer gebeurt, laatste keer was bij het kampioensschap van PSV in Enschede. Worden ook over en weer altijd veel kaarten geregeld, kan best zijn dat er meer Twente supporters op een PSV-vak zaten dan in het uitvak afgelopen zaterdag.

Maarja, tegenwoordig krijg je dat niet meer te zien, omdat er al 11 wedstrijden niks meer om te vieren is voor de tegenstanders...
  Official ESF Kreviewer maandag 29 november 2004 @ 11:03:43 #65
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_23639103
Wat een drama dit jaar. Ik zit er zelfs aan te denken om mijn twente-avatar maar op zwart te zetten. .
pi_23639230
FCLFanatic: Er gaan sowieso altijd erg weinig Twente supporters naar PSV en dat is niet persé omdat ze denken dat ze bij voorbaat al kansloos zijn.

De prijzen zijn inderdaad erg hoog. De sfeer bij topclubs is altijd minder (minder "strijd" op de tribune, dus minder aantrekkelijk om je aan te sluiten bij de uit-groep). Komt nog bij dat Eindhoven een pokke-eind rijden is. En je zit in het PSV stadion in een dooie hoek weggestopt, wat ook niet het plezier bevorderd.

2 weken geleden tegen NEC zat bijv. het uitvak wel behoorlijk vol zag ik.

Trouwens. Wat vind je er nou van dat het PSV publiek zo dood is? Er stond vandaag een artikel in de krant die daar op ook in ging. Jullie staan ongeslagen bovenaan en zitten in de 2e ronde van de CL. Beter kan niet, maar op het moment is het bij jullie zelfs stiller dan bij Ajax....en dat is een hele prestatie
'13 |
'14
pi_23646341
Ik zat ook op Oost,vak X...
Hoorde voor me dan wel weer mooie verhalen over Europese uitwedstrijden waar die 2 allemaal heen gingen (ook naar Griekenland dadelijk..) Stiekum toch wel beetje jaloers...
Het is niet alleen PSV waar ik niet met de combi heen ga,ook naar Willem II,Ajax,Feyenoord en Vitesse. Heeft voor mij dus helemaal niks met de club te maken maar enkel en alleen om die ellendige combi.

En doods was het misschien wel ja,maar tegen Arsenal vond ik de sfeer toch wel goed. Kan het me dan voorstellen dat er tijdens een "wedstrijd" tegen Twente weinig reden tot zingen is!
Jah..."wij zijn niet bang want Paauwe is er bij" ..
pi_23646637
quote:
Op maandag 29 november 2004 16:13 schreef Neede-Radicals het volgende:

[..]

"wij zijn niet bang want Paauwe is er bij" ..
Hehehe, creatief .

In je combi-verhaal kan ik me helemaal vinden... zaterdag zit ik daarom ook niet in het uitvak .
pi_23651260
Het is tegenwoordig bij elke combi rustig in het Twente vak. Bij NEC waren laatst ook maar 2 bussen, ADO en feyenoord waren ook slecht bezocht. Enige uitzondering was NEC voor de beker, maar dat weet je van te voren. Tegen ADO voor de beker zijn er ongetwijfeld ook genoeg mensen die nu opeens wel vrij kunnen nemen op woensdagmiddag.

Voor mij was het voorlopig ook weer de laatste keer dat ik met de combi naar PSV ben geweest. 3 Uur van tevoren weg, de stewards hebben kennelijk tegenwoordig door dat al die flesjse spa blauw niet echt met water zijn gevuld dus de heenreis is ook geen klap meer aan, vervolgens een partijtje voetbal gaan kijken dat bij voorbaat al kansloos is in een doods stadion. En voor dat geintje 28 euro betalen, waar dan al 2,50 korting bij in zit voor leden van sv's.

Heb het voor dit jaar sowieso wel weer gehad met de combi na zaterdag. Vitesse en Groningen wil ik wel met de bus mee, de rest wordt weer EV.

Na thuiskomst nog even met een paar man het gelegenheidsdoek mee genomen naar de training. Een paar spelers gesproken, en uiteindelijk nog een hele tijd met Coolen gepraat over wat er moet veranderen. Kwam er op neer dat er te weinig kwaliteit in de ploeg zit en dat er een chronisch gebrek aan zelfvertrouwen is binnen het team, zodra ze eenmaal op het veld staan. Trainingen gaan uiteraard wel goed, zo'n verhaal.

Vond het overigens wel een goeie zaak dat hij ons zo lang te woord wou staan, ze kwamen rond kwart over 12 aan en om half 2 gingen we weer weg. Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet meer dan terecht is dat hij supporters die al tijden kutvoetbal zien te woord staat, maar er zijn denk ik genoeg trainers die maken dat ze wegkomen op zo'n moment.
pi_23651565
Coolen is een hele sympathieke vent en dat is meteen zijn grootste probleem ben ik bang

Een arrogante kwal als Adriaanse krijgt het voor elkaar om AZ 2e te laten eindigen (let maar op).
Ok, AZ heeft meer kwaliteit in zijn selectie, maar dat is maar tijdelijk, want eens zullen ze die 40 miljoen terug moeten betalen aan Scheringa.

Maar ik heb er nog wel vertrouwen in.
Na de winterstop Touma en hopelijk Gakho en dan eindigen ze nog wel bij de eerste 10. Volgend jaar zal alles soepeler lopen...
'13 |
'14
pi_23651865
Ik had vandaag Cziommer gezien. Ik ging hellingproef doen bij FBK Stadion en toen liep Cziommer op de parkeerplaats en toen ik in de vakken moest parkeren kwam Niemeyer aanrijden.

En Jan van Halst zag ik ook nog vanauit de trein vanmorgen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Merson op 29-11-2004 20:00:54 (Nog stoerder) ]
pi_23652206
Ik heb in 1993 een keer Prince Polley (hij was het echt) op het veld zien lopen.

Ofwel: wat is je punt? Jij vindt het stoerdoenerij als iemand vertelt wat de trainer voor reactie gaf? Ik vind het zelf nogal interessant wat er bij de club zoal gebeurt, als jij dat niet vindt zeg je er toch lekker niets over?
pi_23652471
Nee, ik vind t beide niet stoerdoenerij. Ik vond het gewoon leuk om te vermelden. Dat was wel het hoogtepunt van mijn rijles namelijk vandaag.

Ik vind het ook wel leuk om te lezen wat er bij de club gebeurt, maar ik wilde met jullie allen delen dat ze ook écht bestaan en niet alleen op t veld te zien zijn.
pi_23652611
Merson, bedankt!
Ik heb altijd al iemand willen kennen die Cziommer van dichtbij heeft gezien
'13 |
'14
pi_23652612
Ok, ik dacht even dat het een sarcastische reactie op mijn bericht was. Dus wat betreft mijn vorige reactie: laat maar (ook al heb ik Prince Polley toen wel echt gezien ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')