Ik denk dat het er dik in zit dat Gakho terug komt volgens mij wil die zelf ook welquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:30 schreef PogueMahone het volgende:
Gakho moet terug, ole
tvp

whahaha dan word watquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:09 schreef 9christensen het volgende:
Volgend jaar met Roer en Tankmeister langs de kant

Lijkt me iets té positief.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:07 schreef HERMIE het volgende:
Rustig maar, dit seizoen is een opbouwjaar! Volgend jaar word onze fct de nr 4 van Nederland of hoger... met een zeer vlammende aanval met Gakho en Touma! Het gaat wier spoken

quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:07 schreef HERMIE het volgende:
Rustig maar, dit seizoen is een opbouwjaar! Volgend jaar word onze fct de nr 4 van Nederland of hoger... met een zeer vlammende aanval met Gakho en Touma! Het gaat wier spoken

Ja maar dan moet je wel zorgen dat de selectie bij elkaar blijftquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Lijkt me iets té positief.
Realistischer lijkt me: Dit jaar op plek 8-12, volgend jaar op plek 6-8 en het jaar erop meedoen voor Europees voetbal.

Hmm, waarom nou net tegen FC...quote:Op maandag 22 november 2004 22:10 schreef Merson het volgende:
Na 1 december toch?
Zaterdag 04 december 20:00 FC Twente - FC Den Bosch
Dat is zijn eerste wedstrijd waar die in mee kan doen.

Ach hij is wel Zweeds internationalquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:57 schreef Neede-Radicals het volgende:
Och maak je niet druk...
Ook al zet je er Robben neer,dan nog winnen ze niet!
Probleem ligt op het middenveld,er komt gewoon geen fatsoenlijke bal bij de spitsen terecht.
Zou me dan drukker maken of Cziommer meedoet of niet...
En die Touma? Tja...niemand die hem kent maar hij schijnt wel goed te zijn.

die knaap die laatst in de TCT stond?quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:35 schreef Moody het volgende:
Het schijnt dat ik een van zijn neven ken

Oen ex werkgeverquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:35 schreef 9christensen het volgende:
[..]
die knaap die laatst in de TCT stond?

wat een vatjes jaquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Oen ex werkgever

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |