hej moody pssstquote:Op maandag 22 november 2004 18:21 schreef Moody het volgende:
ok, deel 2 mag dan deel 5 worden, want dat komt dichter in de buurt
Modje? aub
Ik denk dat het er dik in zit dat Gakho terug komt volgens mij wil die zelf ook welquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:30 schreef PogueMahone het volgende:
Gakho moet terug, ole
tvp
whahaha dan word watquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:09 schreef 9christensen het volgende:
Volgend jaar met Roer en Tankmeister langs de kant
Lijkt me iets té positief.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:07 schreef HERMIE het volgende:
Rustig maar, dit seizoen is een opbouwjaar! Volgend jaar word onze fct de nr 4 van Nederland of hoger... met een zeer vlammende aanval met Gakho en Touma! Het gaat wier spoken
quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:07 schreef HERMIE het volgende:
Rustig maar, dit seizoen is een opbouwjaar! Volgend jaar word onze fct de nr 4 van Nederland of hoger... met een zeer vlammende aanval met Gakho en Touma! Het gaat wier spoken
Ja maar dan moet je wel zorgen dat de selectie bij elkaar blijftquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Lijkt me iets té positief.
Realistischer lijkt me: Dit jaar op plek 8-12, volgend jaar op plek 6-8 en het jaar erop meedoen voor Europees voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |