quote:aantal cilinders 6
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 2793 cm3
boring x slag 84,0 x 84,0 mm
compressieverh. 10,2:1
max. vermogen 142 kW (193 pk)5500tpm
max. koppel 280 Nm3500tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
topsnelheid 240 km/h
acceleratie 0-100 7,0 s
Wat een kneuzenkermis jaloers op mensen die een echte auto bezitten terwijl ze zelf in opgevoerde tupperwaregrasmaaiers rijdquote:Op maandag 22 november 2004 11:32 schreef Tjabbo het volgende:
Lekker respectvol die opel gasten zeg
stelletje petjegasten
Ik ben serieus blij dat ik niet geweest ben, wat een kansloos volk
geen hotlinken toegestaanquote:Op maandag 22 november 2004 14:24 schreef Steve-O2 het volgende:
mooie een nieuwe
pics zijn stuk ...
Ik ben het rellen eigenlijk wel zat, maar de manier waarop continu behoorlijk disrespectvol over anderen wordt gepraat kan ik hier niet zo waarderen.quote:Op maandag 22 november 2004 14:28 schreef PeuRac het volgende:
Hey, maak anders ff een apart rel-topic ofso
edit..quote:Op maandag 22 november 2004 14:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik ben het rellen eigenlijk wel zat, maar de manier waarop continu behoorlijk disrespectvol over anderen wordt gepraat kan ik hier niet zo waarderen.
Steve-02 maak je niet druk, die auto's afkraken heb je niets aan. Je bereikt er helemaal niet mee.
Copy, paste. Gij Newbiequote:Op maandag 22 november 2004 14:40 schreef Steve-O2 het volgende:
ruk ik ken niet meer quoten uit gesloten topique
druk is op de quote knop newbie en gij zal zien dat het niet werktquote:Op maandag 22 november 2004 14:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Copy, paste. Gij Newbie.
Daarom zeg ik ook: Copy, Pastequote:Op maandag 22 november 2004 14:43 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
druk is op de quote knop newbie en gij zal zien dat het niet werkt
quote:Op maandag 22 november 2004 14:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: Copy, Paste
Steve-O is een Newbiequote:Op maandag 22 november 2004 14:45 schreef BazzoS het volgende:
text kopieren kan tegenwoordig ook al niet meer uit een gesloten topic![]()
*meld alvastquote:Op maandag 22 november 2004 14:46 schreef PeuRac het volgende:
De volgende keer houden we een geheime meet, iedereen die wil komen moet (per mail) worden uitgenodigd. Aanmelden voor een uitnodiging kan uiteraard wel![]()
![]()
zekerquote:Op maandag 22 november 2004 14:47 schreef Steve-O2 het volgende:
je mag zeker alleen komen met auto
Tuurlijk niet, Hugster en ik kwamen ook niet met de autoquote:Op maandag 22 november 2004 14:47 schreef Steve-O2 het volgende:
je mag zeker alleen komen met auto
Gaat je vriendje niet mee? We willen je CRX wel eens in t eggie zienquote:Op maandag 22 november 2004 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*meld alvast
Ik ga met t0n mee!
Ik denk het nietquote:Op maandag 22 november 2004 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat je vriendje niet mee? We willen je CRX wel eens in t eggie zien![]()
![]()
Jaaa, nurburgringquote:Op maandag 22 november 2004 14:52 schreef ThaFreak het volgende:
waarom de volgende meeting niet eens wat anders.....
een keer met zijn allen ergens heen....
ik zeg een nurburgring, slipcursus, The king of europe en ga zo maar door.....
barend & van Dorpquote:Op maandag 22 november 2004 14:52 schreef ThaFreak het volgende:
Of gewoon op karbo afsprekenquote:Op maandag 22 november 2004 14:46 schreef PeuRac het volgende:
De volgende keer houden we een geheime meet, iedereen die wil komen moet (per mail) worden uitgenodigd. Aanmelden voor een uitnodiging kan uiteraard wel![]()
![]()
gaan we daar rellenquote:Op maandag 22 november 2004 14:53 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
barend & van Dorp
ik stem Nurnburgringquote:Op maandag 22 november 2004 14:52 schreef ThaFreak het volgende:
Met natuurlijk Fok! t-shirts aanquote:Op maandag 22 november 2004 14:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gaan we daar rellen![]()
Daar hadden we het al eens over gehad geloof ik, maar wij waren zo'n beetje de enigen die daar voor waren ivm geld ofzoquote:Op maandag 22 november 2004 14:52 schreef ThaFreak het volgende:
dan is het goed dat het seizoen bijna afgelopen is, duurt het lekker lang voor je dat kan organiseren + dan kunnen er nog wat mensene en slipcursus volgen etc voor ze de ring over gaan.quote:Op maandag 22 november 2004 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaaa, nurburgringIs niet zo ver weg enzo..
En de moeite waard
Explain deserteren?quote:Op maandag 22 november 2004 14:54 schreef PeuRac het volgende:
Vergeet niet dat die dingen vrij prijzig zijn, en velen van ons zijn nog student, hoewel er de laatste tijd aardig wat deserteren
Ah toeee, 1 keertje?quote:Op maandag 22 november 2004 14:54 schreef PeuRac het volgende:
Vergeet niet dat die dingen vrij prijzig zijn, en velen van ons zijn nog student, hoewel er de laatste tijd aardig wat deserteren
hebben we op fok dan sjonniesquote:Op maandag 22 november 2004 14:55 schreef Hugster het volgende:
Ik ga niet met een opgeschoten sjon over de ring
heb geen doodswens
precies.quote:Op maandag 22 november 2004 14:55 schreef Hugster het volgende:
heb geen doodswens
Je hoeft niet persé de ring opquote:Op maandag 22 november 2004 14:55 schreef Thermo het volgende:
[..]
dan is het goed dat het seizoen bijna afgelopen is, duurt het lekker lang voor je dat kan organiseren + dan kunnen er nog wat mensene en slipcursus volgen etc voor ze de ring over gaan.
spijbelenquote:Op maandag 22 november 2004 14:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Explain deserteren?
Nee we gaan dan ook alleen met PTA mensenquote:Op maandag 22 november 2004 14:55 schreef Hugster het volgende:
heb geen doodswens
Hiquote:Op maandag 22 november 2004 14:55 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
hebben we op fok dan sjonnies.
jawel, maar er zijn er altijd wel een paar die er graag een rondje willen rijden. ( Ik ook al paar keer, maar dan of meerijden of relaxed met eigen auto ) Maar ik heb geen behoefte om een meet met een man minder te verlaten.quote:Op maandag 22 november 2004 14:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hoeft niet persé de ring op
Er zijn daar ook vaak dagen dat er een hoop te doen is..
En kijken is ook leuk![]()
Een aantal.quote:Op maandag 22 november 2004 14:55 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
hebben we op fok dan sjonnies.
quote:Op maandag 22 november 2004 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hi [afbeelding] Let me introduce you to my boyfriend.
Euhm tja, mensen kunnen zich hopelijk toch wel gedragenquote:Op maandag 22 november 2004 14:57 schreef Thermo het volgende:
[..]
jawel, maar er zijn er altijd wel een paar die er graag een rondje willen rijden. ( Ik ook al paar keer, maar dan of meerijden of relaxed met eigen auto ) Maar ik heb geen behoefte om een meet met een man minder te verlaten.
Als ik weer een auto heb (een fatsoenlijke), dan ga ik zeker mee, ook al heb ik maar geld voor 2 rondjes. De rest rij ik wel met iemand meequote:Op maandag 22 november 2004 14:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Daar hadden we het al eens over gehad geloof ik, maar wij waren zo'n beetje de enigen die daar voor waren ivm geld ofzo
Wel een cool idee iig. Ik heb gister nog met mijn vrouw erover gehad dat ik met de supra een keer naar de nurbürgring wil met de supra. (nav topgear van gisteravond uiteraard)
Bedenk wel Thermo, dat een beetje slipcursus snel boven de 200 euro uitkomt. Daar komt dan het geld voor het vervoer heen en terug naar de ring nog bij, + de kaartjes om op de ring zelf te mogen rijden.quote:Op maandag 22 november 2004 14:57 schreef Thermo het volgende:
[..]
jawel, maar er zijn er altijd wel een paar die er graag een rondje willen rijden. ( Ik ook al paar keer, maar dan of meerijden of relaxed met eigen auto ) Maar ik heb geen behoefte om een meet met een man minder te verlaten.
quote:Op maandag 22 november 2004 14:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Een aantal.
-Yup
- RiceBoy
- Steve-O2 In opleiding
quote:Op maandag 22 november 2004 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hi [afbeelding] Let me introduce you to my boyfriend.
ach voor zoiets mag je toch wel een beetje sparen. Wat kost het nou ? Een tank benzine en entree tot de ring + een etentje ergens daro.quote:Op maandag 22 november 2004 14:54 schreef PeuRac het volgende:
WTF deed je dan bij BoJo in de autoquote:Op maandag 22 november 2004 14:55 schreef Hugster het volgende:
heb geen doodswens
Anders houden we een karbomeeting daar, als niemand van Fok! wil.quote:Op maandag 22 november 2004 14:58 schreef ThaFreak het volgende:
oke nurburgring is voor de meesten we wat duurder om er te komen.....check
14 euro per rondje is niet duur, als je kijkt wat je er voor weer krijgt....check
en plus dat als we het voor de zomer inplannen er duidelijk afspraken kunnen worden gemaakt en als de mensen er echt heen willen en eventueel ook wat voor kunnen sparen of er rekening mee kunnen houden....
quote:Op maandag 22 november 2004 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WTF deed je dan bij BoJo in de auto![]()
had hij het over mij ?quote:Op maandag 22 november 2004 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WTF deed je dan bij BoJo in de auto![]()
oh ik ben ook karbo memberquote:Op maandag 22 november 2004 15:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Anders houden we een karbomeeting daar, als niemand van Fok! wil.
Ik wil wel heen met de supra.
Dat bedenk ik eigenlijk niet, want een slipcursus gaat meer om je algemene rijvaardigheid. Die neem je niet voor een meeting. Maar voor je rijkwaliteiten en reactie vermogen te verbeteren in het verkeer algemeenquote:Op maandag 22 november 2004 15:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Bedenk wel Thermo, dat een beetje slipcursus snel boven de 200 euro uitkomt. Daar komt dan het geld voor het vervoer heen en terug naar de ring nog bij, + de kaartjes om op de ring zelf te mogen rijden.
dat wordt een erg dure meeting.
Houdt er ook terdege rekening mee dat je wanneer je van de ring afkomt, en je hebt flink gescheurt, dat dan ook je banden aan vervanging toe zijn, misschien evenals je remblokken.quote:Op maandag 22 november 2004 15:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach voor zoiets mag je toch wel een beetje sparen. Wat kost het nou ? Een tank benzine en entree tot de ring + een etentje ergens daro.
2 Weekendjes minder zuipen en het moet lukken.
Ja ok. Ik begrijp je.quote:Op maandag 22 november 2004 15:05 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat bedenk ik eigenlijk niet, want een slipcursus gaat meer om je algemene rijvaardigheid. Die neem je niet voor een meeting. Maar voor je rijkwaliteiten en reactie vermogen te verbeteren in het verkeer algemeen
kan idd ook, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd......quote:Op maandag 22 november 2004 15:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Anders houden we een karbomeeting daar, als niemand van Fok! wil.
Ik wil wel heen met de supra.
Op zich mag dat. Maar ik ben eerlijk met je.quote:Op maandag 22 november 2004 15:05 schreef BazzoS het volgende:
Dan mag Tjabbo mij mee carpoolen richting Nordschleiffe(rustig met het gaspedaal doen jij, ik wil niet arm worden aan de benzine
)
quote:Op maandag 22 november 2004 15:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh ik ben ook karbo member![]()
Ik wil ook wel gaan![]()
100% eenschquote:Op maandag 22 november 2004 15:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan idd ook, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd......
maar tis gewoon 10x beter als een mac meeting......
is zo standaard, mac, karten, eten naar huis![]()
Had een 4zitter gekocht danquote:Op maandag 22 november 2004 15:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Op zich mag dat. Maar ik ben eerlijk met je.
Als ThaFreak tegen die tijd geen fatsoenlijke auto heeft, gaat hij voor
Whehehequote:Op maandag 22 november 2004 15:10 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Had een 4zitter gekocht dan
Euh, laat mij maar rijden in jou fatsoenlijke auto tegen die tijdquote:Op maandag 22 november 2004 15:11 schreef PeuRac het volgende:
BazzoS tegen die tijd heb ik wel een fatsoenlijke auto (hoop ik) en dan mag je wel met mij mee rijden
![]()
(ik hoop alleen dat je niet zo snel bang bent, want dat ik nog nooit gecrashed ben is een gods wonder
)
tis idd indrukwekkend.....en alles geven is bijna zeker crashenquote:Op maandag 22 november 2004 15:11 schreef Thermo het volgende:
Ik weet niet maar de nurburgring heeft voor mij toch iets indrukwekkends, het is niet zomaar een paar bochtjes en alles geven ofzo.....
Daarom ben ik maybe wat voorzichtiger
Beantwoord m,n mail lul. Ik haat wachtenquote:Op maandag 22 november 2004 15:11 schreef PeuRac het volgende:
BazzoS tegen die tijd heb ik wel een fatsoenlijke auto (hoop ik) en dan mag je wel met mij mee rijden
![]()
(ik hoop alleen dat je niet zo snel bang bent, want dat ik nog nooit gecrashed ben is een gods wonder
)
Het heet niet voor niks 'Die grüne Hell'quote:Op maandag 22 november 2004 15:11 schreef Thermo het volgende:
Ik weet niet maar de nurburgring heeft voor mij toch iets indrukwekkends, het is niet zomaar een paar bochtjes en alles geven ofzo.....
Daarom ben ik maybe wat voorzichtiger
quote:Op maandag 22 november 2004 15:11 schreef BazzoS het volgende:
of rolla, of celica
toch?quote:Op maandag 22 november 2004 15:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het heet niet voor niks 'Die grüne Hell Hölle'
Kom jij dan niet met je 6-in-lijn?quote:Op maandag 22 november 2004 15:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het heet niet voor niks 'Die grüne Hell'
quote:Op maandag 22 november 2004 15:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beantwoord m,n mail lul. Ik haat wachten![]()
een camera zou zeker stoer zijnquote:Op maandag 22 november 2004 15:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En dan moeten we wel weer een camera hebben. Erg stoer, lekker achter elkaar aan raggen over de bahn!
Maar zoals thermo zegt, je moet die baan echt respecteren, anders kan het je duur komen te staan.
Goed plan. Peu, we gaan in de TR6quote:Op maandag 22 november 2004 15:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Kom jij dan niet met je 6-in-lijn?
Die moet ik ook nog ooit eens zien!
camera is niet toegestaan op de ringquote:Op maandag 22 november 2004 15:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En dan moeten we wel weer een camera hebben. Erg stoer, lekker achter elkaar aan raggen over de bahn!
Maar zoals thermo zegt, je moet die baan echt respecteren, anders kan het je duur komen te staan.
Mn pa vermoord me als ik alleen al richting Nürnberg rijquote:Op maandag 22 november 2004 15:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Kom jij dan niet met je 6-in-lijn?
Die moet ik ook nog ooit eens zien!
Dan is dat vast geregeldquote:Op maandag 22 november 2004 15:15 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Goed plan. Peu, we gaan in de TR6
Balen!quote:Op maandag 22 november 2004 15:15 schreef Thermo het volgende:
[..]
camera is niet toegestaan op de ring
Is het niet zo dat je ZEKER niet verzekerd bent als je op de ring rijdquote:Op maandag 22 november 2004 15:15 schreef Thermo het volgende:
[..]
camera is niet toegestaan op de ring
stopwatch nog net, maar als een lopende stopwatch in je auto wordt aangetroffen bij een crash heb je bv. een probleem met je verzekering.
jij wel!quote:Op maandag 22 november 2004 15:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Balen!
maar stiekem mag toch wel?
dat is fabeltje, je bent wel verzekerd want het is een soort openbare weg zelfsquote:Op maandag 22 november 2004 15:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je ZEKER niet verzekerd bent als je op de ring rijd![]()
Dat dacht ik ook ja.quote:Op maandag 22 november 2004 15:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 22 november 2004 15:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wel dusquote:Op maandag 22 november 2004 15:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja.
Ik zag het later pas. Sorry.quote:Op maandag 22 november 2004 15:21 schreef Thermo het volgende:
[..]
wel dus
toen ik een kaartje verkocht heb ik mijn telefoonnummer erbij gezet en werd ik na 1 min al gebeld en werd het de volgende dag opgehaald!quote:Op maandag 22 november 2004 15:21 schreef Fugie het volgende:
hey
moest wat dingen regelen, kijkin me mailbox, 10 mailtjes voor dat kaartjeGaan ze allemaal maile of ik ze wil bellen voor dat kaartje
WAT EEN MOEDERNEUKENDE IMBICIELEN, staat toch niet voor niets op marktplaats... Snappen ze dat niet ofzo
hehe geeft niet, ik zal het nog wat verder uitleggen.quote:Op maandag 22 november 2004 15:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik zag het later pas. Sorry.
Topquote:Op maandag 22 november 2004 15:24 schreef Thermo het volgende:
[..]
hehe geeft niet, ik zal het nog wat verder uitleggen.
Nordschleife is een eenrichtings tolsnelweg waar de STVO (wegenverkeerswet) gewoon van toepassing is (je mag er ook niet rechts inhalen bijvoorbeeld). Er is geen maximum snelheid en alleen vlakbij de uitgang is een maximum van 50km/h
Dit is dus tijdens Touristenfahrten
markteffect, laat ze maar biedenquote:Op maandag 22 november 2004 15:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
toen ik een kaartje verkocht heb ik mijn telefoonnummer erbij gezet en werd ik na 1 min al gebeld en werd het de volgende dag opgehaald!
snapte ook al niet waarom jij je telefoonnummer er niet bijgezet hebt~!
iddquote:Op maandag 22 november 2004 15:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het hoeft om mij ook niet onfatsoenlijk hard te gaan, maar gewoon een keer ongestraft net zoveel gas geven als je maar wilt lijkt me meesterlijk!!!
Why denk je dat er binnen een paar dagen 14 kaarten verkocht waren a 70 euro?quote:Op maandag 22 november 2004 15:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
markteffect, laat ze maar biedenhad niet verwacht dat er zoveel zouden mailen in zon korte tijd
Alleen omdat geenstijl.nl er niet van houdtquote:Op maandag 22 november 2004 15:32 schreef Fugie het volgende:
* Tjabbo gaat zijn opel maar verkopen
ik was gelukkig ook serieusquote:Op maandag 22 november 2004 15:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Alleen omdat geenstijl.nl er niet van houdt
Natuurlijk wil ik ook graag onfatsoenlijk hard gaan, immers is die adrenaline die je dan voelt onbeschrijflijk als je schuin omhoog een rechtse doordraaier inschiet, ligt bij moet remmen en dan vol links hoekt terwijl je langzaam een beetje angstzweet in je polletje voelt druppen.....quote:Op maandag 22 november 2004 15:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het hoeft om mij ook niet onfatsoenlijk hard te gaan, maar gewoon een keer ongestraft net zoveel gas geven als je maar wilt lijkt me meesterlijk!!!
volgens mij ist al ganz geil zonder bezopen hard te gaanquote:Op maandag 22 november 2004 15:42 schreef Tjabbo het volgende:
Ik bedoelde ook in de zin van, verstand op 0 en poot op het gas.
Dus dat je zo hard gaat dat het een Godswonder mag heten dat je ongeschonden een paar rondjes doet.
Imho moet je toch eerst een rondje of 5 doen zonder hard te gaan, om daarna, na wat ervaring op te hebben gedaan, wat meer pedal to the metal te doen.
Ik heb persoonlijk namelijk geen enkele circuit ervaring, en om zo groen de baan op te gaan en "los zu gehen" lijkt me niet verstandig.
Op het moment dat je door je versnellingen aan het beuken ben en de bochten precies kent, en de kont van je wagen kan corrigeren wanneer ie er vandoor wilt door gewoon nog harder te planken dan heb je het echt totaal het PORNO gevoelquote:Op maandag 22 november 2004 15:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
volgens mij ist al ganz geil zonder bezopen hard te gaan![]()
ach beetje risico maakt het leukerquote:Op maandag 22 november 2004 15:50 schreef PeuRac het volgende:
Tjabbo, diegene welke de baan goed kennen, zeggen dat je pas na zo'n 50 rondjes de baan echt kent, en na 70 tot 100 rondjes voluit kan gaan.
Meegerekend dat ze dan ook nog eens een auto gebruiken die geprepareerd is voor circuit gebruik.quote:Op maandag 22 november 2004 15:50 schreef PeuRac het volgende:
Tjabbo, diegene welke de baan goed kennen, zeggen dat je pas na zo'n 50 rondjes de baan echt kent, en na 70 tot 100 rondjes voluit kan gaan.
Zelfs na een paar rondjes Zandvoort met een Zafira, ben ik van mening dat met de juiste auto, het bedwingen van zo'n circuit (al kun je De Ring volgens mij beter met respect behandelen), beter als sex, en als je genoeg rondjes rijdt duurt t nog langer ookquote:Op maandag 22 november 2004 15:48 schreef Thermo het volgende:
[..]
Op het moment dat je door je versnellingen aan het beuken ben en de bochten precies kent, en de kont van je wagen kan corrigeren wanneer ie er vandoor wilt door gewoon nog harder te planken dan heb je het echt totaal het PORNO gevoel![]()
![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 15:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
ach beetje risico maakt het leuker
quote:Op maandag 22 november 2004 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs na een paar rondjes Zandvoort met een Zafira, ben ik van mening dat met de juiste auto, het bedwingen van zo'n circuit (al kun je De Ring volgens mij beter met respect behandelen), beter als sex, en als je genoeg rondjes rijdt duurt t nog langer ook
Uhuh, eigenlijk ook wel logisch, want alles uit Duitsland is goedquote:Op maandag 22 november 2004 15:56 schreef Thermo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar de ring is van heel andere klasse dan zandvoort..
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 22 november 2004 15:56 schreef Thermo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar de ring is van heel andere klasse dan zandvoort..
* BoJo heel hard oefenen gaat op zijn xboxquote:Op maandag 22 november 2004 15:50 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2004 16:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
* PeuRac heel hard oefenen gaat op zijn xbox![]()
Hoe realistisch de ring ook is op de kruisdoos maar in een auto is het toch echt heel anders, damn dan ben je domquote:Op maandag 22 november 2004 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]heb je die kerel niet gehoord gistr bij TG, die gozer dat de ring ook te kennen door de XboX, dat viel em toch tegen
![]()
Hij zit onder de plakquote:Op maandag 22 november 2004 16:31 schreef ijsmeis het volgende:
Als mijn vrindje mee gaat gaat ie niet de ring op.
quote:Op maandag 22 november 2004 16:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij zit onder de plak![]()
mn vriendin had veel over me te vertellen, maar met zoiets had ze me toch echt niet tegen gehouden![]()
Wat een mietjequote:Op maandag 22 november 2004 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Dat zei ie zelf!
Nou zei ie dat ie het misschien wel wildequote:Op maandag 22 november 2004 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een mietje![]()
ik ook niet hoor, ik zou ook gewoon rustig rijden. Mn toen ik met mn neef mee ging, ging hij altijd 1x per 2wkn een hele dag, en reed dan soms wel 15-20 rondjes per dagquote:Op maandag 22 november 2004 16:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou zei ie dat ie het misschien wel wilde.
Maar hij heeft geen zin om heel erg hard te rijden.. Aangezien daar best veel ongelukken gebeuren..
Ik wil jou iig verslaan, op de XboX win jij t met gemak van mij, irl wil ik jou beatenquote:Op maandag 22 november 2004 16:48 schreef BoJo het volgende:
Gewoon een keertje normaal over de ring rijden lijkt me super vet, vooral ingehaald worden door gigantische sportwagens (en het geluid) doet het al voor mij. Al doe ik uren over 1 rondje![]()
er wint iemand van me in een sprintje en gelijk wil iedereen racenquote:Op maandag 22 november 2004 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil jou iig verslaan, op de XboX win jij t met gemak van mij, irl wil ik jou beaten
quote:Op maandag 22 november 2004 17:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
er wint iemand van me in een sprintje en gelijk wil iedereen racen
Ik hoop voor je dat je dan toch wel al wat anders hebt gevondenquote:Op maandag 22 november 2004 17:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
er wint iemand van me in een sprintje en gelijk wil iedereen racen
quote:Op maandag 22 november 2004 17:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik ga echt met de Hiace over de ring, lijkt me wel mooi, zeker om dan sneller te zijn dan BoJo![]()
Ik ga de Hiace vet tjoenen dan, 2.4 benzine zit er al in, nu nog ff een turbo, en nosquote:Op maandag 22 november 2004 17:25 schreef BoJo het volgende:
en het is weer BoJo bash, fuck een huis ik ga nu een dikke snelle vette auto kopen zodat jullie me tenminste niet meer eruit kunnen rijden![]()
Maar jij *hapt* zo leukquote:Op maandag 22 november 2004 17:25 schreef BoJo het volgende:
en het is weer BoJo bash, fuck een huis ik ga nu een dikke snelle vette auto kopen zodat jullie me tenminste niet meer eruit kunnen rijden :')
zo groot mogelijk jaquote:Op maandag 22 november 2004 18:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
voor op je achterraam?
oiquote:Op maandag 22 november 2004 18:41 schreef ijsmeis het volgende:
Ik hou eerlijk gezegd niet van stickers op auto's (behalve een raamband dan, die is nog wel okay)
Is toch die jongen van Jan Jans en de kinderen?quote:Op maandag 22 november 2004 18:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
pipeloi?.
Jan Jans en de kinderenquote:Op maandag 22 november 2004 18:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is toch die jongen van Jan Jans en de kinderen?
Ja hoor:quote:Op maandag 22 november 2004 18:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jan Jans en de kinderen
Heb je nog iets leuks te zeggen of is dit alles?![]()
dubbelzinnigquote:Op maandag 22 november 2004 19:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
kut poes
nou je hebt wat gemist hoor gisterenquote:Op maandag 22 november 2004 19:49 schreef Bougievonkje het volgende:
Hoi Tjabbo
Groetjes aan je bezoek
het is te makkelijkquote:Op maandag 22 november 2004 19:52 schreef PeuRac het volgende:BoJo als ze van je aktie van vorig jaar horen mag je niet eens in de buurt van die
Maser
komen
![]()
Tering, wat is er toch met BoJo bash![]()
Jaaaaquote:Op maandag 22 november 2004 19:51 schreef BoJo het volgende:
zeg gingen wij niet een keer een maserati huren?![]()
hmm das nog meer dan een jaar wachten dusquote:Op maandag 22 november 2004 19:54 schreef Bougievonkje het volgende:
[..]
JaaaaMaar ik wil ook rijden dan
En ik ben al bijna 17
Je mag wel in mijn Opel rijden hoorquote:Op maandag 22 november 2004 19:54 schreef Bougievonkje het volgende:
[..]
JaaaaMaar ik wil ook rijden dan
En ik ben al bijna 17
eentje met zat ruimte op de achterbankquote:Op maandag 22 november 2004 20:01 schreef Bougievonkje het volgende:
Hmmm....
PeuRac wat voor Opel heb jij?
quote:Op maandag 22 november 2004 20:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
eentje met zat ruimte op de achterbank![]()
JE PA krijgt een nieuwe, NIET jij leer dat nou eensquote:Op maandag 22 november 2004 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
@Bougievonkje, een Opel Zafira, maar in de 1e of 2e week van Januari krijg ik een nieuwe Peugeot 307 2.0 SW Pack ()
Alsof hij er in rijdtquote:Op maandag 22 november 2004 20:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
JE PA krijgt een nieuwe, NIET jij leer dat nou eens![]()
zodra jij hem betaald of zodra jij hem leased dan is het jouw auto tot dan is het gewoon die van je PAquote:Op maandag 22 november 2004 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alsof hij er in rijdt![]()
Ach man, het is toch ook mijn crxquote:Op maandag 22 november 2004 20:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
zodra jij hem betaald of zodra jij hem leased dan is het jouw auto tot dan is het gewoon die van je PA![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 20:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach man, het is toch ook mijn crx![]()
Je bent gewoon fucking jaloursquote:Op maandag 22 november 2004 20:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
zodra jij hem betaald of zodra jij hem leased dan is het jouw auto tot dan is het gewoon die van je PA![]()
Ik stuur MutZ wel ffquote:Op maandag 22 november 2004 20:18 schreef BoJo het volgende:
ik ga even douchen, wie komt mijn rug wassen ?![]()
Hey, hier stond eerst iets andersquote:Op maandag 22 november 2004 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent gewoon fucking jalours![]()
nee want ik mag de auto van mijn pa ook zo meenemen als ie niet werkt en dan kost het me ook niksquote:Op maandag 22 november 2004 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent gewoon fucking jalours![]()
kan ik haar rug ook gelijk ff doenquote:Op maandag 22 november 2004 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik stuur MutZ wel ff
Jij mag em meenemen ja, mn ouders vragen t aan mij als ze de auto nodig hebbenquote:Op maandag 22 november 2004 20:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee want ik mag de auto van mijn pa ook zo meenemen als ie niet werkt en dan kost het me ook niks![]()
en daarnet zei je wat anders btw![]()
dat had ik ook, nu dwingt m'n ma me zowat om in het weekend en savonds mijn pa zijn auto mee te nemen.quote:Op maandag 22 november 2004 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij mag em meenemen ja, mn ouders vragen t aan mij als ze de auto nodig hebben
Af en toe heb ik een helder moment, en dat kwam nadat ik op 'invoegen' had geklikt
hij hoort je nooit he, das wel lastigquote:Op maandag 22 november 2004 20:22 schreef Sjoewe het volgende:
Ik roep ook altijd mijn Bentley als ik weer een bij Hessing voor etalage sta
dat had ik ook altijd!! het hele weekend was mijn ma's auto voor mij en als mijn pa thuis was dan was mijn pa's auto van mij... kwam ze iedere vrijdag vragen of ze de auto mocht hebben en dat ik dan maar die van mijn pa moest nemen want daar wil ze niet in rijdenquote:Op maandag 22 november 2004 20:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat had ik ook, nu dwingt m'n ma me zowat om in het weekend en savonds mijn pa zijn auto mee te nemen.
Voordat ik m'n eigen auto had kwamen ze altijd vragen op zondag of ik de auto nodig had want ze wilde op visite ofzo![]()
ik schreeuw soms zo hard tegen mijn rolls dat de "state of liberty" naar beneden schietquote:Op maandag 22 november 2004 20:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij hoort je nooit he, das wel lastig![]()
dat is voor mij al genoeg denk ikquote:Op maandag 22 november 2004 20:26 schreef Sjoewe het volgende:
Och met mijn huidige banksaldo zou ik ook alleen de eerste 10 kilometer kunnen betalen
quote:Op maandag 22 november 2004 20:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik schreeuw soms zo hard tegen mijn rolls dat de "state of liberty" naar beneden schiet
quote:Op maandag 22 november 2004 20:26 schreef BoJo het volgende:
maar ik ging douchen daarna maar eens een filmpje op zetten![]()
Basisschool om de hoek?quote:Op maandag 22 november 2004 20:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat is voor mij al genoeg denk ik![]()
vrouwen eigenen zich alles toequote:Op maandag 22 november 2004 20:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach man, het is toch ook mijn crx![]()
Mag ik in die peugeot rijden dan?quote:Op maandag 22 november 2004 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
@Bougievonkje, een Opel Zafira, maar in de 1e of 2e week van Januari krijg ik een nieuwe Peugeot 307 2.0 SW Pack ()
waar woon jij eigenlijk?quote:Op maandag 22 november 2004 20:30 schreef Bougievonkje het volgende:
[..]
Mag ik in die peugeot rijden dan?
Zullen we t daar op msn over hebben? (straks wil iedereen in mn mooie Pugje rijdenquote:Op maandag 22 november 2004 20:30 schreef Bougievonkje het volgende:
[..]
Mag ik in die peugeot rijden dan?
quote:Op maandag 22 november 2004 20:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik schreeuw soms zo hard tegen mijn rolls dat de "state of liberty" spirit of ecstasy naar beneden schiet
* PeuRac heeft een Alfa gehadquote:Op maandag 22 november 2004 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wilde eik wel in die Alfa van Bojo rijden, 'k heb nog nooit in een alfa gereden..
je mist niet veel hoorquote:Op maandag 22 november 2004 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wilde eik wel in die Alfa van Bojo rijden, 'k heb nog nooit in een alfa gereden..
quote:Op maandag 22 november 2004 20:39 schreef jozef444 het volgende:
[..]
je mist niet veel hoor![]()
![]()
en vaak zat met de 147 van zen vroegere baas op pad is geweestquote:Op maandag 22 november 2004 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]zegt diegene welke alleen maar ouwe-lullen bakken heeft gehad
![]()
dan had je dat gisteren moeten vragen manquote:Op maandag 22 november 2004 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2004 20:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan had je dat gisteren moeten vragen man![]()
uiteraard, normale films kan ik niet downloadenquote:Op maandag 22 november 2004 20:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]pr0n?
![]()
ik heb jou ook niet horen vragen, ik ga echt niet iedereen af metquote:Op maandag 22 november 2004 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]en ik mocht er niet eens in rijden
Wheh, liet ik even m'n kans voorbij gaan... hoe stom. Naja, volgende keer beter.. Als je die Alfa dan nog hebt..quote:Op maandag 22 november 2004 20:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan had je dat gisteren moeten vragen man![]()
Ok, bij deze dan, Mag ik in jou auto rijden?quote:Op maandag 22 november 2004 20:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb jou ook niet horen vragen, ik ga echt niet iedereen af met
"zeg zou jij in mijn auto willen rijden"![]()
![]()
kleine kansquote:Op maandag 22 november 2004 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wheh, liet ik even m'n kans voorbij gaan... hoe stom. Naja, volgende keer beter.. Als je die Alfa dan nog hebt..
nee jij nietquote:Op maandag 22 november 2004 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ok, bij deze dan, Mag ik in jou auto rijden?![]()
wist dat het zoiets wasquote:Op maandag 22 november 2004 20:39 schreef jozef444 het volgende:
[..]
noemt zich dan pta user
![]()
![]()
* PeuRac maakt note *Volgende meet de deuk bij BoJo iets groter makenquote:Op maandag 22 november 2004 20:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee jij niet![]()
zolang je alleen dat voorscherm pakt dan maakt het niet uit die word toch vervangenquote:Op maandag 22 november 2004 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* BoJo maakt note *Volgende meet de deuk bij BoJo iets groter maken
quote:Op maandag 22 november 2004 20:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
uiteraard, normale films kan ik niet downloaden![]()
Dat zei je een uur geleden ook alquote:Op maandag 22 november 2004 20:49 schreef BoJo het volgende:
oke nu echt douchen![]()
![]()
toen was zijn film nog niet binnen denk ikquote:Op maandag 22 november 2004 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zei je een uur geleden ook al
quote:Op maandag 22 november 2004 20:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
toen was zijn film nog niet binnen denk ik
Relaxquote:Op maandag 22 november 2004 20:59 schreef Sjoewe het volgende:
Morgen eens even mn kamers opmeten voor de ontzettendP*I*M*P
hardboard-vloer die ik er ga leggen
quote:Op maandag 22 november 2004 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zullen we t daar op msn over hebben? (straks wil iedereen in mn mooie Pugje rijden)
quote:Op maandag 22 november 2004 21:06 schreef Bougievonkje het volgende:
Oi ging ff wat mis met m'n wachtwoord
quote:Op maandag 22 november 2004 21:41 schreef Hugster het volgende:
heb je al een plasma tv besteld?
beetje studenten kamer van tegenwoordig kan absoluut niet zonder, ruimte enzo
quote:Op maandag 22 november 2004 22:10 schreef Sjoewe het volgende:
Ja, al ik nou gewoon een gigantisch plasmascherm koop, hoef ik iig al vast een wand niet meer te behangen
mn msn is: mijn nickname-apeding-gmail.comquote:Op maandag 22 november 2004 21:28 schreef Bougievonkje het volgende:
[..]
Hebben ze mijn stukjes eruit geknipt ofsoquote:Op maandag 22 november 2004 21:41 schreef Sjoewe het volgende:
Cp: On Air - FOK!radio (ActionRadio)
ROFL Mutz heeft een een echte "aj" ipv een "ij"
Ooh ben jij datquote:Op maandag 22 november 2004 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hebben ze mijn stukjes eruit geknipt ofso
Niks, als je er een mug op dood slaat krijg je dat bloed er nooit meer uitquote:Op maandag 22 november 2004 22:16 schreef Hugster het volgende:
verstandige keuzes hoor ik al
en wat heb je nou aan behang?
quote:Op maandag 22 november 2004 22:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ooh ben jij dat
quote:Op maandag 22 november 2004 22:24 schreef Bougievonkje het volgende:
Ik ben slapen jongensDoei en welterusten
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 november 2004 22:24 schreef Bougievonkje het volgende:
Ik ben slapen jongensDoei en welterusten
hoi MutZ vriendelijk vrouwmensquote:Op maandag 22 november 2004 19:49 schreef Bougievonkje het volgende:
Hoi Tjabbo
Groetjes aan je bezoek
quote:Op maandag 22 november 2004 22:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoi MutZ
quote:Op maandag 22 november 2004 22:42 schreef Fugie het volgende:
ik ga ook pitten, morgenvroeg naar de kwikfit
moet ergens mijn banden laten uitbalancerenquote:Op maandag 22 november 2004 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]kwikfit
![]()
![]()
Dat zei je gister ook al toch?quote:Op maandag 22 november 2004 21:01 schreef PeuRac het volgende:
Ik kom er net achter dat de Opel dealer waar ik vrijdag/zaterdag/zondag voor ga werken, de dealer is welke 4jr geleden onze auto geleverd heeftwel lol, want ik neem em mee die dagen, en 6wkn later krijgen ze em voorgoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |